Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3926 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bożena / 2019-09-21 14:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj odwiedziłam salon, ponieważ ostatnio nie można się do mnie dodzwonić - próbują po kilka razy i nic, cisza, a ja po dwóch-trzech godzinach dostaję sms-a, że ktoś próbował 5 razy... Pomyślałam sobie, że to może wina karty, więc poszłam. Oczywiście odczekałam swoje w kolejce, ale w końcu pani poprosiła mnie na pięterko do wolnego konsultanta. Kiedy weszłam, okazało się, że konsultant jednak jest zajęty, więc zeszłam do sali głównej. Wtedy druga pani powiedziała, że mam wrócić na górę i poczekać. Ok, poszłam, stanęłam z boczku i czekałam. Wtedy trzecia pani krzyknęła z dołu, że nie mogę tam stać i mam zejść. Zapytałam, czy można by trochę grzeczniej i niech się może zdecydują, gdzie mnie wysyłają. Usłyszałam, że skoro czekam na rozmowę z konsultantem, to proszę, tu czeka przecież na mnie, a ja się plączę po salonie... Dobra, usiadłam i tłumaczę kobiecie, co się dzieje, a ona mi na to, że też miała ten telefon i że on tak ma, po jakimś czasie używania "głupieje" i najlepiej, jak sobie kupię nowy. Zatkało mnie - aż tak "profesjonalnej" obsługi się nie spodziewałam. Sprawdziła w komputerze, że kartę mam "nową i nowoczesną", sprzed dwóch lat, więc to na pewno nie jest powód tych kłopotów - samej karty oczywiście z telefonu nie wyjęła i nie sprawdziła. Na tym zakończyło się zainteresowanie pani konsultantki moim problemem, natomiast gładko przeszła do proponowania pakietu internetu z telewizją i telefonem. Kiedy jej powiedziałam, że mam umowę z innym operatorem, to stwierdziła, że to przecież nie problem - nie wiem co miała na myśli, ale nie dopytywałam: zabrałam telefon i wyszłam. To jakieś, kurna, nieporozumienie. Od czego oni tam siedzą? A najgorsze jest to, że nikt się tam nie przejmuje niezadowolonym klientem. NIE POLECAM!
    ZaletyJakie zalety?
    WadyPracownicy salonu nastawieni jedynie na zawieranie umów, od czego mają prowizję - zabieranie im czasu na jakieś pierdołowate problemy z odbieraniem rozmów traktują, jak osobistą obrazę.
  • ~Dundi / 2019-09-20 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z internetu od Orange tylko dlatego że podczas pobliskiej budowy została zerwana linia z Netii, gdyby nie ten fakt prawdopodobnie nigdy bym z tego operatora nie skorzystał. Od tygodnia mam założoną blokadę windykacyjną ze względu na nieopłacenie rachunku - moja wina. Po tym fakcie niezwłocznie opłaciłem zaległość poprzez stronę z płatnością online realizowaną przez BlueMedia dla Orange - z mojego konta została zdjęta należność na poczet BlueMedia i zostałem potwierdzenie o procesie. Pomimo upływu kilku dni na moim koncie w Orange należność dalej widniała jako nieopłacona dzwoniłem po kilka razy dziennie na infolinię bussines, że wpłata została dokonana a ja mam nadal założoną blokadę nikt z obsługi nie mógł mi wyjaśnić co się stało z wpłatą aż przyszło mi do głowy żeby zadzwonić do BlueMedia co się dzieje z moją wpłatą - tam panienka mi powiedziała że mieli jakiś problem z realizowanymi płatnościami i wyjaśniają zaistniałe sytuacje na moje pytanie że "to wyjaśnianie może potrwać nawet i miesiąc" tylko potwierdziła że "może i tyle zająć" poprosiła o przesłanie e-mailem potwierdzenie wpłaty co natychmiast uczyniłem. Odpowiedź na przesłanego emaila otrzymałem wczoraj że zamierzają mi zwrócić wpłatę ile to potrwa nie wiadomo. Dzisiaj musiałem ponownie dokonać wpłaty za usługę która nie działa a która została już opłacona i w nawiązaniu do rozmowy z konsultantem przesłałem potwierdzenie do działu windykacji Orange (uwaga!!! Dział windykacji nie ma telefonu więc należy się konsultować tylko drogą e-mail - odpowiadają średnio co 2-3 godziny) - na co dostałem odpowiedź - jeśli wpłata zostanie zaksięgowana usługa zostanie odblokowana. Czekam do końca umowy aby ją rozwiązać i już nigdy nie wrócić do tego zas....go operatora. UWAGA NA PŁATNOŚCI POPRZEZ BLUEMEDIA.
    ZaletySame minusy.
    WadyBrak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy operatorem a firmą obsługującą płatności na jego poczet.
    Dwukrotna płatność za tą samą usługę - może mi kiedyś zwrócą wpłatę.
  • ~Piotr / 2019-09-19 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka. Wspomniałem, że proszę o kontakt w sobotę. Od poniedziałku do czwartku miałem około 40 telefonów. Każdemu trzeba powtarzać to samo bez skutku
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi
  • ~Rafał / 2019-09-18 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    „Twoje konto spadło do 0 zostało przyznane Ci 2 zł DARMOWEGO KREDYTU według ustawień”.
    1. Nie włączałem żadnego darmowego kredytu.
    2. Te 2 zł uciekają prędkością światła sekundę po otrzymaniu tej wiadomosci korzystam z przeglądarki fb albo próbuje do kogoś zadzwonić i nic cisza magiczne 2 zł, których nie ma!
    3. Piszą, że dostałem 2 zł darmowego kredytu, którego realnie nie ma, a gdy doładuje konto za 10 zł to mi te 2 zł „DARMOWEGO KREDYTU” odciągają.
    4.kasa z konta schodzi jak swieze bułeczki z rana nigdy tak nie miałem
    5. Z całym szacunkiem panie prezesie orange, ale róż… ł bym ci ryj o beton i patrzył jak zdy...sz w Ameryce można zabić złodzieja wkraczającego na twój terena, a ty mnie kur. o w biały dzień okradasz szkoda, że w PL nie można tak potraktować złodziei…
    ZaletyDbaja o to bys za duzo nie wydawał na glupoty
    WadyBo zanim to zrobisz wydasz majatek na doladowania
  • ~Beata / 2019-09-17 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange KASUJECIE NIEWYGODNE DLA WAS WPISY KLIENTÓW TO JEST WASZA POLITYKA FIRMY ?!!!! TO ŚWIADCZY O WASZEJ FIRMIE !!!! I WOLNOŚĆ SŁOWA ?!!! I TO JEST WASZA ODPOWIEDŹ DLA KLIENTÓW JAK TRAKTUJECIE KLIENTÓW !!!! JAK WY DO MNIE TAK I BLOKUJECIE MNIE NA WASZEJ STRONIE BEZ PRAWA TO JA ZAPRZESTAJE PŁACIĆ ZA WASZE USŁUGI !!!! WASZE WYPŁATY MACIE Z PIENIĘDZY NASZYCH KLIENTÓW!!!!

    Dotyczy fanpage Orange. Polecam ich bombardować komętarzami negatywnymi za usterki, które macie itp...
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO WAD MAJĄ.
  • ~Weronika / 2019-09-16 22:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Od lat widze jak jakość usługi spada. Z roku na rok zasięg maleje, Internet traci na szybkości. Pewien konsultant podczas ostatniego przedłużenia nawet nie raczyl zaznaczyć, że wyrazamy zgode na kontakt przez co przyszły rachunki w cenach standardowych :)
    Już pomijam fakt, że nagle z rachunku o wysokości 50zł zrobił się 75zł
    Nie radze tam zostawać, przeniosłam się do multimedii którzy działają na zasięgach plusa i maja nizsze abonamenty niz sam plus
    (Polecam jeszcze FM Mobile- ale FM ma dużo wyższy abonament + cashback)
    ZaletyŻadne
    WadyZanikający internet, brak zasięgu, wysoki abonament
  • ~Ivonna / 2019-09-16 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mi przykro, że traktujecie swoich klientów w tak przykry sposób.Nie polecę Orange nikomu, za bardzo i za często się u Was zawiodłam.Było ogrom reklamacji na kilkaset złotych każda. Dzisiaj zablokowano mi telefon, chociaż termin płatności mija właśnie dzisiaj,bez wcześniejszego powiadomienia o planowanym wyłączeniu. Wstyd i żenada!!!! Jestem tak zniesmaczona polityką tej firmy, że powoli będę się wycofywała że współpracy z nią. Czas na zmiany!!!!
    ZaletyZdarzają się uprzejmi konsultanci.
    WadyNie dbanie o klientów,którzy traktowani są przedmiotowo.
  • ~Monika / 2019-09-15 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Orange ładnych parę lat.To już ostatnie chwile z tą firmą, opieszałość, oszustwo konsultantów to chyba norma.
    ZaletyBrak.
    WadyDługo ,by pisać oszustwo konsultantow przez tel.Dobrze ,że za każdym razem również ja nagrywałam rozmowy z nimi.Na co innego godzisz się podczas rozmowy ,a co innego wychodzi.Nie polecam szkoda nerw.
  • ~Ktoś / 2019-09-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    ,,Internet” domowy jak w jakimś średniowieczu nie wiem za co tu płacić 100 złoty miesięcznie jak ta beznadziejna oferta jak i cała ,,instytucja” nie jest warta nawet złamanego grosza.
    ZaletyMNIEJ NIŻ ZERO
    WadyPIERDYLIARD
  • ~Marek / 2019-09-15 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawia tą firmą z klientem, to skandal. Wielokrotne rozmowy z biurem obsługi klienta, wielokrotne wizyty w salonie i za każdym razem inna odpowiedź. Wprowadzanie w błąd i gra na czasie. Nie chcę mieć z tą firmą już więcej nic do czynienia. Rozwiązałem umowę na wszystkie usługi.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Emilia / 2019-09-14 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra masakra masakra maskamra masakra czeka sie 4 godziny na obsługe i na odwal sie
    ZaletyBrak
    WadyJak sie gada z komsultantem to sie czeka na zrobienie 3 godz
  • ~Zmorka / 2019-09-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś jest 9 dzień gdy aktywują mi pakiet masakra albo pracują tam ludzie którzy olewają pracę albo nieudolni raczejjedno i drugie takie moje zdanie po tym co teraz przechodzę
    ZaletyZero zalet
    WadyOj brakło by miejsca do spisania wszystkiego
  • ~Saba / 2019-09-12 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukana brak telewizji i internetu.rozmowy z obsługą klienta bez efektu. Obsługi technicznej nie można się doprosić te 36 godzin to oszustwo!!notują jakieś bajki mijające się z prawdą zastanawiam się nad pozwem zbiorowym przeciwko sieci Orange.nie wywiązują się z umowy.a rachunki trzeba płacić za usługę której nie ma!!!
  • ~Oszukany / 2019-09-11 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak pozyskują klientów są super, potem traktują jak zło konieczne....
  • ~Nika / 2019-09-11 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Gratulacje w Waszych biurach komunizm prosperuje! Oby tak dalej. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu
  • ~Mateusz / 2019-09-11 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nikomu nie polecam tej sieci, oferty dla firm są dobre ale późniejsze problemy z zasięgiem i obsługa klienta zdecydowanie na minus. Stanowczo odradzam
  • ~Piot / 2019-09-11 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam Orange. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Z internetu stacjonarnego nie da się korzystać . Prędkość łącza nie dochodzi nawet do 1M ale Orange twierdzi że jest w umownym zakresie do 10M ! Z telefonu stacjonarnego rozmawiać nie można tak trzeszczy. Ponoć przewody uszkodzone i ktoś tam nie zezwala na wejście na posesję aby je wymienić ale w naliczaniu opłat im to nie przeszkadza. Mam również tel. kom. Orange i też są problemy z zasięgiem. W poprzedniej sieci było o niebo lepiej. Z rozstaniem z tą siecią również jest problem. Majà jakieś dziwnie długie okresy wypowiedzenia a po tym okresie mówią że wypowiedzenie było nieskuteczne!! Zdecydowanie wypowiadać na piśmie i pilniwać papieru. I DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY Z Orange!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta ( konsultant wręcz grozi karami)
    Bardzo słaba jakość uslug
    Przy tej jakości cena mocno wygórowana!
  • ~Baltazar / 2019-09-09 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety Orange ma fatalną obsługę klienta. Mi zamknięto dwa razy otwartą reklamację pomimo tego, że fakturę, która powinna wynieść 79,99zł nabito w pierwszym miesiącu na 109,99zł , a w drugim miesiącu za 99,99zł. Zwrócono różnicę jedynie za drugą fakturę, potem jeszcze wszczęto postępowanie windykacyjne. I jeszcze każdemu operatorowi oczywiście trzeba było całą historię tłumaczyć od początku , a gadałem chyba z pięcioma różnymi. Ma-sak-ra. Ponad to, kto w XXI wieku wysyła odpowiedzi na reklamacje pocztą? Śmiech na sali.
    Zaletybrak
    WadyMonopol w niektórych budynkach, niestety nie można zmienić operatora.
    Niekompetentni handlowcy odpowiedzialni za przedłużanie umów.
    Beznadziejna obsługa klienta i dział reklamacji.
  • ~Kasiajn / 2019-09-09 21:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi Klientów odchodzących z sieci nie ma nic wspólnego z dbałością o Klienta i jego potrzeby. Brak możliwości odsłuchania rozmów z operatorem i brak możliwości otrzymania kopii umowy. Szkoda, że jeśli chodzi o wciskanie Klientom nowych promocji to są wytrwali i dzwonią i dzwonią do skutku. Byłam w tej sieci kilkanaście lat i szkoda, że po tylu latach nie stać ich na przyznanie się do błędu.
  • ~niezadowolony / 2019-09-09 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i tyle w temacie.
    Omijac z daleka.
    Nabijaja klientow w butelke.
    Ciagle jakies niechciane uslugi.
    Sami uruchamiaja uslugi a jesli sie chce je zablokowac zeby nie placic 2 razy wiecej to trzeba dzwonic na infolinię platna i czekac...dlugo czekac.
    Reklamacji nie uznają. Oferte doliero po roku dopasowuja do konkurencji a reklamuja sie jako najlepsza sieć....ale chyba w naciaganiu.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186