strona 173 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- nastepna »
-
~Mateusz / 2019-09-11 16:58
Nikomu nie polecam tej sieci, oferty dla firm są dobre ale późniejsze problemy z zasięgiem i obsługa klienta zdecydowanie na minus. Stanowczo odradzam -
-
~Piot / 2019-09-11 11:52
Zdecydowanie odradzam Orange. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Z internetu stacjonarnego nie da się korzystać . Prędkość łącza nie dochodzi nawet do 1M ale Orange twierdzi że jest w umownym zakresie do 10M ! Z telefonu stacjonarnego rozmawiać nie można tak trzeszczy. Ponoć przewody uszkodzone i ktoś tam nie zezwala na wejście na posesję aby je wymienić ale w naliczaniu opłat im to nie przeszkadza. Mam również tel. kom. Orange i też są problemy z zasięgiem. W poprzedniej sieci było o niebo lepiej. Z rozstaniem z tą siecią również jest problem. Majà jakieś dziwnie długie okresy wypowiedzenia a po tym okresie mówią że wypowiedzenie było nieskuteczne!! Zdecydowanie wypowiadać na piśmie i pilniwać papieru. I DOBRZE SIĘ ZASTANOWIĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY Z Orange!!!! ZaletyBrakWadyBardzo zła obsługa klienta ( konsultant wręcz grozi karami)
Bardzo słaba jakość uslug
Przy tej jakości cena mocno wygórowana! -
~Baltazar / 2019-09-09 23:10
Niestety Orange ma fatalną obsługę klienta. Mi zamknięto dwa razy otwartą reklamację pomimo tego, że fakturę, która powinna wynieść 79,99zł nabito w pierwszym miesiącu na 109,99zł , a w drugim miesiącu za 99,99zł. Zwrócono różnicę jedynie za drugą fakturę, potem jeszcze wszczęto postępowanie windykacyjne. I jeszcze każdemu operatorowi oczywiście trzeba było całą historię tłumaczyć od początku , a gadałem chyba z pięcioma różnymi. Ma-sak-ra. Ponad to, kto w XXI wieku wysyła odpowiedzi na reklamacje pocztą? Śmiech na sali. ZaletybrakWadyMonopol w niektórych budynkach, niestety nie można zmienić operatora.
Niekompetentni handlowcy odpowiedzialni za przedłużanie umów.
Beznadziejna obsługa klienta i dział reklamacji. -
~Kasiajn / 2019-09-09 21:00
Jakość obsługi Klientów odchodzących z sieci nie ma nic wspólnego z dbałością o Klienta i jego potrzeby. Brak możliwości odsłuchania rozmów z operatorem i brak możliwości otrzymania kopii umowy. Szkoda, że jeśli chodzi o wciskanie Klientom nowych promocji to są wytrwali i dzwonią i dzwonią do skutku. Byłam w tej sieci kilkanaście lat i szkoda, że po tylu latach nie stać ich na przyznanie się do błędu. -
~niezadowolony / 2019-09-09 18:50
Zlodzieje i tyle w temacie.
Omijac z daleka.
Nabijaja klientow w butelke.
Ciagle jakies niechciane uslugi.
Sami uruchamiaja uslugi a jesli sie chce je zablokowac zeby nie placic 2 razy wiecej to trzeba dzwonic na infolinię platna i czekac...dlugo czekac.
Reklamacji nie uznają. Oferte doliero po roku dopasowuja do konkurencji a reklamuja sie jako najlepsza sieć....ale chyba w naciaganiu. -
~Almid Haid / 2019-09-09 16:09
Korzystam od co najmniej dwudziestu lat, wcześniej miałem analogowego Benefona w Centertelu. Raz lepiej a raz gorzej, ale zawsze na wysokim poziomie. ZaletyChyba się do nich przywiązałemWadyNiestety przekazują dane firmom telemarketingowym, więc trzeba interweniować na bieżąco. Po interwencji brak ofert na garnki. -
~Miro / 2019-09-09 14:40
Ostrzegam przed przenoszeniem numeru na karte do Orange. W salonie pani chciała zgody na sprawdzenie mnie w BIK i jeszcze gdzie indziej. Zaprotestowałem i zrezygnowałem bo jakim prawem sprawdza się wypłacalność klientów przy przenoszeniu numeru z karty na kartę BEZ ABONAMENTU!! -
~Bartek / 2019-09-08 14:54
Internet domowy nie jest wart nawet złamanego grosza. Prędkość internetu napisana na umowie jest czterokrotnie większa niż w rzeczywistości a obsługa totalnie beznadziejna. Nie polecam tej ,,firmy” nikomu. Zaletynie maWadycała firma -
-
~Armi / 2019-09-02 22:03
Bardzo źle. Nie podoba mi się. Zmieniam sieć. Nie pozdrawiam -
~Tonos / 2019-09-02 12:39
UWAGA Tego Operatora sami Oszuści i Złodzieje . Miesiąc temu podpisałem z nimi umowę internet prędkość 80 a cały czas mam 10 . Dzwoniłem setki razy , byłem kilka razy w salonie orange , pisałem reklamacje , nic nie dało . Ostrzegam przed nimi ! ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!WadyOSZUSTWO !
ZŁODZIEJSTWO ! -
~Jarosław / 2019-09-02 11:40
Od kilku dni nie mogę nawiązać kontaktu z Orange aby zgłosić problem.
Wizyta w salonie bezskuteczna, obsługa internetowa i telefoniczna - BEZNADZIEJNA!!!!!!!ZaletyzeroWadyTotalne zero -
~Aleh / 2019-09-02 08:00
To horror, a nie firma. Serwis brakuje, ich celem rozpuścić ciebie tylko na pieniądze. Specjaliści bez zastrzeżeń, motłoch jeden. -
~zniechęcony / 2019-09-01 19:44
Żenada, zgłaszam awarię neostrady (rozłączanie internetu co ok. 15-20 min) piąty raz, za każdym razem dostaję informację, że problem został rozwiązany, po czym tego samego dnia sytuacja jest dokładnie taka sama jak przed zgłoszeniem. -
~Pawel76 / 2019-08-30 17:30
Witam , najgorsza Firma Telekomunikacyjna jaka moze byc(telefonia stacjonarna )usterke naprawiaja 4 tygodnie(to juz nie pierwszy raz) i nawet jezeli sie dzwoni to nie moga powiedziec nic na temat tej usterki .
Niepolecam !!!MiejscowośćNiedary -
~Oiiiuuyy / 2019-08-30 02:20
Wzięłam telefon na abonament, miałam wykupiona usługę ochrona wyświetlacza i ochrona wyświetlacza premium( gdzie jest napisane że gdy telefonu nie da się naprawić dadzą nowy) spadł mi i poszła w nim metryca trzymali cały miesiąc i odeslali nie naprawiony to za co imi się płaci? -
~Anka# / 2019-08-29 20:52
Oszustwo!!! Przedłużają oferty na czas nieokreślony naliczajac przy tym podwójne faktury!!! Rozmowa z konsultantem podczas składania rezygnacji opierała się głównie na karze umownej lub proponowonaniu #dogodniejszych warunków # o prędkości Internetu już nawet nie wspomnę!Porażka szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyBrak kontaktu i porozumienia z klientem -
-
~Max / 2019-08-29 17:14
Uwaga nadal oszukują i włączają pakiety dodatkowe choć mieli do zapłaty Karę nałożoną przez UOKI to nadal chcą pokryć straty naszym kosztem dzięki Bogu ostatni miesiąc z tym G Wadyoszukiwanie z dodatkowymi pakietami włączają po kryjomu -
~Robert / 2019-08-29 12:48
obsługa klienta to porażka. doradcy nic nie wiedzą włączają usługi na "chybił-trafił". kilka razy miałem przez to dodatkowe opłaty. "sztuczna inteligencja" w biurze obsługi rozłacza rozmowy. nie dość, że to bezużyteczny wynalazek to jeszcze trzeba za to płacić!!! odradzam wszystkim takie biuro obsługi. Wadybiuro obsługi, jakość internetu, oferta. -
~anzemo / 2019-08-29 10:15
Zostałem oszukany wiele razy, dodatkowe opłaty, włączanie dodatkowych opcji bez mojej wiedzy, co oczywiście wiąże się z dodatkowymi kosztami. Na infolinii pracuje ostatnie dno, na moje prośby o nie kontaktowanie się ze mną w sprawie nowych ofert otrzymuję odpowiedz ze śmiechem "i tak zadzwonimy" -
~kamil / 2019-08-23 18:01
zwykli złodzieje przedłużają umowy bez zgody nie polecam i odradzam Zaletynie maWadysame
strona 173 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- nastepna »