Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3998 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JO / 2020-09-08 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przynajmniej raz dziennie wywala internet. Nie wiem co pisać bo ten internet nie ma żadnych zalet
    Zaletyżądne
    WadyWszystkie które są
  • ~RtT / 2020-09-08 17:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia. W jednym z największych Centrów Handlowych „Sadyba Best...” spędziłem dzisiaj pół godziny w kolejce (nieco po godz. 13.00) a potem jeszcze półtorej godziny podczas załatwiania formalności z zamówieniem pakietu TV + internet (światłowód 1GB) + tel. kom. (Karta + aparat) + tel. stacjonarny (przeniesienie numeru). W sumie firma mogła zarobić od klienta 3500,- pln. Po upływie 2h ostatecznie dowiedziałem się że jest internet 10 mega! I nic więcej nie mogą. Mega nieporozumienie. Kto mi zwróci 2h, nie mówiąc o opłacie za płatne parkowanie? Chyba nie polecam....
  • ~Natalia / 2020-09-08 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan w obsłudze klienta. Za każdym razem dzwonił do mnie ktoś inny i za każdym razem musiałam powtarzać, że nie jestem numerem decyzyjnym, za każdym razem też podawałam kto jest numerem decyzyjnym.
    Absolutnie nie wywiązują się z warunków umowy w mniejszych miejscowościach. Studiuję w Warszawie, moi rodzice mieszkają na wsi, od kilku miesięcy nie mam możliwości porozmawiania z nimi w normalny sposób. Brak zasięgu, totalna frustracja, dochodzi do sytuacji, w której moja mama lub tata musi wychodzić na dwór, żebym mogła usłyszeć co próbują mi powiedzieć. W ostatnim czasie nawet to nie działa. Nie polecam Orange.
  • ~Palolg / 2020-09-08 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam światłowód z Orange, przy instalacji Pan bez zgody przeciął kabel od domofonu mówiąc że jest on od telefonu a telefonu przecież nie używamy. Nie wiem po co i na co ale zostałam z niedziałającym domofonem i mimo zgłoszeń technicy dalej nie dzwonią w celu naprawienia usterki. Tragedia. Nie polecam.
  • ~Monia / 2020-09-07 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jakieś nieporozumienie,pomimo regularnie płaconych rachunków w/g faktur przysyłanych przez Orange zostały mi zablokowane usługi połączeń oraz internetu na telefobie????Od 03.09.2020 dzwoniłam 3 razy na infolinię z pytaniem co się dzieje dostawałam odpowiedz że z rachunkami jest wszystko w porządku musi to być jakiś błąd systemu i za godzinę,dwie powinnam mieć usługi odblokowane jest 07.09 a telefon dalej nie działa.Dzisiaj byłam w salonie w Gdyni i usłyszałam to samo że przez jakiś błąd w systemie zablokowali mi usługi za które ja płacę regularnie co miesiąc,ani pani obsługująca mnie ani kierowniczka salonu nic nie mogą z tym zrobić bo nie mają nawet telefonu do działu reklamacji ani innej osoby która mogłaby coś w szybkim tępie zaradzić na ich błąd systemowy(swoją drogą nie wiem po co ta kierowniczka tam jest skoro nic nie może)Z tytułu tego że to ich błąd zażądałam jakiejś karty zastępczej oczywiście jej też nie otrzymałam.I tak płacąc reguralnie rachunki zostałam odcięta od świata do 30 dni,ponieważ tyle trwa rozpatrywanie reklamacji w Orange.Nie polecam a wręcz odradzam
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2020-09-07 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i to pod każdym względem. Wzięłam usługę Orange Love za 99 zł, po miesiącu kiedy przyszedł rachunek 130 zł okazało się że mam jakiś dodatkowy pakiet kanałów za 30 zł. których nie brałam i nie mam tego w umowie. Mimo zgłoszeń, nic z tym narazie nie mogę zrobić, telefonicznie powiedziano mi, że wygląda na to, że byłam ponownie w salonie Orange, tydzień po podpisaniu umowy, podpisać kolejną umowę na dodatkowe kanały, udałam się więc do salonu aby mi pokazano w takim razie umowę której nie podpisałam, ale umów w salonie nie ma i znajdują się w jakimś archiwum. Nadal czekam na rozwiązanie sprawy bo dla mnie to oszustwo, płacę za coś czego nie brałam i w żadnym wypadku nie podpisywałam kolejnych umów na jakiekolwiek dodatkowe kanały i nie mogę jej zobaczyć.
    A jeśli nie działa Tobie jakaś usługa to konsultant też nigdy w niczym nie pomoże, każdy tylko powtarza tą samą regułkę, że po ich stronie jest wszystko dobrze a wina leży po stronie urządzenia z którego korzystasz, coś tam niby robi i mówi aby na 30 min odłaczyć dekoder od zasilania, teraz nic takiego nie robię i zaczyna samo działać po jakimś czasie. TV nie działało mi ok 8 godz, konsultant powiedział że przyjął zgłoszenie, później się okazało że nie zostało przyjęte, a jeśli chce zgłosić niedziałającą usługę to musi NIE działać przynajmniej 36 godzin. Ale z ofertami to dzwonią jak nawiedzeni.
    ZaletyNie ma
  • ~Łukasz / 2020-09-06 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w ostatnim czasie jest tragiczny. Bedac za granica ciagle urywa sygnal co 5 min rozmowy. Nie polecam.
  • ~Sqerko / 2020-09-06 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wywala internet co chwilę od pół roku obiecują światłowód
    ZaletyBrak
    WadySłabe łącze wywala nie dotrzymują obietnic
  • ~leon / 2020-09-05 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni internet szwankuje a konsultanci sciemniaja ze zgloszenie jest w trakcie realizacji.
    Maja w d.... klientow,wiec ich tez trzeba olac i pora zmienic operatora
    Zaletybrak
    Wadymnostwo
  • ~htcom / 2020-09-04 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Samowolnie zmieniają umowę, podwyższając opłaty, obsługa nieuprzejma, wprowadza w błąd. Kilkakrotnie składałem reklamacje o dziwo z pozytywnym skutkiem (dla mnie)
    Zrezygnowałem z usług
    ZaletyNie znalazłem
    WadyZła, nieuprzejma obsługa klienta, niewygodny pilot dekodera
  • ~Krzysztof / 2020-09-04 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Męczyłem się 10 lat pora na zmianę słaby zasięg internet chodzi słabo
    WadyZasięg szybkości internetu
  • ~kuba86 / 2020-09-02 06:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć to orange pisze z małej litery bo na dużą trzeba zasłużyć.Rachunki niezgodne z umową, zawyżone.Każde tłumaczenie polega na tym ,że mają nowy program i z tego biorą się błędy.
    Oni powinni zniknąć z rynku za oszustwa.
    ZaletyBrak
    WadyNic nie wiedzą o swoich ofertach i wprowadzają klientów w błąd.
  • ~Maskaj / 2020-08-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wyproszono mnie z salonu w trzebnicy ponieważ nie miałam maseczki(względy zdrowotne). Pan tam pracujący jest niedoinformowany przydałoby mu się szkolenie. Powiedz, ial, że moja sprawę tylko w salonie moge załatwić. Na infolini wszystko załatwiłam z bardzo miła panią, grzecznie, spokojnie. Jestem zbulwersowana takim traktowaniem klienta.
  • ~FGHJKL / 2020-08-30 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniany internet. nmie poelcam, strona nie chce się odpalić. Strata czasu im pieniedzy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~zgred / 2020-08-28 16:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijaj z daleka. Wolę gadać z własną babą niż z maszyną. Internet działa jak chce, telefon też nie działa. Złożona rezygnacja, ale jeszcze nie przyjęta. TV dla miłośników Szydło - katastrofa! Nie daj się nabrać.
    ZaletyRozmowa z maszyną - ekscytujące!
    WadyWszystkie (brakuje powodzi)!
  • ~Melon / 2020-08-28 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i kasy na tak żałosnego operatora. Ciągle wyrzuca Internet wifi działa Internetu brak. Na kompie pokazuje ,że jesteś debilem i masz źle podpiete kable po czym po 10 min znowu nasz internet magia. Lepiej brać lokalnego dostawcę internetu
    ZaletyBrak
    WadyCiągle pracują nad tym ,żeby było ich więcej
  • ~Michal / 2020-08-27 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem jedno nie liczą się z klientem który ma długi staż bo taniej ma ktoś kto przenosi numer żałosne
    ZaletyBrak zalet
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Płatnik / 2020-08-27 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To co przeżywam z orange to koszmar. Wiem co z nimi zrobię. Jak będzie mi się kończył abonament to zmienię operatora. Miałam telefon z biura obsługi. Nie widziałam, kto do mnie dzwoni, telefon pokazał biuro obsługi. Więc oddzwoniłam .
    By połączyć się z orange, najpierw rozmawia się z automatem. To koszmar, powtórzyć o co chodzi. Wreszcie połączono mnie z orange. Zapytałam o co chodziło. Tam nie było wiadomo i odpowiedź, że biuro obsługi to inna firma. Następnego dnia to samo tym razem dowiedziałam się, że otrzymałam zwrot pieniędzy. Czyli to mój operator, ja im płacę abonament i to chyba duży, a mój operator pobiera ode mnie pieniądze. A za te nerwy, które straciłam nikt nie powie mi choć przepraszam.
    Całe szczęście, że mam wybór. Temu operatorowi pohybel.


    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~olo / 2020-08-27 14:50
    Ocena: 4.33 / 5
    Czytałem poniższe komentarze Przypuszczam że znakomita większość pochadzi od abonamentowców Zgoda że jeżeli ugotujemy się na 24 miesiące i coś nie działa to jesteśmy sfrustrowani Nie lepiej na kartę Taniej promocje operatora można zmienić w ciągu 24 godzin Przeszedłem z play Na dzień dobry pakiet bez limitu + 15 GB na 30 dni za 30 zł Dodatkowo za doładowanie za 30 zł 15 GB (teraz podwajają) W sumie bez limitu i 45 Gb na miesiąc Mnie wystarczy Prędkóść 20 mb/s Szału nie ma ale wystarczy Jeżeli nic się nie popsuje to myślę o rocznym pakiacie za 360 zł Rok bez limitu + 1 TB internetu i 31 GB w UE
    Zaletykarta
    Wadynie istotne
  • ~Kaśka / 2020-08-27 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet z Funboxa 2.0 to smiech na sali. Zawieje wiatr- neta nie ma, spadnie deszcz- neta nie ma. Czekam do końca umowy i mówię sayonara.
    ZaletyŻe co?
    WadyFun box. Dno dna.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2647
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187