opinia negatywna : zablokowali mi konto , obsługa klienta była bardzo nieprzyjemna , przeniosłam się do Play, nie korzystajcie z usług Orange .
Zaletybrak
Wadydrogo , bardzo nieprzyjemna obsługa klienta
-
~Piotr Bonum / 2015-10-13 13:53
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI ORANGE!!! NIE SPOTKAŁEM JESZCZE FIRMY KTÓRA TAK JAK ORANGE NACIĄGAŁABY SWOICH KLIENTÓW!!! SZCZERZE ODRADZAM!!!. W lipcu na rachunku dostałem informację o karze w wysokości 450zł z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy (trwającej z automatycznego przedłużenia w marcu) Podanie o rozpatrzenie przedterminowej rezygnacji na początku kwietnia (powód przeniesienie siedziby firmy) poradziła mi napisać Pani w salonie firmowym we Wrocławiu na ul. Purkinyniego. Przez 3 miesiące płaciłem za internet zakładając że negatywnie rozpatrzono podanie. Ale nie, w sierpniu dostałem informacje o naliczeniu kary za przedterminowe zerwanie umowy. MIESIĄC PRZED KOŃCEM AUTOMATYCZNEGO PRZEDŁUŻENIA!!! A żeby było ciekawiej chcąc zrezygnować w październiku z telefonu po tym jak minęło 2 lata dowiedziałem się że nie mogę i że umowa z automatu została przedłużona na kolejne 2 LATA!!!
Zaletyoszukańcze praktyki
Wadyokradanie klientów
2 lata
~aniakaw / 2014-12-31 12:07
Ocena: 2.33 / 5
Rok temu przy przedłużaniu umowy w Galerii Krakowskiej czekałam z 2 godziny, bo popsuły się drukarki. Przychodzę za rok w to samo miejsce przedłużyć umowę, czekam godzinę w kolejce i co się dowiaduję, że drukarki są popsute.:):)Przychod-zę na drugi dzień i jakaś kobieta 3 razy źle wydrukowała moją umowę, za każdym razem wybierając nie ten plan co chciałam.Masakra.:)-