strona 176 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- nastepna »
-
~Peter / 2019-08-16 20:06
Orange flex nowa usługa Orange. Co mogę powiedzieć ODRADZAM !!!!!! Wszystko było super wszystko wypełniam w aplikacji szybko sprawnie łącznie z wnioskiem o przeniesienie numeru. na następny dzień kurier z karta sim. Przygoda zaczęła dziś w momencie gdy numer mial zostać przeniesiony do Orange. Rano uruchamiam telefon działa już w Orange. Środki pobrały się z karty na abonament miesięczny. Problem jest taki ze ja nigdzie nie mogę zadzinic internet nie działa. Pisze na help desk mówią ze zgłoszą i czeka ... czekam od rana przypominam się tam cisza nic nie wiadomo nie wiadomo koedy zacznie działać łącznie z tym ze nie wiadomo czemu nie działa .
Generalnie pierwszy dzień w Orange flex i co mige powiedzieć odradzam !!!! Jutro przenoszę numer do plus skąd przyszedłem
Usługa bez sensu marnowanie czasu i pieniędzmi -
-
~Salsa / 2019-08-14 10:02
Niedostarczaja odpowiednich papierów,robią z klienta idiote,niedbają o klienta,twierdzą że zasięg jest super ale to nie prawda,są niedoświadczeni I nie kompetentni ZaletyŻADNYCHWadyObsługa klienta,bałagan w papierach,niekompetencja pracowników w obsłudze klienta -
~Leon / 2019-08-13 21:49
Jedno wielkie oszustwo obiecują zasięg brak zasięgu w salonie zapewniają jeszcze miesiąc bo cykl rozliczeniowy odgórnie wyłączając usługi kombinują brak komunikacji co innego mówią innego robią??? ZaletyBrakWadyZacina się internet i telewizja brak zasięgu podnoszenie opłat -
~Kamil / 2019-08-11 16:52
Obsługa to porażka w dupie mają klientów robią z nich idiotów nie mają zielonego pojęcia o swojej pracy nie mają podstawowej wiedzy ZaletyBrakWadyObsługa klienta, ceny -
~dno / 2019-08-08 23:13
ODRADZAMMMMMMMM!!!!!!!! Naslali na mnie windykacje o 40 zł. Splaciłem. Po czym zablokowano mi 900 zł na koncie bankowym bo nie anulowali tej spłacoonej windykacji. DNO. ZaletyŻE JEST UPCWadyCAŁA FIRMA I ICH KOLEGA TMOBILE TEŻ -
~Tygrys / 2019-08-07 11:01
Ta tzw.siec orange to porażka klientów mają głęboko w du .Płacisz zza wszystko ściągają z karty zza wszystko . Jako orange tej pożal się tzw. Sieci nie polecam klientom szerokim łukiem szkoda czasu i kasy .lepiej poszukać czegoś innego tam gdzie traktują normalnie klienta mają podejście do ludzi . I tą sztuczną inteligencją jak dzwonisz do biura obsługi granie na czas porażka kradną Ci z konta kasę. Dno ZaletyBRAKWadyMnóstwo -
~Dorian / 2019-08-06 22:20
Gówno jakiego jeszcze nie spotkałem, obiecują internet biurowy do 250mb! A w rzeczywistości jest około 50-60mb co jest udokumentowane, w nic nie można wejść, wszystko zacina a Orange twierdzi, że jest bezradna, uważajcie, nie dajcie się skusić na bajki które opowiadają konsultanci czy sprzedawcy, większego gówna nie spotkałem, sprawa trafi na drogę sądową bo to jest śmiech co odpie...... ZaletyBrakWadyWszytko tragedia, począwszy od obsługi klienta biznesowego -
~Wojciech / 2019-08-05 18:52
Naliczają koszty nie wiadomo za coz, a obsługa klienta żenada. Wstyd być klientem Orange. ZaletyNie wiemWadyObsługa, koszty nie wiadomo skąd. -
-
~Xanvyy / 2019-08-05 18:41
po 20 minutach używania ping wzrasta do 15k pobieranie maksymalnie do 2mb/s o grach można zapomnieć Zaletyz rutera można zrobić worek treningowyWadywszystko -
~Jerzy / 2019-08-03 21:04
Umowa zawarta na dwa lata. Internet mobilny. Gwarantowana prędkość minimum 10 gb/s bez limitu. Jest ledwo 2gb/s.Muli i ledwo działa. Totalne dziadostwo. Twierdzą,że wszystko jest ok.. ZaletyBrak zalet. Nie polecam.WadySame wady. -
~Pan Patryk / 2019-07-30 18:25
