ZaletyBrak
strona 169 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
-
~Piotr / 2020-04-06 14:19Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości rozmowy z konsultantem (tylko automat) parodia -
-
~Werka / 2020-04-06 12:42Ocena: 1.67 / 5
Od dziesięciu lat jesteśmy w Orange. Firma dba o nowego klienta, o starym już nie pamięta, bo po co. Od momentu podpisania nowej umowy internet zamula, prawie w ogóle go nie ma. Płacimy za usługi Orange słone pieniądze. Pracownicy firmy nie widzą problemu. Po upłynięciu ważności umowy zamierzamy zmienić usługodawcę, bo to co się tutaj dzieje przechodzi ludzkie pojęcie. WadySłaby internet lub jego brak
Problemy z odbiorem kanałów, które wcześniej się nie pojawiały
Brak reakcji ze strony pracowników
Wysokie koszty korzystania z usług -
~wejmrnr / 2020-04-06 01:32Ocena: 1.00 / 5
Przez cały dzień internet wyłączał się i włączał, zwolnienia prędkości. ZaletyNie ma zaletWadySłaby internet -
~Kozak / 2020-04-04 22:53Ocena: 1.00 / 5
ja se gram wazny meczyk w fortnite a tu czerwone kreski wywalone w ten internet niekupujcie tego przeciaze serwery opoznienia ZaletybrakWadywszystko -
~Pawel / 2020-04-03 20:26Ocena: 1.00 / 5
nie dotrzymują obiecywanych prędkości + co chwile urywa łącze ZaletynicWadywszystko -
~Eryk / 2020-04-02 22:40Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo i oszustwo w Orange naprawdę nie polecam tej sieci -
~Joanna / 2020-04-02 14:59Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentna obsługa. Często na onfolonnii zdarzyło mi się że pracownik rozłączył się, ponieważ nie potrafił poprowadzić dalej sprawy. Infolinia dla klientów Orange jest płatna. To duży skandal. Ty bardziej, że zdarzyło mi się reklamowanie ich usług, za które dodatkowo zostałam obciążona. ZaletySieć jak każda innaWadyOpisane -
~aswokdasd / 2020-04-02 13:36Ocena: 1.00 / 5
internet mobilny tylko dla ludzi o mocnych nerwach, dziala jedynie od czasu do czasu (zazwyczaj w srodku nocy jak juz wszyscy spia) szczerze odradza, tej "uslugi" bo jest gowno warta Zaletyabsolutnie brakWadywszystko -
-
~Bakajoko / 2020-04-02 11:12Ocena: 1.00 / 5
Internet dno a telewizja jeszcze gorszą nie polecam! -
~Z.S. / 2020-04-01 21:36Ocena: 2.00 / 5
Nie włączałem pakietu Hbo w telewizji a naliczono mi opłatę i powiedziano, że włączono go na moją zgodę wysłaną na email. Nie miało to miejsca.. Zmieniono mi bez mojej zgody sposób wysłania faktury z email na adres domowy z czego nie dostałem jej w żadnej formie a naliczono mi kolejną opłatę za to.. -
~Izabela / 2020-04-01 18:18Ocena: 1.00 / 5
Nimożna się doprosić o naprawy. Piszą że zlecenie zakończone a tel dalej nie działa -
~Ali / 2020-04-01 09:49Ocena: 3.00 / 5
Dwa tygodnie temu miałam awarię. Brak wifi, brak tv. Konsultant przyjął zgłoszenie, a ja otrzymałam informację, że technicy skontaktują się w ciągu 36 godzin. Po kilku godzinach zadzwoniłam, żeby zapytać co z moim zgłoszeniem. Konsultantka powiedziała, że jest jakaś większa awaria i usuną ją do 18 następnego dnia. Dwie godziny później dostałam sms, że technik nie zastał mnie w domu i nie mógł się skontaktować, więc zgłoszenie zamknięto! W domu byłam cały dzień i nikt się nie kontaktował. Ponownie zadzwoniłam do Orange. Miły pan zdziwił się, że zgłoszenie zostało zamknięte. Ponownie je zatem otworzył, ale 36 godzin zaczęło się liczyć od początku, przeprosił i w ramach przeprosin uruchomił 10 GB Internetu bez opłat. 15 minut po tej rozmowie wszystkie usługi zostały przywrócone. Dwa dni później otrzymałam SMS o dokonanie takiej samej treści jak poprzednio, że nie mogli się skontaktować ??
