Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3887 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czenek / 2019-12-30 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużyłem telefonicznie umowę z Orange, tylko dlatego, że jest monopolistą w moim bloku z uwagi na światłowód, i przeżyłem szok!!! Mimo że jestem klientem Orange i mam pakiet "rozmowy bez limitu", Orange naliczył mi za połączenia 46,49 zł.
    Nikt mnie o tym nie uprzedził!!! Obsługa klienta to jakiś horror, nie ma innego kontaktu poza rozmową z botem lub nic niewiedzącym konsultantem. I tu zaczyna się łańcuszek połączeń od konsultanta do konsultanta, "godziny" przy słuchawce na twój koszt!!! Mimo to i tak do końca nie załatwisz sprawy, bo to są ludzie bez kompetencji, z "akcentem". I w żaden sposób nie chodzi mi o akcent, lubię Ukraińców tak jak i inne narody, ale na miłość Boską trzeba ich przeszkolić!!!
    W końcu dostajesz niebotyczny rachunek do zapłaty i nikt, naprawdę nikt nie umie ci wyjaśnić składowych tego rachunku. Masz tam wpisane rubryki, np: usługi elektroniczne, telewizja kablowa(!?), koszty przetworzenia, etc., nic mi to nie mówi.
    Nie sztuka brać od ludzi pieniądze i bezczelnie zaniedbywać właściwą, kompetentną ich obsługę: przede wszystkim finansową i techniczną, bo jeszcze nie napisałem o ciągle psującym się sprzęcie, który uniemożliwia odbiór tv i Internetu. Za każdy, jak to Orange mówi uzasadniony przyjazd technika płacisz ok. 150 zł, a czy jest uzasadniony czy nie, to już ich widzimisię i wtedy strach pomyśleć ile możesz zapłacić.

    ZaletyAbsolutnie brak!!! Nigdy więcej ORANGE!!!
    WadyObsługa klienta!!! Brak szczerości, prawdomówności, pomocy klientowi!!! Niestety firma działa tak, jakby za wszelką cenę, podstępem, chciała złapać klienta i wrobić go, zwyczajnie oszukać, ukrywając szczegóły dodatkowych ogromnych kosztów.
  • ~Clio / 2019-12-30 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna nieudolność, kłamstwa, niedotrzymywanie terminów.Po niewiarygodnych problemach dopiero półtora miesiąca po przeprowadzce podłączenie stałego telefonu, internetu nadal brak, bo technicy przynieśli umowę z błędami. Osoby na infolinii w większości na skutek dużej fluktuacji personelu.
    WadyBrak dobrego zasięgu dla telefonów komórkowych pomimo reklamacji w samej Warszawie!
  • ~taintedsystem / 2019-12-29 21:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza sieć moim zdaniem. Oferta flex, z której korzystam, jest czymś nieporównywalnie opłacalnym biorąc pod uwagę cenę do oferowanego pakietu. 30zł i mam 30GB internetu, no-limit rozmowy, SMS i MMS w Polsce i UE, dodatkowo nielimitowany transfer na Facebooka, messengera, instagrama, tiktoka, snapchata i inne social media. Kupuje również music pass z video pass za 25zł na miesiąc i mam nielimitowany transfer na netflixa, youtube, hbo go, Spotify, tidala i deezera. Płacę 55zł i nigdy nie potrafię wykorzystać transferu 30GB, więc zawsze przelewam go po innych użytkownikach flex (rodzina, znajomi).

    Z zasięgiem nigdy nie miałem problemu. Może dlatego, że mieszkam w metropolii górnośląskiej. Prędkości przy trzech kreskach zasięgu według speedtest to około 40/20, pingu 18, jak na Internet mobilny, dobre osiągi.

    Nie rozumiem dlaczego Orange jest takie złe. Jedyne co mnie denerwowało to telemarketerzy gdy miałem abonament, ale wystarczyło wycofanie zgody marketingowej w aplikacji Orange. Dodatkowo biuro obsługi jest godne polecenia. Ja mam ten plus, że w aplikacji flex mam czat który jest aktywny 24/7 i pomogą w każdej sprawie.
    ZaletyOrange Flex oferta bezkonkurencyjna, zasięg, prędkości, zaufanie
    WadyBrak
  • ~emka / 2019-12-28 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma, od początku umowy zamiast 10mb/s jest 6, cały czas wysoki ping w grach, niestabilne łącza.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne łącza, 6mb/s zamiast 10, wysoki ping w grach ponad 150ms
  • ~Anonim / 2019-12-26 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Normalnie gów** kurde lte jest okropny bo lkiedys mielem 30mbps a od 2 dni mam 1mbps i youtube to nie odpalisz a żeby w gry grać też jest problem trochę a mój kolega niecały 1km z tąd siedzi na dup** i ma neostrade 80mbps a ja mam max 10mbps ale i tak tyle nie mam dostępne w ofercie. a jest teraz taki wolny net że nie mogę zaznaczyć w tej opinii że nie jestem robotem
    ZaletyNic
    WadySłaby lte
  • ~Orange do dno / 2019-12-23 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie wysrała Francja, bagiety mają internet na żetony i jest wolniejszy niż w Korei Północnej. Pies im dupe lizał
    ZaletyDobre finansowanie iPhonów
    WadyWszystko jest wadą
  • ~Hubert / 2019-12-22 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzednicy określili Orange jako dno. Bez przesady ! Dno jest czymś namacalnym. To gówno jest ZEREM !!! Zerowa obsługa. Zero wsparcia. Bajzel ! A do tego złodziejstwo!!!! Wyłączyli mi ignoranci Internet i nie ma nikogo kompetentnego kto to wyjaśni. Złodzieje
    ZaletyBRAK
    No może ładny kolor logo
    WadySame wady.
  • ~Nigdy / 2019-12-22 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć NUMER 1. gdzie, kto, co za debil ocenia numer 1. Od końca. Nie będę opisywał co mnie spotkało, jakie problemy i jak zostałem potraktowany, tylko założyć sprawę. Trudno, to była ostatnia umowa z tą nie konkretną, nie poważna i traktując klienta jak śmiercią. Do chwili podpisania umowy, prawie nosili mnie na rękach. Gdy umowa była już podpisana to brakowało slowa"sp....... j. Nie polecam, nie polecam i raz jeszcze nie polecam. ZARZĄD NIECH ZACZNIE CZYTAĆ OPINIE I WYCIĄGA WNIOSKI. Nigdy więcej umowa z tak nie poważna firmą.
    ZaletyBrak i nigdy ich nie bylo
    WadyTa firma powinna nazywać się "JEDNA WIELKA WADA"
  • ~Materac / 2019-12-20 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepraszam za złownictwo, ale "orange" to jedno wielkie pieprzone gówno. Internet z pakiety 20mb/s osiąga maksymalną prędkość 0,8mb/s. Nie da się grać w gry ani oglądać filmów. Skoro sieć 20mb/s tak działa, to jak działa śwatłowód 1 gb/s... Może osiągnie maksymalnie 10 mb/s....

    Nie popełnijcie tego błędu i nie bierzcie internetu od orange, obsługa klienta i sama jakość usług, to nie dno, a wręcz gówno.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~Zawiedziony klient / 2019-12-19 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange - dno totalne. Po problemach z przeniesieniem internetu do nowego miejsca zamieszkania, nie zaproponowano mi np. cesji na nowego najemcę albo innej możliwości. Pracownik salonu rozwiązał zatem umowę (na początku roku) z adnotacją: rozwiązanie umowy bez kary umownej. Przed rozwiązaniem umowy przez 2 miesiące nie mieliśmy dostępu do internetu ze względu na opieszałość Orange. Mimo tego wystawiali faktury. Kilka reklamacji - niby uwzględnione ale ani razu nie przysłali potwierdzenia złożenia reklamacji. O wynikach złożonych reklamacji dowiadywałam się dzwoniąc do BOK po kolejnych wezwaniach do zapłaty. Standardowa odpowiedz: reklamacja została uwzględniona, a po miesiącu - kolejne wezwanie. Sprawa w końcu zakończyła się, podobno. Po 9 miesiącach od rozwiązania umowy SZOK - mail z firmy windykacyjnej z informacją o wykupieniu długu. 4 próby telefonicznego kontaktu z BOK Orange. 3 konsultantów nie było w stanie sprawdzić o jakie zadłużenie chodzi w ogóle. Ostatni - jako jedyny - stwierdził, że sprawa dotyczy braku kary umownej za rozwiązanie umowy. Rozmowa trwała blisko 40 min. Kolejna reklamacja dotycząca nie tylko błędu pracownika salonu (to jest specjalista,który powinien znać przepisy firmy) ale i braku kontaktu w sprawie pomyłki, kosztów rozwiązania umowy czy jakiegokolwiek pisma/wezwania do zapłaty w niniejszej sprawie tak by była możliwość ustosunkowania się byłego klienta. Po wczorajszych telefonicznych reklamacjach - po raz pierwszy wysłane zostały smsy z info o ich przyjęciu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak podstawowej wiedzy w przypadku niektórych pracowników salonów i konsultantów. Brak potwierdzenia przyjęcia reklamacji. Sprzedaż RZEKOMYCH długów firmom windykacyjnym bez poinformowania klienta o konieczności uregulowania jakiejś opłaty.
  • ~Mateusz / 2019-12-18 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy istniejący internet na świecie. Nie polecam... Cały czas problemy z łączeniem. Dużo lepiej sprawdzał się 10 lat temu modem z Neostrady z prędkością 512kb/s.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Już nie klient / 2019-12-17 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w salonie to jakaś porażka. W ramach przedłużenia umowy usłyszałam "zrezygnować ze wszystkiego". Nic innego mi nie zaproponowano, chociaż korzystałam z Orange Love. Zgodnie z sugestią pracownika - zrezygnowałam. I tu kolejna niespodzianka- ów pracownik nie zgłosił mojej rezygnacji, czego efektem jest faktura na ponad 200zł. Sprawy nie da się załatwić przez tel. A do konta nie mogę się zalogować, bo przeniosłem usługi. Tak "sieć nr 1 w Polsce" nadciąga byłych klientów
    ZaletyPo ostatnich wizytach w salonie-BRAK
    WadyTak, same wady
  • ~Jan / 2019-12-17 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się kiedyś orange było wyznacznikiem dla innych sieci dziś orange to DNO. Przestrzegam przed podpisywaniem umów z tą firmą. Mój kuzyn przeniosł numer do Orange i nie dostał abonamentu przez 3 miesiące gratis. Chodź na ich stronie wyraźnie widnieje ,przenies numer i ciesz się 3 miesiącami bez abonamentu. Poszły pisma do orange , orange odpisał że nie ma tego w jego umowie i nie mogą zrobić 3 m-c bez abonamentu. Uważajcie co podpisujecie, jeśli ma być bez abonamentu niech na umowie wam to pokażą, jeśli macie dostać tel.nie wiem gratis też niech wam to pokażą gdzie to jest zapisane na umowie, bo później zostaniecie odes9ani z kwitkiem. Co innego mówią co innego jest na umowie. Przestrzegam - kłamstwo jeszcze raz k9amstwo. Lepiej przejść do Plusa, Play czy T-mobile.
  • ~Marcin / 2019-12-17 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś wyznacznik dla innych sieci komórkowych i internetu obecnie dno dna modemy i części najtańsza chińszczyzna bez marki co gubią zasięg po 2 metrach mimo iż masz kartę sieciową za 500 zł z dodatkowymi antenami + do tego porozumiewać się z nimi to jak gadanie do ściany nikt nic nie potrafi nie wiedzą tylko " ktoś przyjdzie" " zobaczą "
    ZaletyKolor modemu jest czarny. Lubię czarny kolor
    WadyKiedyś wyznacznik dla innych sieci komórkowych i internetu obecnie dno dna modemy i części najtańsza chińszczyzna bez marki co gubią zasięg po 2 metrach mimo iż masz kartę sieciową za 500 zł z dodatkowymi antenami + do tego porozumiewać się z nimi to jak gadanie do ściany nikt nic nie potrafi nie wiedzą tylko " ktoś przyjdzie" " zobaczą "
  • ~Kacper / 2019-12-14 23:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Mój kod na dodatkowe 50 zł przy rejestracji od Orange Flex: KACPEREM9H
    Dzięki!
    ZaletyDobra cena
    O wiele lepszy zasieg niz u konkurencji
    subskrypcja jak np w spotify
  • ~Materac / 2019-12-14 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet co chwile się zawiesza... W taryfie 20mb/s max jaki udało mi się osiągnąć to 1,2 mb/s ..., ba ten moment film na yt w jakości 720 ładuje się dobre 10/15 min.... A w granie w gry gdzie potrzeba dobrego neta to można pośnić....
    ZaletyChyba tylko w ofercie....
    Wadywszystko z tej sieci....
  • ~Dawid / 2019-12-14 08:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Żeby zamówić telefon na stronie Orange na przedłużenie umowy, trzeba się bawić w detektywa i czekać na okazję aż się pojawi, bądź też nie. To jest absurdalne, żeby w dzisiejszych czasach trzeba było czekać na telefon tygodniami aż się pojawi!
  • ~Vlad / 2019-12-13 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!!
    Dla wszystkich wyjeżdżających za granice...sprawdzajcie swoje faktury po powrocie.
    Moj przypadek dotyczy Kuby, otrzymalem rachunek za rozmowy mimo że nie używałem telefonu.
    I teraz uwaga !!!
    Reklamacja !! najpierw poprzez aplikacje Moj Orange chatowanie z konsultanten ...wrrr..wmawianie mi że napewno odbierałem połączenia(tak wynikalo z bilingu) na nic moje zapewnienia że nie używałem telefonu i i że w moim telefonie w historii polączeń nie ma śladu aby takie połączenia miały miejsce !!!
    pozostaje
    zlożenie reklamacj..
    chatownik zapewnia że po kilku dniach ktos zadzwoni..
    Nie dzwoni,więc idę osobiście do BOKu...
    I tutaj zaskoczenie bo dostaję informację że odpowiedź na reklamację została rozpatrzona odmownie i informacja zostala wyslana na mojego mejla tydzien temu...
    Nic takiego nie dostalem..
    Niech pan dobrze sprawdzi..
    sprawdzam przy pani,pokazuje że nie ma takiego mejla z dzialu reklamacji, ale za to jest mejl z fakturą z Orange..
    to niech pan sprawdzi moze w spamie...
    sprawdzamy...nic..
    pytam jak to możliwe że mam dodatkowe opłaty za rozmowy na Kubie skoro nie odbierałem żadnych rozmow..
    to moze poczta?
    ja nie mam aktywowanej poczty !!!
    Pani sprawdza ...no nie ma pan..wrrr
    Mysle że osoby rozpatrujące reklamację ograniczyly się jedynie do spojrzenia na biling, natomiast nie zadały sobie trudu aby choć na chwilę przyjąć hipotezę że może klient mówi prawdę i może coś jest nie tak z systemem ...że to dziwne że w historii polączeń w aparacie tel. nie ma tych polączen, ale za to są w systemie...i co to za numer?
    Kwota nie jest wielka ale obiecalem sobie że za nią przynajmiej pozwolę sobie na odrobine zlośliwości i będę ostrzegal innych przed nieuczciwymi praktykami firmy Orange...
    i przed nieudolną ekipą doradcow..konsultantów..i osób z działu tech. ktorzy nie potrafią sprawdzić istoty problemu...
    Żałuję że to już nie ten Orange co kiedyś,można było rozwiązać wszystkie niejasności w BOK z "żywym czlowiekiem"..
  • ~Ania / 2019-12-13 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam . Jest to udlugodawca który po tym jak klient podpisze umowę zostawia go samemu sobie. W razie usterek które w przeciągu roku dwukrotnie nam sie trafiły z winy Orange nie ma możliwości zgłoszenia for free . Infolinia jest płatna nawet dla klientów w sytuacji kiedy usługa nie działa ( mówię o internecie i telewizji) można zgłosić w placówce która niekoniecznie w danym momencie jest pod nosem, albo zapłacić niemałe pieniądze za połączenie z Bok . Ja rozumiem sytuacje kiedy na infolinie nie dziwni klient Orange i wtedy jest płatna . Nie. Tutaj za każda pomoc telefoniczna trzeba płacić i to nie małe pieniądze. Tak Orange dba o swoich klientów . Nie polecam i jak tylko umowa wygaśnie wracam do Vectry . Żeby w 21 wieku tak duża firma nie oferowała klientom darmowej obsługi klienta i pomocy technicznej ( chodzi mi przede wszystkim o usługi telewizyjne i internet ) to zart . Żeby zgłosić reklamacje odnośnie naliczenia opłaty za mój telefon z winy usługodawcy ( usterka w okolicy oraz wymiana fun boxa) poinformowano mnie ze muszę zadzwonić na Bok ( za co znowu zapłacę ) albo mam jechać do placówki 5 km dalej (sic!)
  • ~wlkp / 2019-12-11 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jak to możliwe ze ta firma funkcjonuje , to jest chore oszukują kłamią omijać firme orange szerokim łukiem beznadzija Orange to najgorsza firma telkomunikcyjna w Polsce wiem co pisze byłem ich klijentem masakra w salonie to pracownik orange nie potrafi nawet płątnosci kartą zrobic hhahaha
    Zaletybrak
    Wadykłamcy! oszusci beznadzieja!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184