Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3980 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Orangetoscierwy / 2020-06-19 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie opłaca się brać tego niewdzięcznego gówno wartego internetu
    ZaletyZaskoczę cię nie ma
    WadyCzasami modem sam się resetuje :)
  • ~Orange to ściek / 2020-06-19 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    "Stabilny" internet "40 Mb".
    Jeżeli takie kłamstwa przypadają Ci do gustu, polecam, 10/10
    ZaletyGówno
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2020-06-19 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta to jakaś tragedia, sprzedać ofertę i telefon idzie łatwo, telefon zepsuł się i tu zaczynają się problemy, pomimo ,że jest na gwarancji to musimy za naprawę zapłacić , przyczyna zepsucia się telefonu nie wiadomo jaka, nikt nie wie w firmie, wiedzą tylko że trzeba zapłacić, każą dzwonić na infolinię, którą nikt nie odbiera.
    Masakra firma, nie polecam nikomu, masakr telefon zabrany na 4 tygodnie i nic nie wiedzą
    Zaletyżadnych
    WadySame wady szkoda wymieniać
  • ~Maciej / 2020-06-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , firma nie wywiązuje się z ustalonych przez siebie terminów ponad to kontakt z obsługą to jakieś nieporozumienie radzę omijać z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyWszytsk
  • ~albert / 2020-06-18 16:40
    Ocena: 1.67 / 5
    w reklamach obiecują 5g, cuda wianki... a od 2mcy u nas w 18tys miescie maja "awarie" nadajnika i internet po lte z dnia na dzień z 4kresek spadł do "chwilami jednej". po 3g max 3mb prędkość. 2mce temu reklamacja złożona i zero poprawy
    Zaletyzasięg dawniej
    Wadypodejście do klienta, ceny internetu
  • ~klient / 2020-06-18 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ,

    Przy podpisywaniu umowy obiecują wiele,lecz później okazuje się zupełnie inaczej.

    W umowie zawarty dany pakiet, a w rzeczywistości płatność za wszystko oddzielnie.

    Z przykładowej kwoty 250 zł robi się 350.

    Rotacja pracowników full (ci u których się podpisuje ,nagle nie pracują już)

    Na podłączenie internetu czekaliśmy ok 2/3 miesięcy .

    Pakiet:telefony,internet,tv -(podpięte pod zupełnie inny nr)

    Po kilkukrotnych interwencjach klienta zgłaszają reklamację jedna po drugiej i nic z tym nie robią (5 miesięcy)

    Po podpięciu pod odpowiedni nr nagle tv nie działa przez wiele tygodni ,dlaczego? A bo umowa poprzednia nie jest zamknięta i nie wiadomo dlaczego nie da się zamknąć by podpisać odpowiednią .

    Fachowcy pierwsza klasa.

    Szkoda tylko poszczególnych konsultantów z salonów ,którzy później muszą oczami świecić za idiotów.



    Nie polecam.

    Pozdrawiam

    ZaletyBRAK
    Wadyjak w opisie
  • ~Andrzej kononowicz / 2020-06-17 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. interenet działa tak, że aż człowiek chce się powiesić. Je*** ich przepotężnie.
    Zaletybrak
    WadyInternet nie działa przez 40% czasu
    a gdy działa to nawet tego nie czuć
  • ~GraviT / 2020-06-12 02:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beka z tego neta. Stałe 500 pingu. Dzwonienie do operatora nic nie daje bo i tak powiedzą, że u nich wszystko dobrze.
    Orange #1
    Zaletyhahahah nigdy
    WadyWszystko
  • ~Carmello / 2020-06-11 19:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie jest najlepiej z usługami Orange. Co innego ustala się z konsultantem, a co innego jest później do podpisania (niezgodność ustaleń dot. umowy). Zgłoszenia reklamacyjne są w takiej sytuacji rozstrzygane na korzyść Orange. Niby klient został wprowadzony w błąd, ale ogólnie nic się nie stało i klient może wybrać i podpisać umowę na gorszych warunkach, niż uzgodnione z konsultantem. Kolejne zgłoszenia nic nie zmieniają. Co gorsze zgłoszenie rozpatrują kolejni doradcy Orange i brak jest kontroli nad rozstrzygnięciami tych doradców. Po tym wszystkim klient dostaje link do ankiety Oceny obsługi, która jednak nie działa (brak możliwości wyboru opcji odpowiedzi i wysłania ankiety).
    ZaletyNie stwierdzono
    Wady- inna oferta uzgodniona z konsultantem, a inna przedstawiona do podpisu,
    - ignorowanie klienta i nie ustosunkowywanie się pozytywnie do zgłoszeń reklamacyjnych klienta,
    - brak kontroli nad przebiegiem procesu reklamacyjnego i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych przez kolejnych doradców,
    - wysyłanie klientom linków do ankiet Obsługi klienta, których nie można wypełnić i wysłać.
  • ~sebix / 2020-06-11 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    JOJOJOJOJOJOJ NAJWIĘKSZE GÓWNO ŚWIATA DO WYJEBANIA NA FIRMA JEST
    ZaletyNIEMA
    WadyISTNIENIE MARKI
  • ~Andrzej / 2020-06-11 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dwa razy trzeba zastanowić się przed współpraca z ta firma.
    Obsługa telefoniczna dramat. W oddziałach gotowi są okłamać żeby tylko podpisać umowę. Nic nie wyjaśnia, nic nie powiedzą. Koszty nie są ważne. Potem jak składasz reklamacje to twierdzą ze wszystko było prawidłowo a ze spotkanie nie jest nagrywane wiec nie można dochodzić swoich praw.
    Odradzam zdecydowanie.
    ZaletyBrak
  • ~Wojciech / 2020-06-10 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam Orange Love, natomiast ogólnie jestem abonamentem blisko 10lat więc mam prawo wyrazić swoją opinię. Orange to typowa firma która traktuje swoich klientów jak zło konieczne. Na tysiąc możliwych sposobów wmawiają człowiekowi głupotę, co najmniej jakby to że posiada się u nich abonament, było głupotą. Przy najbliższej okazji się pożegnam raz na zawsze i nigdy więcej. Kompletnie odradzam wybór tego operatora .
    ZaletyBrak zasięgu na peryferiach poza miejskich.
    WadyObsługa klienta, pazerstwo i wiele ukrytych które wyjdą podczas korzystania w ramach umowy i ekstra w gratisie.
  • ~Red / 2020-06-10 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontaktowałem się kilkakrotni w celu usunięcia usterki w telefonie mojej Mamy. Koszmar, bot obsługujący infolinie pisze,że zarejestrował zgłoszenie i wysłał mi nr. Oczywiście numeru nie wysłał, dalszych poleceń nie rozumie. Pani w infolinii przyjmuje tylko oferty, rozłącz się w przerywając moją wypowiedź bez jakiegokolwiek słowa pożegnania. Na szczęście wszystkie telefony firmowe i własne mam w innej sieci.
    Zaletybrak
    Wadyszkoda słów
  • ~Jaro / 2020-06-10 01:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet z kabla uwaga max predkość to 3 mb/s śmiech na sali jedynie w czym są dobrzy to reklama typu najszybszy internet w polsce
    Zaletybrak
    Wadynie starczy mi tygodnia by opisać
  • ~Oskar / 2020-06-09 08:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam opinie innych klientów długoletnich. Mają nas gdzieś. Mam 4 telefony i 2 internetu Neostrada. To nie ma znaczenia. Traktowanie jak parobka. Słabo. Prosiłem żeby przełączyć do kierownika od utrzymania klienta to dostałem odp że to nic i tak nie da. Śmiechu warte
    WadyMax od sztucznej inteligencji na infolinię słabo rozumieć Polska mowa. Trzeba kilka razy powtarzać i człowiek traci czas i nerwy
  • ~Tadeusz / 2020-06-09 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie, dajcie się nabrać na żadną promocję, najpierw była opaska, później zwrot pieniędzy po trzech miesiącach, gdy miną to po sześciu i tak dalej a głupiemu radość. Podsumowanie oszuści i złodzieje.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNaliczanie dodatkowych opłat, których nikþ wyłączyć nie potrafi,
    Reklamacje ale wszystkiemu zwolnień kupuję, pomimo jasnych dowodów, idą w zaparte, szczególnie nie polecam.
  • ~JO / 2020-06-07 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da sie rankedzika pyknac normalnie wywale co chwile az sie bronzy wkurwiaja i leca po mamusce nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadynie starczy miejsca by je opisac
  • ~R137t / 2020-06-06 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem pakiet internetu 10 GB na 10 dni, ale mam jeszcze inny pakiet 15GB na miesiąc i niestety muszę wykorzystać najpierw go. Chamstwo i złodziejstwo nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Paweł z Rzemieslniczej / 2020-06-06 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W Suleczynie sprzedają internet 300mb/s a jest max 30 oszuści i kanciarze
  • ~Miki / 2020-06-06 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niska jakość obsługi klienta. Orange nie dba o swoich długoletnich klientów (17 lat), na infolinii rozmowa jak na przesłuchaniu. Po prośbie o przełączenie do działu utrzymania klienta, pani rozłączyła się nie mówiąc nawet do widzenia czy do usłyszenia a chciałem poznać najlepszą ofertę dla siebie. Nie polecam, szkoda, że nie można dać 0 (zero) gwiazdek za obsługę.
    ZaletyBrak.
    WadyBardzo niska jakość obsługi klienta.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187