Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3926 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Johnny / 2018-12-25 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta za poziome rozmowy z przedszkolakiem. Konsultant nie ma pojęcia o obecnej ofercie dostawcy, a kiedy go uświadamiasz, nie potrafi jej aktywować. Dno i kilometr gnoju.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~NICK / 2018-12-24 03:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia
    zawsze kiedy doładuje kąto to mi zabieracie 90% internetu
    poprostu ORANGE to złodzeje
    Zaletynie ma
    WadyZŁODZIEJSTWO
  • ~Adam / 2018-12-23 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonach w



























    W salonach,w BOK-u,obsługa poniżej krytyki,niekompetencja i oszukiwanie aby tylko zdobyć bonus.Dyrekcja popiera oszustwa i naciąganie bo nie uwzględnia słusznych reklamacji.Bojkotujcie tę firmę !!!









    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe (jak wyżej w opinii)
  • ~NieszanowanyKlient1342742 / 2018-12-23 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, mam od nich internet stacjonarny i same problemy. Chętnie bym tutaj powiedział co o nich myślę ale usunęliby tę opinię. Internet jest niestabilny, często nie działa. Jedna gwiazdka to i tak za dużo
    ZaletyNie ma
  • ~And / 2018-12-21 12:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Orange to kibel pod wzgledem zasięgu i internetu który niby jest. Pozdro z tel plusa w kombornii bez którego byłby skopany event. Orange screw you
    ZaletyBrak
    WadySmsy o 8 rano zasieg brak a raczej sprzedaż od razu danych osobowych internet z poprzedniej epoki mialem taki sam w tel 15lat temu
  • ~KaTa / 2018-12-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego oczekujecie od sieci Orange, która co chwilę musi płacić wielomilionowe kary? Skądś tą kasę muszą wziąć. Konsultantom na infolinii płacą praktycznie najniższą krajową nie licząc się z nimi i ustalając chore godziny pracy a Wy liczycie na profesjonalną obsługę? Konsultant tylko wtedy Wam pomoże jak "przy okazji" sprzeda Wam jakieś usługi, bo tylko wtedy jest w stanie utrzymać rodzinę, niestety za wiedzę w Orange nie płacą.
  • ~Krzysztof / 2018-12-19 15:14
    Ocena: 2.67 / 5
    4-krotnie zgłaszałem telefonicznie reklamację dot. internetu mobilnego LTE. Nigdy nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
    Z uwagi na brak możliwości korzystania z usług, na które zawarłem umowę, poprosiłem o rozwiązanie umowy na koniec bieżącego okresu rozliczenia. Jedyną reakcją była informacja o karach jaki zostaną mi naliczone.
    Zaletybrak
    Wadycałkowity brak podstawowej posprzedażnej obsługi klienta. brak możliwości kontaktu przez e-mail. Czat nie funkcjonuje z powodu braku obsługi orange.
  • ~lilianna / 2018-12-18 15:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszukują w ofercie co innego uzgadniasz z konsultantem a co innego otrzymujesz. Dziadostwo
    Wadybrak zgodności z uzgodnieniem , nieczytelne
  • ~siwy666 / 2018-12-15 18:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Także jeśli chodzi o orange to obsługa klienta jako tako ,choć frustrują przed końcem umowy wieczne wydzwanianie z ofertami.Ogólnie internet jak na razie nie licząc sypiącego się czasem routera mimo braku czerwonego sygnału to ok, no i fajnie by było gdyby pod koniec 2 giej 2 letniej umowy dali jakiś router nowy za 1 zł np w ramach lojalki. Telefon na kartę jeśli chodzi o zasięg nie narzekam, nawet w lesie zasięg miałem, gdyby trochę lepsza stabilność łącza w gminie czaplinek to byłbym zachwycony , a tak jestem tylko zadowolony
    Zaletycena , internet działa w miarę ok, zasięg w telefonie mam lepszy niż plus i play razem wzięci
    WadyUmowa i dziwnie oraz kontrowersyjne zapisy i wiele płatnych opcjonalnych usług
  • ~OrangeBiznes / 2018-12-12 19:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Mam internet lte na firmę. Zepsuło się urządzenie. Aby złożyć reklamacje muszę mieć fakturę zakupu. Moja zaginęła, wiec teraz muszę czekać 2 tygodnie aż wyślą mi duplikat by ja złożyć w ICH PUNKCIE z reklamacja- nie można pokazać dowodu zakupu na wyciągu. Na infolinii na informacje, ze internet jest mi niezbędny do pracy usłyszałam, ze powinnam mieć zapasowy. Oczywiście marzę o tym żeby płacić dwa rachunki za dwa internety. Obsługa beznadziejna i beszczelna. Orange na klientów biznesowych ma wylane, dla
    nich liczy się kasa. A ze coś nie działa to nic, poczekasz 2 tygodnie może coś zrobią ...albo Ci powiedzą abyś sobie drugi usługę świadczenia internetu kupił- zapasowa.
    ZaletyBrak
  • ~mm / 2018-12-10 07:23
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinii i w salonach mówia różne rzeczy
    umowa podpisana
    po podpisaniu dorzuciłem sobie Multipaka
    oczywiście jeżeli sam bym nie doszedł (rejestrując się w mój orange), to bym nigdy się nie dowiedziałm, ze okres rozliczeniowy nie kończy się ani miesiącx po podpisaniu umowy, ani z końcem miesiąca, tylko jakiś termin ni z gruszki i pietruszki, w efekcie multipack w pierwszym okresie tylko działający przez kilka dni
    nie ma informacji o usługach i możliwiości ich kontroli z panelu klienta, wszystko ustaione na to by klient się sam rypnął i po 200 min z multipaka można było go już kwotować,

    poza tym już widzę w panelu klienta, że rozliczenia są dziwne i naliczane są koszty tam gdzie po wykupieniu usług ma być za darmo

    no i infolinia 1.5 za połączenie, nawet w weekend gdy nikt tam nie siedzi

    Zalety jednak multipak jest zaletą dla połączeń zagranicznych i z usa
    Wady bajzel z tym i widać kierunek - jak najwięcej wycisnąć z nieuwagi klienta- brak narzędzi kontrolujących
  • ~melon0909 / 2018-12-09 03:25
    Ocena: 3.50 / 5
    Absługa miła i pomocna, ale tylko do momentu podpisania umowy. Naciągają na wszystkim. Robią problemy nawet z przenoszeniem numeru. Obiecują bezproblemowe przeniesienie numeru, w umowie zazwyczaj jest nie ten numer co chciał klient, wtedy często handlowiec mówi coś typu "proszę się tym numerem nie przejmować, to tylko w umowie, ale w systemie mamy dobry numer". No i oczywiście potem się okazuje że przydzielili nowy numer. Potem wyjaśnianie tego z oszustami to jakaś masakra. Ogólnie krętacze, złodzieje, oszuści. Nawet tego co jest w umowie, klient nie może być pewien, a umowa ustna o dawna w orange była jednym wielkim oszustwem, jak mi ktoś nie wierzy to polecam na koniec rozmowy z telemarketerem mu powiedzieć że jest nagrywany :)
    ZaletyPrędkość
    Ping
    WadyObsługa klieta
    Oszuści
    MiejscowośćSzczecin
  • ~melon0909 / 2018-12-09 03:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Absługa miła i pomocna, ale tylko do momentu podpisania umowy. Naciągają na wszystkim. Robią problemy nawet z przenoszeniem numeru. Obiecują bezproblemowe przeniesienie numeru, w umowie zazwyczaj jest nie ten numer co chciał klient, wtedy często handlowiec mówi coś typu "proszę się tym numerem nie przejmować, to tylko w umowie, ale w systemie mamy dobry numer". No i oczywiście potem się okazuje że przydzielili nowy numer. Potem wyjaśnianie tego z oszustami to jakaś masakra. Ogólnie krętacze, złodzieje, oszuści. Nawet tego co jest w umowie, klient nie może być pewien, a umowa ustna o dawna w orange była jednym wielkim oszustwem, jak mi ktoś nie wierzy to polecam na koniec rozmowy z telemarketerem mu powiedzieć że jest nagrywany :)
    WadyObsługa klienta
    Liczne oszustwa
    Naciąganie
  • ~Ola / 2018-12-07 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nadzieję, że cały świat dowie się o tym, jakimi są oszustami!! Moja umowa kończy się 24 stycznia 2020, pan zadzwonił do mnie i powiedział, że ma super ofertę, która zmniejszy kwotę abonamentu na okres roku. Wiec pytam tysiące raz i sprawdzam typa, czy znowu chce mnie oszukać, czy naprawdę ma coś fajnego, bo za gowniany zasięg, który nie działa wszędzie płace 150 zł. I on cały czas idzie w zaparte, ze tak 12 miesięcy, rok, 12 miesiecy i moje końcowe pytanie wszystko wyjaśniło. Żaden rok, żadne 12 miesiecy, tylko wkopanie w Orange na kolejny rok do 6 grudnia 2020 roku! Nie słuchajcie tego, co maja do powiedzenia konsultanci, nie słuchajcie tego, co Wam oferują, szkoda waszego czasu! To i tak nie jest co bedzie napisane na UMOWIE !!!!
    ZaletyBrak
    WadyZły zasięg, okropna obsługa, drogo, telefoniczni oszuści, kłamcy
  • ~Saw / 2018-12-07 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli macie zdrowie i lubicie dostawać fakturę windykacyjną po roku od zakończenia i wypowiedzenia umowy kiedy wszystko opłaciliście aż z naddatkiem to gorąco polecam tę firme. I konsultantów którzy nic nie wiedzą i u których się wszystko zgadza, tylko nie wiedzieć czemu nie zgadza się w ich dziale płatności. Do tego wcześniej tradycyjnie co roku przy zmianie umowy jaja z nieprawidłowym naliczaniem promocji i faktury na dziwne kwoty.
    Zaletybrak
    Wady- tragiczna obsługa klienta
    - nieprawidłowe naliczanie opłat
  • ~John / 2018-12-07 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byli uczciwy dzisiaj NIE POLECAM! Pobrali mi z konta za oczekiwanie na połączenie. 10gr za każdą sekundę czekania. Zapytałem ich dlaczego pobrali mi 2,73zł za niewykonane połączenie to konsultant powiedział, że POŁĄCZENIE trwało prawie minutę i została naliczona standardowa opłata z cennika. Czyli w ORANGE 27 sekund to już jest prawie minuta! W dodatku twierdzą że zaczęli pobierać pieniądze zanim zacząłem wybierać numer. W tym czasie byłem w łazience i pomyślałem że za chwilę zadzwonię do kumpla - to od tego momentu kiedy o tym pomyślałem już zaczęli mi naliczać pieniądze, kumacie to? Bo jak inaczej to wytłumaczyć? przesyłam zdjęcie.
    ZaletyBRAK
    W innych sieciach masz to samo za niższe pieniądze
  • ~Agula / 2018-12-05 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Przed podpisaniem umowy blędnie poinformowano mnie że muszę wpłacić depozyt 760 zł. Potem okazało się że ten depozyt nie był potrzebny i mogę go odzyskać natychmiast. Jednak okazalo się że to niemożliwe i moge go odzyskać po pół roku jako oplatę bieżących rachunków, albo po roku zwrot na konto. Teraz po pół roku okazuje się że nie mogę z tych pieniedzy oplacac rachunkow. A pieniadze zwrocą po roku.Sami sobie zaprzeczają, każdy konsultant mówi co innego. Przełączają Cię od jednego do drugiego a w dodatku trzeba płacić za rozmowę z BOK.
    Oferta jest niezła ale poza tym fatalnie.
  • ~monika / 2018-12-02 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    naciąganie klienta doliczając smsy premium które były miesiąc wcześniej w salonie blokowane
    wciśniecie 40 letniej kobiecie notebooka choć tłumaczłą ze potrzebuje laptopa aby wkładać płyte od testów prawa jazdy
    Wadynaciąganie klienta doliczając smsy premium które były miesiąc wcześniej w salonie blokowane
    wciśniecie 40 letniej kobiecie notebooka choć tłumaczłą ze potrzebuje laptopa aby wkładać płyte od testów prawa jazdy
  • ~szczypior_YouTube / 2018-12-02 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to masakra! Niby światłowód szuper szybki a to nie prawda! Poza swiatłowodem również masakra. Za takoe ceny to się absolutnie nie oplaca. Wszystko się zawiesza, czy gram w gry (średnio 300 pingu) czy przeglądam sobie coś,czy też szukam ważnych informacji - nie da się nic robić. Nie polecam! Oszukują wszystkich tymi "niezawodnymi" ofertami. Do bani!
    ZaletyNie ma żadnych plusów - naprawdę!
    WadyWszystko, wszystko, raz jeszcze wszystko...
  • ~OrangeNiEKupowax / 2018-12-01 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie kupujcie internetu z tej sieci poniwaz jest to poprostu katastrofa w grach mam 300-400 pingu interner rozlacza co 10sekund nie da sie połaczyc internet bardzo wolny naprawde nie polecam place za cos czego niemam Odradzam serdecznie ! Nigdy wiecej....
    ZaletyMozesz pograc w gre na google gdy sie nie ma internetu
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186