Do dzisiaj wszystko było ok. I nagle taka sama sytuacja. Brak wifi, brak tv. Znowu zgłosiłam, znowu 36 godzin i znowu 10 GB w ramach rekompensaty. Czekam zatem na sms, że nie mogli się skontaktować i nie zastali mnie w domu, z którego właściwie nie wychodzę od 15 marca, bo jak większość pracuję zdalnie. Właściwie to nie pracuję, bo Orange uniemożliwia to. Obawiam się, że czeka mnie długi czas bez usług, za które płacę, brak możliwości wykonywania pracy oraz masa nerwów. Po tych sytuacjach poważnie rozważam zmianę operatora. Awarie to jedno, zdarzają się, ale ich usuwanie, a właściwie ignorowanie, to zupełnie inna sprawa. Zwłaszcza w tej szczególnej sytuacji, w której znajdujemy się aktualnie.
WadyBrak profesjonalnego wsparcia technicznego. Przesyłanie smsów zawierających nieprawdziwe informacje.