strona 172 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- nastepna »
-
~michał / 2019-11-03 10:12
Zamowilem internet do domu. Przyjechal monter na umowiony montaz. Wszystko dzialalo. Po uplywie 1 godziny monter wrocil i zabral router i podpisany przeze mnie odbior, moim zdanie bezprawnie. Okazalo sie, ze moja umowa zostala anulowana. Podany powod brak przylacza. Przylacze jest. Telefony na dwie infolinie. Ktos omylkowo anulowal moja umowe. Brak jakichkolwiek przeprosin czy wyjasnien. Zalecenie orange to isc do salonu podpisac nowa umowe. Orange = absolutna żenada.
Pozdrawiam czytelników -
-
~John / 2019-11-02 13:30
Ja mam pytanie czemu jak normalnie wykupuje pakiet to pobiera mi 20 groszy a jak mam na styk na koncie to pobiera mi 40 i wyskakuje komunikat że nie mam wystarczajcej kwoty na koncie.Dla mnie to trochę jak kradzież. Niestety ale trzeba nazywać rzeczy po imieniu.
A i jeszcze jedno proszę nie mówić mi że taka sytuacja się nie zdarza i musiałem coś przefiksowac. -
~JO / 2019-11-01 21:00
Złodzieje jeb**e kuszą pakietami i internetem po doładowania a ku***a on wiecznie nie działa wiesza się i wgl to samo z ich siecią na abonament złodzieje na ch*j obiecywać jak się wie że ro jest żenada? Trzeba spytać zarząd o ich politykę w kwestii zasięgu i odbierania położenia z internetem nie polecam na kartę na abonament i ten cały światłowód żenada. -
~Piotr G. / 2019-11-01 15:46
Najgorsza zakłamana sieć. Po dodaniu do konta głównego pieniędzy ze skarbonki zabrała mi je -
~raf / 2019-10-31 23:41
konsultanci sami nie wiedza co sprzedają, same problemy sa z tą siecią , problem polega na tym ze poza tymi nieudacznikami nie ma wyboru bo mieszkam na wsi. po ostatnim przedłuzeniu umowy jestem kupe szmalu w plecy, stacjonarny zrobili mi internetowy i jak nie ma internetu to nie ma telefonu. w infolini totalny gamoń bez pojecia ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
~LAMA / 2019-10-31 09:43
Szanowni Państwo, PRZESTRZEGAM WAS , ORANGE TO FIRMA NIE ZASŁUGUJĄCA, ABY ŚWIADCZYĆ USŁUGI. Oszukują i całkowity brak nie tylko kompetencji ale przede wszystkim chęci do pracy.Oni nie lubią klientów.Niech zatrudnią Ukraińców czy Wietnamczyków, to być może się coś poprawi. A może GÓRA nie wie jak pracują pracownicy???? ZaletyżadneWadysame wady -
~LAMA / 2019-10-28 16:06
FATALNIE, TRAGICZNIE, konsultanci niekompetentni, tylko przyjmują reklamacje i mają 30 dni na odpowiedź lub zadziałanie. !!! PORAŻKA. WSZYSTKO ZWALAJĄ NA SYSTEM I PROCEDURY.Gdzie my żyjemy i w którym wieku ? ZaletyŻADNE !!!!WadySAME WADY !!! -
~Urszula / 2019-10-25 17:43
Ta sieć to porażka. Po zrezygnowaniu z internetu stacjonarnego i telefonu stacjonarnego po kilkunastu latach naliczany rachunek za telefon. Kasę zdzieraja za wszystko. Mąż niby darmowe połączenia i internet za granicą a kasuja jak za zboże. Nawet w tej samej sieci za sms na stacjonarne opłata. Poważnie zastanawiam się nad zmianą sieci telefonów komórkowych dla całej rodziny a płacę niemałe pieniądze. Za zerwanie umowy przez miesiąc wypowiedzenia przywalili mi taki rachunek że ręce opadają. Nie polecam ZaletyŻadneWadyWszystkie jakie są możliwe -
-
~Monika / 2019-10-25 14:29
Tragedia ! Za wariata ludzi robią . 5 razy monter przykezdza I dojechac nie potrafi ! -
~KAZIK / 2019-10-24 13:27
Po podpisaniu umowy było w miarę, teraz jak umowa się kończy internet strasznie zacina, czasami na routerze nie mam internetu, mówię im, żeby nie dzwonili dzwonią do mnie, nie polecam ich, mówili, że będę miał więcej kanałów w tv a nic nie dali klamcy, nawet w biurze obsługi klienta nie potrafią wyjaśnić niczego ZaletyZerowyWadyZero -
~Klient orange / 2019-10-23 16:55
Tydzień temu wezwałem techników, ponieważ nie działał u mnie internet i do tej pory nikt nie przyjechał. A gdy nawet działa internet to o 22 się rozłącza. Nie wiem jaki oni muszą mieć tam charmider, ale wiem jedno zróbcie coś z tym bo stracicie klientów!! -
~Lolex / 2019-10-21 18:47
Banda złodziei, oszustów, krętaczy i śmierdząctch leni. Nie chcą podłączyć mi przewodowego internetu, bo nie chcą inwestować w sieci miedziane, ale światłowodu u mnje nie ma, więc tez nie podłączą. Szczerze nie polecam -
~Darek / 2019-10-19 21:00
Przed umową wszystko super. Po umowie pierwsze problemy, giną gdzieś po drodze dokumenty wysłane ze salonu do centrali, ty płacisz a winnych nie ma. Interweniujesz raz i nic, drugi raz mają oddzwonić i dalej nic, a tu kolejny rachunek na licznik i mieszkanie, które już nie jest twoje. ZaletyBrakWadyIgnorancja, olewatorstwo, spychologia -
~Tadeusz / 2019-10-15 19:47
Mam od 3 lat telefon na kartę w sieci Orange. Wczoraj zmieniłem telefon na nowy, który ma tylko wejście na karty nano SIM i nie mogąc przełożyć do niego otrzymanej 3 lata temu karty mikro SIM poszedłem do salonu ORANGE we Wzorcowni we Włocławku, aby wymienili mi kartę na mniejszą. Po odczekaniu 15 minut w kolejce (obsługiwała tylko 1 osoba) wyszedł z zaplecza pan, który stwierdził, że muszę zapłacić za wymianę karty 25 zł, bo telefon nie był zakupiony w ich salonie !!!. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że to nie wina telefonu, tylko karty, nie spełniającej najnowszych standardów, oraz że to nie moja wina, bo w sieci Play kolega dostał kartę za darmo, nawet gdy zgubił telefon. Pan był bardzo nie miły i wręcz oburzony, że nie chcę zapłącić za wymianę karty.
Rozwiązałem ten problem natychmiast i w bardzo prosty sposób. Poszedłem do salonu PLAY i zmieniłem operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru. Dostałem za darmo nową kartę i jestem szczęśliwy, że uwolniłem się od absurdu i naciągania klientów na koszty.Zaletynie zauważyłemWadycelowe naciąganie klientów na koszty -
~Kinroqd / 2019-10-15 14:11
Katastrofa . Nie polecam salonu w Warszawa Wola Park . Godzina 14 a tam dwoje pracowników stoi i się po tylku drapie a jedna pani obsługuje klientó,kolejka ogromną czekania minimum 1 godzinę aż ktoś cię obsłuży. Przy koncu umów na pewno przeniósł się do innej sieci -
~Pit / 2019-10-13 22:45
Porażka nie umieją przenieść numeru gdy już się udało ciągle problemy po przekroczeniu limitu neta po prostu go nie ma nic nie działa druga sprawa neostrada często wywala łącze, Livebox to dno dna w drugim pokoju już internet nie chodzi ... Włącza się dlugo i jest niestabilny...a tv mi nie działa od początku co chwilę komunikat iż karta nie ma uprawnień, brak kanałów mimo iż wskazuje siłę i jakość na poziomie 85 procent a konsultant informuje że te wskazania to pic na wodę i że może być 10 do 10 i wtedy może działać prawidłowo ... Porażka nie wiem jak zrezygnować z tej gównianej umowy ...
A naliczanie pieniędzy za kontakt z biurem obsługi to śmiech na sali choć pewnie każdy co chwilę dzwoni i na tym trzepią hajs ...ZaletyBrakWadySłaby zasięg LTE
Router dno
Dekoder dno dna
Brak kompetencji obsługi w salonie
Ciągle problemy
Ogólnie porażka -
-
~K. / 2019-10-11 20:00
"Montaż na jutro? Nie ma sprawy. Trochę za szybko? To wybierz dzień, który Ci pasuje..." taka informacja widnieje na stronie Orange.
Rzeczywistość, usługa zamówiona 10.10 -> realizacja JUŻ 15.10,po wcześniejszym zaznaczeniu, że zależy mi bardzo na jak najszybszej instalacji. To jest tylko jeden przykład...ZaletyNie widzęWadyCałe mnóstwo -
~Przemyslaw / 2019-10-10 15:28
Fatalny serwis. Niegrzeczni konsultanci, NIE POOECAM!!!!!!!! -
~Maciej / 2019-10-09 18:40
Najgorsza firma na jaką natrafiłem . Przestrzegam wszystkich przed Orange. Omijajcie tego operatora jak nie chcecie kłopotów !!! ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Mimi / 2019-10-09 14:29
Nie polecam. Nie dosć ze drogo to jeszcze same problemy z Internetem,tragedia!!!! Najgorsza możliwa sieć
strona 172 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- nastepna »