Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3887 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariola / 2019-11-18 21:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką orange.Niedawno podpisałam nową umowę.Cztery numery,neostrada.tv,tel,stacjionarny.Do ostatniej usługi dostałam telewizor i dekoder,którego nie da się uruchomić.Każde połączenie z infolinią płatne.Niestety bez efektów.Wizyta technika oczywiście płatana.Spotkała mnie także niemiła niespodzianka ze strony jednego z konsultantów ponieważ kazał mi chwilę zaczekać i niestety chyba o mnie zapomniał bo czekałam 10 minut a dodatkowy licznik kosztów bił dopóki sama się nie rozłączyłam.Płacę za usługi z których połowy nie korzystam.
    ZaletyDobry zasięg.
    WadyDodatkowe opłaty za połączenie z własnym biurem obsługi.Wciskanie usług z których nie zawsze jest techniczna możliwość korzystania.
  • ~Paweł / 2019-11-18 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Cześć !! Z moim kodem, PAWELC4PK 70zl na start dla Ciebie! Nie zwlekaj! Kod działa tylko do końca miesiąca!
    ZaletySuper przejrzysta i intuicyjna aplikacja mobilna
    WadyBrak billingu
  • ~były abonent / 2019-11-18 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakichkolwiek ofert podlegających negocjacjom . Albo kupujesz to co mamy za tyle za ile chcemy albo go ! w świat ...nie ma problemu na szczęście jest konkurencja na tym rynku , ktoś wreszcie zapłacze ... ciekawe kto ???
  • ~niefajnie / 2019-11-17 17:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia internet się zacina raz jest raz go nie ma, jest powolny i od 2 lat nie da się rozwiązać tego problemu nie dało się przetłumaczyć że trzeba to naprawić, prawie nikt nie próbował pomóc, trzeba się użerać z obsługą klienta. Po rozwiązaniu umowy na pewno nie wezmę drugi raz internetu bo to jedna wielka porażka
  • ~Jacek / 2019-11-16 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie sieć nr 1, byłem w T-Mobile, w Play i od 3 lat jestem z Orange i na ten moment nie zamierzam zmieniać.
    ZaletySame
    WadyBrak
  • ~Anita / 2019-11-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyła wniosek o cesję. Po kilku dniach miałam dostać potwierdzenie zakończenia cesji. Nic takiego nie miało miejsca. Po dwóch tygodniach bez żadnej informacji udałam się do salonu Orange. Tam dowiedziałam się że mój numer dalej należy do mojej mamy. Moja mama mieszka w innym mieście i żeby to wyjaśnić muszę wrócić do domu rodzinnego i odwiedzić salon Orange razem z nią co jest bardzo uciążliwe.
    ZaletyBrak
    WadyJedna z najgorszych ofert na rynku.
    Błędy kadry pracowniczej wydłużające załatwienie czegokolwiek.
    Częste wprowadzenie klienta w błąd.
  • ~Kasia / 2019-11-15 18:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem Orange, no niestety mają dobry zasięg, choć wyłudzają pieniądze. Sprzedawcy są wspaniali tylko wtedy gdy ktoś przedłuża umowę, a gdy jest problem to wypinają się na klienta. Z tego co przeczytałam w opiniach to takie zagrania są standardem. Ja osobiście składałam 6-7 reklamacji i choć wszystkie były uznane ale tylko dlatego że rozmowy są nagrywane więc nie mięli wyjścia i nie mogli wyłudzić ode mnie dodatkowych kosztów, to i tak uważam ich za najbardziej nieuczciwą firmą w telefonii komórkowej. 3 miesiące temu przedłużyłam umowę na 4 numery dobierając 1 numer,a po 2 miesiącach kolejny - razem 6 numerów. Zakupiłam też 2 szkła hartowane i 2 futerały za 160zł. Po 1,5 miesiąca telefon spadł mi dosłownie z 25-30 cm na chodnik - pękło szkło i futerał w kilku miejscach. Po kolejnym miesiącu futerał zaczął się rozklejać na zgięciu,również zaczęła schodzić farba. Pan Grzegorz z salonu Orange w Czechowicach Dziedzicach przy ul.Kolejowej (bo tam zakupiłam usługę) powiedział, cytuję "nie przyjmę reklamacji nawet gdyby był paragon bo co ja powiem dostawcy. Telefon przecież spadł". Tak,ale z 25 cm wypadł mi z torebki a wczesniej podobne akcesoria zakupiłam na Allegro za 7zł (komplet) i pomimo wielu upadków na beton, kafelki, nawet ze schodów przetrwał do dzisiaj. Oczywiście tłumaczenia nie pomogły. Pan Grzegorz powinien się wstydzić , to jest szczyt chamstwa żeby tak traktować klienta !!! Mam zakupionych 6 numerów i pomimo tego zostałam tak potraktowana!!! Wie doskonale że sprzedają syf i ma to gdzieś.
    Są jak sępy - gdy przyjdziesz do nich sam przedłużyć umowę proponują ci znacznie gorsze warunki i większe koszty niż tym do których dzwonią sami prosząc ich o przedłużenie i to na te same abonamenty i urządzenia !!! I nie ważne że tak ja masz 6 numerów, traktują cię gorzej. Nie jest sztuką być uprzejmym tylko wtedy gdy chcesz zarobić na kliencie. SKANDAL!!!
    Zaletydobry zasięg
    Wadynigdy nie pomogą klientowi , nie uznają reklamacji , chyba że rozmowa jest nagrywana, więc nie warto kupować w salonach
  • ~Niezadowolona klientka / 2019-11-13 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedłużałam umowę w sieci Orange. Jestem ich wieloletnim klientem. Z początku została mi zaproponowana bardzo dobra oferta, na którą się zgodziłam. Jestem użytkownikiem telefonu, właścicielem jest moja mama, o czym pani przedłużająca z nami umowę przez telefon wiedziała. Niestety, podała kurierowi zarówno mój adres, jak i telefon, przez co kurier nie skontaktował się na czas z moją mama, która jako jedyna mogła podpisać umowę i zwrócił przesyłkę do Orange. Po poinformowaniu o tym obsługi klienta, okazało się, że umowa została anulowana i nie możemy zawrzeć jej ponownie na takich samych zasadach. Zostały mi zaproponowane warunki o wiele gorsze (tamta oferta już wygasła), przez co płacę dwa razy więcej niż na pierwotnej umowie. Nie z naszej winu, tylko przez zaniedbanie obsługi klienta i podanie złych informacji kurierowi, wylądowałam z umową o beznadziejnych warunkach. Mogłam oczywiście z niej zrezygnować, ale czas naglił i gdybym się nie zdecydowała, zostałabym bez telefonu. Nie polecam.
  • ~Maria / 2019-11-12 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w orange wiele lat, kiedy chciałam rozwiązać umowę zrobił się wielki problem. W salonie zawieszał sie system a przez stronę internetową nikt nie reagował z wyjątkiem atomatycznego potwierdzenia. W rezultacie udało sie rozwiązać umowę ale moje ostatnie rachunki wzrosły z 70 do 200zł. W odpowiedzi na reklamację dostałam propozycję "jeśli w przeciągu 3 miesięcy wykupi pani nową usługę uznamy reklamachę" .. bez komentarza ..
    Nigdy więcej Orange
  • ~Maciej / 2019-11-12 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje!!! Polecam poczytać o gamemine!!! Mnie naciągneli na dodatkowe 60zł tylko za jeden miesiąc usługi której nie aktywowałem.
  • ~Bogdan / 2019-11-11 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    usługi słabo działają LTE obiecali 100 Mb/S a jest czały czas 5 do 8 Mb/s światłowód nie działa
    telefon jest OK
    Zalety najlepiej kłamią i wyłudzają pieniądze
    Wadykonsultanci to brak słów tacy chamscy
  • ~Skicu / 2019-11-11 00:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Po oddaniu sprzętu zostałem wezwany do zapłaty za nie oddanie sprzętu. Szukanie spłaty bez względu na okoliczności klienta.
    ZaletyNie ma
    WadyPłacenie pełnej kwoty gdy nie mogli świadczyć usługi 300mb/S broniąc się ze w regulaminie na paragraf gdy nie mogą dalej świadczyć usługi nie działa gdy lokator przeprowadzi się. A mogą świadczyć usługę na 1mb/S z 300
  • ~turek / 2019-11-10 20:10
    Ocena: 1.33 / 5
    bardzo naciągają oszukują na umowie nie można doprosić się o interwencje, nigdy więcej orange
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyumowa nie czytelna usługi działają w 10% w centrum miasta, konsultanci nie podają prawdziwych nazwisk i nie pomagają
  • ~Karolina / 2019-11-09 01:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Od początku trwania umowy ciągle problemy. Szczytem wszystkiego stał się fakt, że 2x zablokowali mi uslugi na 5 numerach bez uprzedzenia, bo jak to Pani z info nazwała "miała kiedyś Pani zaległość i dlatego teraz jest Pani blokowana z automatu" nawet jak nie ma przekroczonego terminu płatności. Żenada. To tylko w skrócie. Sytuacji absurdalnych kilka.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Karolina / 2019-11-09 01:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Od początku trwania umowy ciągle problemy. Szczytem wszystkiego stał się fakt, że 2x zablokowali mi uslugi na 5 numerach bez uprzedzenia, bo jak to Pani z info nazwała "miała kiedyś Pani zaległość i dlatego teraz jest zimno blokowana z automatu" nawet jak nie ma przekroczonego terminu płatności. Żenada. To tylko w skrócie. Sytuacji absurdalnych kilka.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Bodzio / 2019-11-08 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza i zakłamana sieć to co obiecują to same kłamstwa
    ZaletyNie ma
    Wadykonsultanci kłamią i nie pomagają
  • ~pynio / 2019-11-08 03:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed zamawianiem internetem , brak informacji i ogólny bałagn, w wyniku którego klient musi wyjaśniać i prostować błędy firmy ORANGE
    Nigdy więcej z w/w nie chcę mieć do czynienia.
  • ~B / 2019-11-08 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ta sieć to jakieś oszustwo, od momentu obowiązkowej rejestracji, ciągle mam telefony od jakiś złodziei, internet w telefonie nie działa, zasięg słaby, ciągle zanika, na reklamacje odpowiadają, że to wina mojego telefonu, tylko że druga karta jest w plusie i takich problemów nie ma. A teraz jeszcze zmienili mi taryfę, bez mojej zgody, poinformowali jedynie smsem.
    Brak kontaktu przez neta, ich strona służy do wyłudzania danych, po założeniu konta nie można się na nie zalogować.
    OMIJAĆ Z DALEKA!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~JEBAC_ORANGE / 2019-11-06 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje,oferują jedno a robią drugie,cały czas jakies zakłocenia połaczen,strasznie sie zacina a ludzie ktorzy tam pracuja nawet nie chca nic z tym zrobic i pomoc klientowi,TOTALNY SYF! #jebacorange
    ZaletyNIE MA!!!
    WadyNIE DO WYMIENIENIA,JEST ICH ZBYT DUZO!
  • ~Rafał / 2019-11-06 13:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś próbowali mi wcisnąć fakturę za 1200zł, bo konsultant nie zatwierdził zmiany warunków. Kolejny konsultant proponując przedłużenie twierdził, że będę płacił tyle samo po czym przy potwierdzaniu okazało się, że jednak 10zł więcej, nie zgodziłem się to zamiast zaproponować coś innego to rozłączył się - zmieniłem sieć komórkową. Aktualnie przedłużałem umowę i stwierdzili że nie są w stanie zapewnić mi światłowodu mimo iż mieszkam 300m od skrzynki, a sąsiad ma, tyle że w innej firmie. Jednocześnie wymieniłem urządzenie z liveboxa 2.0 na taki sam, bo stwierdzili że to przez niego co chwilę mi przerywa łącze i ciągle muszę restartować router, po czym nic się nie zmieniło, wciąż co chwilę przerywa i trzeba restartować. Dostawcę Internetu też widocznie muszę zmienić...
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejni konsultanci - możliwe że słabe szkolenia, dają urządzenia nadające się na złom - działają powolnie lub w ogóle, nie interesuje ich klient tylko jego pieniądze i wiele innych.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184