Najgorszy internet jaki jest tylko dostępny.Nie dość że wolny to co chwila jakieś problemy z linią co skutkuje brakiem internetu na 2-3 dni.Płacę 100 złoty za telefon i internet a dostaje w zamian 10mb/s i co krok problemy.Z całego serca nie polecam tego gówna.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Lyubov Wesołowska / 2019-11-05 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Od połowy września 19r jestem w Orange do 4 11 19r juz złożyłam 3 reklamację,za kazdym razem naciągają mnie na kase.Umowa była zawarta przez tel.nie zostalam poinformowana o dodatkowym naliczeniu co miesiąc do umowy,uswiadomily mnie dzisiaj, ze mam to w umowie napisane małym dryczkiem na 30 kartkowkach umowy, naliczają pol.tel.do t-mobil, gdzie mam wszyskie polonczenia i na wszystkie sieci DARMOWE, nie biorą pod wzgled nadanego rabatu mi JEDNYM SŁOWEM OSZUŚCI I NACIĄGACZE ZALUJE ZE ZAWARTĄ UMOWE
~PawelK / 2019-11-04 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, 28.09.2019 roku zamówiłem usługę TV + Internet, do dziś nikogo nie było, nie potrafią odpowiedzieć na pytania, każdy z konsultantów mówi co innego i wprowadza w błąd. ZERO POZYTYWÓW
Zaletybrak
WadyWszystko
~JebaćOrange123 / 2019-11-03 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Kpina i żart. Niew wiem co oni tam robią ale na 100% nie próbują naprawiać problemów
ZaletyBRAK
WadyO czym pomyślisz to możesz wpisać w wady
~koksu / 2019-11-03 19:10
Ocena: 1.00 / 5
najlepszy internet na świecie nawet nie odpala laucherów a ping bez kabla to 10000000000 nie polecma.
Wadyping 100000000000000000000000000000000
nie działa w niektórych dniach
~michał / 2019-11-03 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Zamowilem internet do domu. Przyjechal monter na umowiony montaz. Wszystko dzialalo. Po uplywie 1 godziny monter wrocil i zabral router i podpisany przeze mnie odbior, moim zdanie bezprawnie. Okazalo sie, ze moja umowa zostala anulowana. Podany powod brak przylacza. Przylacze jest. Telefony na dwie infolinie. Ktos omylkowo anulowal moja umowe. Brak jakichkolwiek przeprosin czy wyjasnien. Zalecenie orange to isc do salonu podpisac nowa umowe. Orange = absolutna żenada.
Pozdrawiam czytelników
~John / 2019-11-02 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Ja mam pytanie czemu jak normalnie wykupuje pakiet to pobiera mi 20 groszy a jak mam na styk na koncie to pobiera mi 40 i wyskakuje komunikat że nie mam wystarczajcej kwoty na koncie.Dla mnie to trochę jak kradzież. Niestety ale trzeba nazywać rzeczy po imieniu.
A i jeszcze jedno proszę nie mówić mi że taka sytuacja się nie zdarza i musiałem coś przefiksowac.
~JO / 2019-11-01 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje jeb**e kuszą pakietami i internetem po doładowania a ku***a on wiecznie nie działa wiesza się i wgl to samo z ich siecią na abonament złodzieje na ch*j obiecywać jak się wie że ro jest żenada? Trzeba spytać zarząd o ich politykę w kwestii zasięgu i odbierania położenia z internetem nie polecam na kartę na abonament i ten cały światłowód żenada.
~Piotr G. / 2019-11-01 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza zakłamana sieć. Po dodaniu do konta głównego pieniędzy ze skarbonki zabrała mi je
~raf / 2019-10-31 23:41
Ocena: 1.00 / 5
konsultanci sami nie wiedza co sprzedają, same problemy sa z tą siecią , problem polega na tym ze poza tymi nieudacznikami nie ma wyboru bo mieszkam na wsi. po ostatnim przedłuzeniu umowy jestem kupe szmalu w plecy, stacjonarny zrobili mi internetowy i jak nie ma internetu to nie ma telefonu. w infolini totalny gamoń bez pojecia
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
~LAMA / 2019-10-31 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, PRZESTRZEGAM WAS , ORANGE TO FIRMA NIE ZASŁUGUJĄCA, ABY ŚWIADCZYĆ USŁUGI. Oszukują i całkowity brak nie tylko kompetencji ale przede wszystkim chęci do pracy.Oni nie lubią klientów.Niech zatrudnią Ukraińców czy Wietnamczyków, to być może się coś poprawi. A może GÓRA nie wie jak pracują pracownicy????
Zaletyżadne
Wadysame wady
~LAMA / 2019-10-28 16:06
Ocena: 2.33 / 5
FATALNIE, TRAGICZNIE, konsultanci niekompetentni, tylko przyjmują reklamacje i mają 30 dni na odpowiedź lub zadziałanie. !!! PORAŻKA. WSZYSTKO ZWALAJĄ NA SYSTEM I PROCEDURY.Gdzie my żyjemy i w którym wieku ?
ZaletyŻADNE !!!!
WadySAME WADY !!!
~Urszula / 2019-10-25 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to porażka. Po zrezygnowaniu z internetu stacjonarnego i telefonu stacjonarnego po kilkunastu latach naliczany rachunek za telefon. Kasę zdzieraja za wszystko. Mąż niby darmowe połączenia i internet za granicą a kasuja jak za zboże. Nawet w tej samej sieci za sms na stacjonarne opłata. Poważnie zastanawiam się nad zmianą sieci telefonów komórkowych dla całej rodziny a płacę niemałe pieniądze. Za zerwanie umowy przez miesiąc wypowiedzenia przywalili mi taki rachunek że ręce opadają. Nie polecam
ZaletyŻadne
WadyWszystkie jakie są możliwe
~Monika / 2019-10-25 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ! Za wariata ludzi robią . 5 razy monter przykezdza I dojechac nie potrafi !
~KAZIK / 2019-10-24 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Po podpisaniu umowy było w miarę, teraz jak umowa się kończy internet strasznie zacina, czasami na routerze nie mam internetu, mówię im, żeby nie dzwonili dzwonią do mnie, nie polecam ich, mówili, że będę miał więcej kanałów w tv a nic nie dali klamcy, nawet w biurze obsługi klienta nie potrafią wyjaśnić niczego
ZaletyZerowy
WadyZero
~Klient orange / 2019-10-23 16:55
Ocena: 1.33 / 5
Tydzień temu wezwałem techników, ponieważ nie działał u mnie internet i do tej pory nikt nie przyjechał. A gdy nawet działa internet to o 22 się rozłącza. Nie wiem jaki oni muszą mieć tam charmider, ale wiem jedno zróbcie coś z tym bo stracicie klientów!!
~Lolex / 2019-10-21 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei, oszustów, krętaczy i śmierdząctch leni. Nie chcą podłączyć mi przewodowego internetu, bo nie chcą inwestować w sieci miedziane, ale światłowodu u mnje nie ma, więc tez nie podłączą. Szczerze nie polecam
~Darek / 2019-10-19 21:00
Ocena: 2.00 / 5
Przed umową wszystko super. Po umowie pierwsze problemy, giną gdzieś po drodze dokumenty wysłane ze salonu do centrali, ty płacisz a winnych nie ma. Interweniujesz raz i nic, drugi raz mają oddzwonić i dalej nic, a tu kolejny rachunek na licznik i mieszkanie, które już nie jest twoje.
ZaletyBrak
WadyIgnorancja, olewatorstwo, spychologia
~Tadeusz / 2019-10-15 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Mam od 3 lat telefon na kartę w sieci Orange. Wczoraj zmieniłem telefon na nowy, który ma tylko wejście na karty nano SIM i nie mogąc przełożyć do niego otrzymanej 3 lata temu karty mikro SIM poszedłem do salonu ORANGE we Wzorcowni we Włocławku, aby wymienili mi kartę na mniejszą. Po odczekaniu 15 minut w kolejce (obsługiwała tylko 1 osoba) wyszedł z zaplecza pan, który stwierdził, że muszę zapłacić za wymianę karty 25 zł, bo telefon nie był zakupiony w ich salonie !!!. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że to nie wina telefonu, tylko karty, nie spełniającej najnowszych standardów, oraz że to nie moja wina, bo w sieci Play kolega dostał kartę za darmo, nawet gdy zgubił telefon. Pan był bardzo nie miły i wręcz oburzony, że nie chcę zapłącić za wymianę karty.
Rozwiązałem ten problem natychmiast i w bardzo prosty sposób. Poszedłem do salonu PLAY i zmieniłem operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru. Dostałem za darmo nową kartę i jestem szczęśliwy, że uwolniłem się od absurdu i naciągania klientów na koszty.
Zaletynie zauważyłem
Wadycelowe naciąganie klientów na koszty
~Kinroqd / 2019-10-15 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa . Nie polecam salonu w Warszawa Wola Park . Godzina 14 a tam dwoje pracowników stoi i się po tylku drapie a jedna pani obsługuje klientó,kolejka ogromną czekania minimum 1 godzinę aż ktoś cię obsłuży. Przy koncu umów na pewno przeniósł się do innej sieci