Reklamacja z tytułu rękojmi. Sklep zrzuca odpowiedzialność na centralę, centrala na sklep. Odpowiedzi na złożone reklamacje nie mają niemal nic wspólnego z treścią reklamacji. Sprawa trafiła przez ODR do UOKiK oraz została skierowana do RPK. W kolejnym kroku sąd.
Zaletybrak
Wadyspychologia
~Paken22 / 2022-12-16 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Wymiana rutera ciągnie się od miesięcy. Nie są się dogadać z doradcą. Nie rejestrują zgłoszeń.
ZaletyBrak
WadyPowyżej
~Paken22 / 2022-12-16 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Wymiana rutera ciągnie się od miesięcy. Nie są się dogadać z doradcą. Nie rejestrują zgłoszeń.
ZaletyBrak
WadyPowyżej
~Klaudia / 2022-12-16 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta indywidualnego w Orange aktualnie szoruje po dnie. Od miesiąca razem z doradcami w salonie stacjonarnym próbuje wyjaśnić kwestie utrudnień w połączeniach przychodzących. Żaden z doradców nie jest w stanie pomóc. Dział techniczny nie kontaktuje się z klientem ani z doradcami w salonie. Za to automatyczne włączanie usługi Nawigacja potrafią wykonać w ekspresowym tempie, bez spostrzeżenia klienta. Naliczanie dodatkowego $ do FV nie ustąpiło nawet po karze UOKiK - dopiero po złożeniu reklamacji można liczyć na wyłączenie usługi i rekompensatę. Ponadto mówiąc delikatnie asystentowi MAX brakuje sporo do miana inteligentny. Niepotrzebnie wydłuża czas oczekiwani na konsultanta- za co wiadomo są liczone kolejne $. Brak możliwości kontaktu mailowego z BOK. Można wymieniać w nieskończoność ułomności tego pseudooperatora…
~Arek / 2022-12-16 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Orange na kartę, kupione w październiku 2022. Spełniłem wszystkie warunki do uzyskania bonusu 1200GB na rok po 100GB/msc. Uruchomiłem pakiet no limite- samoodnawialny, mam ponad 100zł na koncie , pakiet się odnawia od 3 miesięcy, a GB zostały przyznane tylko za pierwszym razem. Od dwóch miesięcy ich nie przyznają (pakiet odnawiają i kasują 30zł/msc). Zgłosiłem im to, zakwalifikowali to do działu technicznego, dział techniczny stwierdził, że ta usługa nie jest włączona, zamknął sprawę, a mnie o tym nie poinformował (dowiedziałem się o tym od konsultanta gdy zgłosiłem nicnierobienie w mojej sprawie). Po ponownym zgłoszeniu, założyli reklamację i karzą czekać do MIESIĄCA CZASU ŻEBY WZIĄĆ SIĘ ZA ANALIZĘ , Internetu nie mam nadal i czekam na rozwiązanie. Wszyscy pracownicy włącznie z tą pseudo sztuczną inteligencją Max zbywają mnie. Mam SMS potwierdzający włączenie usługi na rok. Jestem zawzięty, ale osoby nie mające determinacji zostaną zbyte i naciągnięte a konto zostanie im wyczyszczone gdy będą używać Internetu bez pakietu. bonusu 1200GB
Zaletydobre pierwsze wrażenie
Wadyobsługa problemów technicznych z winą po stronie orange
klient traktowany jak wrzód na duu
~Paweł / 2022-12-15 16:43
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam żadnym małym i średnim firmom które wybrały Orange jako pierwszy salon do wzięcia abonamentu jak i telefonu w abonamencie. Weryfikacja jest śmieszna i z góry zakładają ze masz zamiar ukraść telefon nie płacąc za niego. 2500 kaucji na dwa lata jest prześmieszna. Weryfikacja z dupy! Biorąc auto za około 300 000 nie musiałem nic robić a przy telefonie za 5000 kaucja w wysokości połowy wartości telefonu.
ZaletyBrak
~murzyn z rosji / 2022-12-14 12:38
Ocena: 1.00 / 5
ale ale alea Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem
Zaletyda
Wadydsaw
~Krzysztof / 2022-12-14 10:10
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam Orange. Jeśli chodzi o Częstochowa i okolice internet porażka tylko płacisz a usługa marna. Non stop zawiesza się słaby internet. Po za Częstochowa marny zasięg
ZaletyNie ma
WadyWszystko wadliwe
~Nieznajomy / 2022-12-13 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, ciągle sie rozłącza musze resetować kompa bo inaczej sie nie połączy, niby mam 600 mb/s ale napewno to nie jest 600 chodzi jak ściek żeby wogule dało sie coś zainstalować to trzeba wszystko wyłańczać, jak pobierałem gre (miała 30gb) to pobierała sie z godzine (jak uważa że 30gb w godzine to mało to dla świadomości mój brat pobrał 100gb ponad w 30min (ma inną sieć i mieszka we wrocławiu), Nie polecam tego internetu
ZaletyMały ping (mam światłowód)
WadyWszystko
~Wo / 2022-12-13 17:43
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia nie mam dostępu do światłowodu mówią że podepną i nic
~Jooo / 2022-12-13 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku, i konsultanci , każdy mowi co innego. Nie polecam. Więcej nerwów niz pożytku.
~0 / 2022-12-12 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w Polsce, 5000 pingu, 300kb/s pobierania
Zaletynic
WadyWSZYSTKO
~XXX / 2022-12-12 17:02
Ocena: 2.33 / 5
Internet domowy nie działa od godz 7:30 12.12.2022. Na infolinii automat każe czekać do 36h na usunięcie przyczyny.
Nie ma kontaktu z żywym człowiekiem, dalej wiem, że nic nie wiem.
ZaletyBrak
WadySame
~Nikol / 2022-12-12 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Już pisałam wcześniej że od 30.11 nie mam tv i internetu, nie pomagają monity, oraz tel na infolinię jedynie opróżniają twoją kieszeń. Rozmówców pracownicy totalnie ignorują powtarzają w kółko informacje, które nie prowadzą do rozwiązania bierzącej sytuacji, skarg i tak nikt nie czyta. Od teraz zanim podejmę decyzję o sieci i usługach będę wspomagać się w wyborze receznzjami by uniknąć sytuacji z jaką muszę się teraz borykać. Odradzam wszystkim usługi w Orange bądz mądry przed szkodą a nie po niej.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Kamil / 2022-12-12 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Ludzie pracujący w orange nie nadają się do niczego. Nie potrafią klarownie przekazać informacji. Z chatu rozłączają się niemalże od razu.
Najgorsza firma
ZaletyBrak
WadyTYsiąc
~Nieważne / 2022-12-11 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu z Orange ponieważ jest bardzo słaby nie ma możliwości nic uruchomić ani obejrzeć bo tak słabo działa ten internet
ZaletyBrak
WadyBardzo słaby zasięg i bardzo ale to bardzo słabo działa nic nie da rady zrobić na tym internecie nie polecam
~poltergeist / 2022-12-11 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Uważam za straszliwie lekceważące stałych klientów stworzenie oferty znacznie gorszej, niż dla osób, które przenoszą numer z innej sieci. Pomimo korzystania z sieci od lat, to klient z innej sieci jest preferowany i ma 15zł na miesiąc tańszy abonament za te same usługi i dodatkowo ma jeszcze inne rabaty. Przecież nie ma opcji, żeby tolerować takie chamstwo. Przechodzę do konkurencji.
~Rqean / 2022-12-11 15:14
Ocena: 1.67 / 5
Brak profesjonalizmu kontakt z konsultantem jest praktycznie znikomy w razie problemów trzeba się naszykować godzinę na oczekiwania w kolejce i z pół godziny na przełączanie pomiędzy konsultantami nie wrócę już do tej firmy
ZaletyBrak
~yeti57 / 2022-12-11 05:52
Ocena: 1.67 / 5
W dniu 9.12.22 odwiedziłem salon w galerii Echo w Kielcach
. Chciałem przedłużyć umowę i wziąść żonie nowy telefon, sobie trochę więcej internetu, bez telefonu. Pytałem sprzedawcy jaki będzie koszt, odpowiedział 306zł. na miesiąc. Powiedziałem OK. Zaczęły się elektronicze podpisy, a umiwy nie widziałem na oczy. Jak pytałem to dotałem odpowiedź, że są problemy z wydrukiem i dostanę ją na maila OK. Wieczorem żona otwrzyła maila.. Szok zostałem wmanwrowany bez mojej pełnej wiedzy w mobilny internet za 140zł. I zmiast 360 zrbiło się 500zł To są jakieś jaja i wciskanie starszym ludziom (oboje z żoną mamy po 66 lata) nichcianych usług. Jak trzebabędzie pójdę do sądu. Grandaityle. Przestrzegam wszystkich.