Umowy są skonstruowane na niesamowitą niekorzyść klienta. Złożyłam wniosek o rozwiazanie umowy 11 września, kilka dni później (max tydzień później) oddałam router, jedyne urządzenie umożliwiające korzystanie z usługi. Wpisano jako termin rozwiązania umowy datę 13 października!!! Musiałam zapłacić za dwa pełne okresy rozliczeniowe, w których nie korzystałam z usługi, przy czym jeden pełny nie miałam fizycznej możliwości z niej korzystać. Do tego wielokrotne nękanie telefonami w sprawie innych usług, o które nie prosiłam. Wybór tej firmy był niestety koniecznością w tamtej lokalizacji, radzę bardzo uważać na umowy.
ZaletyBrak
Wadynaciąganie, niekorzystne umowy, brak szacunku dla klienta, nękanie
~Bogumił / 2023-11-05 22:31
Ocena: 2.00 / 5
Zasięg słaby,bywają dni zero,internet to samo,w tych czasach to jest totalna zlewka klientów,
WadyZasięg masakra, bywają dnie bez zasięgu,internet kręci
~Kr / 2023-11-05 17:33
Ocena: 1.00 / 5
zacina się internet co 2 sekundy.obsluga klienta nic z tym nie robi.
~Karol / 2023-11-04 00:34
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda ze jeśli chodzi o naprawę jakości działania internetu nie ma szans, wciskacie kit że dobrze działa bo sami wiecie jakim ściekiem jest wasza firma, gówna.
WadyWszystko
~Operator wideł / 2023-11-03 21:15
Ocena: 2.33 / 5
Niska siłą internetu, 4 razy zgłoszony problem i nic z tym nie robią...
WadyInternet nie działa, a nie należy do najtańszych usług
~dzf / 2023-11-03 20:49
Ocena: 1.00 / 5
super internet(sarkazm)fzffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
~NIGDYORANGE / 2023-11-03 15:34
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA FIRMA NA SWIECIE OSZUKALI MNIE NA PONAD 3 TYSIACE ZLOTYCH
WadyWSZYSTKO
~Oranguten / 2023-11-02 17:14
Ocena: 2.00 / 5
Ludzieee! 20 lat byłem klientem firmy orange. Przeszedłem do innego operatora i przez to naprawdę mam porównanie. Przestrzegam nowych klientów niech was ręka Boska broni przed tą patologią. Ta firma w porównaniu to dno i wodorosty które się pogłębia w ostatnich latach. Życzliwy.
~jan / 2023-11-01 12:12
Ocena: 5.00 / 5
czy znacie jakas firme ktora by miala dobre opiunie poszukuje operatora tel. komorkowej ale czytajac opinie uzytkownikow boje sie podpisywac umowe
~Jo / 2023-10-31 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie znam innej marki która robi aż tyle, żeby jej nie lubić. Na każdym kroku w kontakcie z nimi czujesz się niedoinformowany, lekceważony, ignorowany. Od pierwszego kontaktu z AI, Maksem, który nigdy nie zrozumiał co do niego mówię, po rozmowy z konsultantami. Wszystkie inne firmy mają fajny i miły sposób na przypomnienie o płatności. Nie Orange. Obniżą prędkość Internetu tak że nie możesz pracować, ale nie wyślą miłej przypominajki: hej, termin płatności minął, jesteś z nami od 20 lat więc może będziemy dla Ciebie mili. To jest moja pierwsza ever opinia na temat jakiejkolwiek firmy czy usługi. Ale naprawdę mnie zirytowali. Za wiele już razy.
~M / 2023-10-30 10:01
Ocena: 2.00 / 5
Nigdzie nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta naliczają opłaty za jakieś subskrypcję których nie włączałam w dodatku nie chcą przyjąć reklamacji mimo że sprawę zgłosiłam na policję .czas najwyższy wypowiedzieć im umowę i podać sprawę do sądu.dno totalne
ZaletyNie ma
WadyWszystko na nie
~nieznany / 2023-10-29 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Internet od 2 dni muli jak żul spod sklepu monopolowego
~witek / 2023-10-29 02:58
Ocena: 1.00 / 5
Pierdollone gowno nie polecam nikkomu od lat same problemy
Zaletyxd
Wadyxd
~Mariola / 2023-10-28 21:47
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia działa 24/7 to jakaś kpina, spróbuj porozmawiać z doradcą w sobotę albo niedzielę wieczorem, 15 minut wiszę na linii i nic tylko denna muzyczka leci. TV nie działa już 7 dni, odebrałam nowy dekoder i dalej nic, dostałam SMS-a że realizacja zgłoszenia została zakończona, no i cóż z tego jak TV siódmy dzień nie działa, najgorsze jest to że nie ma z kim rozmawiać, albo odsyłają cię od jednego do drugiego, to jakaś kpina.
~Elżbieta / 2023-10-28 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiejsza sytuacja
Awaria dekodera infolinia podała kod zgłoszenia cel wymiana dekodera w salonie orange
Wizyta w salonie w Krakowie w CH Zakopianka obsługuje nas szef sali p Krzysztof oddaje stary dekoder w oryginalnym opakowaniu po weryfikacji kodu zgłoszenia słyszę opakowanie trzeba wyrzucić tam jest kosz ,niedowierzam czy Pan szef mnie kobiecie w starszym wieku każe wyrzucać śmieci bo jemu nie są potrzebne pudełka ....
Masakra zero profesjonalizmu i traktowanie klienta jak zło konieczne ton szefa sali podniesiony wzrok zabijajacy
Czy tak powinna wyglądać obsługa klienta w salonie orange
Jestem mocno zniesmaczona i mam nadzieję że nigdy więcej nie będę musiała korzystać z usług tego salonu skoro szef sali reprezentuje taki poziom to strach pomyśleć co może być z resztą pracowników przecież przykład idzie z góry....
Z POWAŻANIEM Elżbieta Siemdaj
~Dlawek 40 lat / 2023-10-28 21:20
Ocena: 2.33 / 5
Swiatlowod orange to jest porażka chodzi z 20 procentowa szybkością za ktora sie placi dramat
~Bro / 2023-10-28 17:28
Ocena: 1.67 / 5
Trochę prawdy. Zamówiłem montaż internetu. Termin ustalony i potwierdzony. Czekałem 5 h na przybycie instalatora. Wynik jest taki że nikogo nie było. 10 min przed upływem czasu na montaż otrzymałem e-mail że z braku kontaktu instalacja nie może być wykonana. Brak profesjonalnego podejścia do klienta który marnuje swój cenny czas. Wstyd! Jeszcze umowa się dobrze nie rozpoczęła a już problemy. Czuję że będę tago żałował....
ZaletyJak na razie brak...
WadyBrak profesjonalnego podejścia
~Hanna / 2023-10-28 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, Wczoraj doładowałam telefon dziś brak środków na koncie, bo zabrano mi na usługę gdziejedt dziecko, której nigdy nie włączyłam.
ZaletyNie ma
WadyZłodziejstwo
~Marian / 2023-10-25 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Chłopaki sie lekko opierdalaja, mieli założyc internet koledze a po 3 tygodniach dalej odwlekaja i coś sie pruja
Zaletybrak
WadyOgromne
~Ananasesk / 2023-10-23 23:28
Ocena: 1.67 / 5
Masakra internet domowy nie działa przez tydzień oczywiście było to zgłaszane 3 razy i wszystko było zrobione na godzinę potem znów brak internetu i tak cały czas