strona 174 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »
-
~Paweł / 2019-08-22 17:42
To czyste pośmiewisko, w miejscach gdzie są praktycznie jedynym dostawcą internetu mają cię gdzieś, wyłączają internet kiedy jest normalna, ładna pogoda, po zgłoszeniu mają 48h na naprawę, w którym to czasie sporadycznie się mieszczą, internet w ciągu miesiąca jest jakieś 20/30 dni, jest to sieć jedynie dla osób które w słoneczny, bezwietrzny dzień lubią sobie zadzwonić do obsługi klienta, zgłosić brak internetu i modlić się że będzie z powrotem za dwa dni (wcześniej nie ma na co liczyć), pozdrawiam -
-
~Pawel / 2019-08-20 01:50
Szybkość internetu praktycznie cały czas 2-3 razy niższa, niż ta zawarta na umowie.
Stali klienci mają produkty droższe niż nowi, w myśl zasady dałeś się złapać i się nie odzywaj.
Natomiast strona internetowa to już czysty żart, pisany przez gimnazjalistów na pierwszej lekcji informatyki, kompletnie nieintuicyjna, przerywa ładowanie, opcja zapłać tutaj nie działa przez 90% czasu, dodane chyba tylko dla formalności, ale dobrze wiedzieć że dostawca trzyma poziom i prawie wszystko leży na dnie.
Jedynym wyjątkiem jest obsługa klienta, naprawdę na plus!ZaletyObsługa klientaWadySTRONA INTERNETOWA I APLIKACJA!!!
Internet wolniejszy niż zawarty w umowie
Olewanie stałych klientów -
~hubabuba / 2019-08-19 19:29
orange oszukuje
Podczas rozmów z orange zostałem kilka razy oszukany, na podstawie tych rozmów przeprowadziłem kilka operacji typu zmiana umowy, cesja .Potem okazało się że koszty wzrosły choć nie miały. Na moje reklamacje otrzymywałem odpowiedzi typu " nie bo nie".
To tytułem wstępu a teraz żeby się pośmiać. Po którejś z reklamacji dostałem maila z linkiem do ankiety oceniającej usługi orange.
Zgodnie z moimi odczuciami wypełniłem ją (poza jednym pytaniem) negatywnie. Niestety mail z ankietą negatywną nie chciał przejść, próbowałem kilka razy.
Coś mnie tknęło i wypełniłem tą samą ankietę ale tym razem w tonie, że było super i że jestem mega-zadowolony- ankiety przeszła natychmiast. Myśląc że może wtedy zawiesił się komputer, wypełniłem jeszcze raz ankietę tak jak za pierwszym razem (negatywnie)
i ankieta cały czas "wisi" .
To tak żeby było śmieszniej. -
~Customer 1963 / 2019-08-17 13:18
Nie dostarczyli mi karty do nowego telefonu, na starej (z telefonu bez internetu), czasami internet działał, czasem nie. W końcu poinformowali o konieczności zmiany karty (na mój koszt oczywiście, choć po negocjacjach zdjęli mi to z rachunku). Przy zmianie karty (w mojej miejscowości nie ma salonu Orange, najbliższy jest oddalony o 20 km), którą z bratanicą nastolatką, usiłowałyśmy przeprowadzić z domu, były takie perturbacje, że kosztowało mnie to 4 dni załatwiania (3 w domu, 1 musiałam mimo choroby pojechać do salonu). Największym problemem dla konsultanta telefonicznego było to, że nie wiedział co to jest starter - raz twierdził, że jest to numer z karty nowego telefonu, innym razem, że jest to 18-cyfrowy kod z opakowania (coś a la paragon fiskalny), a ma się tylko 3 próby, więc po kolejnym wysoce niekomunikatywnym sms-ie ("Coś się nie zgadza..", ale CO to już nie podali), pan z Obsługi Technicznej ciągle anulował próby i trwało to i trwało. Koszty obsługi technicznej (sprawdziłam na rachunku) to 19,55 zł, niby reklamację uznali (zagroziłam wypowiedzeniem umowy z przyczyn leżących po stronie operatora, a wówczas figa z kary umownej dla nich), ale już te koszty chcą odjąć dopiero od następnej faktury. Nigdy więcej Orange, a pozostało mi 20 miesięcy ZaletyMiła i kompetentna Pani z BOK w Tarnowie (ul. Krakowska)WadyPoza tą jedną ww. zaletą praktycznie wszystko -
~janusz0855 / 2019-08-16 22:07
Konsultanci firmy Orange nie ponoszą żadnych konsekwencji i robią jaja z klientów. Zamówiłem zestaw Orange love telewizję, internet i telefon. Po rozmowie telefonicznej w dniu 8.08.2019. otrzymałem paczkę zsprzętem. Wcześniej zamówiłem montaż anteny satelitarnej i montaż instalacji na dzień 11.08. na godz. 10:00. Oczywiście nikt nie przyjechał i nie kontaktował się ę mną. Interweniował telefonicznie. pan konsultant udawał idiotę, twierdząc że chce mi pomóc, ale nie wie jak. Kazał czekać na telefon od technika. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Powtórnie interweniował w Orange. Ten sam konsultant umówił technika na 16.08. pomiędzy 14-16.Powtórnie przyjechałem z nad morza do domu zostawiając rodzinę na wakacjach. Czekałem do 16:30. Nie wytrzymałem poszedłem na pocztę i odesłałem paczkę od Orange. Ostrzegam wszystkich klientów tej firmy. Te praktyki są dość częste. Nie ten to będzie następny. Jak nie wprowadzą odpowiedzialności pracowników to będzie tak dalej. Nie chcę mieć do żywienia nic z firmą Orange............ ZaletyBrakWadyWszystko -
~Peter / 2019-08-16 20:06
Orange flex nowa usługa Orange. Co mogę powiedzieć ODRADZAM !!!!!! Wszystko było super wszystko wypełniam w aplikacji szybko sprawnie łącznie z wnioskiem o przeniesienie numeru. na następny dzień kurier z karta sim. Przygoda zaczęła dziś w momencie gdy numer mial zostać przeniesiony do Orange. Rano uruchamiam telefon działa już w Orange. Środki pobrały się z karty na abonament miesięczny. Problem jest taki ze ja nigdzie nie mogę zadzinic internet nie działa. Pisze na help desk mówią ze zgłoszą i czeka ... czekam od rana przypominam się tam cisza nic nie wiadomo nie wiadomo koedy zacznie działać łącznie z tym ze nie wiadomo czemu nie działa .
Generalnie pierwszy dzień w Orange flex i co mige powiedzieć odradzam !!!! Jutro przenoszę numer do plus skąd przyszedłem
Usługa bez sensu marnowanie czasu i pieniędzmi -
~Salsa / 2019-08-14 10:02
Niedostarczaja odpowiednich papierów,robią z klienta idiote,niedbają o klienta,twierdzą że zasięg jest super ale to nie prawda,są niedoświadczeni I nie kompetentni ZaletyŻADNYCHWadyObsługa klienta,bałagan w papierach,niekompetencja pracowników w obsłudze klienta -
~Leon / 2019-08-13 21:49
Jedno wielkie oszustwo obiecują zasięg brak zasięgu w salonie zapewniają jeszcze miesiąc bo cykl rozliczeniowy odgórnie wyłączając usługi kombinują brak komunikacji co innego mówią innego robią??? ZaletyBrakWadyZacina się internet i telewizja brak zasięgu podnoszenie opłat -
-
~Kamil / 2019-08-11 16:52
Obsługa to porażka w dupie mają klientów robią z nich idiotów nie mają zielonego pojęcia o swojej pracy nie mają podstawowej wiedzy ZaletyBrakWadyObsługa klienta, ceny -
~dno / 2019-08-08 23:13
ODRADZAMMMMMMMM!!!!!!!! Naslali na mnie windykacje o 40 zł. Splaciłem. Po czym zablokowano mi 900 zł na koncie bankowym bo nie anulowali tej spłacoonej windykacji. DNO. ZaletyŻE JEST UPCWadyCAŁA FIRMA I ICH KOLEGA TMOBILE TEŻ -
~Tygrys / 2019-08-07 11:01
Ta tzw.siec orange to porażka klientów mają głęboko w du .Płacisz zza wszystko ściągają z karty zza wszystko . Jako orange tej pożal się tzw. Sieci nie polecam klientom szerokim łukiem szkoda czasu i kasy .lepiej poszukać czegoś innego tam gdzie traktują normalnie klienta mają podejście do ludzi . I tą sztuczną inteligencją jak dzwonisz do biura obsługi granie na czas porażka kradną Ci z konta kasę. Dno ZaletyBRAKWadyMnóstwo -
~Dorian / 2019-08-06 22:20
Gówno jakiego jeszcze nie spotkałem, obiecują internet biurowy do 250mb! A w rzeczywistości jest około 50-60mb co jest udokumentowane, w nic nie można wejść, wszystko zacina a Orange twierdzi, że jest bezradna, uważajcie, nie dajcie się skusić na bajki które opowiadają konsultanci czy sprzedawcy, większego gówna nie spotkałem, sprawa trafi na drogę sądową bo to jest śmiech co odpie...... ZaletyBrakWadyWszytko tragedia, począwszy od obsługi klienta biznesowego -
~Wojciech / 2019-08-05 18:52
Naliczają koszty nie wiadomo za coz, a obsługa klienta żenada. Wstyd być klientem Orange. ZaletyNie wiemWadyObsługa, koszty nie wiadomo skąd. -
~Xanvyy / 2019-08-05 18:41
po 20 minutach używania ping wzrasta do 15k pobieranie maksymalnie do 2mb/s o grach można zapomnieć Zaletyz rutera można zrobić worek treningowyWadywszystko -
~Jerzy / 2019-08-03 21:04
Umowa zawarta na dwa lata. Internet mobilny. Gwarantowana prędkość minimum 10 gb/s bez limitu. Jest ledwo 2gb/s.Muli i ledwo działa. Totalne dziadostwo. Twierdzą,że wszystko jest ok.. ZaletyBrak zalet. Nie polecam.WadySame wady. -
~Pan Patryk / 2019-07-30 18:25
Nie polecam sieci nikomu ... Orange ostatnimi. Czasy nie zależy na jakości tylko na tym co mogą zaoferować dlatego 4/5 za ofertę obsługa klienta tragiczna tego nie da się komentować ... I ostatnia rzecz jakoś -.- no cóż można by mówić o jakości gdyby takowa rzecz w tej sieci istniała jestem w niej stałym użytkownikiem od 8 lat ... Przez cały czas narzekałem na zasięg z nadzieją poprawy niestety Orange ma zasięg ale 2G na 4G/LTE w Polsce nawet nie ma co liczyć. Nie polecam nikomu ZaletySzeroka gama usługWadyObsługa 2/10
Zasięg minus 10/10 ... -
-
~ik / 2019-07-29 14:36
Tragedia, podpisałam umowę w piątek i miałam obiecane, że numer będzie przeniesiony do pólnocy, oczywiście tak sie nie stało.Kontaktuje sie na czacie w sobotę z orange, a Pani po długich męczarniach pisze,że faktycznie w systemie jest informacja że numer powienien byc juz przeniesiony i że ona nie wie dlaczego tak sie nie stało, mówi abym poczekała jeszcze 24 h, jest poniedziałek oczywiście nuimer nadal nie działa, od rana próbuje sie skontaktowac z nimi na czacie i cały czas czat nie działa,a jest już 14.30!!!!, to są jakieś kpiny, musze iść do salonu , choc nie mam czasu na to i wyjasniać co sie dzieje, koszmar!!! Zaletybrak -
~Krzysztof / 2019-07-28 15:26
Najgorsza z najgorszych sieci. Brak zasiegu. Przerywanie polaczen. Mmsy przesylaja na swoj serwer a nie na moj tel. Zenujaca siec. Nigdy wiecej. ZaletyZenadaWadyWszystkie mozliwe -
~Katarzyna / 2019-07-27 10:12
Od poniedzialku 22.07.2019 internet mobilny jest na poziomie bliskim zera ( pobieranie średnio 0,8 Mb/s, wysylanie 0,06 Mb/s) Lokalizacja Stegna woj Pomorskie . WadyPrawdopodobnie wynik zaniedbań przd sezonem turystycznym biorący się z braku doposazenia przekaznikow sygnalu do aktualnego zapotrzebowania . -
~Małgorzata / 2019-07-24 22:14
Pochwała dla salonu Orange we Wrocławiu przy pl.Bema, a w szczególności dla p.Grzegorza za profesjonalną i miłą obsługę Zaletysuper obsługa
strona 174 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »