strona 59 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Magda / 2022-11-01 21:42
Robienie klienta w balona, informacje o dodatkowych opłatach przekazane dopiero po podpisaniu umowy bo Pani się zapomniało. Internet miał mieć x prędkości a ma połowę tego co mi obiecano. Nie mogłam zrezygnować z usługi w dniu zamontowania modemu bo nie i tyle. Firma uwiązuje siłą klientów zamiast o nich dbać. Cyrk na kółkach -
-
~Teo / 2022-10-31 17:48
Wykupiłam abonament Orange smart Care , w ramach których Orange powinno naprawić urządzenie za darmo. Ale jak wysłałam im telefon okazało się ze płacisz co mieszieczny abonament a i tak koniec końców musisz dopłacić to naprawy. Mało tego oczekują zapłaty za części które według mnie działały i nie chciałam ich naprawiać. I przy tym obsługa klienta to jest porażka. -
~Iza / 2022-10-31 13:50
Orange wprowadza konsumenta w błąd. Oszukuje klientów. W aplikacji i na stronie w usługach i pakietach widnieje informacja ze usluga gdzie jest dziecko i dzieci w sieci jest bezpłatna. A rzeczywiście pierwszy miesiąc tylko, na kolejne miesiące są naliczane oplaty ZaletyW przypadku takiego oszustwa brakWadyNaciąganie klientow -
~DarkOrange / 2022-10-31 11:53
Internet biurowy to jakaś tragedia. Facet przez telefon oferował internet biurowy, który ponoć świetnie chodzi w mojej lokalizacji. Podczas okresu próbnego wszystko pięknie chodziło, nastąpiła zmiana umowy na płatną i nagle wszystko zwolniło do prędkości 5Mb/s (dla porównania wcześniej było ok. 30-40), strony ładują się kilka minut. Po wielokrotnych próbach kontaktu z Orange pracownicy rozkładają ręce i nic nie mogą zrobić. Po odebraniu dodatkowo płatnej anteny kierunkowej się załamałem, złącza totalnie nie pasowały do tego śmiesznego routera Alcatela i musiały być wsadzone pod kątem - nie spełniały swojej funkcji. Jeśli chciałbym zerwać umowę, bo nie spełniają warunków umowy - a nie, przepraszam, według ich spełniają, bo na umowie jest zapis o prędkości minimum 10KB/s. W tym momencie jeśli chcę ją zakończyć muszę zapłacić ponad 1100 zł kary.
Tragedia po prostu, omijać szerokim łukiem!WadyInternet biurowy nie istnieje -
~Anonymous / 2022-10-30 14:00
Internet od PONAD ROKU, a nawet 2 lat jest okropny. Strasznie się zacina, nie da się nic obejrzeć a nawet zwykłe pobieranie pliku ważącego mniej niż 500nmb może trwać ponad godzine. Dzisiaj miałem 10592ms pingu [Opóźnienia] co powinno być nie dopuszczalne dla dostawców. Światłowód? Prosze sobie nie żartować, w lipcu postanowilismy podpisać umowę o światłowód i co się okazuje? Że kabel jest przerwany i oni tego nie będą ruszać do października, jest koniec października a oni nawet nie przyjechali sprawdzić. Co to za żarty, to się nadaje tylko do ćwiczenia strzałów z łuku a nie korzystania. Nie życzę podpisywania umowy z orange nawet najgorszemu wrogowi.
PS: Mój znajomy co ma internet z Vectry, NFS co waży 34gb pobrał w 30 minut, a ja musze czekać 2 dni aż mi się pobierze. Fajna sprawa orange, zaskakujecie mnie na każdym kroku tylko nie w tym pozytywnym znaczeniu :)Zaletybrak.WadyIstnieje, ignoruje klienta, nie wykonują swoich obowiązków, leniwi w chu*, okropny internet, długie ładowanie się stron, pobieranie CZEGO KOLWIEK zajmuje wieki -
~Patryk / 2022-10-30 12:10
Orange jest absolutnym liderem w bardzo konkretnej kwestii - wyjątkowo tragicznej obsługi klienta.
Brak internetu w weekend? Posłuchaj sobie naszego upośledzonego bota 4 razy, z każdorazowym nieudanym wyszukiwaniem klienta po numerze usługi.
Ahh, i mamy dla Ciebie dodatkową opłatę za usługę którą przedstawiliśmy jako darmową! Miłego weekendu :)ZaletyMożna zakończyć z nimi umowęWadyObsługa klienta, zawodność usługi, beznadziejny bot -
~Daniel / 2022-10-29 18:33
Co dzień żałuję zmienienia operatora na orange! W jeździe autem po różnych okolicach cały czas brakuje zasięgu! Krew mnie zalewa! W innej sieci nie było problemu z komunikacją natomiast teraz szkoda zachodu żeby z kimś poprostu pogadać a z internetem dałem sb spokój i słucham radia. Jak dla mnie to szkoda tych pieniędzy które wam płacę! Spłacę was i żegnam. Nie myślałem że może być tak słabo dlatego zalecam innym żeby się zastanowili i nie popełnili takiego błędu jak ja ZaletyBrakWadyTragiczny zasieg. Nie polecam -
~J4nki / 2022-10-28 01:43
Na początku umowy wszystko było dobrze
Zasięg prędkość internetu itd i tak już od dobrej połowy roku jest dramat
Place im 100pln co miesiąc i co z tego mam? Otóż prawie że całkowity brak zasięgu np leżąc w łóżku telefon koło mnie wystarczy że go szturchne i już zasiwg znika całkowicie (nie nie wina telefonu itd sprawdzałem na kilku jest to samo)
Prędkość internetu LTE to już wgl śmiech na sali jest
Kilku krotonie zgłaszałem problemy i do dziś nic z tym nie zrobiono tylko próbują zrzucić winę na telefon lub kartę simZaletyNie istniejąWadyWszystko -
-
~klient nieistotny / 2022-10-27 16:52
kolejna firma która za wszelką cenę izoluje sie od klientów. Nie da się z nikim porozmawiać. Błędy w ich systemie nikogo nie obchodzą.
Gratulacje za wdrożenie robota MAX na infolinię i czat, który nie ogarnia niczego i tylko żegna się z klientami.
Idealna strategia redukcji klientów.Wadysame -
~Paweł / 2022-10-24 16:53
Ta firma to porażka ciągły brak produktów (PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTEPNY ITD) Kilkukrotnie byłem w salonie nic nie wiedzą jak nie Mam na stronie to nie Mam i tak mija 8-9 miesięcy i to ma być CHWILOWO żart Nie polecam Orange. ZaletyBrakWadyOlewanie klijenta,brak produktów, infolinia max i naprawdę coś ciężko załatwić. -
~Kamil / 2022-10-24 10:30
Zostałem oszukany, że nie będzie problemu ze zmianą internetu ze światłowodu na mobilny w ramach umowy. Teraz mam płacić za światłowód, którego nie używam. Tfu! -
~Ariel / 2022-10-23 21:04
Kolejna awaria w niedzielę czekać do poniedziałku dobre niech ktoś z tym coś zrobi -
~xxx / 2022-10-22 21:44
Mam nadzieję, że ta firma zniknie z rynku dostawców internetu stacjonarnego, ciągle się psuje, a pomimo zgłaszania usterek nie naprawiają jej przez tydzień. Nie polecam Zaletynie maWadyciągle się psuje -
~... / 2022-10-21 23:03
tragiczna siec nie potrafia zapewnic stalego stabilnego polaczenia tylko codziennie mega opoznienia i caly czas sa jakies opoznienia mimo zapewnien konsultantow ze zajma sie a tak naprawde to oklamali mnie i nic z tym zaden technik nie robi a za internet sie placi ale to za co my placimy nie mozna nawet porownac do internetu co najwyzej do tego co krowa zostawia na pastwisku. Zaletyta siec ma jakies zalety? hahahhahahaWadyW S Z Y S T K O -
~Orange / 2022-10-21 21:57
Najgorsza gówniana suec w Polsce. Zasieg to dno prędkość to dno obsługa to dno. ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Sram na Orange / 2022-10-20 18:50
Zgłaszane awarie rozłączania sieci rozwiązywane bez wizyty u klienta ( czas od podjęcia interwencji przez technika do usunięcia awarii wynosi 30 sekund). Potrafią naciągać na dodatkowe usługi ale wyplątać się z podpisanej umowy jest ciężko.Nie polecam , ani : NICZEGO ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Mi / 2022-10-19 22:36
Każdy konsultant mówi co innego na temat tej samej rzeczy, internet stacjonarny (najlepszy dostępny pakiet) baaaardzo wolno chodzi, non stop coś się dzieje zacina. -
~Jajx / 2022-10-19 06:22
Najgorsza sieć w Polsce telefon ok, ale działanie tv w tej sieci to jest jakiś armagedon. Totalnie wywalone mają na klientów ich wadliwy sprzęt albo klient sam musi wymieniać albo płacić za naprawę nawet jeśli wina jest po ich stronie. Złodzieje oszuści i kłamcy nic więcej o tej sieci nie mogę powiedzieć. Telefon mam od ponad 20 lat u nich i nigdy nie miałem problu, ale po całej sytuacji ze Smart Home nie chce mieć już nic doczynienia z tą firmą. Po prostu naciągacze każdy operator mówi co innego błędy non stop po str firmy dobrze, że rozmowy z nimi nagrywałem bo byłby niezły cyrk i polecam to każdej osobie która zaczyna jakąkolwiek współpracę z tą firmą. WadyTotalne olewanie klienta, automatyczny Max który w niczym nie pomaga, nie wyszkolona kadra pracownicza która wprowadza w błąd klienta, brak obsługi technicznej wadliwego sprzętu, ogólnie całą sieć to jedna duża wada. -
~Anna / 2022-10-18 21:38
Nabijają klientów w butelkę. Oferują prezenty, np nawigację za darmo na 2 m-ce z zapewnieniem, że można ją po tym okresie wyłączyć bez żadnych zobowiązań ale zapominają uprzedzić że wyłączenie jej ostatniego dnia darmowej oferty skutkuje naliczeniem opłat za okres od momentu wyłączenia do końca okresu rozliczeniowego danego klienta. Proces wyłączenia usługi trwa więc np. 2 tygodnie, za które trzeba zapłacić. Są to nieuczciwe praktyki. -
~TOMASZ / 2022-10-18 19:13
Jestem już trzeci rok nie mogę na tą firmę naszekac ZaletyObsługa ofertaWadyDzwonią zbyt często nie potrzebnimy ofertami
strona 59 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »