strona 165 z 199
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »
-
~leon / 2020-03-15 09:15
Spoko, polecam, szału ni ma ale nie ma co wybrzydzać -
-
~Umatic / 2020-03-14 23:42
Orange i internet nie powinni istnies, fatalna porażka każdego dnia O te samej porze internet się rozlacza i nie ma go wogole ZaletyZeroWadyDuzo -
~JereM / 2020-03-14 19:02
Internet to totalna porażka, mieli zalozyc u mnie światłowód 2 lata temu i dalej nici z tego ZaletyNicWadyInternet wolny -
~Jkkk / 2020-03-14 12:06
Najgorsze gowno z jakim miałam kiedykolwiek styczność!! Nie polecam z całego serca. Oszuści i złodzieje ZaletyŻadnych!!!!!!! -
~Kamil / 2020-03-12 12:19
5.03.2020.zadzwonili do mnie żeby przedłużyć umowę. Zależało mi na tym aby abonament był z telefonem którym miał być iphon XR.Umowe miał dostarczyć kurier dwa dni po dogranej sprawie, a że to był czwartek to pozwoliłem sobie zadzwonić z pytaniem co dzieje się z umową w poniedziałek. Pa n na infolinii przeprosił mnie za sytuację twierdząc że umowa nie dojdzie ponieważ nie dość że doradca zapisał zły nr tel do kontaktu dla kuriera to wysłał samsunga s10 zamiast iphona. Twierdził też że dogramy przez tel. Umowę i szybko wyślą nowa do podpisu już z nowym telefonem. I co?? Wczoraj dzwoniłem po 3 dniach. Kobieta ktora ze mną rozmawiała twierdzi że zamowienie pierwsze jest anulowane ze względu na podany zły nr tel kurierowi a drugiego wg nie ma... Jak myślicie jaka ocenę wystawić Orange? ZaletyZeroWadyGdyby niski poziom był by nagradzany Orange dostało by statuetkę -
~Paweł / 2020-03-11 12:16
NAJPIERW błędy pracownika obsługi przy przenoszeniu numeru, odsyłają potem do salonu. Gdybym chciał podpisać w salonie umowe to bym poszedł od razu a nie wisiał godzine na telefonie a potem czekał w salonie. Usługe uruchamiaja od razu jak przenosisz numer więc przez pewien czas płacisz dwa abonamenty.. oszukują, nie sa grzeczni i wmawiaja Ci ze jesteś głupi bo czego oczekujesz skoro trak jest wszedzoie. MASAKRA! NIE POLECAM!
i jeszcze jedno: błąd pracownika infolinii i musisz zadzwonić do BOK - za tą rozmowę też Cie skasują!!! hahahaZaletybrakWadybłędy pracownika obsługi przy przenoszeniu numeru, odsyłają potem do salonu. Gdybym chciał podpisać w salonie umowe to bym poszedł od razu a nie wisiał godzine na telefonie a potem czekał w salonie. Usługe uruchamiaja od razu więc przez pewien czas płacisz dwa abonamenty.. oszukują, nie sa grzeczni i wmawiaja Ci ze jesteś głupi bo czego oczekujesz skoro trak jest wszedzoie. MASAKRA! NIE POLECAM! -
~Kamil / 2020-03-11 11:42
Korzystam z Orange fleks oferta sama w sobie jest super ale zasięg orange zwłaszcza w godzinach popołudniowych to tragedia. Internet przy lte 1mb albo i mniej. praktycznie nie wczytuje stron a dodam, że mieszkam w dużym mieście a nie na wsi -
~Rico / 2020-03-09 21:18
Długo by pisać co ten operator wyprawia i jak traktuje swoich klientów.
Może potężna kara na operatora by coś zmieniła , bo na chwilę obecną mają wszystko i wszystkich gdzieś .ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~CUSTOMER 1963 / 2020-03-09 19:16
Dotyczy internetu i telefonu stacjonarnego. Niby mamy promocję za internet 80 MB i z tego tytułu upust w wysokości 8,14 zł, ale tego upustu w ogóle nie rozliczają jak trzeba. Po reklamacji ( a zapłaciłam zawyżony o te 8,14 zł rachunek) zapewniali mnie, że nadpłatę uwzględnią. I oczywiście nie uwzględnili - mam czekać 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. Postawiłam się i zażądałam wystawienia faktury obejmującej upust za 2 m-ce, bo tak powinno być. RADZĘ CZYTAĆ I ANALIZOWAĆ FAKTURY, BO NIESTETY W MOIM ODCZUCIU TO ZŁODZIEJSKA FIRMA. OCZYWIŚCIE NIE RADZĘ DZWONIĆ NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA, BO ZAPŁACICIE JAK ZA ZBOŻE, A WYNIK MOŻE BYĆ RÓŻNY. PIERWSZY RAZ SKORZYSTAŁAM Z CZATA, ZOBACZYMY, Z JAKIM EFEKTEM. ZaletyNIE WIDZĘ ŻADNYCHWadyPRAWIE WSZYSTKO, W BOK SĄ WPRAWDZIE UPRZEJMI, ALE SPRAWY NIE ZAŁATWIĄ JAK TRZEBA. A ZA UPRZEJMOŚĆ JUŻ PŁACICIE W ABONAMENCIE, WIĘC ŁASKI NIE ROBIĄ -
~Na karte / 2020-03-07 18:38
Wyłudzenie nr PESEL. Przy próbie rejestracji, po wpisaniu nr telefonu i nr PESEL, wyskakuje komunikat: "Rejestracja w nowym Mój Orange
Weryfikacja – czat
Potrzebna jest dodatkowa weryfikacja.
Dalej przez proces rejestracji przeprowadzi Cię doradca na czacie.
Do zakończenia rejestracji potrzebny jest kontakt z doradcą na czacie. Spróbuj raz jeszcze w godzinach pracy doradców. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:30."ZaletyBrakWadyWyłudzenie -
~Kubikolos / 2020-03-06 20:21
Szkoda gadać co to za dziadostwo. Żeby jeszcze internet działał a tutaj rozłącza linie cały czas a technik mówi, ze to moja wina/sprzętu.. Funbox wymieniony a dalej nie działa.. Na swoim routerze to samo.. kabel telefoniczny nowy, wzięty również z fumboxa i co, kabel uszkodzony? ZaletyŻadnychWadyRozpaczający się internet
Brak pomocy technicznej -
~GROM / 2020-03-06 13:23
Beznadziejny zasięg w gminie Kolbudy.............................................................................. ZaletyŻadnych zaletWadyZasięg -
~LOL / 2020-03-05 18:55
Porażka , przysyłają fv z nie wiadomo jakimi kwotami. Obsługa mało kompetentna . Linia awaryjna , internetu brak. Natomiast jak się kończy umowa dzwonią jak porąbani a jak przyjdzie coś załatwić to tylko zagryźć zęby i wyjaśniać poprzez infolinię .REKLAMACJE ŚMIECH!!!!!
3 miesiąc borykam się ze złym rozliczeniem.
NIGDY WIĘCEJ tego operatora!!!!!!!
Może w końcu by się ktoś zainteresował takimi oszustwami .ZaletybrakWadywszystko , brak połaczenia , awaria lini, -
~Pollo / 2020-03-04 21:39
Po raz pierwszy mam styczność z tą firmą i na pewno po raz ostatni (czekam z niecierpliwością do końca umowy). Internet, światłowód 300Mbps - co do samej usługi póki co nie mam większych zastrzeżeń, natomiast obsługa klienta jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Utrudniony kontakt z doradcami,brak możliwości złożenia reklamacji drogą mailową, czaty zazwyczaj nie działają, boty... Doradcy wprowadzają w błąd, nie posiadają wiedzy na temat oferowanych usług i promocji, nie potrafią wyjaśnić składowych znajdujących się na fakturze. Nie polecam absolutnie nikomu, szczególnie osobom o słabych nerwach. ZaletySzybki internet,ale niestety i tu zdarzają się wpadkiWadyObsługa klienta poniżej krytyki -
~Jakub / 2020-03-04 07:24
Tragedia. Nawet dodzwonić sie do konsultanta nie można. WadyWszystko! -
~Jola / 2020-03-02 18:25
Beznadzieja, jak chcesz odejść to robią problemy, drogo, internet się wiesza, złodziejstwo g o w niana obsługa klienta ZaletyNie maWadySame -
-
~Fortnite Gamer / 2020-03-02 15:56
orange to najgorsza firma jaką znam debile hamy i wogóle -
~Krzysztof, Henryk / 2020-03-01 09:16
Poprawna opinia o Orange (zmuszają mnie do JEJ ZAMIANY!!!) ORANGE TO OSZUŚCI !!!!!! Jeśli moderatorzy (podejrzana sprawa, bo ustalają jak Ziobro w sądownictwie, co mam napisać !!!!!!!!!!) mają jakieś "ale" to jest nagrana moja rozmowa z "objaśniaczem" z info Orange , gdzie za ROZMOWĘ, MIMO ABONAMENTU MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ!! a mimo 17 minut rozmowy nie wyjaśnił mi dlaczego na "mój (Chacha!!!) Orange" zjawiło się 20 PLN więcej niż wynika z wykazu połączeń , sic !!!!!!!!! ZaletyWytrenowani w robieniu wody z mózgu "doradcy"WadyNie uznają wcześniejszego rozwiązania umowy, NAWET ŚLUB KOŚCIELNY DA SIĘ ROZWIĄZAĆ !!! z tymi pijawkami nieeee !!! -
~Użytkownik / 2020-02-29 17:08
Wolne połączenie, co chwile przerwy w dostawie internetu ZaletyNie ma -
~Adrianossss / 2020-02-28 20:53
Tak dziala orange , kilka dni internet stacjonarny dziala normalnie a po tym zwalnia na kilka dni ze nawet nic na youtubie nie moge odtworzyc , co chwile restaruje router bo sie zawiesza , gdybym mieszkal w jakiejs wiekszej miejscowosci napewno nie korzytalbym z ich oferty , o wymiane sprzetu trzeba sie prosic 2 lata , serwisanci zdarzaja sie tacy ze nic nie potrafia zrobic i tylko szukaja pretekstu zeby zwalic przyczyne problemu ( a to kabel za dlugi , a to wina komputera , itd. itp . ) Wadynie dziala tak jak powinien
strona 165 z 199
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »