Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3887 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nicole / 2019-07-23 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Uważajcie na przedłużanie umowy przez infolinię.. Nie chciałam nowego numeru ani nowego internetu co się okazało dała mi wszystko. Człowiek swoje a oni swoje, Aby tylko wykorzystać, i dostać premie.. Dla mnie to jest perfidne oszustwo, jak tak można. Miałam płacić mniej a po obliczeniu wyszło o 150 zł więcej. Banda oszustów i nic poza tym.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Monika / 2019-07-23 11:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem długoletnią klientka. Na obecną chwilę posiadam 4 numery niestety jak miałam płacić zawsze są jakieś dodatkowe ukryte koszty wyglisilam już ubezpieczenia dodatkowy internet mam niby z internetu domowego. Dopłata za ubezpieczenia telefonów które wyglisilam już dawno za jakiś czas przychodzę do siedziby a one znów są dolicza ę do rachunków to jakaś masakra. Nie przedłużyłam umowy na jeden z telefonów to do mnie wydzwaniaja mówię dziękuję ale oni dalej. W końcu zadzwoniłam bo chciałam na infolinię załatwić sprawę z internetem i kończąca się umową. Tam mnie pani poinformowała że to nie oni do mnie dzwonią tylko firma zewnętrzna która dla nich pracuje. Czyli moja dane osobowe krążą poza siedziba Orange. Do tego dowiedziałam się że jak z nimi podpisze umowę a coś będzie nie tak nigdzie nie mogę złożyć reklamacji bo obsługa umywa ręce i biura też no w sumie maja rację jak napaprali to teraz niech klient się martwi. Ale muszę przyznać pani konsultant że mnie ostrzega że tak często bywa że to firma zew i lepiej do biura lub do nich. I zaproponowała i że ogarnie ten internet ale ja mówię że nie chce internetu mieć połączonego z tym numerem bo to taki pakiet był a kończy się umowa i chce go odpisać albo podpiąć pod inny. Powiedziała że. Może to być nie do zrealizowania ale zapyta i oddzwonię. Oddzwonila za godzinę że jest taka możliwość bo kończy się umowa we wrześniu i podpięta mi pod inny numer niby Oki i wysyła umowę bez telefonu bo nie chciałam i kurierem odbiorę. Po czym dzwoni na drugi dzień do mnie żebym nie odbierał paczki bo wpisał stary numer i podpisze umowę to dwa lata znów nie moje. Podziękowała za uczciwość i powiedziała że wyśle inna umowę taka jak trzeba. Kurier był w piątek odmówiła paczki. W poniedziałek znów dzwoni kurier że jest dla mnie paczka z Orange mówię mu ze nie mogę odebrać bo miała pani z Orange wysłać nowa i niewiem czy to stara czy nowa. Dzwonię do nich i mówię Panu jaka sytuacja opowiadam co i jak i pytam czy jest mi w stanie stwierdzić czy to nowa umowa czy ta z pomyłka albo plaży mnie z tą panią co z nią załatwiłam. A oczywiście Pan konsultant odrazu że jak załatwiłam sobie umowę z firma zew to on nic nie zrobi oni się pomylili no to nakrzyczalam na Pana że co ze mnie kretynki robi i zrzuca winę na mnie oczywiście żebym się nie denerwoala bo on nie może mi pomóc jeżeli go przy tym nie było ja w końcu ochlonelam mówię ja pana rozumie ale ja dzwonie czy mam odbierać paczkę czy nie proszę pana taka chce informacje. On mówi że nie mogłam dostać takiej umowy bo to jest wbrew regulaminów więc innej nie dostanę, ale oczywiście zaczol mnie wypytywac czy to do mnie dzwonili jak tak to nie oni są winni ale jak ja to już do mnie oddzwonię osoba która że mną umowę spisywał sprawdził tak ta pani jest u nas. Oddzwonila i powiedziała że miała pisać ale zapomniała czy coś i że nie wysłała innej umowy bo jednak się nie da i takie tak. Mówię że wystarczyło zadzwonić i powiedzieć że nie jest to możliwe każdy ma prawo się pomylić bo ja jakbym nie posłuchał wczoraj swojej intuicji podpisała ym umowę z myślą że to ta nowa i podpisała ym na siebie dwa lata meczarni. Podziękowała za rozmowę i powiedziałam że poczekam do września i przepisze te numery do innej sieci bo już jestem zmęczona ich firma jest wiele firm no cóż nie ja to inny klient traktują nas jak mięso jednym słowem. Przykre ale prawdziwe
    ZaletyNie narzekał am na jakość internetu.
    WadyCiągle jakieś koszty dodatkowe, nekanie przez zew firmy w celu podpisania umowy niemożność mi udzielenia pomocy no i podpisanie umowy na nie moja korzyść. Wygłasza ie dodatkowych opcji nie działa powraca. Abonament nie za tani ale też nie jaki kolosalne można powiedzieć średnio.
  • ~Weronika / 2019-07-17 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo lekceważące podejście do długoletniego klienta. W połowie czerwca burza uszkodziła linie i uniemożliwiła dostęp do internetu, telefonu domowego oraz telewizji. Zgłoszona usterka nie została naprawiona przez ponad miesiąc, a odpowiedzią na kolejne telefony są przesuwane terminy naprawy i próba „wciśnięcia” abonamentu.
    WadyLekceważące podejście do stałych klientów.
  • ~r / 2019-07-16 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Wypowiedziałam internet mobilny pisemnie listem poleconym najpierw w jednym punkcie stwierdzili że jest ok i umowa się kończy 5 czerwca w lipcu przyszła faktura do zapłaty na kolejny miesiąc. W punkcie stwierdzili że nie ma żadnego wypowiedzenia a po pokazaniu dowodu przesyłki Pani stwierdziła ze ona nie wie co wysłałam i żeby złożyć pisemną reklamację bezczelnie dodała żeby też wysłać listem poleconym jak rozwiązanie umowy po prostu kpina
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Gln / 2019-07-16 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Doładowałem telefon na kwotę 25 zł, bo wedle informacji na stronie operatora, ta suma miała mi umożliwić nielimitowane dzwonienie oraz korzystanie z przydzielonych gb internetu.Tymczasem po czterech dniach otrzymałem powiadomienie, że upłynął termin użytkowania środków i mam ponownie doładować telefon.
  • ~janala / 2019-07-14 21:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Od pół roku brak negatywów.Mam kartę za 25 zł.Rozmowy i smsy no limit i internetu ogrom 15+15 i 5 na 2 tygodnie.Razem 35.Nie ma się do czego przyczepić.Byłem u wielu operatorów lecz ten jest najlepszy.Zasięg dobry.
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Były użytkownik / 2019-07-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej do tej pory byłem, po za Heyah bo o tej sieci nic nie wiem
    ZaletyDobre telefony w abonamencie dla firm
    WadyNiska jakość obsługi, naciąganie na dodatkowe opłaty, kiepski zasięg, internet LTE jest taki chyba tylko z nazwy
  • ~PIONeeR1337 / 2019-07-10 18:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet domowy przeniosłem z Netii do Orange to teraz o losowych porach dnia lub czasami raz na 2 tygodnie mam ping wysoki czasami 1000 ms czasami 500ms, prędkość spada do 0,4 - 0,8 mb/s . Brak światłowodu w okolicy domków jednorodzinnych Łódź, Trzcinowa (miejsce pomijane). Pracownicy obsługi Orange mówili że przeniosą usługi z Neti do nich a tym czasem po 2-3 miesiącach przyszedł rachunek za usługi...
    Zaletykusząca oferta
    Wadysłaby internet i obsługa
  • ~Nie_polecam_Orange / 2019-07-09 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy. Kiedy nikt w domu nie używa internetu, poza mną, nadal ping w grach jest wysoki. Nawet oglądanie filmów na serwisie YouTube czy Netflix staje się niemożliwe. Filmy i seriale odpalane są w najniższej rozdzielczości i nadal nie chcą się ładować. Czasami mam wrażenie że kradnę internet od sąsiada wiaderkami, jest taki wolny. Czasami wydaje mi się że zrobienie routera ze starej Nokii 3310 byłoby lepszym pomysłem niż używanie internetu od Orange.

    Pozdrawiam :)
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2019-07-09 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange - firma szykanująca klienta po rozważaniu umowy. Zwrot dekoderów tylko i wyłącznie prze osobę podpisującą umowę. Jest to przepis wewnętrzny ORANGE. Na pytanie na infolinii czy klient ma to gdzieś wpisane w obowiązkach odpowiedź padła cytuję " że NIe MA, ale jak by się ZAPYTAŁ to dostał by odpowiedź!"
    To są szykany KLIENTA. Można to by było zaakceptować gdyby to była niemiecka firma, ale nasz POLSKA!!!!

    ZERO GWIAZDEK !!!!!!!!!!!
  • ~Wiktoria / 2019-07-09 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z internetem w domu. Pracownicy przyjechali i pogorszyli sprawę i założyli mi ruter w piwnicy bo nigdzie indziej nie da rady. Po tym wszystkim przestał mi działać telefon, nie było kompletnie wifi a jak zgłaszałam problem to umawiali się pisząc sms a i tak nie przyjeżdżali. W końcu przyjechali któregoś dnia i mieli problem że nikogo nie zostali, a nie było żadnej informacji o przyjeździe. Nie polecam tej firmy, pracownicy kompletnie olewaja sprawę. Na przesunięcie kabla żeby polepszyć zasięg wifi czekałam miesiąc, gdzie w końcu przyjechali i założyli to w 10 minut.
  • ~Anka / 2019-07-08 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem właśnie salonie Orange w Jaworznie CH Galena..Czekam czekam bo klient od 50minut podpisuje umowę!! W XXI wieku trzeba tyle czasu ba podpisanie umowy.. jestem tu 3 raz w przeciągu 4 ostatnich dni..podpisanie przedłużenia umowy na usługi stacjonarne trwało godzinę A dzisiaj moja umowa o ile do niej dojdzie niedługo zajmie mi 2gdz..jestem tu id 15.57!..można oszalec..jestem tu ostatni raz
  • ~Norbert / 2019-07-07 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może być, korzystam z usługi telewizja internet telefon, i jest masakra. Telewizja i internet cały czas nie działają, sprawy zglaszane trafiają do kosza i nic nie dają, nie.mieliśmy telewizi i.Internetu przez 3tygodnie w czerwcu założyłem reklamację którą uznali na 17,60zł według Orange to.jest 3/4 ceny z 99zł.. śmiech na sali złodzieje i.oszuści którzy mają w nosie ludzi ważne tylko to aby umowe podpisać i kasę brać za nic...
    WadyInternet, telewizaja, internet w telefonie, zasięg.
  • ~Biezczasnyh / 2019-07-06 12:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Peryferia miasta 350+, alglomeracja 500. Lublin. Inny Internet praktycznie tu nie istniał, więc byłem na nich skazany. Od n-lat mam limit na Internet domowy 13 Mbit. Więcej po prostu ich łącza nie udźwigną. Dosyć częste awarie sieci, ale to akurat mogła być wina mojego starego reutera. Kiedy przeglądam oferty konkurencji łapię się za głowę za co ja płacę 100 zł co miesiąc (?!) W tym roku z dużym prawdopodonieństwem pożegnamy się na zawsze, wliczając w to likwidację linii telefonicznej. Radzę uważać na agresywny marketing, graniczący wręcz z akwizytorką gdy kończy się umowa. Sprytnie wcisną wam to czego nie potrzebujecie w wysokiej cenie. Później przez 24 miesiące trzeba płacić. Na mój telefon często dzwonią naganiacze z garnkami i badaniami dla emerytów. Przypadek?
    ZaletyDobra jakość Internetu i połączeń, kiedy nie ma awarii (u mnie od jakiegoś roku prawie nie ma). Względna elastycznosć oferty (od niedawna, ja się na to nie załapałem). Internet bez limitu GB.
    WadyCeny. Drogi abonament za telefon stacjonarny niezbędny przy neostradzie. Kompletny brak inwestycji w infrastrukturę w moim rejonie. Mam osobiste odczucie, że w Orange wieje peerelem.
  • ~Tomek / 2019-07-05 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciągaczy. Przy podpisaniu umowy wcisnęli mi jakąś dodatkową kartę. Umowa się skończyła rok temu i przeniosłem nr do innej sieci. A oni teraz przesyłają mi rachunek roczny za nieużytą ani razu kartę. Jak zapytałem na infolini dlaczego tak późno to jakąś p.... powiedziała że wysłali mi SMS na nr tej niaktywnej karty. Przecież im dłużej klient nie wie, tym więcej będzie musiał palantom zapłacić. A miałem z nimi podpisać umowę na orange Love. Nigdy więcej.
  • ~Krysia / 2019-07-05 14:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w Orange (kiedyś Idea) od 2013r. Tak źle jak obecnie jeszcze nie było. Internet niemrawy, było 20 w poprzedniej umowie i chodził teraz jest niestety 10 bo ponoć więcej nie może ?! dlaczego ?. Faktury wystawiane z księżyca. Umowę kolejną zawarłam 26 kwietnia tego roku, ale jak się okazało "ktoś ją anulował" i nie weszła w życie co spowodowało naliczanie horendalnych cen za internet 160zł jak i telefon stacjonarny 79,00zł. Nikt z Orange nie raczył mnie poinformować ,że umowa na 20MB/s nie jest możliwa tylko walnęli ceny za umowę bezterminową. Po dwóch miesiącach ( tyle trwało wyjaśnianie) zawarłam już prawidłową umowę, ale jest to ostatnia umowa . Wytrzymam z nimi te dwa lata ,spłacam telefony i koniec. Odradzam Orang. To już nie ta solidna firma co kiedyś była. Nie radzę tez dzwonić na infolinie, bo choć to ich infolinia to liczą sobie jak za rozmowę z EscoBarem.
    Zaletyżadne
    Wadycoraz trudniej w prosty sposób cokolwiek wyjaśnić,
  • ~Blablabla / 2019-07-05 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Przedłużenie umowy, wzięty nowy telefon. Raz w rękach (szkło hartowane i etui pancerne) na drugi dzień okazało się że wyświetlacz nie działa tak jak powinien. Zanosze na gwarancję, Pani przyjmuje, pisze opis, że żadnych rys nic - telefon jak nowy. Po tygodniu dostaje telefon z Orange, że wyświetlacz został uszkodzony mechanicznie i kosz naprawy 290 zł. Ze niby wysłali zdjęcie peknietego ekranu.
    ZaletyŻadne
    WadyBark słów
  • ~jorg / 2019-07-03 22:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dawno zmieniłem operatora na ORANGE i to był mój błąd. U poprzedniego operatora zasięg i możliwość wykonywania połączeń w górach gdzie mam domek letniskowy był słaby , ale był. Natomiast teraz jest to całkowicie nie możliwe - czarna dziura. Zgłosiłem problem do ORANGE. Po kilku dniach otrzymałem odpowiedż że u nich jest wszystko w porządku , a to że w tej okolicy jest brak zasięgu to krótko mówiąc bardzo im przykro i nie gwarantują wszędzie zasięgu (paranoja) Jeżeli chodzi o infolinię to trzeba mieć wiele szczęścia aby się dodzwonić, a jak się już uda to osoba z którą się rozmawia jest kompletnie nie kompetentna
    Zaletyżadne
    WadySłaby zasięg, Infolinia to żenada
  • ~Monika / 2019-07-03 07:43
    Ocena: 1.67 / 5
    przenosiłam usługi z play do nich. Nie przeniesiono numeru stacjonarnego a ponieważ to jest "pakiet" płacę w orange i w play gdzie numer został nie przeniesiony. A kontakt z infolinią poprzez sztuczną inteligencję to jakaś masakra. Jak słyszę " wprowadź numer neostrady" to mnie szlag trafia. Kto pamięta taki numer. Dwa miesiące użerania się aby poprawili źle położony kabel. Ta firma to KPINA.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kontaktu przez infolinię, opieszałość w rozpatrywaniu reklamacji,
  • ~bsz / 2019-07-03 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Jeśli chcesz mieć czasami (a nie stale) internet, to wybierz ORANGE. Jeśli masz firmę, w której wymagany jest stały dostęp do internetu, to ODRADZAM to operatora. Na infolinii tylko sztuczna inteligencja, która żeby połączyć z doradcą klienta nabija ci impulsy , żeby w zamian za brak dostępu do internetu stacjonarnego zaproponować internet mobilny. Jeśli zdarzy się awaria od doradcy klienta nie dowiesz się niczego. Zmieniam operatora. Mam ich serdecznie dość. Awarię zawsze są tłumaczone opadami deszczu (w trakcie suszy), wiatrem, temperaturą itd. DNO
    Zaletyżadnych
    Wadycałe mnóstwo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184