Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3926 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Almid Haid / 2019-09-09 16:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam od co najmniej dwudziestu lat, wcześniej miałem analogowego Benefona w Centertelu. Raz lepiej a raz gorzej, ale zawsze na wysokim poziomie.
    ZaletyChyba się do nich przywiązałem
    WadyNiestety przekazują dane firmom telemarketingowym, więc trzeba interweniować na bieżąco. Po interwencji brak ofert na garnki.
  • ~Miro / 2019-09-09 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed przenoszeniem numeru na karte do Orange. W salonie pani chciała zgody na sprawdzenie mnie w BIK i jeszcze gdzie indziej. Zaprotestowałem i zrezygnowałem bo jakim prawem sprawdza się wypłacalność klientów przy przenoszeniu numeru z karty na kartę BEZ ABONAMENTU!!
  • ~Bartek / 2019-09-08 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy nie jest wart nawet złamanego grosza. Prędkość internetu napisana na umowie jest czterokrotnie większa niż w rzeczywistości a obsługa totalnie beznadziejna. Nie polecam tej ,,firmy” nikomu.
    Zaletynie ma
    Wadycała firma
  • ~Armi / 2019-09-02 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle. Nie podoba mi się. Zmieniam sieć. Nie pozdrawiam
  • ~Tonos / 2019-09-02 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA Tego Operatora sami Oszuści i Złodzieje . Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę internet prędkość 80 a cały czas mam 10 . Dzwoniłem setki razy , byłem kilka razy w salonie orange , pisałem reklamacje , nic nie dało . Ostrzegam przed nimi !
    ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!
    WadyOSZUSTWO !
    ZŁODZIEJSTWO !
  • ~Jarosław / 2019-09-02 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni nie mogę nawiązać kontaktu z Orange aby zgłosić problem.
    Wizyta w salonie bezskuteczna, obsługa internetowa i telefoniczna - BEZNADZIEJNA!!!!!!!
    Zaletyzero
    WadyTotalne zero
  • ~Aleh / 2019-09-02 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To horror, a nie firma. Serwis brakuje, ich celem rozpuścić ciebie tylko na pieniądze. Specjaliści bez zastrzeżeń, motłoch jeden.
  • ~zniechęcony / 2019-09-01 19:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Żenada, zgłaszam awarię neostrady (rozłączanie internetu co ok. 15-20 min) piąty raz, za każdym razem dostaję informację, że problem został rozwiązany, po czym tego samego dnia sytuacja jest dokładnie taka sama jak przed zgłoszeniem.
  • ~Pawel76 / 2019-08-30 17:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam , najgorsza Firma Telekomunikacyjna jaka moze byc(telefonia stacjonarna )usterke naprawiaja 4 tygodnie(to juz nie pierwszy raz) i nawet jezeli sie dzwoni to nie moga powiedziec nic na temat tej usterki .
    Niepolecam !!!
    MiejscowośćNiedary
  • ~Oiiiuuyy / 2019-08-30 02:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam telefon na abonament, miałam wykupiona usługę ochrona wyświetlacza i ochrona wyświetlacza premium( gdzie jest napisane że gdy telefonu nie da się naprawić dadzą nowy) spadł mi i poszła w nim metryca trzymali cały miesiąc i odeslali nie naprawiony to za co imi się płaci?
  • ~Anka# / 2019-08-29 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo!!! Przedłużają oferty na czas nieokreślony naliczajac przy tym podwójne faktury!!! Rozmowa z konsultantem podczas składania rezygnacji opierała się głównie na karze umownej lub proponowonaniu #dogodniejszych warunków # o prędkości Internetu już nawet nie wspomnę!Porażka szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu i porozumienia z klientem
  • ~Max / 2019-08-29 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nadal oszukują i włączają pakiety dodatkowe choć mieli do zapłaty Karę nałożoną przez UOKI to nadal chcą pokryć straty naszym kosztem dzięki Bogu ostatni miesiąc z tym G
    Wadyoszukiwanie z dodatkowymi pakietami włączają po kryjomu
  • ~Robert / 2019-08-29 12:48
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to porażka. doradcy nic nie wiedzą włączają usługi na "chybił-trafił". kilka razy miałem przez to dodatkowe opłaty. "sztuczna inteligencja" w biurze obsługi rozłacza rozmowy. nie dość, że to bezużyteczny wynalazek to jeszcze trzeba za to płacić!!! odradzam wszystkim takie biuro obsługi.
    Wadybiuro obsługi, jakość internetu, oferta.
  • ~anzemo / 2019-08-29 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany wiele razy, dodatkowe opłaty, włączanie dodatkowych opcji bez mojej wiedzy, co oczywiście wiąże się z dodatkowymi kosztami. Na infolinii pracuje ostatnie dno, na moje prośby o nie kontaktowanie się ze mną w sprawie nowych ofert otrzymuję odpowiedz ze śmiechem "i tak zadzwonimy"
  • ~kamil / 2019-08-23 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    zwykli złodzieje przedłużają umowy bez zgody nie polecam i odradzam
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Paweł / 2019-08-22 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To czyste pośmiewisko, w miejscach gdzie są praktycznie jedynym dostawcą internetu mają cię gdzieś, wyłączają internet kiedy jest normalna, ładna pogoda, po zgłoszeniu mają 48h na naprawę, w którym to czasie sporadycznie się mieszczą, internet w ciągu miesiąca jest jakieś 20/30 dni, jest to sieć jedynie dla osób które w słoneczny, bezwietrzny dzień lubią sobie zadzwonić do obsługi klienta, zgłosić brak internetu i modlić się że będzie z powrotem za dwa dni (wcześniej nie ma na co liczyć), pozdrawiam
  • ~Pawel / 2019-08-20 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybkość internetu praktycznie cały czas 2-3 razy niższa, niż ta zawarta na umowie.
    Stali klienci mają produkty droższe niż nowi, w myśl zasady dałeś się złapać i się nie odzywaj.
    Natomiast strona internetowa to już czysty żart, pisany przez gimnazjalistów na pierwszej lekcji informatyki, kompletnie nieintuicyjna, przerywa ładowanie, opcja zapłać tutaj nie działa przez 90% czasu, dodane chyba tylko dla formalności, ale dobrze wiedzieć że dostawca trzyma poziom i prawie wszystko leży na dnie.
    Jedynym wyjątkiem jest obsługa klienta, naprawdę na plus!
    ZaletyObsługa klienta
    WadySTRONA INTERNETOWA I APLIKACJA!!!
    Internet wolniejszy niż zawarty w umowie
    Olewanie stałych klientów
  • ~hubabuba / 2019-08-19 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    orange oszukuje
    Podczas rozmów z orange zostałem kilka razy oszukany, na podstawie tych rozmów przeprowadziłem kilka operacji typu zmiana umowy, cesja .Potem okazało się że koszty wzrosły choć nie miały. Na moje reklamacje otrzymywałem odpowiedzi typu " nie bo nie".
    To tytułem wstępu a teraz żeby się pośmiać. Po którejś z reklamacji dostałem maila z linkiem do ankiety oceniającej usługi orange.
    Zgodnie z moimi odczuciami wypełniłem ją (poza jednym pytaniem) negatywnie. Niestety mail z ankietą negatywną nie chciał przejść, próbowałem kilka razy.
    Coś mnie tknęło i wypełniłem tą samą ankietę ale tym razem w tonie, że było super i że jestem mega-zadowolony- ankiety przeszła natychmiast. Myśląc że może wtedy zawiesił się komputer, wypełniłem jeszcze raz ankietę tak jak za pierwszym razem (negatywnie)
    i ankieta cały czas "wisi" .
    To tak żeby było śmieszniej.
  • ~Customer 1963 / 2019-08-17 13:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dostarczyli mi karty do nowego telefonu, na starej (z telefonu bez internetu), czasami internet działał, czasem nie. W końcu poinformowali o konieczności zmiany karty (na mój koszt oczywiście, choć po negocjacjach zdjęli mi to z rachunku). Przy zmianie karty (w mojej miejscowości nie ma salonu Orange, najbliższy jest oddalony o 20 km), którą z bratanicą nastolatką, usiłowałyśmy przeprowadzić z domu, były takie perturbacje, że kosztowało mnie to 4 dni załatwiania (3 w domu, 1 musiałam mimo choroby pojechać do salonu). Największym problemem dla konsultanta telefonicznego było to, że nie wiedział co to jest starter - raz twierdził, że jest to numer z karty nowego telefonu, innym razem, że jest to 18-cyfrowy kod z opakowania (coś a la paragon fiskalny), a ma się tylko 3 próby, więc po kolejnym wysoce niekomunikatywnym sms-ie ("Coś się nie zgadza..", ale CO to już nie podali), pan z Obsługi Technicznej ciągle anulował próby i trwało to i trwało. Koszty obsługi technicznej (sprawdziłam na rachunku) to 19,55 zł, niby reklamację uznali (zagroziłam wypowiedzeniem umowy z przyczyn leżących po stronie operatora, a wówczas figa z kary umownej dla nich), ale już te koszty chcą odjąć dopiero od następnej faktury. Nigdy więcej Orange, a pozostało mi 20 miesięcy
    ZaletyMiła i kompetentna Pani z BOK w Tarnowie (ul. Krakowska)
    WadyPoza tą jedną ww. zaletą praktycznie wszystko
  • ~janusz0855 / 2019-08-16 22:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultanci firmy Orange nie ponoszą żadnych konsekwencji i robią jaja z klientów. Zamówiłem zestaw Orange love telewizję, internet i telefon. Po rozmowie telefonicznej w dniu 8.08.2019. otrzymałem paczkę zsprzętem. Wcześniej zamówiłem montaż anteny satelitarnej i montaż instalacji na dzień 11.08. na godz. 10:00. Oczywiście nikt nie przyjechał i nie kontaktował się ę mną. Interweniował telefonicznie. pan konsultant udawał idiotę, twierdząc że chce mi pomóc, ale nie wie jak. Kazał czekać na telefon od technika. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Powtórnie interweniował w Orange. Ten sam konsultant umówił technika na 16.08. pomiędzy 14-16.Powtórnie przyjechałem z nad morza do domu zostawiając rodzinę na wakacjach. Czekałem do 16:30. Nie wytrzymałem poszedłem na pocztę i odesłałem paczkę od Orange. Ostrzegam wszystkich klientów tej firmy. Te praktyki są dość częste. Nie ten to będzie następny. Jak nie wprowadzą odpowiedzialności pracowników to będzie tak dalej. Nie chcę mieć do żywienia nic z firmą Orange............
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186