Do dzisiaj wszystko było ok. I nagle taka sama sytuacja. Brak wifi, brak tv. Znowu zgłosiłam, znowu 36 godzin i znowu 10 GB w ramach rekompensaty. Czekam zatem na sms, że nie mogli się skontaktować i nie zastali mnie w domu, z którego właściwie nie wychodzę od 15 marca, bo jak większość pracuję zdalnie. Właściwie to nie pracuję, bo Orange uniemożliwia to. Obawiam się, że czeka mnie długi czas bez usług, za które płacę, brak możliwości wykonywania pracy oraz masa nerwów. Po tych sytuacjach poważnie rozważam zmianę operatora. Awarie to jedno, zdarzają się, ale ich usuwanie, a właściwie ignorowanie, to zupełnie inna sprawa. Zwłaszcza w tej szczególnej sytuacji, w której znajdujemy się aktualnie.WadyBrak profesjonalnego wsparcia technicznego. Przesyłanie smsów zawierających nieprawdziwe informacje. -
~JA / 2020-03-31 21:02Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuści
ZŁODZIEJE i oszuściWadyzłodzieje i oszusci -
~Francic / 2020-03-31 20:11Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam możliwość przedłużenia umowy ... Zainteresowana złożyłam zapytanie ... przerzucanie mnie od konsultanta do konsultanta ... JA NIE OD ABONAMENU PRZELACZE PANIĄ... czekam .... JA NIE OD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH PRZEŁĄCZĘ PANIĄ ... czekam ... doczekalam sie ... liczyłam że jak za każdym razem przygotowana jest dla mnie wyjątkową oferta.. nie pomyliłam się. Obecnie mój abonament to 29 zł i nielimitowane wszystko co się da ... Dzisiaj otrzymałam WYJATKOWA I NIEPOWTARZALNA ofertę nie do odrzucenia:
35zł abonamentu + 20gr za każdy SMS i mms ??? Oferta SPECJALNA ... TOTALNIE SURREALISTYCZNA.
Wydawało mi się że czasy NALICZANIA ZA SMS CZY MMS telefonia ma juz dawno za sobą. Szokująca oferta dla wieloletnich klientów -
~konrad / 2020-03-31 18:58Ocena: 1.00 / 5
Przeniesienie numeru z orange do innej sieci trwa ponad miesiąć umowa skończyła sę 26 marca bo muszą jeszcze za jeden abonament kase wyciągnąć planowane przeniesienie 5 maja tragedia
-
~czoklla / 2020-03-30 19:51Ocena: 1.00 / 5
Niepolecam tego internetu najgorszy internet jaki tylko znam ZaletyZadneWadywszystkie -
-
~Klient / 2020-03-30 18:18Ocena: 1.00 / 5
Pierdoleni złodzieje że Francji ! Nie mają pojęcia o jakości... ZaletyZalety hahahaha brakWadyW chuuuuj -
~Oddajciemipieniadze / 2020-03-30 15:15Ocena: 1.00 / 5
Żałosny internet nie polecam gówno totalne
Co chwile rozłącza
300 pingu w grachZaletyBrak zalet -
~ktoś / 2020-03-30 12:12Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem internet światłowodowy od orange ale po 1 miesiącu nic nie działało! Zaletynie maWadyDuża cena, niska jakość szybkości połączenia -
~Ela / 2020-03-30 10:55Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Technika umawiali nam trzy razy, za trzecim razem przyjechał, po czym stwierdził, że nie ma badań wysokościowych (dom parterowy) i anteny nie zamontuje. Kazał zamówić kogoś innego do montażu anteny. Zamówiono (zapłacono 200zl) po czym okazuje się na infolinii, że umowę nam tamten technik anulował. Wkurzylismy się, chcielismy oddać sprzęt i zrezygnować. Infolinia mowi- odwieźć sprzęt, odwieźliśmy. Biuro mowi- że nie widzą, żeby było anulowane, sprzętu nie przyjma- odesłać sprzęt. Sami nie wiedzą jak się mają. Mam wrażenie, że każdy z nich w innej firmie pracuje. Usług nawet nie uruchomiliśmy, a mam już ich dość. Serdecznie nie polecam!!!!! ZaletyZadnychWadyTylko i wylacznie
strona 169 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
