WadyBrak kompetencji obsługi w salonie orange.Konsultancje telefoniczne na poziomie zerowym.Chcąc to opisać lepiej musiałbym użyć słów których nie wypada używać.
strona 149 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Kuba 86 / 2020-07-06 07:17
Konsultantki niekompetentne,rachunki zewyżone,po kilku próbach rklamacji nadal ciągle zawyżone.Moja rada jest taka ,aby omijać ich z daleka.Ja nie mogę się doczekać końca umowy i zabieram swoje numery jak najdalej od nich. -
-
~Mario / 2020-07-05 21:49
Beznadziejny zasięg z roku na rok tylko gorzej. ZaletyBrakWadySłabym zasięg -
~plus lepszy / 2020-07-05 16:33
Witam, od nie wiem kiedy w sumie korzystam z usługi światłowód 300/30. Niestety nie miałem możliwości być bezpośrednio połączony kablem sieciowym i myślałem że wi-fi będzie takie jak oczekiwałem czyli maksymalny przesył karty sieciowej (108 mbps). Jak się okazało, myliłem się. Internet jest tak badziewny, że szkoda gadać. 300/30? w życiu. Wykonałem speedtest na komputerze brata który był bezpośrednio podłączony kablem. download wynosił niespełne 150Mbps, a upload 10Mbps. I gdzie tu jest 300/30? Płace za niego ok. 60 zł miesięcznie a dostaje takie coś? Niesamowite, jak ta firma jeszcze nie ogłosiła upadku. Serdecznie nie polecam Zaletyoferta być może ciekawaWadybeznadziejny internet -
~rufek / 2020-07-05 12:42
po dwunastu latach w tej sieci i do tego z pięcioma abonamentami raz spóżnilem się z zapłatą 5dni do następnej faktury doliczyli mi utratę efaktury 25zł,złodzieje, teraz przy końcu umowy zabieram wszystkie numer do innej sieci, Zaletybrak -
~Agnieszka / 2020-07-03 07:24
Nie polecam. Usługi zakupione przez telefon, kilkukrotnie pytałam konsultantke czy to cała kwota za pakiet usług i urządzenia i kilkukrotnie potwierdziła tą kwotę. Rachunki przychodzą o 100 zł większe. Po dwukrotnym złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że faktycznie taka oferta była zlozona telefonicznie przez konsultanta, ale nie jest wiążąca i należało się zapoznać z cennikiem. Odkąd połączyli się z TP S.A. przejęli również standardy TP S.A. uważajcie. -
~Pate / 2020-07-02 14:36
Zostałem oszukany co do koloru nowego telefonu przez ofertę telefoniczną, a był to pan Michał Kopacewicz. WadyNiedouczeni pracownicy -
~Dekri / 2020-07-02 00:23
Największy syf na świecie, trzeba było pozostać przy radiowym przynajmniej był stabilniejszy niż miedziany kabel 80Mb/s, owszem prędkość mam ale neta wywala 5-6 razy w ciągu dnia w tym samym momencie co znajomych na internecie mobilnym... -
~Robak / 2020-07-01 18:56
Moja mama miała telefon w ORANGE korzystała z karty na DOŁADOWANIA. Ja jej wykupiłem inny numer telefonu na abonament. Powiedziałem jej aby tego numeru na kartę nie oplacala bo ma inny numer telefonu który ja opłacam a ten na kartę stary numer wyrzuciłem. Jak dowiedziałem się że nadal opłaca go i zgromadziła tam 1800zl. Chcieliśmy przejść z karty na abonament. Powiedziano że NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI. ODRADZAM WSZYSTKIM tego operatora. KONKURENCJA DBA O SWOICH KLIENTÓW.
PIENIĘDZY TYCH NIE ODZYSKALIŚMY. Jestem kolejna osoba piszącą negatywna opinie na temat tego operatora, CZY CHCECIE BYĆ KOLEJNYMI.ZaletyBRAKWadyStraciłem 1800zl -
-
~Fredi / 2020-07-01 16:22
Nie polecam tej firmy 3 tygodni nie mam telewizji na infolinię 24h ciągle coś na prawiaja ciągle coś nie poleca czym dluzej jesteś tym gorzej mój staż 10 lat nie polecam ZaletyNie maWadySłaba obsługa nic nie umis -
~Gabalek / 2020-06-30 22:36
Bardzo słaba jakość i prędkość internetu nie polecam badziew i nic więcej -
~TAJU / 2020-06-30 21:01
Mniej niż 0 po prostu DNO.Konsultanci nie douczeni Wady100 -
~elwira / 2020-06-30 16:20
Śmiech na sali, trzy razy przychodzili zakładać światłowód, uszkodzenia na linii. Na dzisiaj umówieni do założenia, wczoraj potwierdzali na dziś a dziś nikt nie przyszedł. To jest cyrk nie firma. Nie szanują mojego czasu, opłata za telefon na info to drugi cyrk, kto to wymyślił? Im dłużej jesteś w Orange tym masz gorzej. Nie szanują klienta Zalety żadnychWadyobsługa na info okropna, przez telefon mało by mnie zjadł -
~Joanna / 2020-06-30 01:21
Orange powinno zniknąć z rynku ! To są żarty jak działa ta firma ! Internet beznadzieja. Nagle nie działa i przez kilka godzin zostajesz na lodzie. Nie ma nawet gdzie tego zgłosić,bo odzywa się automatyczna sekretarka, także piwidzenua. Problem z zakończeniem umowy na telefon. Traktują klienta jak śmiecia,nie mają podstawowej wiedzy,nie znają produktu i wprowadzają klienta w błąd! Jakby tego było mało obsługa jest niemiła ! Totalny brak profesjonalizmu!!! Nie polecam! ZaletyŻadnych zalet nie ma ta nic nie warta firma!WadyCała firma to jedna wielka wada ! :( -
~Mateusz / 2020-06-29 18:24
Wieczny problem z telewizja
Zdecydowanie nie polecamZaletyNie ma -
~Michal / 2020-06-29 14:43
Bardzo słaby internet. Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty ZaletyBrak zaletWadyWszystko nie działa, wolno chodzi -
~Małgorzata / 2020-06-29 09:09
Orange właczyło mojej mamie w pażdzierniku opcję śledzenie i gdzie jest dziecko...moja mama ma 90 lat !!!! nie potrafi odczytać wiadomości sms a co dopiero ją potwierdzić kodem. Po wielu pwrypetiach zalaciłam część opłat a część operator? nie wiem jaki i co ma wspólnego z orange łaskawie mi umożył!!! Obecnie mam znowu problem z moim numerem na który to znowu włączono mi jakieś opcje(NIE WIEM JAKIE) i do zapłaty 61 złotych. Sprawę skierowałam do Biura Ocvhrony Konsumenta i czekam co dalej... Jestem z orange jakieś 12 lat i tylko czekam n a koniec umowy i NIGDY WIECEJ z nimi nie chcę mieć do czynienia... to łotry i mają gdzieś klientów liczy się mamona..... -
-
~Brygida / 2020-06-29 00:09
Byłem w salonie orange (Mysłowice) zapytać o ofertę Orange flex. Pan sprzedawca rzucił mi dwiema kartami, po zapytaniu co dalej powiedział mi że nie wie i dodał że on musi wyjść i poszedł. I po 20 latach w Orange potraktowany zostałem jak śmieć. Pomijając kwestie cesji, owszem nazwisko zmienili ale nadal numer widnieje jako firmowy zamiast prywatny (W związku z czym nie mogę przejść do flex) Odradzam wizytę w tym salonie. -
~Ktoś / 2020-06-27 21:15
Tragiczny operator. Za przeproszeniem wszystko mają w du*ie. Internet najgorszy jaki widziałem. Mam pakiet 300mb/s a korzystanie z jednego urządzenia na tym internecie jak tragiczna, nie mówiąc już o tym gdy korzysta z niego więcej osób. Jedyna możliwość kontaktu to od razu rozmowa z przedstawicielami a mam inny problem którego oni nie potrafią rozwiązać. Kolejna rzecz to nie robią sobie nic z umówionych spotkań itp. Co gorsza, czasem zdarza się że nawet nie powiadomią a ktoś na nich czeka i trzeba się upominać. To sam internet a i tak nie o wszystkim pisze. Dekodery? Będą chciały to będą chodziły. Tyle w temacie. Nie polecam. -
~Lidia / 2020-06-27 19:18
Brak kompetencji ze strony obsługi Orange. Nie działał mi dekoder,potem kazali zamienić na drugi. Jak się okazało to nie wina dekodera tylko rutera. To jest jakaś kpina. W tym momencie nie mam nawet internetu . Trzeba Czekać 24 h na pomoc informatyka.. najgorsza sieć -
~Hubert / 2020-06-26 22:22
Nigdy nie miałem tak chujowego internetu wywala go co 5 minut na przynajmniej pół godziny i nic nie można z tym zrobić ZaletyBrak
strona 149 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »