Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3979 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oiiiuuyy / 2019-08-30 02:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam telefon na abonament, miałam wykupiona usługę ochrona wyświetlacza i ochrona wyświetlacza premium( gdzie jest napisane że gdy telefonu nie da się naprawić dadzą nowy) spadł mi i poszła w nim metryca trzymali cały miesiąc i odeslali nie naprawiony to za co imi się płaci?
  • ~Anka# / 2019-08-29 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo!!! Przedłużają oferty na czas nieokreślony naliczajac przy tym podwójne faktury!!! Rozmowa z konsultantem podczas składania rezygnacji opierała się głównie na karze umownej lub proponowonaniu #dogodniejszych warunków # o prędkości Internetu już nawet nie wspomnę!Porażka szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu i porozumienia z klientem
  • ~Max / 2019-08-29 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nadal oszukują i włączają pakiety dodatkowe choć mieli do zapłaty Karę nałożoną przez UOKI to nadal chcą pokryć straty naszym kosztem dzięki Bogu ostatni miesiąc z tym G
    Wadyoszukiwanie z dodatkowymi pakietami włączają po kryjomu
  • ~Robert / 2019-08-29 12:48
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to porażka. doradcy nic nie wiedzą włączają usługi na "chybił-trafił". kilka razy miałem przez to dodatkowe opłaty. "sztuczna inteligencja" w biurze obsługi rozłacza rozmowy. nie dość, że to bezużyteczny wynalazek to jeszcze trzeba za to płacić!!! odradzam wszystkim takie biuro obsługi.
    Wadybiuro obsługi, jakość internetu, oferta.
  • ~anzemo / 2019-08-29 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany wiele razy, dodatkowe opłaty, włączanie dodatkowych opcji bez mojej wiedzy, co oczywiście wiąże się z dodatkowymi kosztami. Na infolinii pracuje ostatnie dno, na moje prośby o nie kontaktowanie się ze mną w sprawie nowych ofert otrzymuję odpowiedz ze śmiechem "i tak zadzwonimy"
  • ~kamil / 2019-08-23 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    zwykli złodzieje przedłużają umowy bez zgody nie polecam i odradzam
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Paweł / 2019-08-22 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To czyste pośmiewisko, w miejscach gdzie są praktycznie jedynym dostawcą internetu mają cię gdzieś, wyłączają internet kiedy jest normalna, ładna pogoda, po zgłoszeniu mają 48h na naprawę, w którym to czasie sporadycznie się mieszczą, internet w ciągu miesiąca jest jakieś 20/30 dni, jest to sieć jedynie dla osób które w słoneczny, bezwietrzny dzień lubią sobie zadzwonić do obsługi klienta, zgłosić brak internetu i modlić się że będzie z powrotem za dwa dni (wcześniej nie ma na co liczyć), pozdrawiam
  • ~Pawel / 2019-08-20 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybkość internetu praktycznie cały czas 2-3 razy niższa, niż ta zawarta na umowie.
    Stali klienci mają produkty droższe niż nowi, w myśl zasady dałeś się złapać i się nie odzywaj.
    Natomiast strona internetowa to już czysty żart, pisany przez gimnazjalistów na pierwszej lekcji informatyki, kompletnie nieintuicyjna, przerywa ładowanie, opcja zapłać tutaj nie działa przez 90% czasu, dodane chyba tylko dla formalności, ale dobrze wiedzieć że dostawca trzyma poziom i prawie wszystko leży na dnie.
    Jedynym wyjątkiem jest obsługa klienta, naprawdę na plus!
    ZaletyObsługa klienta
    WadySTRONA INTERNETOWA I APLIKACJA!!!
    Internet wolniejszy niż zawarty w umowie
    Olewanie stałych klientów
  • ~hubabuba / 2019-08-19 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    orange oszukuje
    Podczas rozmów z orange zostałem kilka razy oszukany, na podstawie tych rozmów przeprowadziłem kilka operacji typu zmiana umowy, cesja .Potem okazało się że koszty wzrosły choć nie miały. Na moje reklamacje otrzymywałem odpowiedzi typu " nie bo nie".
    To tytułem wstępu a teraz żeby się pośmiać. Po którejś z reklamacji dostałem maila z linkiem do ankiety oceniającej usługi orange.
    Zgodnie z moimi odczuciami wypełniłem ją (poza jednym pytaniem) negatywnie. Niestety mail z ankietą negatywną nie chciał przejść, próbowałem kilka razy.
    Coś mnie tknęło i wypełniłem tą samą ankietę ale tym razem w tonie, że było super i że jestem mega-zadowolony- ankiety przeszła natychmiast. Myśląc że może wtedy zawiesił się komputer, wypełniłem jeszcze raz ankietę tak jak za pierwszym razem (negatywnie)
    i ankieta cały czas "wisi" .
    To tak żeby było śmieszniej.
  • ~Customer 1963 / 2019-08-17 13:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dostarczyli mi karty do nowego telefonu, na starej (z telefonu bez internetu), czasami internet działał, czasem nie. W końcu poinformowali o konieczności zmiany karty (na mój koszt oczywiście, choć po negocjacjach zdjęli mi to z rachunku). Przy zmianie karty (w mojej miejscowości nie ma salonu Orange, najbliższy jest oddalony o 20 km), którą z bratanicą nastolatką, usiłowałyśmy przeprowadzić z domu, były takie perturbacje, że kosztowało mnie to 4 dni załatwiania (3 w domu, 1 musiałam mimo choroby pojechać do salonu). Największym problemem dla konsultanta telefonicznego było to, że nie wiedział co to jest starter - raz twierdził, że jest to numer z karty nowego telefonu, innym razem, że jest to 18-cyfrowy kod z opakowania (coś a la paragon fiskalny), a ma się tylko 3 próby, więc po kolejnym wysoce niekomunikatywnym sms-ie ("Coś się nie zgadza..", ale CO to już nie podali), pan z Obsługi Technicznej ciągle anulował próby i trwało to i trwało. Koszty obsługi technicznej (sprawdziłam na rachunku) to 19,55 zł, niby reklamację uznali (zagroziłam wypowiedzeniem umowy z przyczyn leżących po stronie operatora, a wówczas figa z kary umownej dla nich), ale już te koszty chcą odjąć dopiero od następnej faktury. Nigdy więcej Orange, a pozostało mi 20 miesięcy
    ZaletyMiła i kompetentna Pani z BOK w Tarnowie (ul. Krakowska)
    WadyPoza tą jedną ww. zaletą praktycznie wszystko
  • ~janusz0855 / 2019-08-16 22:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultanci firmy Orange nie ponoszą żadnych konsekwencji i robią jaja z klientów. Zamówiłem zestaw Orange love telewizję, internet i telefon. Po rozmowie telefonicznej w dniu 8.08.2019. otrzymałem paczkę zsprzętem. Wcześniej zamówiłem montaż anteny satelitarnej i montaż instalacji na dzień 11.08. na godz. 10:00. Oczywiście nikt nie przyjechał i nie kontaktował się ę mną. Interweniował telefonicznie. pan konsultant udawał idiotę, twierdząc że chce mi pomóc, ale nie wie jak. Kazał czekać na telefon od technika. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Powtórnie interweniował w Orange. Ten sam konsultant umówił technika na 16.08. pomiędzy 14-16.Powtórnie przyjechałem z nad morza do domu zostawiając rodzinę na wakacjach. Czekałem do 16:30. Nie wytrzymałem poszedłem na pocztę i odesłałem paczkę od Orange. Ostrzegam wszystkich klientów tej firmy. Te praktyki są dość częste. Nie ten to będzie następny. Jak nie wprowadzą odpowiedzialności pracowników to będzie tak dalej. Nie chcę mieć do żywienia nic z firmą Orange............
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Peter / 2019-08-16 20:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Orange flex nowa usługa Orange. Co mogę powiedzieć ODRADZAM !!!!!! Wszystko było super wszystko wypełniam w aplikacji szybko sprawnie łącznie z wnioskiem o przeniesienie numeru. na następny dzień kurier z karta sim. Przygoda zaczęła dziś w momencie gdy numer mial zostać przeniesiony do Orange. Rano uruchamiam telefon działa już w Orange. Środki pobrały się z karty na abonament miesięczny. Problem jest taki ze ja nigdzie nie mogę zadzinic internet nie działa. Pisze na help desk mówią ze zgłoszą i czeka ... czekam od rana przypominam się tam cisza nic nie wiadomo nie wiadomo koedy zacznie działać łącznie z tym ze nie wiadomo czemu nie działa .

    Generalnie pierwszy dzień w Orange flex i co mige powiedzieć odradzam !!!! Jutro przenoszę numer do plus skąd przyszedłem

    Usługa bez sensu marnowanie czasu i pieniędzmi
  • ~Salsa / 2019-08-14 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Niedostarczaja odpowiednich papierów,robią z klienta idiote,niedbają o klienta,twierdzą że zasięg jest super ale to nie prawda,są niedoświadczeni I nie kompetentni
    ZaletyŻADNYCH
    WadyObsługa klienta,bałagan w papierach,niekompetencja pracowników w obsłudze klienta
  • ~Leon / 2019-08-13 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo obiecują zasięg brak zasięgu w salonie zapewniają jeszcze miesiąc bo cykl rozliczeniowy odgórnie wyłączając usługi kombinują brak komunikacji co innego mówią innego robią???
    ZaletyBrak
    WadyZacina się internet i telewizja brak zasięgu podnoszenie opłat
  • ~Kamil / 2019-08-11 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to porażka w dupie mają klientów robią z nich idiotów nie mają zielonego pojęcia o swojej pracy nie mają podstawowej wiedzy
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, ceny
  • ~dno / 2019-08-08 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAMMMMMMMM!!!!!!!! Naslali na mnie windykacje o 40 zł. Splaciłem. Po czym zablokowano mi 900 zł na koncie bankowym bo nie anulowali tej spłacoonej windykacji. DNO.
    ZaletyŻE JEST UPC
    WadyCAŁA FIRMA I ICH KOLEGA TMOBILE TEŻ
  • ~Tygrys / 2019-08-07 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta tzw.siec orange to porażka klientów mają głęboko w du .Płacisz zza wszystko ściągają z karty zza wszystko . Jako orange tej pożal się tzw. Sieci nie polecam klientom szerokim łukiem szkoda czasu i kasy .lepiej poszukać czegoś innego tam gdzie traktują normalnie klienta mają podejście do ludzi . I tą sztuczną inteligencją jak dzwonisz do biura obsługi granie na czas porażka kradną Ci z konta kasę. Dno
    ZaletyBRAK
    WadyMnóstwo
  • ~Dorian / 2019-08-06 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakiego jeszcze nie spotkałem, obiecują internet biurowy do 250mb! A w rzeczywistości jest około 50-60mb co jest udokumentowane, w nic nie można wejść, wszystko zacina a Orange twierdzi, że jest bezradna, uważajcie, nie dajcie się skusić na bajki które opowiadają konsultanci czy sprzedawcy, większego gówna nie spotkałem, sprawa trafi na drogę sądową bo to jest śmiech co odpie......
    ZaletyBrak
    WadyWszytko tragedia, począwszy od obsługi klienta biznesowego
  • ~Wojciech / 2019-08-05 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają koszty nie wiadomo za coz, a obsługa klienta żenada. Wstyd być klientem Orange.
    ZaletyNie wiem
    WadyObsługa, koszty nie wiadomo skąd.
  • ~Xanvyy / 2019-08-05 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    po 20 minutach używania ping wzrasta do 15k pobieranie maksymalnie do 2mb/s o grach można zapomnieć
    Zaletyz rutera można zrobić worek treningowy
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187