strona 152 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »
-
~Sebastian / 2020-06-23 19:32
Miesiąc temu przedłużylem umowę na internet domowy poprzez rozmowę telefoniczną i zostałem oszukany. Co innego oferowano mi w trakcie rozmowy a co innego wyszlo na fakturze. To są moje ostatnie 24 miesiace. -
-
~Tomek / 2020-06-23 15:53
Niestey zostałem oszukany przez pracownika firmy orange, tłumaczyłem że nie mogę podpisać umowy terminowej z uwagi na plany przeprowadzki. Że byłem zadowolony z usług i dlatego chcę je kontynuować do nieznanego mi terminu. Byłem zapewniany że mój abonament będzie wynosił 99.99 złotych na czas nieokreślony, pierwsz rachunek i 300złotych, Orange umywa ręce, żadnej korekty rachunku, żadnych konkretów, poza stwierdzeniem proszę podpisać umowę terminową. ZaletyUsługi stabilneWadyNiestety oszukują -
~Klijent / 2020-06-23 09:25
Pani konsultant dzwoni zeby przedłużyć umowe ok no to tak jak było 106 zł co miesiąc płatne przez poczte na papierze po czym klepie regułki ma przysłać kuriera z umową.Minął miesiąc i ani kuriera ani faktury.Pani nie kompetentna kłamie że się zgodziłem na e fakturę a umowy nie ma do tej pory już nigdy żadne przedłuzanie przez telefon umów.Po prostu żenada z ornage. Zaletynie maWadyKłamstwo i niekompetencja -
~ILOHAN / 2020-06-22 21:01
!!!!!!Zawiedziona, oszukują swoich klientów!!!!!!! Kilka dni temu dzwoni do mnie Pan z orange, przedstawia ofertę: zwiększenie prędkości internetu zupełnie za darmo, ok! Po czym przedstawia mega super promocję na telefon OPPO a31, że będę za niego płaciła tylko połowę ceny, tj. co miesiąc po 17 zł przez 21 miesięcy ( pierwsze 3 raty płaci orange). Wychodzi za niego w takim bądź razie 357zł. (w sklepie sprawdziłam około 700zł, aczkolwiek Pan stwierdził, że jest warty 1000zł). WOW co za promocja! Myślę, że może warto spróbować,po kilkukrotnym zapytaniu czy na pewno nie zapłacę za niego ani złotówki więcej niż 357 zł... Zgodziłam się. W sumie czemu mają oszukiwać swoich klientów?! Dzisiaj dostaję telefon OPPO a31 kurierem, a w środku w pięknie zapakowanym kartonie faktura na 693,02 zł. I miałabym go spłacać przez 21 miesięcy po 33 zł, a nie tak jak Pan mówił, wręcz mnie zapewniał, że po 17 zł !!! Od razu wykonałam telefon na infolinię, Pani powiedziała mi jak odstąpić od umowy. Jestem zażenowana tą sytuacją!!! Niedługo kończy mi się umowa, której na pewno nie przedłużę!!!!! WadyOSZUSTWO -
~Karol / 2020-06-21 19:25
Firma może z dużym stażem na rynku usług telekomunikacyjnych ale kompletna porażka.Posiadam cały pakiet usług tj.4 telefony telewizję internet stacjonarny.sami bez mojej wiedzy podłączali dodatkowe usługi np.HBO i po roku się dopatrzyłem bo rachunki były wyższe o 50-60zl miesięcznie.jestem w plecy ok.700 zł przez rok.I nikt nie potrafi wziąć odpowiedzialności ani racjonalnie wytłumaczyć.pani która to uruchomiła już dawno nie pracuje ZaletyBrakWadySame -
~Rob / 2020-06-21 06:22
Przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany, że w usłudze tv orange go nie ma wszystkich programów ....dlatego odradzam. -
~Artek / 2020-06-20 14:07
Jeżeli chcecie zobaczyć jak działa internet w Orange to sobie wyłączcie router, podobne wrażenia. ZaletyBRAKWadyCała ta sieć -
~Orangetoscierwy / 2020-06-19 23:22
Nie opłaca się brać tego niewdzięcznego gówno wartego internetu ZaletyZaskoczę cię nie maWadyCzasami modem sam się resetuje :) -
-
~Orange to ściek / 2020-06-19 18:25
"Stabilny" internet "40 Mb".
Jeżeli takie kłamstwa przypadają Ci do gustu, polecam, 10/10ZaletyGównoWadyWszystko -
~Anna / 2020-06-19 15:48
Obsługa klienta to jakaś tragedia, sprzedać ofertę i telefon idzie łatwo, telefon zepsuł się i tu zaczynają się problemy, pomimo ,że jest na gwarancji to musimy za naprawę zapłacić , przyczyna zepsucia się telefonu nie wiadomo jaka, nikt nie wie w firmie, wiedzą tylko że trzeba zapłacić, każą dzwonić na infolinię, którą nikt nie odbiera.
Masakra firma, nie polecam nikomu, masakr telefon zabrany na 4 tygodnie i nic nie wiedząZaletyżadnychWadySame wady szkoda wymieniać -
~Maciej / 2020-06-19 13:31
Dramat , firma nie wywiązuje się z ustalonych przez siebie terminów ponad to kontakt z obsługą to jakieś nieporozumienie radzę omijać z daleka. ZaletyBrakWadyWszytsk -
~albert / 2020-06-18 16:40
w reklamach obiecują 5g, cuda wianki... a od 2mcy u nas w 18tys miescie maja "awarie" nadajnika i internet po lte z dnia na dzień z 4kresek spadł do "chwilami jednej". po 3g max 3mb prędkość. 2mce temu reklamacja złożona i zero poprawy Zaletyzasięg dawniejWadypodejście do klienta, ceny internetu -
~klient / 2020-06-18 14:43
Tragedia ,
Przy podpisywaniu umowy obiecują wiele,lecz później okazuje się zupełnie inaczej.
W umowie zawarty dany pakiet, a w rzeczywistości płatność za wszystko oddzielnie.
Z przykładowej kwoty 250 zł robi się 350.
Rotacja pracowników full (ci u których się podpisuje ,nagle nie pracują już)
Na podłączenie internetu czekaliśmy ok 2/3 miesięcy .
Pakiet:telefony,internet,tv -(podpięte pod zupełnie inny nr)
Po kilkukrotnych interwencjach klienta zgłaszają reklamację jedna po drugiej i nic z tym nie robią (5 miesięcy)
Po podpięciu pod odpowiedni nr nagle tv nie działa przez wiele tygodni ,dlaczego? A bo umowa poprzednia nie jest zamknięta i nie wiadomo dlaczego nie da się zamknąć by podpisać odpowiednią .
Fachowcy pierwsza klasa.
Szkoda tylko poszczególnych konsultantów z salonów ,którzy później muszą oczami świecić za idiotów.
Nie polecam.
Pozdrawiam
ZaletyBRAKWadyjak w opisie -
~Andrzej kononowicz / 2020-06-17 17:36
Nikomu nie polecam. interenet działa tak, że aż człowiek chce się powiesić. Je*** ich przepotężnie. ZaletybrakWadyInternet nie działa przez 40% czasu
a gdy działa to nawet tego nie czuć -
~GraviT / 2020-06-12 02:22
Beka z tego neta. Stałe 500 pingu. Dzwonienie do operatora nic nie daje bo i tak powiedzą, że u nich wszystko dobrze.
Orange #1Zaletyhahahah nigdyWadyWszystko -
~Carmello / 2020-06-11 19:33
Nie jest najlepiej z usługami Orange. Co innego ustala się z konsultantem, a co innego jest później do podpisania (niezgodność ustaleń dot. umowy). Zgłoszenia reklamacyjne są w takiej sytuacji rozstrzygane na korzyść Orange. Niby klient został wprowadzony w błąd, ale ogólnie nic się nie stało i klient może wybrać i podpisać umowę na gorszych warunkach, niż uzgodnione z konsultantem. Kolejne zgłoszenia nic nie zmieniają. Co gorsze zgłoszenie rozpatrują kolejni doradcy Orange i brak jest kontroli nad rozstrzygnięciami tych doradców. Po tym wszystkim klient dostaje link do ankiety Oceny obsługi, która jednak nie działa (brak możliwości wyboru opcji odpowiedzi i wysłania ankiety). ZaletyNie stwierdzonoWady- inna oferta uzgodniona z konsultantem, a inna przedstawiona do podpisu,
- ignorowanie klienta i nie ustosunkowywanie się pozytywnie do zgłoszeń reklamacyjnych klienta,
- brak kontroli nad przebiegiem procesu reklamacyjnego i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych przez kolejnych doradców,
- wysyłanie klientom linków do ankiet Obsługi klienta, których nie można wypełnić i wysłać. -
-
~sebix / 2020-06-11 17:38
JOJOJOJOJOJOJ NAJWIĘKSZE GÓWNO ŚWIATA DO WYJEBANIA NA FIRMA JEST ZaletyNIEMAWadyISTNIENIE MARKI -
~Andrzej / 2020-06-11 14:10
Zdecydowanie nie polecam. Dwa razy trzeba zastanowić się przed współpraca z ta firma.
Obsługa telefoniczna dramat. W oddziałach gotowi są okłamać żeby tylko podpisać umowę. Nic nie wyjaśnia, nic nie powiedzą. Koszty nie są ważne. Potem jak składasz reklamacje to twierdzą ze wszystko było prawidłowo a ze spotkanie nie jest nagrywane wiec nie można dochodzić swoich praw.
Odradzam zdecydowanie.ZaletyBrak -
~Wojciech / 2020-06-10 12:02
Posiadam Orange Love, natomiast ogólnie jestem abonamentem blisko 10lat więc mam prawo wyrazić swoją opinię. Orange to typowa firma która traktuje swoich klientów jak zło konieczne. Na tysiąc możliwych sposobów wmawiają człowiekowi głupotę, co najmniej jakby to że posiada się u nich abonament, było głupotą. Przy najbliższej okazji się pożegnam raz na zawsze i nigdy więcej. Kompletnie odradzam wybór tego operatora . ZaletyBrak zasięgu na peryferiach poza miejskich.WadyObsługa klienta, pazerstwo i wiele ukrytych które wyjdą podczas korzystania w ramach umowy i ekstra w gratisie. -
~Red / 2020-06-10 09:35
Kontaktowałem się kilkakrotni w celu usunięcia usterki w telefonie mojej Mamy. Koszmar, bot obsługujący infolinie pisze,że zarejestrował zgłoszenie i wysłał mi nr. Oczywiście numeru nie wysłał, dalszych poleceń nie rozumie. Pani w infolinii przyjmuje tylko oferty, rozłącz się w przerywając moją wypowiedź bez jakiegokolwiek słowa pożegnania. Na szczęście wszystkie telefony firmowe i własne mam w innej sieci. ZaletybrakWadyszkoda słów
strona 152 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »