Obsługa klijęta istne dno przez infolinie reklamacje przez brak przesyłu internetu do mieśąca czasu poprostu w dup.... Mają klijęta Orange
ZaletyMiło na początku jak podpisujesz umowe
WadyKlient jest na końcu i wszyscy mają go w dup.... Napewno na infolinie
~Wiktor / 2020-02-23 12:11
Ocena: 2.33 / 5
Kompetencja pracownika infolini masakryczna,dzwoniłem w sprawie duplikatu karty dla chorej mamy która lezy w łóżku,dostałem upoważnienie od mamy i pytałem czy mogę udać się do salonu orange i mi wydadzą, konsultantka stwierdziła że nie że musi osoba udać się sama. Zapytałem to co mam łóżko z mamą wsadzić do autobusu?
Konsultantka na to że to nie jej sprawa jak Mama dojedzie. Obsługa już którąś z rzędu masakryczna ,chyba czas na zmiany .
~Dzejson / 2020-02-22 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Kompetencja konsultantów to porażka. 18.12.2020 konsultant z infolini zaproponował przedłużenie umowy na pakiet Orange Live. W prezencie miał być dostarczony telewizor. W związku z zakończeniem roku i świętami produkt miał byc dostarczony do 4 tygodni. Po tym czasie zadzwoniłam na infolinię gdzie uzyskałam informacje ze telewizory wysyłają do 6 tygodni. Po dwóch miesiącach od złożenia reklamacji została przeslana od firmy informacja że promocja była limitowana i telewizory wysyłali jeśli ktoś podpisał umowę 18.12.2020 a my podpisaliśmy 20.12.2019
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, brak reakcji na prośbę kontaktu z przełożonymi
~Kamil / 2020-02-21 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Mam ofertę internetu mobilnego i abonamentu dla firm i płace im 300zl brutto miesięcznie. Jak mi się zepsuł telefon nie chcieli uznać mi gwarancji, byłem w kilku salonach w każdym trzeba czekać minimum godzinę w kolejce, dodam ze wziąłem ofertę przez telefon i nie dano mi telewizji, która miałem mieć darmowa za to ze przechodzę do ich sieci. Wcześniej byłem w play i tez średnio, problem był z przeniesieniem nr i płaciłem u obu operatorów jednocześnie. Polecam plus , tam traktowano mnie po ludzku, z gwarancjami tez nie było nigdy problemu ( mam pecha do telefonów). Jednym słowem Orange to dno. Pozdrawiam
ZaletyNie ma zalet
WadyNie ma zalet
~Gość / 2020-02-21 10:05
Ocena: 1.67 / 5
Ta firma to jakaś porażka. Wieloletnich klientów traktuje się jak zło konieczne. Mamy 21 luty a ja od przedłużenia umowy 23 grudnia mam już 3 raz awarię teraz trwa już 4 dzień i jedyne co zrobiono to wysłano SMS z informacją że została usunięta, gdzie nadal usługa nie działa. Pani z obsługi bardzo nieprzyjemna. Nie polecam tej sieci.
ZaletyŻadnych zalet
WadyPodpisują umowy na świadczenie usług których technicznie nie są w stanie dostarczyć.
Pracownicy, którzy nie wiedzą co sprzedają. Przedstawiona oferta i podpisana umowa Orange Love dla Warszawy posiada 2 błedy (na moją korzyść)!!! 3 reklamacje pisane przez pracowników, za każdym razem odrzucane przez centrale. Kierownik wychodzi niezadowolony i umywa ręce każąc pisać kolejne pisma... ŻAL
Dobrze, że są takie instytucje jak Rzecznicy praw konsumenta
~Taurus / 2020-02-20 14:43
Ocena: 2.33 / 5
Mam do czynienia z tym telekomem od dwoch miesiecy, niestety jestem nia totalnie rozczarowany... Wybralem ja tylko , bo dom , ktory zakupilem mial juz zainstalowany internet i telefon , ktory przejalem ... Ktos z pracownikow , w pisal moje dane... Pomimo , ze chodzilem do BOK i dzwonilem na ich infolne , to sprawa wyjasnila sie dopiero po dwoch miesiacach... Jajgorsze, ze wina nie lezala po mojej stronie, to od pracownikow nie uslyszalem slowa przeprasza...
WadyObsluga klienta
~Asia / 2020-02-20 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Orange to najgorsza firma z jaką miałam doczynienia! Mimo iż jestem stałym klientem od prawie 18 lat zostałam potraktowana w sposób szczególnie chamski I ignorancki przez wszystkich pracowników tej firmy, zaczynając od salonów stacjonarnych (szczególnie Forum Koszalin) na infolini kończąc. Jestem oszukiwana przez Orange od Września ubiegłego roku w związku z moją sprawą przeniesienia usługi Love ze względu na zmianę miejsca zamieszkania. Niekompetencja I niewiedza konsultantów jest szokująca. Każdy mówi coś innego I odsyła jeden do drugiego z kwitkiem.Płacę za całą usługę od października nie korzystając z niej oprócz telefonu komórkowego.orange specjalnie przedłuża rozwiązanie sprawy ciągnąc kasę i strasząc mnie karami za rozwiązanie umowy mimo iż nie ma możliwości świadczenia usługi ze względów technicznych w moim nowym mieszkaniu. Z całego serca nie polecam tej firmy, uważajcie bo to złodzieje I oszuści, mentalnie jak w PRLu. Z daleka od umów z nimi. Firma DNO!
ZaletyŻadnych
WadyZłodzieje I oszuści
Brak szacunku do klienta
~Anka / 2020-02-20 12:37
Ocena: 1.33 / 5
Jak słyszę słowo Orange to ciśnienie mi skacze na najwyższy poziom. 20 lat doświadczenia z naciągaczami...Oszukają i reklamacjë ciągną miesiącami w nadziei, że ktoś zrezygnuje. Taka masę nerwów trzeba stracić w całym tym procesie, że część osób szybko odpuszcza (a oni na to liczą). Nigdy w życiu nie zawrę z nimi żadnej umowy choćbym miała zrezygnować ze wszystkiego co elektroniczne!. Nie życzę nawet tym, których nie lubię.
PS. Z żadną inną instytucja nie miałam nawet promila podobnego problemu!!!
ZaletyŻadne
WadyNaciągacze i oszuści
~Patryk / 2020-02-19 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet bez znadziejny ciągle problemy,
Ścinki oraz słaba jakość. Ogólnie nie polecam nikomu korzystania z Internetu domowego orange gdyz jest to strata pieniędzy oraz nerwów.
ZaletyNie ma żadnych
WadySłaba jakość zasięgu oraz ciągle przerwy dostawy internetu
~bb / 2020-02-19 20:42
Ocena: 1.00 / 5
firma DNO. Odradzam, szczególnie dla firm, w których niezbędny jest internet. Awarie mają głęboko w d.... ODRADZAM
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca, żeby opisać.
~NeScio / 2020-02-19 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Bez wątpienia Orange to totalnie beznadziejna firma ze względy na ich internet. Nie działa kompletnie nic, wszystko zacina się na najniższych ustawieniach. Ostrzegam wszystkich aby nie korzystali z ich usług dopóki się czegoś nie nauczą. Beznadzieja, dramat i żenada.
ZaletyNie ma
WadyWolny internet, problemy z przedłużeniem umowy.
~Drops24 / 2020-02-19 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma która wykorzystuje nieświadomych ludzi. Umowa sama przedłużyła mi się na dwa lata a nie jak wszędzie na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. 2 lata płaciłem za zamulony internet bo grozili wysoką karą. Po dwuch latach męczarni w końcu upragniony koniec umowy. Ale... okazuje się że trzeba z dniem końca umowy zwrócić router bo inaczej karą 300 zł. Ok, jadę z routerem do salonu i okazuje się że nie przyjmą bo brakuje kabelka którego nawet nie używałem. Dobrze że niedaleko salonu był sklep elektroniczny więc kupiłem nowy kabelek za 3 zł i się udało. NIGDY WIĘCEJ ORANGE!! Niech znikają jak najszybciej z naszego rynku!
ZaletyBrak
WadyZłodziejskie praktyki
~Sławek / 2020-02-19 01:46
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia;/ Dziwne naliczenia;/ podpisuje umowe nagle okazuje sie ze place za inna. wypowiedzenie zlozone ale dalej przychodza faktury ;/ najgorsza siec i juz nigdy ja i moja rodzina nie zaufa orange. bede kazdemu mowil zeby nie brac orange ;
Zaletybrak
Wadywszystko
~Renia / 2020-02-18 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z opinią internautów nie można doprosić się o umowę, rachunki niebotyczne wysokie. Od pazdziernika do chwili obecnej mam problemy z tą firmą.Konsultanci fatalni.
ZaletyBrak
Wady1.Wysokie opłaty
2. Marne usługi
~MARKO / 2020-02-18 15:23
Ocena: 1.67 / 5
zrezygnowałam z usług orange,(internet i telefon), nalezało oddać sprzęt i w terminie ten sprzęt oddałam. Po 2 miesiącach monituja o sprzęt i grożą karą 950zł.OSZUŚCI!!!!
WadyOSZUŚCI- PO ZDANIU SPRZĘTU USIŁUJĄ WYMUSIĆ PRAWIE 1000ZŁ LICZĄC ZE KTOŚ JUŻ WYRZUCIŁ KWITY Z PRZEKAZANIA SPRZĘTU.(NIE JEDEN ZAPŁACI)
~Edzia / 2020-02-18 15:17
Ocena: 1.67 / 5
moja mama o 3 miesięcy dzwoni na infolinie żeby przedłużyć umowę, 3 razy było brane zlecenia na umowę ,a umowa nadal nie przyszła za to przesyłają krociowe rachunki ze niby bez umowy.MASAKRA!!!!
~Krystyna / 2020-02-17 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zła sieć,płaci się za nic,włączają aplikacje za które płaca a nie chcą mi wyłączyć
ZaletyBrak
WadyNaciągacze brak ciagle internetu
~Vlad / 2020-02-16 16:07
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowana krytyka pod adresem Orange...
sprawa mojej reklamacji dotyczyla nieuzasadnionych opłat za niby odebrane połącze ia w trakcie pobytu na Kubie...
mimo moich zapewnień że telefonu nie używałem !!! nie zbadano rzetelnie sprawy...uznano że nie mówię prawdy !
odpowiedź otrzymałem ..uwaga.. po 40 dniach !!!