Firma Orange nie jest mi w stanie zainstalować światłowodu i zacząć świadczyć usługi z powodu niekompetencji technikìw z firmy podwykonawczej.
Od października ubiegłego roku próbuję w domu jednorodzinnym zainstalować światłowód. 4 ekipy techników przyjeżdżały przez ten czas i bez kopania w ziemi stwierdzały, że świadczenie usługi jest niemożliwe, ze względu na kabel od światłowodu znajdujący się na posesji sąsiadów, którzy nie wyrażają zgody na jego podciągnięcie do monej działki. Po wielu miesiącach w końcu przyjechała ekipa, która postanowiła wziąć do ręki szpadel i sprawdzić gdzie rzeczywiście znajduje się ten kabel. Okazało się, że przez ten cały czas... był on na mojej działce i nic nie stoi na przeszkodzie do założenia usługi. Panowie wykonali swoją robotę, sprawdzili na koniec czy internet działa i pojechali. Pomyślałem, że mój ponad 6-miesieczny problem z internetem się w końcu skończył. Nic bardziej mylnego! Po pół godziny od zainstalowania usługa została wyłączona. Po wykonaniu telefonu na infolinię Orange, pan po drugiej stronie telefonu oznajmił, że technik się pomylił i zamiast potwierdzić zainstalowanie usługi, przez przypadek zapisał ją jako rezygnację ze strony klienta. Na pytanie czy problem zostanie rozwiŵzsny w ciągu kilku godzin czy dni, odpowiedział że nie wie, ale to nic, bo w razie czego mogę się później zwrócić do firmy Orange o odliczenie od faktury dni, w których internet nie działał. 6 miesięcy, niekompetentna, firma o komunistycznych standardach zarządzania nie jest w stanie uświadczyć mi prostej usługi. Orange to dno jakiego w życiu nigdy nie widziałem. Jesteście zerem.ZaletyBrak
WadyWielomiesieczny czas oczekiwania na założenie usługi, brak odoowiedniej komunikacji na linii klient - usługodawca, brak bezpośredniego kontaktu z firmą podwykonawczą, zatrudnianie niekompetentnych firm podwykonawczych, opieszałość w naprawianiu usterek, ogólny brak zrozumienia problemów i potrzeb klienta.