Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3925 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Witek / 2022-11-09 11:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak kontaktu maila to dużo mówi.
    Przebywam na granicy z Czechami - Łaziska koło Godowa. Wieczny jest tutaj brak zasięgu.Więc Orange zmusza mnie do korzystania z roamingu. W dniu 8.11.22 czyli wczoraj otrzymałem SMS o treści: " Przez ostatnie 4 miesiące przebywałeś i korzystałeś z usług głównie w roamingu w UE. Zgodnie z Polityka Uczciwego Korzystania jesli przez kolejne 14 dni bedziesz uzywac telefonu glownie w roamingu w Strefie 1 (UE).do cen krajowych doliczymy opłaty:

    12,45gr/min pol.wykonanego, 2,26gr/SMS, 3gr/min pol.odebranego, 1,13gr/MMS, 1,13gr/MB {11,59zL/1GB).Beda one naliczane przez minimum 4 miesiace. Wiecej na orange.pl/view /roaming# " Przepraszam błędów nie poprawiałem - taki był SMS.

    Pytanie kto tu jest nieuczciwy a kto uczciwy?

    Jest tylko jedno rozwiązanie - zmienić operatora - prawda?
  • ~Izabela / 2022-11-08 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Jak ja się cieszę, że jakiś czas temu zmieniłam sieć i nie jestem już w Orange…niestety rodzice nie poszli w moje ślady i słono za to zapłacili…zakupili nowy telefon - uruchomili go (automatycznie włączył się przesyl danych po włożeniu karty) i za tą minutę wykorzystane zostało 27 MB za co Orange skasowało nas 138 zł! Gdyby posiadali więcej pieniędzy na karcie zapewne zjadłoby i 500 zł ;/ przy uruchomieniu drugiego telefonu „poradzili” wyłączyć przesyl danych przed włożeniem karty…co to dało? Nic, bo tak jak pisałam po włożeniu karty przesyl danych uruchamia się z automatu i tak na drugim telefonie również zjadło pieniądze, na szczęście zadziałaliśmy w sekundę i zeszło tylko 8 zł. Złożyliśmy reklamacje - co tam Orange? Nieuznana, bo sytuacja na rynku zmusiła ich do podniesienia stawek…rozumiem gdybyśmy korzystali z tego internetu, a nie uruchomili tylko telefony. Tak wiec odradzam ta sieć i kolejny raz udowodnili, ze nie ma sensu wracać do nich nigdy więcej, a i rodzice szukają już do której sieci się przenieść.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do wieloletniego Klienta, bardzo drogo
  • ~Agnieszka / 2022-11-08 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Urywane rozmowy! Internet za który płacę nie włącza nawet strony głównej! Dramat!
  • ~Babsi / 2022-11-08 09:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Mojej mamie została przedstawiona oferta przedłużenia umowy- nie dość że w zamian otrzymała kanały sportowe i bajki dla dzieci a kanały z serialami zostały wyłączone- to dodatkowo musiała odstąpić od umy i jest 5 dzień bez telewizji a każdy jeden przedstawiciel odpowiada coś innego na lini. I nie można się z nimi porozumieć. Do kogo trzeba się zgłosić żeby kobieta w wieku 78 lat miała telewizję?
    ZaletyNa razie nie wiem czy są zalety.
    WadyKpina z klienta
  • ~olek / 2022-11-08 01:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    przypominamy, że masz jeszcze 7 dni, aby skorzystać z rabatu za e-fakturę na najbliższym rachunku. Wejdź do Mój Orange: w aplikacji mobilnej https://orange.pl/appmo lub na www.orange.pl/twojekonto/zaloguj.
    Pamiętaj - loguj się do Mój Orange adresem e-mail i miej aktywną e-fakturę.

    Ja dokładnie wiem co mam robić i nie potrzebuje architeków mojego wolnego czasu.
    Korzystając efaktury zostaniesz oszukamy że pomniejszy ona twoją cenę usługi a tak naprawdę jak się gdzies nie zalogujesz to dostaniesz kare 5zł od usługi per miesiąc.

    Zaletyjakośc usługi
    Wadykorporacja
  • ~Iwona / 2022-11-07 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange nie wywiązuje się ze swoich powinności. Szkoda nerwów bardzo nie słowna firma tragedia nie da się nic załatwić .Przez tydzień brak internetu najpierw usunięcie usterki miało być po 36 godzinach po tym czasie po 48 następnie po kolejnych dwóch dniach 36 godzin i tak tydzień i nic .Szczerze odradzam ta firmę szkoda zdrowia i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z klienta
  • ~Użytkownik / 2022-11-06 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet pod słońcem. Wciskają pakiety z których się nie korzysta. Nie polecam.
  • ~Daniel / 2022-11-06 00:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można normalnie korzystać z internetu gdzie w salonie mówiono że wszystko będzie ok albo TV albo tel jednocześnie coś nie działa a o transferze nie będę wspominał 0,1kb/wczasami troszkę lepiej do 0,32kb/s
    ZaletyBrak
    WadyInternet
  • ~tymek / 2022-11-05 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    internet strzela fochy jak dziewczyna podczas okresu
  • ~Alan / 2022-11-05 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest mozliwej!!!
    Nie polecam tej sieci nikomu!!!
    ZaletyNie ma zadnych zalet
    WadyWszystkie
  • ~Grzesiek / 2022-11-05 04:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to dno.Po 20 latach zrezygnowałem z ich "usług".W 2020 r w trakcie trwania remontów kamienic w Łodzi zdjęli nadajniki z dachów pozbawiając dostępu do usług internetu i znacząco obniżając jakość rozmow.Po skardze do UKE przyznali że jakość się obniżyła z uwagi na fakt demontażu nadajników lecz nie zgodzili się na mediacje w sprawie wcześniejsze rozwiązanie umowy.Jakiś punkt umowy mówił o niemożności rozwiązania umowy z uwagi na pogorszenie się warunków swiadczenia usług.
  • ~Użytkownik / 2022-11-03 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z Oranga już prawie parę lat.Zawsze narzekam na cenę połączenia oraz internetu w roamingu.Dziś stanął nagle zaskoczony niemożliwością połączenia w Niemczech.Gdyż zawsze wszystko działało... Straciłem nagle dwa doładowania w sumie... Jestem zły i mam już pomysł na zmianę operatora.Taryfa "bezlim na zawsze"jest oszustwo w jestem bardzo rozczarowany.Nie polecam to... Myślę że karta już jest do wyrzucenia.
    ZaletyNie ma w ogóle
    WadyW całości wszystko, oprócz bonów internetowych za doładowania...
  • ~Ewa / 2022-11-03 19:11
    Ocena: 2.67 / 5
    No to wymyślili jak tu człowieka naciągnąć...
    Pakiet MMS, SMS i rozmowy już nie są po 30zł tylko 31 (!!). Przecież nie da się tel doładować za 31zl. Chamstwo! Mam u nich 3 nr na kartę, czas zmienić operatora!
    WadyCena pakietu!!
  • ~Mała / 2022-11-03 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,
    dostałam podwójną fakturę za tą samą usługę, jedna z tych faktur zapłaciłam . Złozyłam reklamacje na pismie i czekałam 30 dni na jej rozpatrzenie. W Orangu rzekomo system nie widziałm ze jest wystawiona podwojna faktura i dlatego zawiadomil firm ę windykacyjną FORNET. Konsultanci FORNETU chamscy. Ostatecznie reklamcja została uznana. Orange nie wie jakim cudem były 2 faktury za te sama usługe i zamaist rozpatrzyc reklamacje to nasłał firme windykacyjna.
    ZaletyZadnych
    WadyBałagan , system rzekomo nie widzi wniesionej reklamacji, Od razu informacja do firmy windykacyjnej FORNET
  • ~Jebać Orange / 2022-11-02 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange sieć to zwykły śmieć ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marcin / 2022-11-02 11:10
    Ocena: 1.67 / 5
    - inforlinia prawie nie działa , załatwienie sprawy zajmujeprawie godzinę, linia się urywa po iluś minutach czekania
    - inormacja o faktycznej cenie usługi (10zł za kożystanie z aplikacji i efakturę) jest podawana dopiero na samym końcu odsumowującej rozmowy i człowiekowi już trudno kilku wcześniejszych rozmowach się wycofać. w każdym razie wycofam się już za 1.5 roku
    Wadymylące informacje, bałagan
  • ~jarek / 2022-11-02 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa awarii beznadziejna. Drogie. 5 minut pytań przez durnego bota. Przez 15 minut w dzień roboczy żaden konsultant się nie połączył. Brak czatu, brak maila. Nic. Także jak będzie awaria to nikt ci tego nie naprawi.
    Wadybrak pomocy technicznej, brak supportu
  • ~Magda / 2022-11-01 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Robienie klienta w balona, informacje o dodatkowych opłatach przekazane dopiero po podpisaniu umowy bo Pani się zapomniało. Internet miał mieć x prędkości a ma połowę tego co mi obiecano. Nie mogłam zrezygnować z usługi w dniu zamontowania modemu bo nie i tyle. Firma uwiązuje siłą klientów zamiast o nich dbać. Cyrk na kółkach
  • ~Teo / 2022-10-31 17:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiłam abonament Orange smart Care , w ramach których Orange powinno naprawić urządzenie za darmo. Ale jak wysłałam im telefon okazało się ze płacisz co mieszieczny abonament a i tak koniec końców musisz dopłacić to naprawy. Mało tego oczekują zapłaty za części które według mnie działały i nie chciałam ich naprawiać. I przy tym obsługa klienta to jest porażka.
  • ~Iza / 2022-10-31 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange wprowadza konsumenta w błąd. Oszukuje klientów. W aplikacji i na stronie w usługach i pakietach widnieje informacja ze usluga gdzie jest dziecko i dzieci w sieci jest bezpłatna. A rzeczywiście pierwszy miesiąc tylko, na kolejne miesiące są naliczane oplaty
    ZaletyW przypadku takiego oszustwa brak
    WadyNaciąganie klientow
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186