Nie jest najlepiej z usługami Orange. Co innego ustala się z konsultantem, a co innego jest później do podpisania (niezgodność ustaleń dot. umowy). Zgłoszenia reklamacyjne są w takiej sytuacji rozstrzygane na korzyść Orange. Niby klient został wprowadzony w błąd, ale ogólnie nic się nie stało i klient może wybrać i podpisać umowę na gorszych warunkach, niż uzgodnione z konsultantem. Kolejne zgłoszenia nic nie zmieniają. Co gorsze zgłoszenie rozpatrują kolejni doradcy Orange i brak jest kontroli nad rozstrzygnięciami tych doradców. Po tym wszystkim klient dostaje link do ankiety Oceny obsługi, która jednak nie działa (brak możliwości wyboru opcji odpowiedzi i wysłania ankiety).ZaletyNie stwierdzono
Wady- inna oferta uzgodniona z konsultantem, a inna przedstawiona do podpisu,
- ignorowanie klienta i nie ustosunkowywanie się pozytywnie do zgłoszeń reklamacyjnych klienta,
- brak kontroli nad przebiegiem procesu reklamacyjnego i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych przez kolejnych doradców,
- wysyłanie klientom linków do ankiet Obsługi klienta, których nie można wypełnić i wysłać.