strona 21 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Tryk / 2023-10-05 14:31
Internet mobilny zawiesza się po kilka razy dziennie telefony tracą zasięg dziadostwo nie polecam -
-
~Ula / 2023-10-05 11:58
Super,szybka obsługa bardzo miła pani ,bardzo polecam ???? -
~Agata / 2023-10-05 09:12
Do dupy po zapłacie nie chcą odblokować numeru telefonu porażka i jeszcze raz porażka -
~Zuza / 2023-10-04 19:53
Kupiłam na raty Iphone'a 14 pro max, z którym od początku są problemy. Orange sprzedał mi wadliwy produkt. Gdy zadzwoniłam na infolinię, usłyszałam że orange nie zajmuje się wadami sprzętu, tylko sprzedażą i mam iść z tym do serwisu, albo iść do salonu i zwrócić sprzęt. Dodam tylko, że zapłaciłam prawie 20 złotych za usługę kurierską, żeby w ogóle dostać telefon o wartości prawie 6500 złotych, a teraz mam biegać po serwisach i salonach. Czy to jest odpowiednie podejście do klienta? ZaletyBrak problemów do dzisiajWadyBrak kontaktu. Możliwy jest kontakt tylko z Maxem - sztuczną inteligencją, lub z doradcami, którzy niestety nie są w stanie pomóc. Brak możliwości złożenia skargi -
~Sabi / 2023-10-04 19:52
Maskara to co z tym gównianym Orange się robi to nie możliwe
Zasięg fatalny nie da się z nikim dogadać przez telefon
Internet stacjonarny to jakiś żart nie da się nim zrobić ciagle rozłącza laguje itd
Gorszej firmy nie ma na rynku
Do tego złodzieje pod względem prądu naliczają do rachunku jakieś rzeczy z czapy , nie polecam !!! Czekam tylko aż skończy mi się ta zakichana umowa i nigdy więcej do tej sieciZaletyBrakWadyWszytsko -
~Gthgfd / 2023-10-04 18:58
Jesteśmy numer 1, ale nie podajemy maila do kontaktu, bo tacy jesteśmy świetni -
~Nixe / 2023-10-04 18:33
Internet mobilny w centrum Krakowa to jakoś żart. Stale dowiaduje się od czatbota, ze na nadajniki jest awaria, ale jak już pisze z konsultantem, to jednak wychodzi, ze jest mało nadajników, a za dużo użytkowników. Może w końcu warto rozbudować sieć. Serio żeby na internecie mobilnym mieć prędkość 0,5 Mb/s to żart. Jeśli wystawie router na parapet osiąga maks 7 Mb/s. Są beznadziejni, na mojej komórce firmowej również ta zatrważająca prędkość. Nie róbcie tego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Jeszcze tylko rok :) ZaletyBrakWadyInternet to tragedia. -
~xyz_były pracownik / 2023-10-04 12:46
Gówniane zasięgi i gówniana praca - cena dla firm za Metro Ethernet wywalone w kosmos :) ZaletyżadnychWadysame -
-
~Zastrzelacz / 2023-10-03 16:03
Internet bardzo słaby nie polecam zasieg gubi nie morzna nic pobrac ZaletyBrakWadySłaby internet/zasieg jakość internetu -
~Andrzej / 2023-10-03 15:24
Serwis nie zna się na swojej pracy i brak zainteresowania oraz nie znalezienia przyczyny WadySerwis nie zna się na swojej pracy i brak zainteresowania oraz nie znalezienia przyczyny -
~Antos / 2023-10-03 12:05
Posiadam Orange na karte prawie oder roku.
Hey probuje dodzwonic sie do sau rodzinnego w warszawie po wlaczeniu sie srktetarki i po nie uzyskaniu polacke
Firma Orange sciaga z mojego konta nawet do 1 zlotego.
Granda.
Tomek VAG -
~Tade / 2023-10-02 21:50
Dramat. Jakośc usług i obsługa. Nie polecam szkoda czasu i pieniędzy ZaletyBrakWadyDużo -
~Jacek / 2023-10-02 21:46
Mistrzowie dna. A konsultanci to nie wiem czy w ogóle przedszkole skończyli. ZaletyBrakWadyNic nie działa -
~Bozena / 2023-10-02 14:54
Bardzo źle traktowanie klijenta miałam mała niedopłatę do rachunku myślałam że dołącza to do teraźniejszej wpłaty za abonament a onizablokowali telefony i zaraz wpłaciłam ta różnice upływa 4 godziny i ani się z nimi skontaktować ani nie potrafią odpisać na maila nie dosyć że bardzo słaba jakoś ostatnio internetu to myślę że po tylu latach powinni uszanować klijenta . Bardzo się zawiodłam na nich ZaletyBrakWadySłaba jakość internetu -
~Adam / 2023-10-02 07:59
W zeszłym tygodniu miałem awarie światłowodu, zgłosiłem technikowi awarie argumentując, że awaria trwała około 3-4 godzin i w trakcie rozmowy światłowód przerwał i ponowił połączenie dwukrotnie. Pan z obsługi potwierdził zerwane połączenie jak i również powrót połączenia na Lini i zdecydował aby wezwać technika by ustalił co było powodem już po awari. Technik się ze mną umówił na wizytę, lecz dziś orange stwierdziło fakt, że jeżeli awari już nie ma a technik przyjedzie to zostanie mi naliczona opłata za usługę. Żenujące praktyki wyłudzenia kasy. A oczekiwanie na technika kilka dni -
~Joanna / 2023-10-01 22:00
Zerowy zasięg, godz.22.00 a ja nie mogę włączyć zwykłego radia w telefonie.
To że mieszkam na wiosce to nie powinno być przeszkodą w odbiorze zasięgu
W końcu płacę co miesiąc,no i na co idą pieniądze..z abonamentów i kart?
Jak się nie poprawi, rezygnuje z ORANGE
nie wywiązują się z umowy
-
-
~michał pro / 2023-10-01 14:15
Podam na przykładzie np. modelu Samsung Galaxy S23+ 5G 256GB kosztuje w Orange 5.999 zł za gotówke czy na raty ten sam model w sklepie media expert np.4.699 zł gdzie weekend była promocja minus 300 zł o 1300 zł minimum klijenci są nabijani na każdym modelu horror dla mnie ... -
~Rafał / 2023-10-01 13:30
Pani zadzwoniła do mnie z ofertą, grzecznie podziękowałem, jednak Pani nie odpuszczała. Zgodnie z rozmową przedstawiła ofertę kanałów sportowych, powiedziałem jaka liga mnie interesuje i nie wyobrażam sobie, że wykupie pakiet i nagle ten jeden mecz z „tej” ligi będzie na kanale dla mnie nie dostępnym. Po miesiącu pierwszy mecz i już problem, dział serwisu może rozwiąże go w 36h. Ostatnia moja umowa z Orange. Taniej wyjdzie mnie pojechać na te parę meczy i obejrzeć na żywo… . ZaletyBrakWadyZepsute plany na niedziele -
~swiezaki_z_biedronki_to_glupota / 2023-10-01 11:15
Oto jak internet domowy orange zazwyczaj działa. Na Speedtest wyszły takie wyniki : ping 35ms, pobieranie 4.53 mb/s i wysyłanie 5.90 mb/s na 2.4 ghz. Na 5 ghz ciężko najprostszą stronę internetową załadować Zaletynic a nicWadywszystko co się da -
~Nie zadowolony / 2023-10-01 01:19
Kolsuntant Orange poinformował o opłacie za całą umowę 100 zł za tv i internet dobrałem jeden dekoder tv który kosztuje 10 zł i teraz place 190 zł za internet i tv to bardzo dużo nie polecam nie każdy powie wam wszysko aby tylko wcisnąć to za co ma kasę nie dbają o klijenta sama pani z Orange powiedziala że nie jestem pierwszą osobą wprowadzona w bład WadyBardzo wysoka cena
strona 21 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »