strona 28 z 202
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Jarosław / 2023-10-12 12:53
Bardzo słaba obsługa ,reklamuję już dwa tygodnie i wydaje mi się ,że to jest teatr absurdu,najlepszy jest wirtualny doradca Max,reszta niestety tylko odpycha od siebie temat.Przenoszę się do innego operatora,bo moja Mama już trzeci tydzień nie ma telewizji...ot Paragraf 22 -
-
~Zuzia piekło / 2023-10-11 21:20
Opiniuje bardzo pozytywnie i miło obsługę w salonie Orange przy ulicy .Ciszewskiego przez p.sylwie w sprawie perfekcyjnego doradztwa odnośnie usług oferowanych przez sieć Orange .
Pozdrawiam serdecznie i polecamZaletyFachowa i miła obslugaWadyBrak -
~Maniekeb / 2023-10-11 11:01
Brak możliwości włączenie wifi calling w dużej ilości telefonów marek chińskich.
Nie wiem czy Orange ma jakiś "PROBLEM" z markami chińskimi czy to tylko....
Mam telefon REALME GT2 PRO 5G od roku.
Wszystkie telefony tej marki mają wyłączona opcje WiFi Calling.
Mam francuską i niemiecka kartę SIM i tam nie ma problemu z WIFI CALLING w chińskich markach.
Zróbcie coś z tym !!!!!!WadySłaba jakość sygnału w Kaliszu osiedle Dobrze. I nie tylko w Kaliszu. -
~Xyz / 2023-10-10 16:52
Przedłużyłam umowę prawie dwa lata temu z Orange bo byłam mega zadowolona ale to co się dzieje przez ostatnie dwa lata to jest jakaś kpina, płace co miesiąc za takie gówno że głowa mała, internet muli, albo go nie ma, no i jak się dowiedziałam kiedyś jak dzwoniłam do obsługi z reklamacją, na klientów którzy za długo siedzą na necie nakładany jest jakiś lejek i nie mogę nic zrobić na necie. Ludzie ostrzegam przed nimi bo to jest kpina, za miesiąc przenoszę się do innego operatora bo to jest jakiś żart. ZaletyŻadneWadyWadą jest sam Orange -
~Anna / 2023-10-09 23:10
Dość drogo, rachunek rośnie. Niespodziewanie. Obsługa klienta w punkcie Omni centrum Olkusz wola o pomstę do nieba. -
~kl_ / 2023-10-09 13:34
Zgłoszenie reklamacji droga przez mękę 45 minut oczekiwania rozmowa z maxem, trzeba pisać reklamację ręcznie. Super dziadowska firma tylko umie brać pieniądze, tylko skończy się umowa nie zobaczą już moich pieniędzy. Trzy telefony internet i telewizja słaby klient, kto inny to obsłuży . Od czasów TP nic tam się nie zmieniło. Klient jak u mechanika tylko do bramy i się nie znamy. Zaletyszybki internetWadyobsługa najgorsza jaką znam -
~jebac orange / 2023-10-08 18:24
przeciążenie nadajnika od miesiąca, internet LTE ledwo działa Zaletynie ma i nie będzieWadywszystko -
~Małgorzata / 2023-10-08 17:11
Zgłoszona awaria o numerze 155941360 nie do końca została usunięta, można teraz wybrać numer i nawet się połączyć ale jakość połączenia jest fatalna, szumy i trzaski w słuchawce .Sprawdzaliśmy działanie połączeń na różnych aparatach ,niestety nic z tego, stąd nasz wniosek ,że aparat jest sprawny a problem jest po stronie Orange. Proszę o ponowne sprawdzenie linii. -
-
~Jacek / 2023-10-08 14:53
Strasznie operator się pogorszył. Jestem klientem od kilku lat. To co jednak ostatnio to masakra. Od 15 września próbuję wyjaśnić pewną kwestię. Tyle ile zostało wykonanych telefonów i podróży do punktów to kolejna masakra. Zawinił człowiek , pracownik Orange a ja nie mogę tego odkręcić. Mam 9 usłóg. Zadzwonił przedstawiciel Orange i zaproponował obniżenie rachunku o 30 zeta za podpisanie aneksu. Oczywiście miało być bez żadnych zmian tylko z powodu długoletniego czasu bycia klientem. Zgodziłem się. Aneks przywiózł kurier i tutaj zaczynają się schody. Po wdrożeniu umowy wyłączono mi multi room , miałem przepływ 80MB zmniejszono na 20 . Okazało się że na koncie wpisane mam trzy dekodery a ten co jest fizycznie w domu to w ogóle nie ma go w moim wykazie. Ludzie kto tam pracuje? Obiecano mi kontakt , od 15 września brak. Nikogo nie obchodzi. Ważne że nadejdzie kolejny okres rozliczeniowy i będą mogli wystawić fakturę. Każdy konsultant coś innego dokłada od siebie. To po prostu żart. I kiedy zostanie naprawione nie wie nikt!!! ZaletyBrak jak wyżejWadyJ.w -
~Lukas / 2023-10-07 18:21
Awaria internetu w weekend. Nie dotrzymują deklarowanych godzin naprawy i w zasadzie nie robią nic a na infolinii tępy bot max który nie rozumie co się do niego mówi. Klient beż neta w weekend a ich obchodzi klient tylko przy wystawianiu faktury ZaletyBrakWadyObsługa klienta
Awarie -
~Leszek / 2023-10-07 17:05
Witam. Beznadziejny zasieg bardzo słaby internet. Najgorsza sieć w jakiej miałem abonament. Aż żałuję że jeszcze muszę ich dorabiać rok. Nie polecam nikomu WadyBeznadziejny zasięg. Internet zamula i bardzo żatko jest lte co w tych czasach to chyba powinno być podstawą dobry internet. A na dodatek sprawy które zgłaszasz nigdy nie są rozwiązane , zawsze się czymś wykręcają ze pogoda że coś robią itd. -
~Jackijak / 2023-10-06 17:52
!!!UWAGA!!!UWAGA!!!UWAGA!!!
Orange to firma naciągaczy na różne usługi z których później nie jest w stanie sie wywiązać a pracownicy tej firmy robią co chcą i nie dopełniają swoich obowiązków, podpisują umowy na kłamstwie co wychodzi po czasie
Nie polecam usług tej firmyZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Tryk / 2023-10-05 14:31
Internet mobilny zawiesza się po kilka razy dziennie telefony tracą zasięg dziadostwo nie polecam -
~Ula / 2023-10-05 11:58
Super,szybka obsługa bardzo miła pani ,bardzo polecam ???? -
~Agata / 2023-10-05 09:12
Do dupy po zapłacie nie chcą odblokować numeru telefonu porażka i jeszcze raz porażka -
~Zuza / 2023-10-04 19:53
Kupiłam na raty Iphone'a 14 pro max, z którym od początku są problemy. Orange sprzedał mi wadliwy produkt. Gdy zadzwoniłam na infolinię, usłyszałam że orange nie zajmuje się wadami sprzętu, tylko sprzedażą i mam iść z tym do serwisu, albo iść do salonu i zwrócić sprzęt. Dodam tylko, że zapłaciłam prawie 20 złotych za usługę kurierską, żeby w ogóle dostać telefon o wartości prawie 6500 złotych, a teraz mam biegać po serwisach i salonach. Czy to jest odpowiednie podejście do klienta? ZaletyBrak problemów do dzisiajWadyBrak kontaktu. Możliwy jest kontakt tylko z Maxem - sztuczną inteligencją, lub z doradcami, którzy niestety nie są w stanie pomóc. Brak możliwości złożenia skargi -
-
~Sabi / 2023-10-04 19:52
Maskara to co z tym gównianym Orange się robi to nie możliwe
Zasięg fatalny nie da się z nikim dogadać przez telefon
Internet stacjonarny to jakiś żart nie da się nim zrobić ciagle rozłącza laguje itd
Gorszej firmy nie ma na rynku
Do tego złodzieje pod względem prądu naliczają do rachunku jakieś rzeczy z czapy , nie polecam !!! Czekam tylko aż skończy mi się ta zakichana umowa i nigdy więcej do tej sieciZaletyBrakWadyWszytsko -
~Gthgfd / 2023-10-04 18:58
Jesteśmy numer 1, ale nie podajemy maila do kontaktu, bo tacy jesteśmy świetni -
~Nixe / 2023-10-04 18:33
Internet mobilny w centrum Krakowa to jakoś żart. Stale dowiaduje się od czatbota, ze na nadajniki jest awaria, ale jak już pisze z konsultantem, to jednak wychodzi, ze jest mało nadajników, a za dużo użytkowników. Może w końcu warto rozbudować sieć. Serio żeby na internecie mobilnym mieć prędkość 0,5 Mb/s to żart. Jeśli wystawie router na parapet osiąga maks 7 Mb/s. Są beznadziejni, na mojej komórce firmowej również ta zatrważająca prędkość. Nie róbcie tego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Jeszcze tylko rok :) ZaletyBrakWadyInternet to tragedia. -
~xyz_były pracownik / 2023-10-04 12:46
Gówniane zasięgi i gówniana praca - cena dla firm za Metro Ethernet wywalone w kosmos :) ZaletyżadnychWadysame
strona 28 z 202
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »