Tragedia!!!!!!!!
Wciskają ci kit że jest możliwość podłączenia internetu bezpośrednio na kablu do tego telewizja i abonament w świetnej cenie po czym jak przychodzi do realizacji to technik ma cię gdzieś nawet się nie pojawia a ty siedzisz jak dureń czekasz i po czasie dostajesz wiadomość że niestety nie ma możliwości podłączenia internetu co jest bzdura bo człowieka nawet nie ma na miejscu albo zjawia się nie umówiony sprawdza sam że warunki podłączenia są za trudne i nie zrobi tego i po prostu bezczelnie cię olewa
Właśnie jadę wypowiedzieć umowy i nie polecam nikomu
ZaletyNie ma żadnych zalet
~sang / 2023-08-15 18:20
Ocena: 3.67 / 5
Zasięg sieci to sci-fi. Właśnie wróciłem z miejscowości Frącki, z Podlasia. Byłem pod adresem Frącki 9. Zero zasięgu, nic nie działa. Jakieś 300 metrów dalej udało mi się złapać minimalny zasięg, z Internetu nie dało się skorzystać, ale do BOK udało się dodzwonić. Pani powiedziała, że muszę w telefonie zmienić preferowaną sieć na 2G, co zrobiłem sam dzień wcześniej bez skutku, ponieważ antena obsługująca ten obszar działa tylko w 2G... Z doświadczenia wiem, że nawet 2G nie działa.
Tym czasem na stronie Orange mapa pokrycia pokazuje, że we Frąckach 9 jest 5g! Jakim cudem? Jest 4G i 3G i wszystkie G. Znajomi, z którymi byłem na wyjeździe i korzystali z innych sieci mogli i dzwonić i korzystać z Internetu.
Przykro mi, że operator, z którym działam od czasów kiedy to jeszcze nie było Orange, ba, nie było Idei tylko PTK Centertel tak nieuczciwie informuje Klientów. Człowiek przyzwyczaja się do marki i przymyka oko, gdy coś nie zagra. Tym razem jednak trzeba wziąć rozwód, bo nieuczciwość nie sprzyja związkowi (i to jeszcze gdy tylko jedna ze stron płaci).
Jeszcze jedno. Pani z BOK powiedziała, żebym ustawił preferowaną sieć na 2G. Kiedy powiedziałem, że już tego próbowałem to w odpowiedzi usłyszałem śmieszne stwierdzanie: "Czyli nie chce Pan spróbować?". Świetne zagranie pokazujące, że Klient nie chce współpracować. W sumie mogłem to ustawienie zmienić, może nawet podczas rozmowy. Wtedy nie wiedziałbym, że mapa zasięgu robi mnie w konia.
Zaletyplany taryfowe
Wadyzakłamany zasięg
~Orange hater / 2023-08-15 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia - niejasność w umowie płatnościach, ukryte koszty. Wysokość faktury nigdy taka jak zadeklarowana przy podpisaniu umowy. Najgorszemu wrogowi nie polecam korzystać z orange
ZaletyBrak
WadyOrgane to jedna wielka wada
~Adrian Bator / 2023-08-15 09:45
Ocena: 4.00 / 5
Orange to najgorsza sieć jaka może być sprzedają stare dekodery telewizji cyfrowej a jak się zgłasza to mają złe podejście do wszystkiego
ZaletyBrak
WadyStare dekodery telewizji cyfrowej
~marco / 2023-08-15 06:35
Ocena: 1.00 / 5
.... każdy sam zadecyduje, jaką wybierze firmę, a nie na podstawie zasyfiałych opinii, a te ósemki, to kiedyś wpakują wam do trumien, wy przestępcy, kanalie, zlikwidować ten zbrukany kanał z tymi fałszywymi opiniami, bo wstyd, hańbę i ludzkie tragedie przynosicie ♥♥♥♥
~Mondry / 2023-08-14 23:58
Ocena: 1.00 / 5
Syf, z paskudnym internetem, co chwile duży ping, częste zrywanie internetu, wyzysk itp itd
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~OrangeSmiecie88888 / 2023-08-14 19:25
Ocena: 1.00 / 5
S Y F
Jak ktoś chce mieć przerwy w usługach bez powodu i bez zapowiedzi - to właśnie firma której powinieneś zaufać. Jakość pozostawia wiele do życzenia, ale niestety życzenia te nigdy nie są spełniane, bo jedyne co ich obchodzi to przelew na czas.
WadyDużo przerw w usługach, czy to internet, telewizja a nawet telefon - często ucina zasięg. Bot z którym nie można się dogadać (numer już zablokowany bo też lubi wydzwaniać sobie poreklamować usługi które są i tak syfiaste)
~tomekxl / 2023-08-14 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam operatora, wyłączyli mi telefon bez żadnego powodu.
WadyTakie dziadostwo tylko w Orange.
Orange bez żadnych przyczyn zablokował mi telefon, którego dane zniknęły także z serwisu internetowego. W celu zgłoszenia tej sprawy kontakt online z Orange. Najpierw Max (sztuczna inteligencja) z którym rozmawia się jak z odkurzaczem. Ja mu że w sprawie telefonu co zniknął z systemu – on że go nie ma w systemie, ja że właśnie w tej sprawie, on że nie widzi telefonu w systemie itd. W końcu żywy konsultant. Przyznał że telefon został zablokowany bez powodu, przyjmie reklamację – czas rozpatrzenia do 30 dni (cały czas bez telefonu). Umowa nadal obowiązuje tylko bez możliwości korzystania z usługi, więc za rozwiązanie umowy kara, oczywiście opłata za korzystanie z telefonu jest cały czas naliczana. Jak ktoś jest w trakcie podejmowania decyzji o wyborze operatora to Orange szerokim łukiem ...
~Roki / 2023-08-13 23:01
Ocena: 3.33 / 5
Kupiłam tablet na raty na kartę SIM.wybralam go ze strony Orange. Przy odbiorze okazało się, że nie jest on na kartę i że muszę kupić, kupić a nie dostać router. Reklamacja nie została przyjęta i będę płacić raty przez dwa lata. Nie polecam operatora.
~Czesław H. / 2023-08-13 16:21
Ocena: 1.33 / 5
Parodia u nas nadajnik 4km odemnìe i aby zadzwonic musze wyjsc na dwór i jak jeszcze zrywa nie ma.zasiegu dzwoniąc na infolinie to kazano mi sie przełaczyc na 3 G mowie ze jak ta usluga jest wyłączana to powiedziano mi co nas to obchodzi tak speed test dowland 1,32Mb/s uplod 0,08 Mb/s poprostu rewelka .Jestem klientem juz od 1990 roku ale teraz czas na zmiany inny operator :(
ZaletyBrak
WadyZero zasięgu i to nie tylko umnie przejde na play bo tu syf
~włodek / 2023-08-13 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Nieodpowiedzialna złodziejska firma nastawiona na wyzysk!
~Elektronik / 2023-08-12 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Pobranie obrazu dmg dla macOSx Catalina (7.6GB) przez akcelerator IDM (4 jednoczesne połączenia) trwało 4 godziny 20 minut, tak działa Lte w Orange w Warszawie. Jakiekolwiek większe update systemów operacyjnych w tej sieci równa się nocce z głowy. Z tym szitem nie idzie prowadzić jakichkolwiek usług naprawczych w terenie. Nie ma szans zdziałać czegoś na szybko u klienta w domu/firmie. Jak wiadomo, postawić Maca na nogi często równa sie pobraniu systemu online. Głupio jest wtedy żebrac po firmach o wtyczkę/lan lub wifi a Orange do takich prac nie nadaje się wcale. Nadmieniam, że czysty dmg ma tylko 7.68GB lecz ten Online w trybie recovery już 14.6GB, zatem mobilność z Orange kompletnie mija się z celem. To się we łbie nie mieści aby polski Rząd dopuścił do takiej patologii na rynku telekomunikacyjnym. W jakim czasie mając łącze 5G z prędkością choćby 300Mb/s powinien pobrać się system?
300 Mb/s = 37.5MB/s, zatem 7,68GB (x1024 = 7864MB) 7864MB / 37.5 = 209 sekund!
209 sekund = ok. 4 minuty!
Tyle maksymalnie powinien pobierać się plik DMG na łączu 300Mb/s, tymczasem pobierał się 260 minut!
Paranoja! I to w Warszawie przy pełnym zasięgu na smartfonie Samsung S23 Ultra.
Wadykpina, kant, brak internetu, brak 4G, brak 5G, epoka GPRS, epoka ISDN v90
~Wanda / 2023-08-12 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Zaczną się za to brać i szybko zamiotą pod dywan. Przeliczą kalkulatorem biznesowym straty i wyjdzie taniej temat odpuścić. Mega biznes w Polsce polega na szantarzu, ktoś kto ma hajs i chce coś tu robić może robić wszystko, bo na wszystko mu pozwolą. Dlaczego tak? Dlatego, że gdyby Rząd chciał dobrać się do jakości usług zachodnich operatorów w Polsce, dnia następnego zaczęło by się szantażowanie, na zasadzie, zamkniemy punkty, ludzi zwolnimy, przestaniemy kręcić to i VATu mniej będzie.
Telefonia komórkowa generuje miliardy do budżetu, nikt tego nie ruszy, nawet Kaczyński, po prostu za stary i za słaby na ten czyn, nie oszukujcie się.
W Polsce korpo może produkować nic dla ludzi, na legalu. Tak było, jest i na zawsze będzie bo Ci, którzy nad tym łapkę trzymają sami z tego żyją.
A wystarczyło by tylko prawo, nakazujące dostarczać minimum 10% możliwości technologicznych wszędzie i każdemu i byłoby po rpblemie, prawda? 10% z LTE to 60Mb/s, byłoby źle?
Pewnie że nie, sądzę też że taki poziom osiągnąć przez nasze sieci w kraju to pikuś ale fakt, trzeba będzie wydać więcej pieniążków na stacje, pozwolenia na te stacje i na prąd, który owe stacje zasila.
Szkoda tylko, że te pieniążki operatorzy od dawien dawna mają a kurek przycinają bo... można!
Po co utrzymywać stacje bazowe dostarczające Lte z prędkością minimum 60Mb/s do każdego terminala gdy można zarabiać tyle samo oszczędzając 10x więcej??
No po co?
Prawo zezwala kręcić takie wałki, które potocznie nazywają się "WIECZNYM PRZECIĄŻENIEM SIECI".
Jakim cudem w innych europejskich miastach jakość usług tych samych firm (Orange, TMobile, Vodafone) są już na całkiem, całkiem innym poziomie?
Bo, tam nie ma dziadków u władzy, którzy mogą wszystko pod postacią niczego?
~Mirek / 2023-08-12 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Kancelaria, Ty na śmierć dziadka Jarka wysyłasz? On za malutki jest aby te mafię zakłamaną ruszyć, nawet On nic im nie zrobi no bo co ma zrobić, gdy w Polsce legalny internet zawsze ma dopisek "DO" iluś tam megabitów a oferty cenowe za usługi i towardy mają rewers kitu, czyli "OD" iluś tam złotych za coś.
Od usunięcia tego typu wpisów pan Jarek zacząć powinien.
Tymczasem, co On im zrobi gdy legalnie na prawie każdemu wciskają kit, że mają internety ultra-advanced lte do 300-400 Mega bitów? Te magiczne "DO" jest kluczowe.
Jedyny sposób to taki, aby medialnie narobić im wstydu między ich zakłamanymi reklamami, zrobić np. reportarz pt. "jak to ślicznie internecik mobilny w choćby Wawrszawie działa" i puścić to na bębęn do TVP na okres 1 miesiąca.
Gdy ludzie na własne oczy zobaczą, która sieć to największe dno wtedy po telefonik do nich nie pójdą, prawda? No i dopiero wtedy taka reklama dająca kilkaset milionów na minusie coś zdziała!
Tymczasem, zachód może sobie w Polsce wszystko, nikogo to nie interesuje, ważne że media żywią się z reklam a ludzie płacą za coś, czego nie dostają i za coś, co nie istnieje.
