strona 156 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »
-
~Kubek / 2020-04-28 18:30
Porażka i zlodziej, oszuści klamcyi chamy, kiedyv zadzwonilismy ze zrywamy umowe bo maja taki slaby internet, to miesiac przed nagle sie sie ruter zespół przyjechał fachowiec i zawolal 190zl, gdybym byl ja to by sie dowiedzial co sadze sami pewnie zepsuli specjalnie, jestem przekonany, nie polecam nikomu ich uslug tylko klamia i naciagaja ludzi a jeich internet jest daleko w tule za innymi, poprostu dramt i porażka -
-
~Abd / 2020-04-27 20:06
Do czasu podpisania umowy wszyscy są mili, pomocni jak się podpisze umowe to brak kontaktu, nikt nie oddzwania. Miesiąc czekałam na odpowiedz w sprawie internetu i dowiedziałam sie ze się nie da zainstalować i to ja musiałam dzwonić nikt nie raczył mnie o tym poinformować chociaż mieli dzwonić po kilku dniach. Do tego ta sztuczna inteligencja w telefonie która z nami rozmawia. Ja rozumiem rozwój technologii ale jak ona dobrze funkcjonuje a nie ze ja muszę 500 razy powtarzać pesel czy nr tel bo robot nic nie rozumie. Ogólnie rzecz biorąc nie polecam Orange i gdybym mogła to w życiu bym nie chciała mieć z nimi nic wspólnego. ZaletyZalet brakWadyWady wszystkie możliwe -
~Karo / 2020-04-27 18:10
Oszuści!! Wprowadzają klienta w błąd a później przychodzą ogromne rachunki do zapłaty!!! -
~Emilia / 2020-04-26 19:13
Brak swiadczenia uslugi na zawarta umowe, czeste awarie i braki internetu i tv,. Utrudniony kontakt w celu zlozenia reklamacji czy uzyskania pomocy. Wymiana dekoderow nie zmienila sytuacji. Serwisanci i ich kilkukrotne wizyty tez nie rozwiazaly problemu. Place regularnie. To kpina!!! ZaletyBrakWadyJak w opini -
~Jo-jo / 2020-04-26 14:05
Brak słów. Po raz kolejny zostałem wy...y przy przedłużeniu umowy. Przy zawieraniu umowy na odległość w rozmowie telefonicznej mówią co innego a na umowie co innego. Fakt że moja wina bo nie chciało mi się czytać całej umowy, ale skoro przy rozmowie pytam się o wszystko i mi pasuje to myślę że tak będzie, ale jest inaczej. Od ponad 10 lat jestem abonentem A przy przedłużeniu umowy zamiast mieć co najmniej takie same warunki i ceny to jest gorzej i drożej. Ostatni raz przedluzylem z nimi umowę!!! ZaletyBrakWadyWszelkiego rodzaju. -
~Klambie / 2020-04-26 03:25
Codziennie rano modlę się do Boga w podzięce za ten cudowny internet w wersji demo na dyskietkach przsyłanym tosteren z kosmosu prosto do ziemniaka ukrytego w moim routerze z orange <3 polecam gorąco ZaletyBrak xDWadyCiągłe problemy z internetem, nikła pomoc ze strony operatorów (2 telefony w ciągu tygodnia i jest coraz gorzej :) ). -
~xncnei / 2020-04-25 20:59
ciągły problem z internetem, jak dzwonię to nic nie wiedza, nie polecam bo to już przez dłuższy czas tak jest ZaletyżadneWadyciągła utrata połączenia z internetem -
~Niezadowolony klient / 2020-04-25 20:41
Złodzieje i oszuści. Tak można podsumować Orange. Zasięg LTE - 5 kresek, na umowie do 150 mb/s , tymczasem wartość nie przekracza 20 mb/s , zazwyczaj wartość ta trzyma się na poziomie 8 mb/s, o dziwo najwolniej działa wieczorem, bo prędkość spada do 1 mb/s a nawet niżej. Czemu napisałem "złodzieje i oszuści"? Za owy internet płacę 70 zł miesięcznie mając łącznie 250 gb do wykorzystania. Brzmi fajnie. Przez pierwszy miesiąc internet działał wyśmienicie. Maksymalna prędkość - 80 mb/s , najniżej 40 mb/s, średnio 50-60mb/s. Po prostu bajka. Ping w grach nie przekraczał 50. Od razu, w następnym miesiącu Orange postanowił pokazać swe prawdziwe oblicze. Bez żadnego powodu Orange obniżył mi jakość połączenia. Jakim prawem? Czemu nagle mam tak słabe połączenie mając ten sam zasięg? Odradzam z całego serca. ZaletyDzwoniąc nieustanie do pomocy technicznej można poznać nowych znajomychWadyZłodzieje i oszuści, na 2 lata skują cię w kajdany i potraktują cię jak niewolnika. -
-
~xxx123 / 2020-04-25 11:06
syf kiła i mogiła złodzieje obsługa klienta , dno kompletne ZaletydnoWadydno -
~Arkam / 2020-04-25 11:00
Obsługa infolini - dramat,
Ciągłe wprowadzanie w błąd.
Chielismy podpisać umowę na internet online... Nie realne jeżeleli nie przedstawisz rachunku tzw cyklicznego.
Cieszę się że nie udało nam się podpisać umowy... Bo jeżeli tak na działać usługa jak obsługa to pozostaje w swojej sieci.ZaletyBrak zaletWadyObsługa klienta, kontakt, kompetencje -
~Tomek / 2020-04-24 20:40
Kiedy próbuje w wolnym czasie obejrzeć YouTube internet z tej firmy na to nie pozwala. Taki sam problem mam z grami, w niektórych grach mój ping wynosi powyżej 40 tysięcy, przy czym nawet nie mogę ruszyć się z miejsca. Kiedy internet bardzo się scina i tak cały czas nalicza mi dużo MB. Mam nadzieję, że firma niedługo zostanie zdjęta. ZaletyBrak zaletWadyPraktycznie cała firma -
~Luk / 2020-04-24 16:05
Generalnie dramat i zero dbałości o klienta, który ma umowę od kilku lat. Technicy byli wczoraj i tak naprawili internet, że już dzisiaj przerywa. Jeżeli drobny wiatr uniemożliwia prawidłowe dostarczanie internetu w 2020 roku to po prostu ręce opadają. Jedyną zaletą tego internetu jest fakt, że po prostu jest i można z niego swobodnie korzystać o ile w ogóle raczy działać. Ale to co teraz wyprawia firma to jest masakra. W 2015 roku jak przechodziłem do Orange miałem Internet 80 Mb/s i trochę go przerywało, ponieważ mieszkam na końcu ulicy. Zalecono zmniejszenie prędkości na 20 Mb/s i od tamtej pory nie było problemu, internet działał w burze, nie burze itp. Ale to co się dzieje od niedawna to jest masakra. To już to ucinająca 80 chodziła o wiele lepiej 5 lat temu niż teraz 20. Wszelkie naprawy są robione niedokładnie, bo nie wierzę, że technicy nie potrafią profesjonalnie ustawić przewodów, ewentualnie ich wymienić i co chwila trzeba ustawiać linię. Może trzeba zrobić raz a porządnie a nie co chwila poprawiać i robić po najniższych kosztach. Skoro stały klient jest tak szanowany, to poczekamy na koniec umowy i pójdziemy gdzie indziej, bo ludzie obecnie pracują przez sieć i nie mają czasu na zabawę w rozłączanie się sieci oraz załączanie i oczekiwanie 36 godzin aż ktoś raczy się zjawić, a za dwa dni ponownie musi to poprawiać. ZaletyW miarę dobrze pracuje internet o ile w ogóle działa poprawnie, a to zdarza się coraz rzadziejWadyCiągłe awarie, ciągłe rozłączanie, brak solidnego serwisu, brak światłowodów w wielu miejscach -
~Lucyna / 2020-04-24 14:51
Niestety nie posłuchałam ostrzezen i podpisaliśmy na firmę umowę. Niestety był to wielki błąd od niedzieli dzwonię na infolinię każdy konsultant mówi coś innego. Najlepsze jest to że za każdym razem jest do mnie wysyłany kurier z nowym dekoderem i niestety nic w tej sprawie się nie dzieje. Abonament oczywiście naliczony a telewizję oglądaliśmy parę dni bo zanim całkiem zapsol się modem to ciągle się zawieszał. Nie polecam tej firmy poraszka żałuję że dałam się namówić i zmieniliśmy firmę internetowa. ZaletyBrakWadyBardzo nieodpowiedzialne podejście do kloenta -
~Pat / 2020-04-23 23:49
Od prawie 10 lat jestem w Orange, wszystko na duży plus - obsługa, infolinia, internet -
~Przemek / 2020-04-23 22:35
Oszuści i złodzieje.infolinia porażka,tylko wyłudzanie za połączenia ZaletyDobrze oszukująWadySame -
~Erwin / 2020-04-23 18:55
Ta firma to jeden wielki syf, nie polecam nikomu. Można 6 razy dzwonić na infolinie w sprawie problemu z internetem i zadnych efektów, jedynie kasa od operatora naliczona. Zero szacunku do długoletnich klientów, umowa rozwiązana, nie pozdrawiam. ZaletyBRAKWadyWszystko -
-
~Daniel / 2020-04-23 17:04
Ta sieć to jakaś porażka. Oszukują swojego klienta na każdym kroku. Czekałem na dostarczenie umowy i niestety po tygodniu czekania, okazało się, że anulowali moją umowę. Dwa dni wcześniej Pani zapewniała mnie, że na pewno to do mnie dotrze. Polecam nie zawierać z nimi żadnych umów ZaletyBrak jakichkolwiek zalet w tej sieciWadyBrak profesjonalizmu, oszukiwanie klienta, zero pomocy -
~Karol Orleański / 2020-04-23 15:36
Z internetem orange, jest trochę tak jak z zapaleniem ucha, idziesz spać mając nadzieję, że rano będzie dobrze i nie jest xD -
~Hubert / 2020-04-23 14:59
Brak informacji o dodatkowych kosztach związanych z połączeniami na infolinie. Dno. Po upływie okresu umowy żegnam raz na zawsze -
~Anna / 2020-04-23 13:52
Ten wasz orange to wogole dno i kilometry mułu!!! Pod koniec pazdziernika 2019 roku zdecydowalismy sie na przeniesienie do waszej sieci dwoch nr, oraz chcielismy dwa nr na internet mobilny, z tym ze wyraznie mowilismy o takich rzeczach jak:
-CHCEMY PRZENIESC I AKTYWOWAC WSZYSTKO Z KONCEM STYCZNIA BO TAK KONCZY NAM SIE UMOWA W PLAY- zostaly nr przeniesione z koncem grudnia, a oplaty za niekorzystany internet mobilny zostaly naliczane od listopada!WTF?!
- JAKO ZE TO ABONAMENT NA FIRME, POSIADAMY SWIATLOWOD CHCEMY FAKTURE ZBIORCZA- mamy kuzwa 3 czy 4 konta, faktura na kazdy nr oddzielnie... A pierwszw faktury zostaly wyslane na nieprawidoowy adres mail...Slow brak.
-INTERNET NA PRZENOSZONYM.NR. 723******* MA BYC WIEKSZY, BO NA NR 663****** JEST NIEPOTRZEBNY,TAM MOZE.WGL NIE BYC- inteligencja pracujaca na waszej infolinii oczywiscie wszystko popieprzyla i na 723*****pakiet internetowy jest mniejszy niz na nr 663***** ktoremu internet jest zbedny-brawo wy
skladalismy lacznie 4 reklalamacje. Jestesmy straszeni karami umownymi. Ale kochane orange- UWAGA umowa dziala w dwie strony :D
Cale szczescie ze macie rozmowy nagrywane-przydadza sie w sadzie, bo Tak sie tego nie zostawi.
Nie pozdrawiamy i odradzamy wszystkim ten balagan, bo czlowiek zupelnie o co innego prosi a co innego dostaje-to sie tyczy nawet koloru telefonu.Zaletymax na infoliniiWadyTen wasz orange to wogole dno i kilometry mułu!!! Pod koniec pazdziernika 2019 roku zdecydowalismy sie na przeniesienie do waszej sieci dwoch nr, oraz chcielismy dwa nr na internet mobilny, z tym ze wyraznie mowilismy o takich rzeczach jak:
-CHCEMY PRZENIESC I AKTYWOWAC WSZYSTKO Z KONCEM STYCZNIA BO TAK KONCZY NAM SIE UMOWA W PLAY- zostaly nr przeniesione z koncem grudnia, a oplaty za niekorzystany internet mobilny zostaly naliczane od listopada!WTF?!
- JAKO ZE TO ABONAMENT NA FIRME, POSIADAMY SWIATLOWOD CHCEMY FAKTURE ZBIORCZA- mamy kuzwa 3 czy 4 konta, faktura na kazdy nr oddzielnie... A pierwszw faktury zostaly wyslane na nieprawidoowy adres mail...Slow brak.
-INTERNET NA PRZENOSZONYM.NR. 723******* MA BYC WIEKSZY, BO NA NR 663****** JEST NIEPOTRZEBNY,TAM MOZE.WGL NIE BYC- inteligencja pracujaca na waszej infolinii oczywiscie wszystko popieprzyla i na 723*****pakiet internetowy jest mniejszy niz na nr 663***** ktoremu internet jest zbedny-brawo wy
skladalismy lacznie 4 reklalamacje. Jestesmy straszeni karami umownymi. Ale kochane orange- UWAGA umowa dziala w dwie strony :D
Cale szczescie ze macie rozmowy nagrywane-przydadza sie w sadzie, bo Tak sie tego nie zostawi.
Nie pozdrawiamy i odradzamy wszystkim ten balagan, bo czlowiek zupelnie o co innego prosi a co innego dostaje-to sie tyczy nawet koloru telefonu.
strona 156 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »