strona 44 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Kriss / 2023-03-01 16:48
Nie mogę doczekać się końca umowy. Dno... Pierwszy kontakt z bootem, który pyta o jakieś elementy weryfikacji nie dotyczące konta firmowego. Później odsyłanie do innego konsultanta znowu przez boota, który ponownie pyta o jakieś dziwne rzeczy. -
-
~FOrange / 2023-03-01 15:32
Omijać szerokim łukiem. Częste awarie a do tego bardzo nie uprzejma obsługa klienta. ZaletyBrakWadyPełny pakiet. Awarie, spam, wykorzystywanie pozycji dominującej. -
~Lemur / 2023-03-01 12:53
Usuwają numery bez wiedzy klienta i jeszcze przedłużają sami umowy naciągając na pieniądze ZaletyBrakWadyNajgorsza jakość usługi -
~Pola / 2023-03-01 12:51
Firma orange poprostu tragedia, dają ofertę wszystko ładnie pięknie A potem się okazuje że jest całkiem inaczej niż było mówione WadyOszustwo -
~fizzy / 2023-02-28 22:14
Porażka w każdej możliwej kategorii, internet działa okropnie, a obsługa klienta to pomyłka.
Znacząco odradzam ajkiejkolwiek wspólpracy z tą firmą.ZaletybrakWadyszybkość internetu, obsługa klienta, warunki umowy. -
~Michał / 2023-02-28 17:31
Opoerator, znowu, sam aktywuje dodatkowe, płatne opcje (Gdzie jest dziecko) a wyłączenie ich okazuje się dużo trudniejsze ponieważ nie ma ich w spisie aktywnych usług.
Infolinia operatora nie używa ludzi tylko bot'a który nie rozumie tego co się do niego mówi: "wyłączenie dodatkowych, płatnych usług", ale jak się powie, że jest głupi to rozumie doskonale i blokuje dostęp do infolinii.
Konto na stronie internetowej zawsze twierdzi, że ma problemy techniczne i "coś poszło nie tak" - ale trzeba przyznać że przez stonę można przynajmniej wyszukać usługę gjd, niestety nie wiem czy da się ją wyłączyć bo "coś poszło nie tak".
Kilka lat temu dostali już karę od UOKiK za dokładnie tą usługę, ale widzę to już było dawno.
Najlepsze jest to, że dla numeru aktywowanego jakieś 3-4 lata temu nie ma problemów a dla nowego są.WadyObsługa klienta i dodatkowe, płatne usługi które się aktywują -
~Alek / 2023-02-28 13:33
najgorzszy internet na swiecie do tego drogi, 3 gwiazdki za oblusge klienta bo dzwonil do mnie pan z oferta przedluzenia umowy i jak wytlumaczylem mu z czym mam problem to probowal pomoc ale z drugiej strony mowil ze jest nowy wiec wszystko w swoim czasie -
~Boguś / 2023-02-26 22:44
Beznadziejna jakość usługi. Ciągle ścina internet i telewizję. ZaletyBrakWadyZła jakość usługi. -
-
~bigj / 2023-02-24 19:01
Szczerze jeśli chodzi o internet to chyba nie ma gorszego dostawcy,na internecie z Orange nie da się grać ani nawet oglądać nic kompletnie, tutaj nie ma czegoś takiryo jak stałe połączenie na umowie możesz mieć 80 a będziesz mieć max 30 i brak stabilności tego internetu, odradzam bardzo ZaletybrakWadywszystko -
~Omelka / 2023-02-24 18:44
Jak to jest, że podpisuje się umowę na max. pakiet na tv a po 4 miesiącach okazuje się znikają kanały, które Ciebie interesują i pozostaje ta sama kwota opłat. Nie mówiąc już o tym, że brak informacji na maila czy smsa. Teraz płać i płacz jeszcze ponad 1,5 roku zanim po raz kolejny zmieni się operatora. Nigdy więcej umowa z Orange. Czytajcie umowy. Przy programach z kropka okazuje się że mogą całkiem zniknąć. Że 100% programów może zostać np 20 % zgodnie z ich prawem. -
~eztove / 2023-02-24 09:58
Nie poleacam najgorsza firma 0 kontaktu 0 pomocy płace za światłowód 90 złoty a internet jest tak slaby że nawet głupiego filmiku na youtube nie da zobaczyc ani w zadna gre nie da sie zagrac kontatkuje sie w tej sprawie 4 miesiace i nadal nic nie polacam wrecz odradzam -
~Ilona / 2023-02-23 10:00
Jesteśmy wieloletnimi klientami Orange dla tel stacjonarnego. Zadzwoniła do nas pani że jest koniec umowy i ,że mają bardzo dobrą ofertę dla nas. Pierwsza umowa podpisana 30.12.22 r . Mieliśmy dostać telewizor. I telewizję też chcieliśmy tam przenieść . Powiedzieli że w ciągu 3 dni wszystko będzie założone. Mamy 23 luty 2023rok i brak telewizji i telewizora . Ciągłe zmieniają terminy , to znów dostali zły dekoder . Masakra brak kompetencji wśród konsultantów. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji
Jedno wielkie oszustwo -
~dsa / 2023-02-22 20:28
nie polecam beznadziejna firma nic dobrego do życia nie wnosi ZaletybrakWadykażda -
~Obel / 2023-02-22 14:09
Jestem zadowolony ze jestem w tej sieci co bym nie zadzwonił to zawsze mi pomaga miła obsługa klienta . Polecam -
~Mieczysław / 2023-02-22 12:39
internd działa bardzo wolno i nawent niema jedbego megapita bardzo słaba usługa Zaletyniema zaletWadysłaby internet -
~Kris / 2023-02-21 13:00
Ta sieć to jakaś paranoja dolicza sobie opłaty za wszystkie połączenia z ich konsultantem dodatkowo za scalanie rozmów co w innych sieciach jest nieodpłatne gdy zgłosiłem rezygnację z umowy nagle zaczął szybciej zużywać się internet pomimo że nadal a nawet mniej korzystam ta sieć To jakieś nieporozumienie nie polecam ZaletyBrakWadyDodatkowe opłaty które są napisane drobnym maczkiem -
-
~Michal / 2023-02-21 08:48
Musialem postawic jedna gwiazdke bo nie ma MINUSOWYCH gwiazdek.
Orange stosuje LICHWIARSTWO!!!
Uwazajcie na umowy!!! Czytajcie je dokladnie zanim podpiszecie!!! I GDZIE PODPISUJECIE.
Zgodnie z prawem jesli umowe podpisaliscie w salonie, to jest juz za pozno na czytanie umowy bo NIE MASZ TU PRAWA 14 DNI NA ODSTAPIENIE OD UMOWY.
A wszystkie dokumenty, wsrod ktorych jest najwazniejsza informacja, zostana ci przeslane na email kiedy jest juz za pozno bo zlozyliscie podpis w salonie.
Agenci Orange nie informuja o opcjach. Ze jesli zawrzesz umowe zdalnie online to juz masz prawo 14 dni na zastanowienia i czytanie umowy. To znaczy, ze zaden klient podpisujacy umowe w salonie,,,,nie robi tego swiadomie. Podsuwa sie mu tylko jedna strone do podpisu w halasliwym miejscu, z kolejka ludzi za soba i agentka gburowata jak ekspedientka sklepu mleczarskiego SPOLEM za PRL-u.
W dokumentach ktore otrzymalem pozniej (online) juz po podpisaniu umowy w salonie jest bardzo wazna informacja o wysokosci KARY za ANULOWANIE UMOWY.
Ta ich "kara" to ponad 100% tego co place za usluge. Czyli ze klient nie ma zadnej opcji i jest zmuszony placic do konca umowy. Ta "kare" Orange sobie wymyslilo bo czegos takiego nie ma w innych krajach. Dopasowali kare do ULGI jako rzekomo daja klientom. To jest niemozliwe aby ULGA wynosila ponad 100%.
Gdybym o tym wiedzial....nigdy bym nie zawarl zadnej umowy z Orange.
UWAZAJCIE CO PODPISUJECIE.ZaletyNie mialem okazji sprawdzic bo umowe podpisalem dla swego taty.WadyAgenci ukrywaja wazne informacje ktore otrzymalem po zlozeniu podpisu w salonie kiedy jest juz za pozno na czytanie. W salonie widzialem tylko jedna kartke, reszta byla wyslana na email. W tych co wyslali jest mowa o wysokosci KARY za anulowanie. I nie poinformowali ze raz zlozony podpis pod umowa w salonie klienci nie maja prawa 14 dni na odstapienie od umowy. -
~Pani / 2023-02-21 07:53
Tragedia. Brak internetu drugi dzień. Wystąpiła awaria, której nie potrafią naprawić. Ludzie pracujący zdalnie już sa stratni. ZaletyPłynnośćWadyNon stop awarie -
~najgorsza_sieć_orange / 2023-02-20 21:27
...po prostu tragedia....................................... Zaletykiedy ktoś się czuje samotny można zadzwonić do obsługi klientaWadyinternet -
~Max / 2023-02-20 17:44
Witam pisze z Tczewa. Umowa na internet zawarta 30.01 . Termin pierwszej wizyty technika 02.06
Została odwołana o tydzień bo było zimno i leżał śnieg ( powód podany przez technika ) minął tydzień przyjechało dwóch młodych chłopaczków stwierdzili ze poszukają gdzie jest centralka żeby podłączyć światłowód i ze będzie potrzebna koparka uzgodniliśmy termin podłączenia na 20.02 dzisiaj czyli 20.02 dostaje telefon ze chłopcy przyjadą ( oczywiście inna ekipa ) i nie bardzo wiedzą co będą robić..
zastanawia mnie jak taka firma funkcjonuje tracąc przez takie podejście klientów .. rozwiązanie umowy nastąpiło natychmiastowo .
dla mnie żenada totalna i strata czasu .. jeśli ktoś ma numer do kierownika regionalnego proszę pisać ..
strona 44 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »