Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3887 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rico / 2020-03-09 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo by pisać co ten operator wyprawia i jak traktuje swoich klientów.
    Może potężna kara na operatora by coś zmieniła , bo na chwilę obecną mają wszystko i wszystkich gdzieś .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~CUSTOMER 1963 / 2020-03-09 19:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy internetu i telefonu stacjonarnego. Niby mamy promocję za internet 80 MB i z tego tytułu upust w wysokości 8,14 zł, ale tego upustu w ogóle nie rozliczają jak trzeba. Po reklamacji ( a zapłaciłam zawyżony o te 8,14 zł rachunek) zapewniali mnie, że nadpłatę uwzględnią. I oczywiście nie uwzględnili - mam czekać 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. Postawiłam się i zażądałam wystawienia faktury obejmującej upust za 2 m-ce, bo tak powinno być. RADZĘ CZYTAĆ I ANALIZOWAĆ FAKTURY, BO NIESTETY W MOIM ODCZUCIU TO ZŁODZIEJSKA FIRMA. OCZYWIŚCIE NIE RADZĘ DZWONIĆ NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA, BO ZAPŁACICIE JAK ZA ZBOŻE, A WYNIK MOŻE BYĆ RÓŻNY. PIERWSZY RAZ SKORZYSTAŁAM Z CZATA, ZOBACZYMY, Z JAKIM EFEKTEM.
    ZaletyNIE WIDZĘ ŻADNYCH
    WadyPRAWIE WSZYSTKO, W BOK SĄ WPRAWDZIE UPRZEJMI, ALE SPRAWY NIE ZAŁATWIĄ JAK TRZEBA. A ZA UPRZEJMOŚĆ JUŻ PŁACICIE W ABONAMENCIE, WIĘC ŁASKI NIE ROBIĄ
  • ~Na karte / 2020-03-07 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłudzenie nr PESEL. Przy próbie rejestracji, po wpisaniu nr telefonu i nr PESEL, wyskakuje komunikat: "Rejestracja w nowym Mój Orange

    Weryfikacja – czat

    Potrzebna jest dodatkowa weryfikacja.
    Dalej przez proces rejestracji przeprowadzi Cię doradca na czacie.
    Do zakończenia rejestracji potrzebny jest kontakt z doradcą na czacie. Spróbuj raz jeszcze w godzinach pracy doradców. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:30."
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzenie
  • ~Kubikolos / 2020-03-06 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać co to za dziadostwo. Żeby jeszcze internet działał a tutaj rozłącza linie cały czas a technik mówi, ze to moja wina/sprzętu.. Funbox wymieniony a dalej nie działa.. Na swoim routerze to samo.. kabel telefoniczny nowy, wzięty również z fumboxa i co, kabel uszkodzony?
    ZaletyŻadnych
    WadyRozpaczający się internet
    Brak pomocy technicznej
  • ~GROM / 2020-03-06 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny zasięg w gminie Kolbudy..............................................................................
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyZasięg
  • ~LOL / 2020-03-05 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka , przysyłają fv z nie wiadomo jakimi kwotami. Obsługa mało kompetentna . Linia awaryjna , internetu brak. Natomiast jak się kończy umowa dzwonią jak porąbani a jak przyjdzie coś załatwić to tylko zagryźć zęby i wyjaśniać poprzez infolinię .REKLAMACJE ŚMIECH!!!!!
    3 miesiąc borykam się ze złym rozliczeniem.
    NIGDY WIĘCEJ tego operatora!!!!!!!
    Może w końcu by się ktoś zainteresował takimi oszustwami .
    Zaletybrak
    Wadywszystko , brak połaczenia , awaria lini,
  • ~Pollo / 2020-03-04 21:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy mam styczność z tą firmą i na pewno po raz ostatni (czekam z niecierpliwością do końca umowy). Internet, światłowód 300Mbps - co do samej usługi póki co nie mam większych zastrzeżeń, natomiast obsługa klienta jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Utrudniony kontakt z doradcami,brak możliwości złożenia reklamacji drogą mailową, czaty zazwyczaj nie działają, boty... Doradcy wprowadzają w błąd, nie posiadają wiedzy na temat oferowanych usług i promocji, nie potrafią wyjaśnić składowych znajdujących się na fakturze. Nie polecam absolutnie nikomu, szczególnie osobom o słabych nerwach.
    ZaletySzybki internet,ale niestety i tu zdarzają się wpadki
    WadyObsługa klienta poniżej krytyki
  • ~Jakub / 2020-03-04 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nawet dodzwonić sie do konsultanta nie można.
    WadyWszystko!
  • ~Jola / 2020-03-02 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, jak chcesz odejść to robią problemy, drogo, internet się wiesza, złodziejstwo g o w niana obsługa klienta
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Fortnite Gamer / 2020-03-02 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    orange to najgorsza firma jaką znam debile hamy i wogóle
  • ~Krzysztof, Henryk / 2020-03-01 09:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Poprawna opinia o Orange (zmuszają mnie do JEJ ZAMIANY!!!) ORANGE TO OSZUŚCI !!!!!! Jeśli moderatorzy (podejrzana sprawa, bo ustalają jak Ziobro w sądownictwie, co mam napisać !!!!!!!!!!) mają jakieś "ale" to jest nagrana moja rozmowa z "objaśniaczem" z info Orange , gdzie za ROZMOWĘ, MIMO ABONAMENTU MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ!! a mimo 17 minut rozmowy nie wyjaśnił mi dlaczego na "mój (Chacha!!!) Orange" zjawiło się 20 PLN więcej niż wynika z wykazu połączeń , sic !!!!!!!!!
    ZaletyWytrenowani w robieniu wody z mózgu "doradcy"
    WadyNie uznają wcześniejszego rozwiązania umowy, NAWET ŚLUB KOŚCIELNY DA SIĘ ROZWIĄZAĆ !!! z tymi pijawkami nieeee !!!
  • ~Użytkownik / 2020-02-29 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolne połączenie, co chwile przerwy w dostawie internetu
    ZaletyNie ma
  • ~Adrianossss / 2020-02-28 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dziala orange , kilka dni internet stacjonarny dziala normalnie a po tym zwalnia na kilka dni ze nawet nic na youtubie nie moge odtworzyc , co chwile restaruje router bo sie zawiesza , gdybym mieszkal w jakiejs wiekszej miejscowosci napewno nie korzytalbym z ich oferty , o wymiane sprzetu trzeba sie prosic 2 lata , serwisanci zdarzaja sie tacy ze nic nie potrafia zrobic i tylko szukaja pretekstu zeby zwalic przyczyne problemu ( a to kabel za dlugi , a to wina komputera , itd. itp . )
    Wadynie dziala tak jak powinien
  • ~Kamil / 2020-02-28 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    gorszego internetu w życiu nie iałem, orange to kompletny badziew i nikomu tej sieci nie polecam, szkoda ze się nie da dać 0 gwiazdek na 5.. to jest wyrzucanie pieniędzy w błoto, 50kb/s? za 80 zl miesięcznie? to jest jakiś żart.
    Zaletyzadnych, kompletnie nic
    Wadywolne połączenie, praktycznie żadne, za drogo jak na internet 50kb/s maksymalnie, to ścierstwo. Obsługa klienta w niczym nie pomaga.
  • ~Niezadowolony / 2020-02-28 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie do końca zamontowano internet jak mi obiecano ,na korytarzu skrzynka przyłączeniowa nadal jest niechlujnie zamontowana ,nie zamknięta ,każdy do niej ma dostęp .w dalszym ciągu nie podłączono przez przewód utp gdzie mnie zapewniono przy podpisywaniu umowy,zostałem oszukany
    ZaletyBardzo powolny światłowód miało być 1 Gb/s a jest tak zamulony powolny,niespełnia moich oczekiwań ,jestem niezadowolony jak i z montażu przez pseudo techników
    WadyNiedbalstwo w montażu ,pozostawiono ,,syf i brud”.Technicy przyszli nie zorganizowani i nie przygotowani , bez swoich narzędzi czyli młotka czy drabiny itd . Montując światłowód uszkodzili go i pozostawili nie naprawiając go,jednocześnie zawieszając go na ścianie źle usadowili kołki mocujące. Będąc u operatora Orange zgłaszano to wielokrotnie ,informując że technicy po zamontowaniu zapewniając mnie że załączą do komputra przewodem utp i uruchomią i tego nie wykonano do dnia obecnego trwa to już miesiąca .
  • ~Ania / 2020-02-28 07:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem z niesmaczna całą zaistniałą sytuacją firmy orange oraz działaniem usług. Od 10lat jestem klientem tej firmy i chyba o 10 za długo. Nie spodziewałam się po nich takiego obrotu sprawy i ich działania. W kwietniu 2019 r.przeprowadziłam się na wieś. Poszłam do salonu by założyli mi Neostradę. Pani połączyła mi wszystkie usługi w jedną całość na jeden rachunek i jedno konto. Niby fajnie. Ale przy zamknięciu starego konta nie miałam żadnej informacji że jest jakaś tam niewielka kwota do uregulowania. Kilka dni temu a mamy już rok 2020 dostałam od nowej właścicieli rachunek z października z 2019r iż mam zapłacić 35zl z groszem. Biorę ten rachunek lecę do salonu i pytam dlaczego wysłali mi na stary gdzie mieli nowy adres co najlepsze na stare nazwisko a od dwóch lat mam zmianę. I co to za rachunek. Ona sprawdza mówi że rachunek jest już zamknięty i odanny do firmy windykacyjne. Poczułam się jak by mi ktoś w mordę dał. Kwota nie wielka bo 35zl ale jest. Rozumiem gdybym nie płaciła za ich usługi to by było ok. Mają jeden wielki burdel. Nie z mojej winy zaistniała taka sytuacja tylko z ich. Co najlepsze usługi ich są ostatnimi czasy do bani. Po 2-3 razy w miesiącu dzwonię i informuje że nie chodzi mi internet. Dają używany sprzęt który się przegrzewa. Z białego plastiku robi się brązowy. Szkoda słów
    ZaletyBrak
    WadyKiepska jakość
  • ~wiktor / 2020-02-26 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie chcą mi założyć internetu a mam ich studzienke z światłowodem przed domem nie polecam .
    Zaletybrak
    Wadynie chcą załozyc internetu
  • ~Agata / 2020-02-26 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu w Orange nie polecam nikomu!!! Tragedia, załadowanie filmu graniczy z cudem, zacina się, przerywa, nie działa, chociaż nadajnik ORANGE znajduje się 8km dalej, strony internetowe ładują się kilka minut. "Fachowcy" tej firmy rozkładają ręce, twierdząc, że nic się nie da zrobić i tak musi być.

    Polecam zastanowić się przed podpisaniem oferty. Dodam, że moje faktury za usługi rosną i nikt nie jest w stanie wyjaśnić mi skąd biorą się te ceny. Korzystam z tej firmy od lat, lecz aktualnie jestem zmuszona zmienić dostawcę.
    ZaletyŻadnych zalet.
  • ~Anka / 2020-02-26 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy ORANGE LOVE -Absolutnie nie zawierac umowy przez telefon!
    Bardzo dokładnie czytać warunki na umowie,ale to i tak nic nie da.
    Uwaga infolinia płatna! gadają godzinami niby tłumaczą,a nabijają rachunek.
    Faktury zawyżone-reklamacja? zapłać za telefon!Niedziła televizja?
    zapłać za telefon!
    UWAGA NA OFERTE LOVE MINI !
    telefon stacjonarny nie jest w tej cenie-trzeba zapłacić oddzielnie-to oferta droższa niż
    STANDART LOVE.
    NIE dzwińcie do nich bo powiedzą co innego niż zrobią.A zapłacicie.
    W punktach obsługi nie chcą obsługiwać tych klientów co zawarli umowę przez telefon!
    A ponoć powinni-tak mówią na infolini.Wierzyć?
    Odradzam ORANGE,nie wiem ile warte są inni dostawcy,JA JESTEM UZIEMIONY W ORANGE NA DWA LATA
    Pozdrawiam klientów OR.Anka
    nie opiniuje niczego w necie ale tym razem niewytrzymałem
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Staś / 2020-02-25 13:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Sku***ele od dwóch lat zwlekają z doprowadzeniem światłowodu na osiedle, gdzie tuż za osiedlem od roku jak nie lepiej jest światłowód. Zadeklarowali, że doprowadzą w marcu... I co? Teraz deklarują, że będzie w listopadzie... Przy takim tempie przekładania inwestycji to nigdy osiedle nie dostanie światłowodu...
    ZaletyGÓWNO
    WadyWSZYSTKO
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184