ciagle doliczanie dodatkowych kosztow do faktur samowolne wlaczanie dodatkowych uslug bez zgody i wiedzy abonenta za ktore zaplacic musi abonent mimo zgloszenia nie wylaczani ich przez nastepne miesiace wylaczanie numeru z winy pracownika orange za co tez abonent musi zaplacic po zakonczeniu umowy i zaplaceniu wszystkich faktur po siedmiu miesiacach przysylaja pismo ze jeszcze znalezli cos nieoplaconego i wiele innych mozna by wymieniac najgorszy operator nie polecam..........omijac szerokim kolem
Zaletybrak
Wadysame wady
~GOSIA / 2019-10-08 17:03
Ocena: 1.33 / 5
w MOJEJ I RACZEJ NIE TYLKO MOJEJ OCENIE ORANGE A W SZCZEGÓLNOŚCI SALONY FAXTEL ORANGE OBSŁUGĘ MAJA FATALNĄ JAK TYLKO PODPISZESZ UMOWĘ TO WTEDY MAJĄ WAS GŁĘBOKO W DUP......
ZaletyBRAK
WadyCAŁOŚĆ OBSŁUGI
~Nie podam nicku / 2019-10-06 10:56
Ocena: 1.00 / 5
ORANGE TO NUMER #1 DO USUNIĘCIA
NIE POLECAM ORANGE TAKI MAJĄ HUJOWY INTERNET
ZaletyDużo wad
WadySłaby internet
Wszystko jest dupy w orange
~Adasijo / 2019-10-05 18:05
Ocena: 2.33 / 5
Nie bierzcie internetu jeśli chcecie pograć. Mają taki ping, że niby w pomiarach jest 50 a odczucia jakby z 500.
WadyPing
~Aneta / 2019-10-05 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Jak bym mogła to bym żadnej gwiazdki nie dała. Kompletne dno. Nikt nie poczuła się do odpowiedzialności. Od miesiąca nie działa telefon stacjonarny, linia telefoniczną jest zepsuta i technicy mają podobno od tygodni przyjść i wymienić. Nikt nie przyszedł i co się do nich zadzwoni, nikt o niczym nie wie. Kłamią i oszukują, ale abonament odciagaja.
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
~Była klienta już niedługo / 2019-10-05 11:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług Orange. To jest jakaś kpina. Nie działa mi internet. Dzwoniłam na infolinię i miał ktoś dziś przyjechać w godz. 9 - 10. A jest już 11 i dalej nic. Dzwoniłam jeszcze raz na infolinię i zostałam źle potraktowana powiedziano mi że ktoś przyjedzie do godz 16. To jest jakiś żart, mam cały dzień czekać aby ktoś łaskawie się zjawił ? Nie polecam usług Orange i gdy tylko mi się umowa skończy przechodzę do konkurencji. Tym samym firma starci stałego klienta. Wszystkim pozostałym radzę zrobić to samo.
~Colin / 2019-10-05 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowe. Podpisałem z orange umowe na tv ,internet, i dwa abonamenty na telefon. Po 4 misiacach chcialem do abonamentów dobrac dwa telefony i nie moge tego zrobic bo nie przechodze jakiejs weryfikacjii u nich w systemie.Nie jestem nigdzie dłuznikiem wszystkie faktury opłacone co do dnia. Nikt nie jest mi wstanie powiedziec dlaczego, nikt nic nie wie , czeski film. Konsultantka na infolini powiedziala mi ze tak sie czasem dzieje i nic sie nie da z tym zrobic...przeciez to jakas kpina jest. Powiedzialem ze skoro nie moge korzystac z ich uslug, chcialbym zerwac umowe, otzrymalem odpowiedz ze nie ma problemu, ale bedzie mnie to kosztowac 2500 zl. Pozatym tv ciagle sie wiesze,m musze restartowc ruter i dekoder po kilka razy dziennie. Zostałem oszukany i nic nie moge z tym zrobic.
~Colin / 2019-10-05 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowe. Podpisałem z orange umowe na tv ,internet, i dwa abonamenty na telefon. Po 4 misiacach chcialem do abonamentów dobrac dwa telefony i nie moge tego zrobic bo nie przechodze jakiejs weryfikacjii u nich w systemie.Nie jestem nigdzie dłuznikiem wszystkie faktury opłacone co do dnia. Nikt nie jest mi wstanie powiedziec dlaczego, nikt nic nie wie , czeski film. Konsultantka na infolini powiedziala mi ze tak sie czasem dzieje i nic sie nie da z tym zrobic...przeciez to jakas kpina jest. Powiedzialem ze skoro nie moge korzystac z ich uslug, chcialbym zerwac umowe, otzrymalem odpowiedz ze nie ma problemu, ale bedzie mnie to kosztowac 2500 zl. Pozatym tv ciagle sie wiesze,m musze restartowc ruter i dekoder po kilka razy dziennie. Zostałem oszukany i nic nie moge z tym zrobic.
~Mariusz123 / 2019-10-05 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Orange to gówno internet sie zacina czasami znika tak jakby go nie było jak skończy mi sie umowa to przechodze gdzie indziej napewno nie bede już w orange
ZaletyBrak
WadySłaby internet
~Michał Szkopiak / 2019-10-04 15:49
Ocena: 1.00 / 5
ORANGE TO OSZUŚCI
Pracowałem w COB w Bydgoszczy jako telemarketer, umowa polegałą na tym iż przez 2 tygodnie będziemy prowadzić szkolenie a po tym czasie zaczynamy prace, cwiczenia były na klientach starych którzy byli juz wczesniej obsługiwani dodatkowo początkujący który uzyska klienta i podpisze z nim umowe to dostanie premię oraz podpisuje umowę odrazu na stałę, ja jako pierwszy w grupie zdobyłem klienta który chciał podpisać umowę, cieszyłęm się z faktu takiego bo byłęm pewien, że dostanę premię i umowę, nasza instruktorka powiedziała, że to będzie za jakiś czas a ja pewien tego i ufając takiej wydawałoby się dobrej firmie wziąłęm sobie telefon także w abonamencie i zadowolony przyszedłem do pracy co się okazało po tygodniu zwolniono mnie bez wyjaśnien tłumaczyłęm ze akurat wziąłęm telefon na abonament a dodatkowo podpisałęm przecierz umowę z nowym klientem a umowa była taka że odrazu po podpisaniu umowy dostaje się umowe na czas nieokreślony z firmą COB na co oni nie odpowiedzieli nic i mnie zwolnili, dziś mam dług u komornika ok 8000 zł bo poźniej miałem krótki okres bezrobocia i nie mogłem opłacać rachunków. Czyli krótko mówiąc Orange oszukało mnie bez tłumaczeń jeśli ktoś chce mogę zeskanować umowę o pracę oraz umowę z orange.
ORANGE TO OSZUŚCI. w salonie na Gdańskiej w Bydgoszczy niejednokrotnie nawet nie mają pojęcia o promocjach lub ich ofertach które są rozdawane na ulotkach przed ich sklepem a także w internecie wygląda na jawne oszustwo.
Z poważaniem,
Michał Szkopiak.
Podaję swoje imie i nazwisko ze względu na wiarygodność.
Zaletyzalet brak poprostu żal, niech se swoje pieniądze w dupe wsadzą.
~Andrej / 2019-10-03 16:46
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientem od kilku lat mam abonament za 30zl i w tym 5 GIGA INTERNET niby mam ale internet bardzo słaby nawet stronę jakąkolwiek w 2 min wczytuje
WadyInternet tragedia co z tego że jestem od lat klientem mam 5 giga na miesiąc neta a nawet byle stronę wczytuje 3 minuty
~Mirek / 2019-10-03 11:23
Ocena: 3.00 / 5
Kolejny przykład jak Orange swoich klientów ma w głębokim poważaniu ! Chwalą się że jeżeli złoży się zamówienie do godz 11 to w ciągu 24 godzin zostanie zrealizowane w moim przypadku to trwało równo tydzień. 3 dni temu zamówiłem technika do przeniesienia gniazda światłowodu do innego pomieszczenia. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia o złożeniu zamówienia sms czy na koncie klienta w internecie. Dzisiaj przyszedł sms że za tydzień zjawi się technik (opłata 149 zł !) Na szczęście umowa na czas nieokreślony. Zaraz szukam poważnego dostawcę usług. Dodam że w informacji sms którą otrzymałem jest info że w razie pytań służą pomocą
~Whitch / 2019-10-02 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Jak najdalej od Orange. Podpisałam umowę na 24 miesiące na pakiet Love. Okazuje się, że po wygaśnięciu umowy tj po 24 miesiącach umowa przedłuża się na czas nieokreślony, ale ceny za pakiet są 3 krotnie wyższe (wygasa promocja, a klient o tym nie wie). Nikt z Orange oczywiście tego nie mówi, bo i po co. Złożyłam wypowiedzenie, ale miesiąc wypowiedzenia to 3 razy więcej do zapłaty. Żaden z operatorów tego nie praktykuje, tylko Orange. W okresie trwania umowy zmienili mi plan taryfowy, bez mojej wiedzy i zgody i zawiadomili mnie o tym dopiero po 3 tygodniach, a do zapłaty 2 razy więcej. W okresie trwania umowy pomimo klauzuli o nielimitowanych SMS i MMS doliczyli mi do rachunku za 10 SMS. Unikać jak ognia.
~Ariel / 2019-09-29 11:42
Ocena: 3.00 / 5
Od wielu lat byłem abonentem firmy UPC. Nowa sytuacja mieszkaniowa wymusiła zmianę dostawcy netu. Padło na Orange usługa "Światłowód dla Warszawy". Telefon, rozmowa,negocjacje,ustalenia. Finał - koszt usługi net 1Gb 99,99 plus 10 zł multi room .Elementarne dodawanie mówi że suma to 110zł (w zaokrągleniu). Jednak dla Orange to trudne i wynik jaki uzyskali to 120 zł. Przypadkiem dodała się im dodatkowa usługa która akurat w tym pakiecie ma wartość "0".Mając powszechną widzę na temat "kompetencji" ORANGE i ich ludzi wiedząc że rozmowa jest nagrywana w nieskończoność kazałem pani powtarzać wysokość końcowej opłaty i sam to mówiłem ze trzy razy. I tak nie wiele to dało, rachunek 120 zamiast 110 był faktem. Oczywiście reklamacja,czyli rozmowa na płatnym telefonie (oni chyba tak generują dodatkowe zyski) i oczekiwanie aż ktoś wyjaśni. Czasem odnoszę wrażenie że wszelkie infolinie to zakłady pracy chronionej dla osób ociężałych umysłowo albo celowa działalność nastawiona na generowanie zysków. Klient albo się nie zorientuje i płaci jakiś czas, czyli zysk. Albo się jednak zorientuje i zadzwoni wyjaśniać na płatny numer, czyli zysk. Albo się nie zorientuje i płaci więcej co daje też zysk. Tym samym w/g mnie ORANGE zasługuje na wszelkie negatywne opinie bo sama na nie pracuje ale jednoczenie na tych procederach ZARABIA! Czyli tego rodzaju "pomyłki" to jedna ze strategii generowania zysku. Wniosek końcowy: Wszystko co mówią i piszą o ORANGE to niestety prawda ale jesteśmy na nich skazani.
Zaletystabilne łącze -światłowodowe
Wadypłatne numery kontaktowe,brak kompetencji,niechlujność działania
~Igor / 2019-09-28 11:52
Ocena: 1.33 / 5
Gościu z Orange mówił bardzo dobry internet a w rzeczywistości jestem podłączony sam do internetu i się nieda grać 350 pingu w umowie pisało 360mb.s a jest poniżej 1.0 MB nie polecam
~Martyna / 2019-09-27 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Przeprowadziłam się i od 3 tygodni walczę o przeniesienie internetu stacjonarnego... Fatalna obsługa, która wprowadza co chwila w błąd. Czeka się 21 dni to po co te ustalanie konkretnych dat i godzin..... jeśli nikt z pracowników nie bierze ich pod uwagę... Pytając o to pracownika sam nie wiedział jak na moje pytanie odpowiedzieć bo było ono adekwatnym stwierdzeniem sytuacji w której się znalazłam.
Ustalono Panów do przeniesienia którzy się nie pojawili, dzwoniąc na infolinię KOLEJNY RAZ usłyszałam tylko że no nie wiadomo dlaczego tak się stało... Jesteśmy ludźmi , jeśli Panowie by do mnie zadzwonili i powiedzieli że w danym dniu jednak nie przyjadą, ponieważ się nie wyrobili ze zaleceniami i umówili by się na kolejny dzień, zrozumiała bym to ... Ale fakt ktoś musiałby jeszcze w tej sprawie do mnie zadzwonić.. Pytając o możliwość reklamacji usłyszałam jedynie że to nie możliwe bo w systemie jest zamówienie więc mają czas ... Haha.
Jak sobie pomyślę ile już poświęciłam czasu i pieniędzy na czekanie i proszenie pracowników przez infolinię, która jest płatna bo jakże by inaczej, to już się nie dziwię dlaczego ludzie rezygnują z Państwa firmy i usług. Bądźmy poważni i szanujmy swój czas i pieniądze. Firma która nie szanuje klienta. To podsumowanie mojej więzi z tą firmą.
ZaletyBRAK
Wady*Brak działania
*Niewiedza
*Brak kompetencji
*Reklamacja praktycznie niemożliwa
*Brak wiedzy na temat działania podczas awarii
*Błahostkowe podejście do klienta i do sprawy
*Ignorancja
~galjac / 2019-09-27 10:29
Ocena: 3.00 / 5
Witam po 19 latach z Orange nadszedł czas żeby powiedzieć żegnajcie nie dbają w ogóle o klienta z abonamentem doją klientów jak się tylko da,kiedy już zakończą się promocje.Internetu żałosne 2,5 GB skończą jak kiedyś TP-sa nie są elastyczni umowa na 2 lata minimum a jak z telefonem to nawet na 3,5 roku
przechodzę do Premium Mobile umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia w każdym momencie z 30 dniowym terminem internet 20-30 GB na miesiąc za jedyne 27 -30 zł a nie 54 zł
Wadybrak elastyczności jeśli chodzi o umowę żałosna ilość internetu w abonamencie
~Mirek / 2019-09-26 13:09
Ocena: 2.33 / 5
Oferty są dobre, ale obsługa - poniżej zera, klienta traktuje jak zło konieczne, po co tu przyszedł, znowu mu coś nie pasuje, a ceny porównywalne jak u konkurencji
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta bez wiedzy szkoleniowej, pewno na wykładzie bawi się telefonem
~Michał / 2019-09-25 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Złe traktowanie klienta . Nie radzą sobie z awariami. Obsługa klienta przeniesiona do firm trzecich które nie mogą nic
~Adam / 2019-09-24 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Wiem , że to nic nie pomoże ale sobie ulżę. Czytam te opinie klientów od dawna ,wniosek :nikt się tym nie interesuje , oprócz pokrzywdzonych . Orange olewa klientów , nie dociera do nich krytyka, nie dbają o klienta,uważają , że zawsze uda się kogoś oszukać.Tysiące oszukanych na miliony złotych.Czas , aby jakaś kontrola zainteresowała się tą kliką oszustów i naciągaczy.Nawet prokurator nie zajmie się sprawą klienta , którego oszukano na np. 2000 zł.Panie Ziobro - może Pan postraszy tych oszustów z Orange !
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie ,kłamstwa ,zawyżanie rachunków,lekceważenie klientów ,arogancja , niekompetencja itp. , itd.