strona 38 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Jdjrjryrirjdu / 2023-05-03 10:12
Zapłaciłem za GB i przez tydzień nie doszło jeszcze takie drogie -
-
~gwer / 2023-05-03 09:02
NACIAGACZE. W ofercie na kartę proponują niby gratis rozmowy, SMS, MMS i 5gb na 5dni czy podobne mydlenie oczu a zabierają dotychczasowe pakiety razem ze skumulowanymi GB i GB w UE. Po prostu włączając ta niby promocję wyłączają poprzednie pakiety. Oczywiście są zdania że nie można tego cofnąć ani reklamować bo regulamin mimo że zawierane jest przez internet. Rozbuj w biały dzień. Oczywiście zgłaszam do UOKiK widocznie mało jeszcze kary płacili. WadyNACIAGACTWO I OSZUSTWO. -
~Hatsu96 / 2023-05-02 16:55
Nie polecam światłowodu z Orange w ofercie bezterminowej na stronie podane jest, że płaci się miesięcznie 70 zł, a jak przychodzi co do czego to przysyłają faktury na 220 zł do zapłaty za internet 300Mb/s. Na stronie podane są błędne kwoty, byle tylko brać od nich internet, który nie powala. Miała być stała prędkość,a przy pobieraniu internet świrował. Nie polecam za te pieniądze to złodziejstwo w biały dzień. WadyCena, prędkość, błędne informacje na stronie. -
~Migdalek / 2023-04-30 22:32
Internet nie warty swojej ceny ciagłe awarie i błędy a jeśli chcesz zagrać to za długo se nie pograsz, ponieważ cię wyrzuci z rozgrywki z powodu braku połączenia -
~kocham Orange / 2023-04-30 14:58
internet robi co mu się podoba zero stabilności,chcesz pograć nie bo 600pingu Zaletynie maWadywszystko -
~Zenek / 2023-04-28 19:45
Dziady . Mają bałagan przy przekazywaniu informacji wewnątrz firmy . Przysyłają mi protokół o zdaniu modemu a za 14 dni obciążają mnie za ten modem . Podczas rozmowy kłamią .
Każdy kolejny doradca mówi co innego .ZaletyBrakWadySame krętactwa . -
~. / 2023-04-28 19:00
W ciągu jednego dnia byłam zmuszona odwiedzić kilka salonów Orange z nadzieją, że w którymś spotkam kompetentną obsługę. Jednak Orange zatrudnia samych chamskich, niekompetentnych oraz zniechęcających pracowników. Chcąc wytłumaczyć problem obsługa miała mnie głęboko w d…. i za każdym razem mi przerywano. Pracownicy zachęcają wręcz do zerwania umowy a nie są skłonni do pomocy. Jednym słowem ŻENADA. ZaletyBRAKWadyZa dużo by pisać -
~HD / 2023-04-28 11:58
pracowników należy dobrze przeszkolić zanim zaczną obsługę klienta! niekompetencja jest wszędzie - czat,infolinia oraz salony. wydają klientom ponoć nowsze typy dekodera lecz regenerowane !!!!!
pracownicy nie wiedzą o konieczności dokupienia dysku do niego (stary typ posiadał dysk wbudowany).
walczyłam ze zgłoszeniami bez potrzeby - podłączenie dysku zewnętrznego rozwiązało wszystkie problemy !!!!!!!!! -
-
~Gdzieśmamteninternet / 2023-04-26 21:57
Tragedia internet drogi a działa jak mu się podoba ZaletyBrakWadyGowniany internet -
~Domcia / 2023-04-26 16:10
Brak jakiegokolwiek zorganizowania. Za każdym razem inna osoba na infolinię mówi co innego, nic nie zgadza się z meilami. ZaletyBrakWadyNie polecam. -
~mordred9 / 2023-04-25 20:29
Najbardziej gówniana sieć na świecie a do tego jeszcze wspierają banderowców, reklamy z napisami w tym gównianym ukraińskim języku. Ku..y i tyle ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Axl / 2023-04-25 11:06
Najgorsza sieć na świecie :) internet działa kiedy chce, zasięg zanika mimo mieszkania w większym mieście... Nic tylko uciekać do innych sieci. ZaletyBrakWadyWszystko do wy...miany -
~Oliwia / 2023-04-24 22:15
Tak też jestem zawiedziona z operatora. Zepsuł mi się teli nie mam dostępu do aplikacji mój Orange . A sieć nie chce mi pomóc na infolinii tylko odsyła do salonu. Przecież podaje swoje dane PESEL numer dowodu to chyba jestem osobą za którą się podaje bo znam własne dane. Zawiedziona jestem obsugą -
~Negan / 2023-04-24 15:54
Sprytny numer. Niskie opłaty z tytułu atrakcyjnej umowy 109ZŁ TV/telefon ORANGELOVE mam uzależnione od comiesięcznego logowania się do aplikacji Orange. Aplikacja wymaga upierdliwej rejestracji, pinu i Cały czas się wylogowuje. Nie ma w niej nic co by mnie interesowało a pomimo tego jestem zmuszony do korzystania z niej 1 raz w miesiącu. Jest to sprytny sposób na robienie niedopłaty klientom z poleceniem stałego przelewu, którzy nie doczytają umowy (50stron) lub osobom starszym. Emerytom którzy na bank nie poradzą sobie z tą aplikacją. Wobec takich praktyk moje pieniądze nie będą dłużej trafiać do tej firmy i nie będę jej nikomu polecał.
Infolinia dzwoni 3 dni z rzędu z tą samą sprawą.
Jakość TV średnia i mało kanałów.
WI-FI starcza na połowę mieszkania 64m2 -
~Karo / 2023-04-24 13:05
Dostałam dzisiaj informację że albo zmienię pakiet z orange na inny który jest na o wiele gorszych warunkach niż mój aktualny albo mam odejść z Orange. Firma beznadziejna, jeśli nie znajdę wyjścia to odejdę do konkurencji a nie na wasze bezsensowne warunki gdzie nie było informacji wcześniej tylko mam na przemyślenie miesiąc. -
~Andżelika / 2023-04-22 12:20
Aplikacja mój Orange nie działa do końca poprawnie, usługi naliczane ponad abonament są ujęte z usługami zwykłymi, pytając o to konsultanta stwierdził żeby na to nawet nie patrzec… internet w domu jednorodzinnym wiesza się, szczególnie wieczorem. Często są przerwy w jego dostawie.
Nikomu nie polecam -
-
~gruby / 2023-04-21 20:49
Swietny macie internet lamusy wieczorem to sie wiesza bardziej niz bombki na choince ZaletyzadneWadywszystko co mozliwe -
~P / 2023-04-20 19:03
Firma Orange dopuszcza się popełniania grubych prawnych nieprawidłowości. W przypadku podawania informacji że rozmowa może być bądź jest nagrywana powinna pojawić się jeszcze regułka, że jak nie wyrażasz zgody to się rozłącz. Tu widać lekceważenie klienta przez ORange. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta -
~P / 2023-04-20 18:57
Orange próbuje wyłudzić pieniądze i nęka ciągłym wydzwanianiem. To przestępstwa. Zamiast dobrej usługi zajmują się wyłudzeniami i nękaniem. Na pytania odpowiadają wymijająco. Nawet odmawiają odpowiadania twierdząc że wyczerpali temat. Prymitywne Istoty zatrudnione w Tej Firmie nie potrafią czytać ze zrozumieniem. ZaletyBrakWadySame wady -
~Edward / 2023-04-19 16:43
Chcę zostawić recenzję sklepu Orange. To najgorszy sklep w jakim kiedykolwiek robiłam zakupy. Próbuję zamówić szkło od dwóch dni i nadal nie mogę go zamówić. Już zapłaciłem pieniądze kartą, złożyłem zamówienie i bez zapłaty odebrałem zamówienie w sklepie. I nie wykonują tego polecenia. Poprosiłem, żeby mi powiedzieli, który sklep ma to szkło, żebym mógł sam przyjść i kupić, odpowiadają mi, że nie wiedzą i nie mogą tego sprawdzić. To najgorsza usługa w Polsce
strona 38 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »