WadyNie wywiązywanie się z oferty internetu
strona 153 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~Dawid / 2020-05-18 19:01
W umowie internet 80/8 MB/s, na speedteście wychodzi ledwo 8/2, masakra. -
-
~bartosz / 2020-05-18 16:59
Najgorsza firma z jaką miałem umowę. konsultanci tak w salonie jak i na infolinii niekompetentni i bezczelni. Od marca próbuje uwolnić się z orange love, lecz oni ciągle naliczają nowe faktury mimo, że nawet modem i dekoder odesłałem na własny koszt. Dwa lata temu wygrałem z nimi sprawę u Rzecznika Praw Konsumenta, zwracali mi 400 zł. Teraz też się na tym pewnie skończy. Powiedzieć oszuści to mało powiedziane. Nigdy więcej orange. ZaletybrakWadykłamią, oszukują, naciągają ciągle na koszty, ciężko wypowiedzieć umowę. -
~PAN Maruda:) / 2020-05-18 16:22
Orange moja rodzinna posiada od nich ofertę odkąd tylko pamiętam, która wciąż trzymają:))
Jest to najgorszy dostarczyciel internetu w Polsce śmiało mogę to powiedziec. Nigdy nie zapewnili przesyłu danych który jest ustalony w umowie. Same połączenie jest nie stabilne raz jest raz go nie ma. Po mimo wizyta w salonie rozmów itd z mojej strony Orange ma jak by to powiedzieć nasrane na klienta. Inna sprawa jest z większymi miastami tam internet na wysokim poziomie gdzieś muszą sobie robić dobra opinie;)WadyWszystko jeśli mieszkasz w mniejszym mieście niż 200tyś mieszkańców -
~S4 / 2020-05-16 17:42
Od kilkunastu lat oszukują przy przedłużaniu umowy na telefon stacjonarny.Tzw. "konsultant" potwierdza zamówienie następnie przychodzi oczywiście inna umowa korzystna dla nich .Odkręcanie tego wymaga ponownego kontaktu z "konsultantem" ,odpowiedzi na kilkadziesiąt pytan pin,pesel,nr dowodu itp.Nerwy puszczają. ZaletyMożna jeszcze dzwonić ale to chyba normaWadyBrak szacunku do klienta ,wyrachowana grzeczność -
~Sky / 2020-05-14 17:59
Przesuwają terminy płatności i wyłączają Internet bez ostrzeżenia. Trzymać się z dala ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Zwiodimus / 2020-05-13 17:22
Internet stacjonarny co chwilę przerywa, prędkość łącza jest żałosna a o pingu w grach to nawet szkoda gadać... potrafi wskoczyć nawet na kilka tysięcy ms. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie gorszego internetu niż ten z Orange. NIE POLECAM. ZaletyBrak zaletWadyStacjonarny internet to porażka
ciągłe awarie
okłamywanie klienta przez obsługę prosto w oczy
słabe oferty
Internet co chwilę przerywa -
~Nas nie będziecie okradać / 2020-05-12 15:27
Syf kiła i mogiła. Uciekać od tego gówna złodziei i oszustów ZaletyDnoWadyZłodzieje -
~Anonimowy / 2020-05-11 10:26
Podpisując umowe z orange decydujesz sie na cyrograf z diabłem. Nigdy nie uda ci sie od nich uwolnic a każda kolejna umowa bedzie coraz gorsza. Szczerze nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadyDrogo, tragiczna obsługa jezeli wogole ci sie uda dodzwonić, robią wszystko żeby utrudnic ci odejscie od nich, oszukują, kradną -
-
~Sal / 2020-05-09 18:08
Infolinia i możliwość załatwienia sprawy że przez konsultantów to jedna wielka ściema. Wszystko niby profesjonalnie -sztuczna inteligencja maxa, oczywiście komunikat o nagrywaniu rozmowy, w konsultant z informacją w czym może pomóc, tylko jak się okazuje to w niczym nie pomaga, bo mimo, że zapewnia, że umowa będzie przedłużona to po co kilku dniach usługa przestaje być świadczona.login i hasło nie takie, po kolejnych telefonach okazuje się, że umowa nie została VW systemie przedłużona i już jej się przedłużyć nie da, ale można zawrzeć nową i zapłacić opłatę aktywacyjna. Za błędy i brak profesjonalizmu swoich pracowników firma obciąża klienta. -
~LuTyH / 2020-05-09 14:52
To jest najgorszy internet jaki miałe. Kiedy chciałem kupić światłowód nie chcieli mi podpiąć ponieważ niby nie byłem zapisany a słup jest prawie na mojej działce. Czekałem rok i dalej nie mam podpiętego internetu światłowodowego.
Teraz mam internet mobilny który ma bardzo słabą jakość. Jest mi bardzo potrzebny internet światłowodowy ponieważ
jestem graczem i potrzebuje dobrego internetu a nie takiego który jak odpalę jaką kolwiek grę sieciową to mam +300 pinguZaletyżadnaWadyokropny internet i brak możliwości podłączenia światłowodu -
~Halina / 2020-05-09 12:53
28 marca 2020 odłączono mi sygnał gdyż rozwiazalam umowę na internet stacjonarny. Był to okres pandemii gdzie na infolinii poinformowano mnie,ze wszystkie punkty stacjonarne są zamkniete i mam spokojnie poczekać z oddaniem dekodera gdyż otrzymam powiadomienie jak ustanie pandemia. wczoraj otrzymałam na e-mail wezwanie do zapłaty 300 zł za nie oddanie dekodera.
Ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.
Udałam się do punktu Orange,dekoder oddałam i diwiedziallam się,ze owe wezwanie to tzw przypominacz by oddać dekoder.Poziom wiedzy pracowników na infolinii jest żenujacy(wszystkie rozmowy nagrałam).
Gdybym była osoba starsza to zapewne zaplacilabymowe 300 zł mimo,ze nie powinnam.
Omijać szerokim łukiem ORANGE!ZaletyBrakWadyDuzo -
~wojtek Funy / 2020-05-08 15:47
Mam niestety bardzo złą opinię o punkcie sprzedaży na CH TARGÓWEK. w czoraj tj. 7Maja babcia(75lat) mojej znajomej dostała telefon że kończy się jej umowa. Poszła do tamtejszego punktu zapytaniem. Pan który przejął babcię, (przypomnę 75lat) zaczął namawiać babcię na przedłużenie umowy. Zdołał Naciągnąć ją na abonament wysokości 150zł. i sprzedał po promocyjnej cenie telefon REDMI 7A za 350 zł, kiedy w sklepie Media Markt można kupić taki sam model bez abonamentu za 350zł. Próbowaliśmy przemówić temu przedstawicielowi ORANGE, że babcia słabo słyszy i słabo widzi, a zachowuje się jak 10latek i nie powinien w ten sposób traktować starszych ludzi ponieważ są słabi. To jego stwierdzienie było jedno, WIDZIAŁY GAŁY CO BRAŁY, a uwowa jest umową i nie ma zamiaru jej wycofywać. Pogratulować pracownika. Na domiar złego, byliśmy dzisiaj tj. 8Maja na rozmowie z kierownikiem (pani kierownik) i zachowywała się nie lepiej od tego sprzedawcy. Piszę to na forum ponieważ kierowniczka stwierdziła że nic z tym nie można zrobić, a poza tym nie ma zamiaru z tym cokolwiek robić. Stwierdziła że zaprasza za dwa lata. Też trzeba pogratulować kierowniczki. PO TRUPACH DO UMOWY. aby zgadzał się wynik sprzedaży. Zawiedlem się na firmie Orange, w moich i nie tylko w moich oczach stracili na wizerunku wykorzystując ufność i zaufanie 75 staruszki. ZaletyBrakWadyDużo -
~PP / 2020-05-07 11:14
Internet tragiczny, rozłącza się codziennie minimum 2 razy. Pomimo wielu próśb przez wiele lat wciąż na mojej ulicy jest dostępną prędkość 10 mb/s której w rzeczywistości i tak nie da się osiągnąć. Urządzenia podłączone do routera funbox tracą z nim połączenie tuż po wyjściu z pokoju w którym router się znajduje(jest to nowy router, odkąd go dostałem działa bardzo źle) ZaletybarkWady-słaba prędkośc internetu
-bardzo duże opóźnienie
-w moim mieście na jednej z głównych ulic internet to max 10 mb/s i jak zaznaczyłem, ciężko jest osiągnąć tą prędkość
-router funbox 2.0 po podłączeniu do niego większej ilości urządzeń niż 1 zaczyna działać naprawdę bardzo źle, średnio co 30 minut potrafi rozłączać internet -
~Tomek / 2020-05-06 23:53
Banda złodziei , dno , szambo i brak słów .reklamację składane co chwilę prowadzę firmę często brak możliwości wykonania połączenia , za składanie reklamacji naliczona opłata za połączenie z BOA. Żenada. Mam nadzieję ze kiedyś zdechną z powodu braku naiwnych ludzi którzy kupują u nich usługi. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Piotr / 2020-05-06 21:39
Mój osiemdziesięcioletni ociec od czasu powrotu za szpitala w zeszłym roku nie wstaje z łóżka i nie jest w stanie nigdzie zadzwonić ani nawet odebrać telefon.
Od niedawna jest niewidomy i niepełnosprawny. Postanowiłem wymienić mu telefon na iPhone by mógł korzystać z telefonu używając komand dźwiękowych, Siri. Okazało się że nie da się włożyć karty sim bo jest za duża i nie da się wyłamać mniejszej. Zadzwoniłem do obsługi klienta Orange. Usługa jest płatna. Po 40 minutach zrezygnowałem z czekania i wybrałem się do salonu Orange. Okazało się że nie ma możliwości aby wymienić kartę bez stawienia się mojego ojca osobiście z dowodem. Porażająca była niechęć jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Umowy tez nie da się rozwiązać.
Oferowałem kontakt z ojcem przez Skype i Alexę albo upoważnienie. Nie i tyle. Pani nawet nie chciało się spojrzeć na umowę. Ojciec ma telefon za który płaci i musi płacić a używać nie może. Nigdy nie spotkałem się z taką niegrzecznością, niechęcią i pogardą dla klienta. Nie wiem jak rozwiązać tą sytuacje. Na pomoc ze strony Orange liczyć nie mogę.
Dotyczy salonu Orange, Piaseczno Puławska 46 -
~Agata / 2020-05-04 17:27
Dno!!!!!Banda oszustów i złodziei. Płaciłam
ogromne rachunki. Nie dość ze nie dbają o klientów, żadnych nowych, ciekawych ofert to jeszcze ciagle jakieś utrudnienia. Internet nędzny, słabo chodzi. Telewizja nijaka, mnóstwo niepotrzebnych kanałów, a miesięczne opłaty ponad standard. Uciekam najdalej jak się da. Rezygnuje z telefonów, telewizji i internetu. Nie dam się dłużej okradać. -
-
~Miki / 2020-05-04 11:06
Moi drodzy uprzedzam was firma orange to najwieksza firma oszustów i złodziei z jaka się spotkałam Pan Sebastian który operuje w salonie Orange w Lipnie to oszust i zlodziej przed którym chcę was ostrzec. Powiedziano mi że Internet będzie chodził w 5G A nie ma jeszcze takiej możliwości Pan który to mówił wypadł się wszystkiego i jest problem z odstąpienie od umowy. WadyZostaliśmy oszukani -
~Patryk / 2020-05-03 03:54
Orange oferuje najgorszy internet
W każdej grze jest duży ping i jak gram sobie rankedy w nocy to czasem wyskakuje brak internetu na pare minut przez co nawet spadłem z rangi
Stanowczo dno
Ta sieć uniemożliwia rozwój e sportowcom którzy muszą mieć internet 24/7 -
~CO CIE TO / 2020-05-02 22:45
ORANGE TO NAJGORSZE GÓWNO JAKIE JEST DO TEJ PORY INTERNET WGL NIE DZIALA A W KAZDEJ GRZE 999 PING NAWET W MINECRAFT ZaletyNIE MAWadyWSZYSTSKO -
~EL / 2020-05-01 23:51
Orange jest stanowczo najgorsza siecią oferującą mobilny internet dla firm z jaką miałem doczynienia(2 miejsce Plus).
Zaczynając od początku:
1. Telefon(iphone) który wzięliśmy do firmy na abonament nie odbiera mmsow, po wielokrotnych telefonach(czasie oczekiwania na Połączenie średnio ok. 25 Minut) od sieci otrzymywaliśmy informację, że wina leży po stronie Apple (kropka). Od półtora roku ta sama śpiewka. Apple twierdzi że to operator konfiguruje skrzynkę MMS etc. i zaskakujące jest, że w innych sieciach(poza plusem) działa bez zarzutu.
2. Mobilny Internet dla biura 999gb, zapowiadał się dobrze, prawie nie do wykorzystania limit GB a przez pierwszy miesiąc wyniki na speedtescie ok. 20-30 mb/s, czasami dochodziło do 50mb/s.
Nasza Firma mieści się w odległości 10min od rynku we Wrocławiu.
Po miesiącu osiągi zaczęły spadać. Wynik 8,5 mb/s stał się (przykrą) normalnością, antenę z której korzysta Orange mamy na osiedlu, kilkaset metrów od biura, w podręcznikowej odległości dla wzorowego zasięgu LTE. Przynajmniej teoretycznie.
Jednak wyniki takie jak dzisiejszy:
download:0,88 mb/s
Ping: 874 ms
Upload:0.38 mb/s
Stały się nagminne.
Nasza firma prowadzi sprzedaż przez internet. Orange prowadzi politykę spychologii, a Państwo niech się zastanowią, czy chwyt na 999gb jest wart Państwa nerwów i strat jakie Państwo poniesiecie przez wybranie niektórych operatorow. Na chwilę obecną nie mam porównania aby polecic alternatywę, ale odnoszę wrażenie że Orange i plus( który mieliśmy wcześniej) zatrzymały się na etapie z przed 7-8 lat.Zalety999gb/miesiacWady1.Niedotrzymywanie słowa
2.Orange sprzedaje Telefony których nie
potrafi obsluzyc
3.Spychologia problemow i pozostawianie
klienta z nimi
4.Obsluga klienta nie jest w stanie
rozwiązać problemów
5.Z obiecanych wyników osiągów ani śladu
6.Internet w telefonie (20gb) przy przeglądaniu social media i od czasu do czasu yt wyczerpuje się szybciej niż w jakiejkolwiek innej sieci, 3 telefony firmowe, wszystkie mają ten sam problem.
strona 153 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »