strona 26 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Bartek / 2023-09-23 15:04
Tragicznie internet tragedia wszystko jest praktycznie do wywalenia -
-
~Krzysztof / 2023-09-21 15:20
Kupiłem w salonie Orange kartę do internetu mobilnego 30 GB za 30 zł. Okazuje się, że te 30 napisane dużymi literami 30Gb,to nie 30 GB, a tylko 15. Nie rozumiem, oszustwo, oszustwo!!! Kupuję garnitur, płacę za komplet, a dostaję tyko spodnie. -
~Pokrzywdzony (nie jako jedyny) klient O / 2023-09-21 00:45
nie da sie grac, bez powodu ping, zniknijcie z polskiego rynku ZaletybrakWadyduzo wymieniac -
~Małgorzata / 2023-09-20 19:51
Tragedia. Bohatersko rozwiązują problemy, które sami stworzyli. Z daleka od nich. ZaletyBrakWadySprzedają usługi, których nie są w stanie dostarczyć -
~Lesia / 2023-09-20 18:00
Nie polecam okropny internet, który mało tego że bardzo często słabo działa (przy umowie 120gig na miesiąc) a od momentu ze będzie rezygnować to ciągle wyłącza się ... może nawet nie być po 5-7 min. Piszesz o problemie ...odpisują, ale u Pani nie ma problemów i internet działa na maksa No jasna sprawa!!!
NIE POLECAM, NIGDY W ŻYCIU NIE WRÓCI SIĘ DO TEGO OPERATORA..NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KIEDY WYGAŚNIE UMOWA!!! -
~Ola / 2023-09-20 16:59
Przed chwilą operator infolinii rozłączył mnie. Nie polecam. -
~Kobra / 2023-09-20 15:59
Przestrzegam wszystkich przed podpisanie umowy o usługi internetowe Orange . Obsługa klienta nie działa , konsultanci mają bardzo okrojoną wiedzę . Mają małe możliwości załatwiania spraw . Brak chęci w wyjaśnianiu danego problemu i brak cierpliwości w dążeniu do rozwiązania problemu . A już przestrzegam przed brakiem wpłaty za jeden dzień zwłoki opłaty ,to już koniec blokują łącze bez ostrzeżenia ,nie można połączyć się z konsultantem , czatbot nie pozwala wyjaśnić sprawy . Stacjonarne punktu to wielka loteria ,zależy na kogo się trafi . Większość ma taką blokadę jak ten czatbot . ZaletyBrakWadyPing , obsługa , sprzęt , jakość , okrojona wiedza doradców , brak zaangażowania , czatbot , -
~orange to gówno / 2023-09-20 13:43
jestescie takimi gówniarzami ze zara zrobie na was pozew ZaletynicWadywszystoko -
-
~Ewa / 2023-09-20 11:27
Zerwałam z Orange umowę po wielu latach i nie żałuję. Ciągle jakieś dopłaty do abonamentu. Ostatnim razem gostek na czacie Orange powiedział, że 5 zł doliczone do abonamentu to kara za to, że nie korzystam że strony myorange :))), ze się dawno na nią nie logowałam he he he.Pracownicy zakłamani, niekompetentni, cała ich oferta do bani. Nie polecam i nigdy nie polecę tej firmy. ZaletyŻadnej szczerze mówiącWadyOd cen począwszy na obsłudze skończywszy -
~Ola / 2023-09-19 16:24
Najgorszy dostawca z jakim miałam doczynienia wiecznie nie ma internetu a jak jest to słaby. Aktualnie od 3 dni nie mam sieci w domu nie ma możliwości rozwiązania problemu przez aplikację tylko trzeba dzownić na infolinię gdzie wcisną ci technika który przyjdzie zerknie i od razu powie że trzeba wymienić ruter (mam takie wizyty kilka razy w roku) żałuję że dałam szansę tej sieci zmarnowane nerwy i pieniądze. Serdecznie nie polecam no chyba że ktoś jest masochistą ZaletyNie ma ani jednejWadycały Orange jest wadą -
~Bolek/Lolek / 2023-09-18 20:51
Orange to złodziejka mafia i Franca płacę 150zł za podstawowy pakiet telefon internet i telewizjia bo niby w pakiecie taniej tak twierdzi sprzedawca w punkcie Orange , ja chcę tylko internet 1g/b ale żeby nie przedłużac biorę po 15 miesiącach systematycznego płacenia przychodź faktura o 60 zł wyższa czyli 210zł bo uruchomił się Netflix (Sam zmieniając kanał w tv) płacę wyższą fakture i Orange proszę o wyłączenie tej usługi bo nie zamawiałem, reklamacji można skądac do usranej Śmierć a płacić trzeba wyższą fakture ,składam wypowiedzenie i nie polecam oszustów z Orange. ZaletyBrakujeWadyOszuści i złodziejka Orange nigdy nie było 1g/b a przerw i awarii pod dostatkiem. -
~AviS / 2023-09-18 20:11
Totalna porażka co po chwile są problemy z internetem, zgłaszamy je od 2 lat bez przerwy i ostatnio się dowiedziałem że wiedzą że mają problemy i usuną je w mojej okolicy w czerwcu 2024 gdzie dowiedziałem się o tym w lipcu 2023. Totalnie nie polecam kpina. Wadyco około 3 miesiące problemy z przesyłem i tak w kółko od 2 lat -
~rafal / 2023-09-18 20:11
Ja mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/ WadyJa mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/ -
~D / 2023-09-18 10:58
It's awful
It's horrible. Nobody responds in support. There is no email to write to. It is not clear why the bill was issued. Although I'm not even their client. Just one day a message arrived. I do not recommend it to anyone!!!!!!ZaletyNOWadyALL -
~Plamkameka / 2023-09-18 09:45
Osoby pracujące w salonie Orange mają brak kompetencji, powinni pracować gdzieś gdzie jest ich poziom. A co do internetu to mam na kartę ale od jakiegoś czasu mając np 30gb to nie co chwilę zacina, a zasieg mam dobry, wydaje mi się że oni specjalnie przy tym majstrują żebym wykupiła od nich abonament. Oszusty i naciągacze. Oraz z nijakiego powodu zniknęło mi 40 zł z konta Orange. Nie polecam ZaletyChciałabym ale tu akurat nic nie zasługuje na pochwałęWadyInternet, pracownicy, oszustwo -
~xzy / 2023-09-17 14:40
Od 7 miesiecy nie są wstanie usunąć awarii ORANGE ŚWIATŁOWÓD. Płaciłem już 2 razy za ich "serwis" i nowy ruter. Ruter nie daje dostępu do internetu dla żadnego urządzenia poza komputerem i dekoderem TV. Sytuacja jest taka sama dla wi-fi jak i dla LAN. Twierdzą że wina jest w mojej sieci, ale przy podłączeniu ich innego rutera, np. ORANGE mobile, czy też z T-mobile wszystko śmiga jak należy... nie potrafią wytłumaczyć jak to możliwe, że tylko ich ruter światłowodowy nie działa, a mobilny już tak ... Inną sprawą jest fakt, że umowa mówi o 1Gb/s, a dostarczają 20 mb/s i mimo reklamacji nic z tym nie robią. -
-
~JJ / 2023-09-14 10:58
Niekompetencja i arogancja pracowników wyższa niż Himalaje. Chcąc rozwiązać umowę z Orange (pakiet Orange Love + tel. komórkowy; chciałam zachować nr telefonu, lecz przenieść go do innej sieci), usłyszałam od przedstawicieli firmy PIĘĆ wykluczających się wersji dotyczących tego, jak należy to zrobić (dwie w salonach i trzy na infolinii). Każdy z moich rozmówców zastrzegał się, że nie może odpowiadać za to, co proponował poprzednik. Ostatnia wersja (salon Orange) była taka, że mam wypowiedzieć umowę (miesięczny termin), a po jego upływie (gdy numer przestanie działać) przyjść do salonu w celu przeniesienia (na jakiś czas) numeru telefonu z abonamentu na kartę, a potem przenieść do innej sieci. Tak zrobiłam, trafiając w tym samym salonie na innego pracownika, który stwierdził, że absolutnie nie jest to możliwe, bo numer jest JUŻ nieaktywny. Straciwszy mnóstwo czasu i nerwów zrezygnowałam z dalszych bojów. Zmieniłam nie tylko sieć, ale też numer, choć początkowo z oczywistych względów chciałam tego uniknąć. Teraz już nie żałuję. -
~11111 / 2023-09-13 18:33
nie polecam internet no stop przerywa , monterzy do dupy nic nie umiom Zaletyoklamuja tak samo jak plus -
~ Adhezji / 2023-09-13 14:43
internet się nie ładuje, choć aplikacja pokazuje, że jest 120 GB. W centrum miasta nie ma połączenia. Zmienię operatora, bo jedno rozczarowanie. Nie polecam ! -
~Dar666 / 2023-09-12 11:01
Internet stacjonarny + tv + telefon.
Tragedia. Ciągle awarie i problemy. W ciągu tygodnia dwa razy internet nie działa i trzeba czekać 36h na naprawę usterki z ich winy. Nie pomaga wymiana routera ani dekodera.
strona 26 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »