strona 159 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~klient / 2020-04-09 23:29
ty k.u.t.a.s.i.e z.a.s.r.a.n.y! jakbysc mial swiatlo z orange 930Mb/s i po skonfigurowaniu modemu masz k.u.r.w.a na konsoli 40-80ms pingu ze mozna zapomniec o grze online!!! to s.r.a.l bys z nerwow pod siebie ze podpisales z c.h.u.j.a.m.i umowe na 2 lata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Kiient oRANGE / 2020-04-09 20:33
Telefonicznie obiecali mi jeden miesiąc gratis, jak podpisywałem umowę był jeden miesiąc gratis.
Teraz już nie ma... teraz ja muszę o niego walczyć.
W super portalu Twój Orange kwoty wyświetlają się złe, telefonicznie wyjaśniają że na fakturze będzie poprawnie... nie jest.
Dziadostwo... -
~bernard / 2020-04-09 16:26
numer jeden dziadostwa polskiego!!! ludzie nie róbcie tego samego błędu co ja zrobiłem podpisując z tym .......... umowę!!!! trzymajcie się od nich zdala!!! umowa jest podpisana a póżniej zaczynają doliczać koszy które nie wiadomo skąd się biorą!!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH!!! -
~Witold / 2020-04-09 14:57
Firma która wyłudza ode mnie pieniądze. Przenieśli mnie do siebie po rozmowach, z niepodpisaną umową(przesyłali mi 3 razy za każdym razem niezgodną z ustaleniami. i przenieśli do siebie zrywając umowę z poprzednim operatorem. Teraz płacę w playu i biegałem do salonu po zastępczą kartę orange, bo nie miałem jak dzwonić. Teraz z tel na kartę znowu próbowałem od nich odejść ale mnie nie puszczają. Nowemu operatorowi odpowiadają, że niezgodność danych i dają odmowę. Dzwoniłem sprawdzałem jest ok i w jednym i drugim. Odpowiedz orange - mamy na to 30 dni. Powinienem zgłosić to do prokuratury i nadzoru telekomunikacyjnego ale koranavirus mnie blokuje. Kartę za 30 zł którą wykupiłem, bo musiałem, jest darmowa do wszystkich ale i tu niespodzianka, musiałem przelać dodatkowe pieniądze bo do wszystkich z wyjątkiem biura obsługi Tak więc uważam, że postępują jak wnuczek- ten od babci ZaletybrakWadywymuszenie -
~mc / 2020-04-07 21:08
banda debili i oszustów, obiecują marne 10mb/s a mam 0,02 XD!
Na infolinii nie mają pojęcia o internecie, typ kazał mi resetować ruter i później komputer, że to na pewno zepsuty ruter a u sąsiada ten sam problem tfu na tą firmęZaletynie ośmieszajmy sięWadybrakło by miejsca -
~Zdenerwowany Klient / 2020-04-07 14:45
Największy syf, zacinający się internet, ping, duże utraty pakietów a obsługa klienta olewa sprawę!!!! 'problem nje leży po naszej stronie' bla bla bla! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Wściekły klient / 2020-04-07 14:30
Najgorsza sieć na jaką mogłam trafić. Totalny burdel w papierach. Nie mają mojej umowy, ale faktury z kosmosu przychodzą. Zostałam bez operatora, a reklamacje rozpatrują już 30 dni... nie wspominając o tym, że została stworzona jakaś dodatkowa umowa, o której nie miałam zielonego pojęcia. Nikt z infoliniI nie potrafi pomóc. To są jakieś żarty jak traktują klienta. Zdecydowanie nie polecam nikomu! ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~R / 2020-04-07 12:07
Brak możliwości wykorzystania środków.
Kupiłem startem za 5zł. Nie mogę wykorzystać na smsy premium (np na konkurs radia Zet). Po kontakcie z infolinią okazuje się że: aby wykorzystać środki na smsy premium trzeba mieć co najmniej 10zł na koncie (zapis w regulaminie). Wniosek: nie mogę wykorzystać swoich srodkow. -
-
~Karolina / 2020-04-06 19:33
Najgorsza firma usługowa na rynku. Przy zmianie miejsca zamieszkania, okazało się, że pod nowym adresem nie ma możliwości podłączenia internetu stacjonarnego, zamiast niego firma zmusiła mnie do wzięcia internetu mobilnego, który wychodzi drożej i oczywiście ma ograniczenie, za zerwanie umowy, nawet z takiego powodu, jak brak możliwości świadczenia z ich strony dalszych usług grożą duże kary. Ponadto pierwszy rachunek na nowym miejscu zamieszkania był w kwocie 2x takiej jak dotychczas, co oczywiście reklamowałam po kilka razy i w salonie i telefonicznie, reklamacje niby pozytywne, a faktur korygujących nadal nie widać (po 4 miesiącach), a cały czas nękają o upływie płatności, czysta kpina. Dzwoni się na infolinie każdy mówi co innego, pracownicy stacjonarni załamują ręce, szczerze nie polecam. ZaletybrakWadywszystko -
~Piotr / 2020-04-06 14:19
Brak możliwości rozmowy z konsultantem (tylko automat) parodia ZaletyBrak -
~Werka / 2020-04-06 12:42
Od dziesięciu lat jesteśmy w Orange. Firma dba o nowego klienta, o starym już nie pamięta, bo po co. Od momentu podpisania nowej umowy internet zamula, prawie w ogóle go nie ma. Płacimy za usługi Orange słone pieniądze. Pracownicy firmy nie widzą problemu. Po upłynięciu ważności umowy zamierzamy zmienić usługodawcę, bo to co się tutaj dzieje przechodzi ludzkie pojęcie. WadySłaby internet lub jego brak
Problemy z odbiorem kanałów, które wcześniej się nie pojawiały
Brak reakcji ze strony pracowników
Wysokie koszty korzystania z usług -
~wejmrnr / 2020-04-06 01:32
Przez cały dzień internet wyłączał się i włączał, zwolnienia prędkości. ZaletyNie ma zaletWadySłaby internet -
~Kozak / 2020-04-04 22:53
ja se gram wazny meczyk w fortnite a tu czerwone kreski wywalone w ten internet niekupujcie tego przeciaze serwery opoznienia ZaletybrakWadywszystko -
~Pawel / 2020-04-03 20:26
nie dotrzymują obiecywanych prędkości + co chwile urywa łącze ZaletynicWadywszystko -
~Eryk / 2020-04-02 22:40
Złodziejstwo i oszustwo w Orange naprawdę nie polecam tej sieci -
~Joanna / 2020-04-02 14:59
Niekompetentna obsługa. Często na onfolonnii zdarzyło mi się że pracownik rozłączył się, ponieważ nie potrafił poprowadzić dalej sprawy. Infolinia dla klientów Orange jest płatna. To duży skandal. Ty bardziej, że zdarzyło mi się reklamowanie ich usług, za które dodatkowo zostałam obciążona. ZaletySieć jak każda innaWadyOpisane -
-
~aswokdasd / 2020-04-02 13:36
internet mobilny tylko dla ludzi o mocnych nerwach, dziala jedynie od czasu do czasu (zazwyczaj w srodku nocy jak juz wszyscy spia) szczerze odradza, tej "uslugi" bo jest gowno warta Zaletyabsolutnie brakWadywszystko -
~Bakajoko / 2020-04-02 11:12
Internet dno a telewizja jeszcze gorszą nie polecam! -
~Z.S. / 2020-04-01 21:36
Nie włączałem pakietu Hbo w telewizji a naliczono mi opłatę i powiedziano, że włączono go na moją zgodę wysłaną na email. Nie miało to miejsca.. Zmieniono mi bez mojej zgody sposób wysłania faktury z email na adres domowy z czego nie dostałem jej w żadnej formie a naliczono mi kolejną opłatę za to.. -
~Izabela / 2020-04-01 18:18
Nimożna się doprosić o naprawy. Piszą że zlecenie zakończone a tel dalej nie działa
strona 159 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »