Nikt mnie o tym nie uprzedził!!! Obsługa klienta to jakiś horror, nie ma innego kontaktu poza rozmową z botem lub nic niewiedzącym konsultantem. I tu zaczyna się łańcuszek połączeń od konsultanta do konsultanta, "godziny" przy słuchawce na twój koszt!!! Mimo to i tak do końca nie załatwisz sprawy, bo to są ludzie bez kompetencji, z "akcentem". I w żaden sposób nie chodzi mi o akcent, lubię Ukraińców tak jak i inne narody, ale na miłość Boską trzeba ich przeszkolić!!!
W końcu dostajesz niebotyczny rachunek do zapłaty i nikt, naprawdę nikt nie umie ci wyjaśnić składowych tego rachunku. Masz tam wpisane rubryki, np: usługi elektroniczne, telewizja kablowa(!?), koszty przetworzenia, etc., nic mi to nie mówi.
Nie sztuka brać od ludzi pieniądze i bezczelnie zaniedbywać właściwą, kompetentną ich obsługę: przede wszystkim finansową i techniczną, bo jeszcze nie napisałem o ciągle psującym się sprzęcie, który uniemożliwia odbiór tv i Internetu. Za każdy, jak to Orange mówi uzasadniony przyjazd technika płacisz ok. 150 zł, a czy jest uzasadniony czy nie, to już ich widzimisię i wtedy strach pomyśleć ile możesz zapłacić.
ZaletyAbsolutnie brak!!! Nigdy więcej ORANGE!!!
WadyObsługa klienta!!! Brak szczerości, prawdomówności, pomocy klientowi!!! Niestety firma działa tak, jakby za wszelką cenę, podstępem, chciała złapać klienta i wrobić go, zwyczajnie oszukać, ukrywając szczegóły dodatkowych ogromnych kosztów.