Nie polecam sieci nikomu ... Orange ostatnimi. Czasy nie zależy na jakości tylko na tym co mogą zaoferować dlatego 4/5 za ofertę obsługa klienta tragiczna tego nie da się komentować ... I ostatnia rzecz jakoś -.- no cóż można by mówić o jakości gdyby takowa rzecz w tej sieci istniała jestem w niej stałym użytkownikiem od 8 lat ... Przez cały czas narzekałem na zasięg z nadzieją poprawy niestety Orange ma zasięg ale 2G na 4G/LTE w Polsce nawet nie ma co liczyć. Nie polecam nikomu ZaletySzeroka gama usługWadyObsługa 2/10
Zasięg minus 10/10 ... -
~ik / 2019-07-29 14:36
Tragedia, podpisałam umowę w piątek i miałam obiecane, że numer będzie przeniesiony do pólnocy, oczywiście tak sie nie stało.Kontaktuje sie na czacie w sobotę z orange, a Pani po długich męczarniach pisze,że faktycznie w systemie jest informacja że numer powienien byc juz przeniesiony i że ona nie wie dlaczego tak sie nie stało, mówi abym poczekała jeszcze 24 h, jest poniedziałek oczywiście nuimer nadal nie działa, od rana próbuje sie skontaktowac z nimi na czacie i cały czas czat nie działa,a jest już 14.30!!!!, to są jakieś kpiny, musze iść do salonu , choc nie mam czasu na to i wyjasniać co sie dzieje, koszmar!!! Zaletybrak -
~Krzysztof / 2019-07-28 15:26
Najgorsza z najgorszych sieci. Brak zasiegu. Przerywanie polaczen. Mmsy przesylaja na swoj serwer a nie na moj tel. Zenujaca siec. Nigdy wiecej. ZaletyZenadaWadyWszystkie mozliwe -
~Katarzyna / 2019-07-27 10:12
Od poniedzialku 22.07.2019 internet mobilny jest na poziomie bliskim zera ( pobieranie średnio 0,8 Mb/s, wysylanie 0,06 Mb/s) Lokalizacja Stegna woj Pomorskie . WadyPrawdopodobnie wynik zaniedbań przd sezonem turystycznym biorący się z braku doposazenia przekaznikow sygnalu do aktualnego zapotrzebowania . -
~Małgorzata / 2019-07-24 22:14
Pochwała dla salonu Orange we Wrocławiu przy pl.Bema, a w szczególności dla p.Grzegorza za profesjonalną i miłą obsługę Zaletysuper obsługa -
~Nicole / 2019-07-23 16:06
Nie polecam!!! Uważajcie na przedłużanie umowy przez infolinię.. Nie chciałam nowego numeru ani nowego internetu co się okazało dała mi wszystko. Człowiek swoje a oni swoje, Aby tylko wykorzystać, i dostać premie.. Dla mnie to jest perfidne oszustwo, jak tak można. Miałam płacić mniej a po obliczeniu wyszło o 150 zł więcej. Banda oszustów i nic poza tym. ZaletyBrakWadyOszuści -
-
~Monika / 2019-07-23 11:22
Jestem długoletnią klientka. Na obecną chwilę posiadam 4 numery niestety jak miałam płacić zawsze są jakieś dodatkowe ukryte koszty wyglisilam już ubezpieczenia dodatkowy internet mam niby z internetu domowego. Dopłata za ubezpieczenia telefonów które wyglisilam już dawno za jakiś czas przychodzę do siedziby a one znów są dolicza ę do rachunków to jakaś masakra. Nie przedłużyłam umowy na jeden z telefonów to do mnie wydzwaniaja mówię dziękuję ale oni dalej. W końcu zadzwoniłam bo chciałam na infolinię załatwić sprawę z internetem i kończąca się umową. Tam mnie pani poinformowała że to nie oni do mnie dzwonią tylko firma zewnętrzna która dla nich pracuje. Czyli moja dane osobowe krążą poza siedziba Orange. Do tego dowiedziałam się że jak z nimi podpisze umowę a coś będzie nie tak nigdzie nie mogę złożyć reklamacji bo obsługa umywa ręce i biura też no w sumie maja rację jak napaprali to teraz niech klient się martwi. Ale muszę przyznać pani konsultant że mnie ostrzega że tak często bywa że to firma zew i lepiej do biura lub do nich. I zaproponowała i że ogarnie ten internet ale ja mówię że nie chce internetu mieć połączonego z tym numerem bo to taki pakiet był a kończy się umowa i chce go odpisać albo podpiąć pod inny. Powiedziała że. Może to być nie do zrealizowania ale zapyta i oddzwonię. Oddzwonila za godzinę że jest taka możliwość bo kończy się umowa we wrześniu i podpięta mi pod inny numer niby Oki i wysyła umowę bez telefonu bo nie chciałam i kurierem odbiorę. Po czym dzwoni na drugi dzień do mnie żebym nie odbierał paczki bo wpisał stary numer i podpisze umowę to dwa lata znów nie moje. Podziękowała za uczciwość i powiedziała że wyśle inna umowę taka jak trzeba. Kurier był w piątek odmówiła paczki. W poniedziałek znów dzwoni kurier że jest dla mnie paczka z Orange mówię mu ze nie mogę odebrać bo miała pani z Orange wysłać nowa i niewiem czy to stara czy nowa. Dzwonię do nich i mówię Panu jaka sytuacja opowiadam co i jak i pytam czy jest mi w stanie stwierdzić czy to nowa umowa czy ta z pomyłka albo plaży mnie z tą panią co z nią załatwiłam. A oczywiście Pan konsultant odrazu że jak załatwiłam sobie umowę z firma zew to on nic nie zrobi oni się pomylili no to nakrzyczalam na Pana że co ze mnie kretynki robi i zrzuca winę na mnie oczywiście żebym się nie denerwoala bo on nie może mi pomóc jeżeli go przy tym nie było ja w końcu ochlonelam mówię ja pana rozumie ale ja dzwonie czy mam odbierać paczkę czy nie proszę pana taka chce informacje. On mówi że nie mogłam dostać takiej umowy bo to jest wbrew regulaminów więc innej nie dostanę, ale oczywiście zaczol mnie wypytywac czy to do mnie dzwonili jak tak to nie oni są winni ale jak ja to już do mnie oddzwonię osoba która że mną umowę spisywał sprawdził tak ta pani jest u nas. Oddzwonila i powiedziała że miała pisać ale zapomniała czy coś i że nie wysłała innej umowy bo jednak się nie da i takie tak. Mówię że wystarczyło zadzwonić i powiedzieć że nie jest to możliwe każdy ma prawo się pomylić bo ja jakbym nie posłuchał wczoraj swojej intuicji podpisała ym umowę z myślą że to ta nowa i podpisała ym na siebie dwa lata meczarni. Podziękowała za rozmowę i powiedziałam że poczekam do września i przepisze te numery do innej sieci bo już jestem zmęczona ich firma jest wiele firm no cóż nie ja to inny klient traktują nas jak mięso jednym słowem. Przykre ale prawdziwe ZaletyNie narzekał am na jakość internetu.WadyCiągle jakieś koszty dodatkowe, nekanie przez zew firmy w celu podpisania umowy niemożność mi udzielenia pomocy no i podpisanie umowy na nie moja korzyść. Wygłasza ie dodatkowych opcji nie działa powraca. Abonament nie za tani ale też nie jaki kolosalne można powiedzieć średnio. -
~Weronika / 2019-07-17 17:03
Bardzo lekceważące podejście do długoletniego klienta. W połowie czerwca burza uszkodziła linie i uniemożliwiła dostęp do internetu, telefonu domowego oraz telewizji. Zgłoszona usterka nie została naprawiona przez ponad miesiąc, a odpowiedzią na kolejne telefony są przesuwane terminy naprawy i próba „wciśnięcia” abonamentu. WadyLekceważące podejście do stałych klientów. -
~r / 2019-07-16 16:23
Oszuści. Wypowiedziałam internet mobilny pisemnie listem poleconym najpierw w jednym punkcie stwierdzili że jest ok i umowa się kończy 5 czerwca w lipcu przyszła faktura do zapłaty na kolejny miesiąc. W punkcie stwierdzili że nie ma żadnego wypowiedzenia a po pokazaniu dowodu przesyłki Pani stwierdziła ze ona nie wie co wysłałam i żeby złożyć pisemną reklamację bezczelnie dodała żeby też wysłać listem poleconym jak rozwiązanie umowy po prostu kpina ZaletyŻADNYCHWadySAME -
~Gln / 2019-07-16 12:43
Doładowałem telefon na kwotę 25 zł, bo wedle informacji na stronie operatora, ta suma miała mi umożliwić nielimitowane dzwonienie oraz korzystanie z przydzielonych gb internetu.Tymczasem po czterech dniach otrzymałem powiadomienie, że upłynął termin użytkowania środków i mam ponownie doładować telefon.
strona 176 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- nastepna »