Magia pieniążka i za te sprawę powinien zabrać się ktoś, kto pieniążki ma, ma też czerwoną legitkę i nie zwiną go za antyreklamę i działanie na szkodę świętych operatorów no i ktoś, kto pieniążków więcej nie chce.
No fakt, Pan Jarek jak znalazł na to stanowisko, lecz czy w tym wieku jajka nie będą za małe, aby dobrać się takiej mafii do tyłka??
~Kancelaria / 2023-08-12 11:26
Ocena: 1.00 / 5
A DZISIAJ, SKIEROWALIŚMY PISMO MAILOWE DO BIURA P.I.S. WPROST NA BIURKO PANA KACZYŃSKIEGO.
JUŻ PORA, ABY KTOŚ COŚ MOGĄCY - COŚ Z TYM WRESZCIE ZROZBIŁ.
JEŚLI UOKiK NIE DAJE RADY...
JEŚLI UKE TEŻ NIE...
MOŻE, JEDEN STARSZY PAN COŚ ZDZIAŁA...
~Idź pan w chuj z Orange / 2023-08-11 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Wszystko spoko 5g łapie ale internetu nie ma nie wiem co się tam dzieje ale wydaje mi się że tam wszystko na ziemniaku chodzi
~rafał / 2023-08-10 22:54
Ocena: 1.33 / 5
Dziadostwo jakiego w życiu nie widziałem
Ograniczenia w zużyciu danych bez twojej zgody
~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:35
Ocena: 3.67 / 5
Sam operator jest w miarę dobry, ponieważ posiada ofertę o światłowód 300 mb/s z bardzo niskim pingiem i bardzo dobrą obsługę klienta. Chciałbym podkreślić iż cena jest ciut za wysoko, ale po za tym jest bardzo dobrze.
ZaletySzybki Internet Światłowodowy, Obsługa Klienta Perfect.
WadyCiut wysoka cena
~nick nolte / 2023-08-09 14:46
Ocena: 1.00 / 5
2023-08-09
Jadą na uszkodzonym kablu- po wielokrotnych reklamacjach- transfer stłumiony do 10Mb/s.... (ponoć,ruter oraz tuner tv "zjadają" na potrzeby własne około 8Mb/s)
Na 15 par w kablu tylko dwie "nadają" się do eksploatacji- cokolwiek by to nie znaczyło... (zrywanie połączenia, pikseloza na "usłudze" tv", ..., ..., .
Nie mają ochoty wymienić uszkodzonego kabla lub go naprawić, że o dociągnięcia światłowodu z sąsiedniej studzienki nie wspomnę...
Nie szanują starego klienta i nie zależy im na opinii czy pozyskaniu kolejnych- na światłowód byli by chętni...
Taki poziom "usługi" zaakceptuje tylko FLINSTON z "Między nami jaskiniowcami".
J ć taką "firmę".
Zaletybrak
Wadyprzecież wymieniłem
~As / 2023-08-09 00:40
Ocena: 1.00 / 5
W październiku zmieniliśmy umowę i od tamtej pory internet to jakaś porażka. Nigdy nie mieliśmy sytuacji żeby w kuchni albo na kanapie w pokoju nie było internetu. Cofnelam się o 20 lat jak trzeba było stać w jednym miejscu żeby internet był. (Oczywiście Pani w salonie zapomniała dodać, że przy nowym modemie trzeba zmienić dekoder, bo inaczej tv nie będzie dzialalo.) Zadzwoniłam do Orange to oczywiście u nich wszystko działa poprawnie, ale moga modem wymienić. Wymieniliśmy i dalej to samo. Pani na infolinii jeszcze do mnie, że to może wina nowego telefonu. Po czym chciała się rozłączyć, bo ona nie może tak długo na telefonie siedzieć. Porażka jakaś. Nawet SMS doszedł po kilku godzinach mimo, że ani nadawca ani odbiorca nie siedział gdzieś w piwnicy gdzie zasięg może być słabszy. Masakra to nawet mało powiedziane.