To co wyprawia tą firmą z klientem, to skandal. Wielokrotne rozmowy z biurem obsługi klienta, wielokrotne wizyty w salonie i za każdym razem inna odpowiedź. Wprowadzanie w błąd i gra na czasie. Nie chcę mieć z tą firmą już więcej nic do czynienia. Rozwiązałem umowę na wszystkie usługi.
ZaletyŻadnych
WadySame
~Emilia / 2019-09-14 19:16
Ocena: 1.67 / 5
Masakra masakra masakra maskamra masakra czeka sie 4 godziny na obsługe i na odwal sie
ZaletyBrak
WadyJak sie gada z komsultantem to sie czeka na zrobienie 3 godz
~Zmorka / 2019-09-14 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Dziś jest 9 dzień gdy aktywują mi pakiet masakra albo pracują tam ludzie którzy olewają pracę albo nieudolni raczejjedno i drugie takie moje zdanie po tym co teraz przechodzę
ZaletyZero zalet
WadyOj brakło by miejsca do spisania wszystkiego
~Saba / 2019-09-12 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Oszukana brak telewizji i internetu.rozmowy z obsługą klienta bez efektu. Obsługi technicznej nie można się doprosić te 36 godzin to oszustwo!!notują jakieś bajki mijające się z prawdą zastanawiam się nad pozwem zbiorowym przeciwko sieci Orange.nie wywiązują się z umowy.a rachunki trzeba płacić za usługę której nie ma!!!
~Oszukany / 2019-09-11 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Jak pozyskują klientów są super, potem traktują jak zło konieczne....
~Nika / 2019-09-11 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Gratulacje w Waszych biurach komunizm prosperuje! Oby tak dalej. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości kontaktu
~Mateusz / 2019-09-11 16:58
Ocena: 1.67 / 5
Nikomu nie polecam tej sieci, oferty dla firm są dobre ale późniejsze problemy z zasięgiem i obsługa klienta zdecydowanie na minus. Stanowczo odradzam
~Piot / 2019-09-11 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam Orange. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Z internetu stacjonarnego nie da się korzystać . Prędkość łącza nie dochodzi nawet do 1M ale Orange twierdzi że jest w umownym zakresie do 10M ! Z telefonu stacjonarnego rozmawiać nie można tak trzeszczy. Ponoć przewody uszkodzone i ktoś tam nie zezwala na wejście na posesję aby je wymienić ale w naliczaniu opłat im to nie przeszkadza. Mam również tel. kom. Orange i też są problemy z zasięgiem. W poprzedniej sieci było o niebo lepiej. Z rozstaniem z tą siecią również jest problem. Majà jakieś dziwnie długie okresy wypowiedzenia a po tym okresie mówią że wypowiedzenie było nieskuteczne!! Zdecydowanie wypowiadać na piśmie i pilniwać papieru. I DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY Z Orange!!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo zła obsługa klienta ( konsultant wręcz grozi karami)
Bardzo słaba jakość uslug
Przy tej jakości cena mocno wygórowana!
~Baltazar / 2019-09-09 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Niestety Orange ma fatalną obsługę klienta. Mi zamknięto dwa razy otwartą reklamację pomimo tego, że fakturę, która powinna wynieść 79,99zł nabito w pierwszym miesiącu na 109,99zł , a w drugim miesiącu za 99,99zł. Zwrócono różnicę jedynie za drugą fakturę, potem jeszcze wszczęto postępowanie windykacyjne. I jeszcze każdemu operatorowi oczywiście trzeba było całą historię tłumaczyć od początku , a gadałem chyba z pięcioma różnymi. Ma-sak-ra. Ponad to, kto w XXI wieku wysyła odpowiedzi na reklamacje pocztą? Śmiech na sali.
Zaletybrak
WadyMonopol w niektórych budynkach, niestety nie można zmienić operatora.
Niekompetentni handlowcy odpowiedzialni za przedłużanie umów.
Beznadziejna obsługa klienta i dział reklamacji.
~Kasiajn / 2019-09-09 21:00
Ocena: 2.33 / 5
Jakość obsługi Klientów odchodzących z sieci nie ma nic wspólnego z dbałością o Klienta i jego potrzeby. Brak możliwości odsłuchania rozmów z operatorem i brak możliwości otrzymania kopii umowy. Szkoda, że jeśli chodzi o wciskanie Klientom nowych promocji to są wytrwali i dzwonią i dzwonią do skutku. Byłam w tej sieci kilkanaście lat i szkoda, że po tylu latach nie stać ich na przyznanie się do błędu.
~niezadowolony / 2019-09-09 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i tyle w temacie.
Omijac z daleka.
Nabijaja klientow w butelke.
Ciagle jakies niechciane uslugi.
Sami uruchamiaja uslugi a jesli sie chce je zablokowac zeby nie placic 2 razy wiecej to trzeba dzwonic na infolinię platna i czekac...dlugo czekac.
Reklamacji nie uznają. Oferte doliero po roku dopasowuja do konkurencji a reklamuja sie jako najlepsza sieć....ale chyba w naciaganiu.
~Almid Haid / 2019-09-09 16:09
Ocena: 4.00 / 5
Korzystam od co najmniej dwudziestu lat, wcześniej miałem analogowego Benefona w Centertelu. Raz lepiej a raz gorzej, ale zawsze na wysokim poziomie.
ZaletyChyba się do nich przywiązałem
WadyNiestety przekazują dane firmom telemarketingowym, więc trzeba interweniować na bieżąco. Po interwencji brak ofert na garnki.
~Miro / 2019-09-09 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed przenoszeniem numeru na karte do Orange. W salonie pani chciała zgody na sprawdzenie mnie w BIK i jeszcze gdzie indziej. Zaprotestowałem i zrezygnowałem bo jakim prawem sprawdza się wypłacalność klientów przy przenoszeniu numeru z karty na kartę BEZ ABONAMENTU!!
~Bartek / 2019-09-08 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Internet domowy nie jest wart nawet złamanego grosza. Prędkość internetu napisana na umowie jest czterokrotnie większa niż w rzeczywistości a obsługa totalnie beznadziejna. Nie polecam tej ,,firmy” nikomu.
Zaletynie ma
Wadycała firma
~Armi / 2019-09-02 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle. Nie podoba mi się. Zmieniam sieć. Nie pozdrawiam
~Tonos / 2019-09-02 12:39
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA Tego Operatora sami Oszuści i Złodzieje . Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę internet prędkość 80 a cały czas mam 10 . Dzwoniłem setki razy , byłem kilka razy w salonie orange , pisałem reklamacje , nic nie dało . Ostrzegam przed nimi !
ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!
WadyOSZUSTWO !
ZŁODZIEJSTWO !
~Jarosław / 2019-09-02 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni nie mogę nawiązać kontaktu z Orange aby zgłosić problem.
Wizyta w salonie bezskuteczna, obsługa internetowa i telefoniczna - BEZNADZIEJNA!!!!!!!
Zaletyzero
WadyTotalne zero
~Aleh / 2019-09-02 08:00
Ocena: 1.00 / 5
To horror, a nie firma. Serwis brakuje, ich celem rozpuścić ciebie tylko na pieniądze. Specjaliści bez zastrzeżeń, motłoch jeden.
~zniechęcony / 2019-09-01 19:44
Ocena: 2.67 / 5
Żenada, zgłaszam awarię neostrady (rozłączanie internetu co ok. 15-20 min) piąty raz, za każdym razem dostaję informację, że problem został rozwiązany, po czym tego samego dnia sytuacja jest dokładnie taka sama jak przed zgłoszeniem.
~Pawel76 / 2019-08-30 17:30
Ocena: 1.75 / 5
Witam , najgorsza Firma Telekomunikacyjna jaka moze byc(telefonia stacjonarna )usterke naprawiaja 4 tygodnie(to juz nie pierwszy raz) i nawet jezeli sie dzwoni to nie moga powiedziec nic na temat tej usterki .
Niepolecam !!!