Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3997 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kibb / 2020-11-24 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak zasiegu oraz internetu
    Nie można się nigdzie dodzwonić
    ZaletyNie ma
    WadyBrak internetu i brak zasiegu
  • ~Marian / 2020-11-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że padłem ofiarą oszustwa i to chamskiego oszustwa ze strony Orange, a ściślej salonu w Katowicach ul 3Maja.Po wielu latach współpracy szukam czegoś innego.
    Telefon który kupiłem na początku przedłużanej umowy zepsuł się raz, i drugi, i trzeci więc zostało mi go zwrócić. Do salonu pojechała uprawniona przedstawicielka mojej firmy i w protokole zażądała zwrotu pieniędzy. Jajka zaczęły się po dwóch tygodniach kiedy paienka od obsługi klienta powiedziała że - cytuję - "nie będzie zwrotu pieniędzy bo to była pierwsza naprawa" i nawet jej powieka nie drgnęła. Kiedy została poproszona żeby sprawdziła w komputerze, że ta naprawa była czwarta, powiedziała że system był w międzyczasie uaktualniany i nie ma już tych danych. My niestety nie przechowujemy każdego papierka naiwnie wierząc że w kontaktach między firmami obowiązuje jakiś kodeks moralny. Ale w końcu szkoda energii na głupi telefon. Tak jak przewidzieliśmy to co zepsuło się cztery razy zepsuło się i piąty. Tym razem przedstawicielka poszła uzbrojona w trzy odnalezione kwity z poprzednich napraw. Usłyszała że "gwarancja się właśnie skończyła" a o tym że czas po naprawie biegnie od nowa pan nawet nie słyszał. Na pismo do Orange od pół roku nie mam odpowiedzi. Podejżewam więc że jest to polityka całej firmy Skoro tak to zabieram wszystkie moje numery i idę gdzie indziej. Nigdy więcej Orange.
    ZaletyBrak
    WadyChamskie oszustwo, skrajna nieuczciwość.
  • ~chel / 2020-11-20 08:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Od dłuższego czsu nie można zalogowac sie na moje orange.pl, mało tego serwer orange.pl nie odpowiada i nie otwiera sie strona orange.pl. Brak kontaktu z operatorem brak adresu e-meilowego, podnosza cene abonamentu bez uzgodnienia.
  • ~Joanna / 2020-11-19 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć pod każdym względem , nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Mariusz / 2020-11-18 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    witam nie polecam firmy orange .Podpisałem z nimi umowę internet tv i dostałem w prezencie telefon który nie chciałem oczywiście Pan z obsługi twierdził że jest za darmo i nie bede za niego nic płacił oczywiście Panom z montażu nie chciało się wykopać kabla który był zasypany 0.40 cm pod ziemią oczywiście kabel idzie przez moją działkę . Po miesiącu przyszło pismo że nie da się podpiąć do kabla bo twierdzili że go nie ma Po kolejnym miesiącu sam wykopałem kabel . Zadzwoniłem do orange jaka jest sytuacja. Przyjechali i stwierdzili ze za dwa miesiące będzie wymieniony na światłowód żeby poczekać. Po kolejnych trzech miesiącach wkopali ten światłowód. Umowę kolejna podpisała żona . A ta wcześniejsza umowa miała być anulowana .Oczywiście tak nie jest w orange zaczęły przychodzić rachunki na umowę która nie doszła do skutku. Opłata za telefon który miał być za darmo. Nagrywajcie tych z którymi podpisujecie umowy .
    Zaletyprzykro mi żadnych
    Wadynie polece nikomu waszej firmy
  • ~wiola / 2020-11-17 15:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa sieci Orange jest fantastyczna zgłoszona została usterka i na następny dzień roboczy została naprawiona
    ZaletySzybka obsługa
    WadyBrak
  • ~Naprawcie to plz / 2020-11-16 13:07
    Ocena: 5.00 / 5
    ping skacze od 60 do nawet kilku tysięcy ms, wezcie to wyjebcie czy cos bo ten internet to ziemniak.
    Zalety- Brak internetu
    - Dzieciaki nie siedzą przed kompem
    Wady- całkowity brak wad, jestem bardzo zadowolony z usługi
  • ~Pekin / 2020-11-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,dziadostwo brak zasięgu przy granicach państwa i tłumaczenie że tam nie mogą mieć odbiorników bo granica A z pleya antena stoi 100m od granicy
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko ch.jowe począwszy od internetu
  • ~Ola / 2020-11-16 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów poprostu dno ! A Maksa nie będę nawet komentowac... Zapłaciłam rachunek w terminie (ostatni dzień) mimo to po 3 dniach od zapłaty zablokowali mi konto a dodzwonić się nie da bo Max nie połączy z konsultantem !! To jak ja mam wyjaśnić tą sprawę !!!???
    ZaletyZero
    WadySzkoda wymieniać bo są same wady ! Od instalacji (która trwa i trwa a monter przyjeżdża bez sprzętu a doświadczenie ma takie jak pierwszy lepszy gość zgarnięty z przystanku) przez użytkowanie (wiecznie trzeba resetować dekoder bo problem z połączeniem nawet po wymianie dekodera) po rachunki które nawet jak się zapłaci w terminie to itak zablokują i nie dają możliwości wyjaśnić sprawy bo jest jeb***niety MAX !!! Który jest kolejną porażka tej pożal się Boże firmy
  • ~Ewelona / 2020-11-15 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważam że sztuczna inteligencja Maxx to porażka nie idzie się dodzwonić i porozmawiać z normalnym człowiekiem. Pracownicy są nie mili,nie można uzyskać od nich pomocy ,zbywaja.Moja mama ma sprawę w Sądzie z Orange która trwa już 2 lata a przez to wszystko jak pracownicy potraktowali moją mamę ona straciła bardzo dużo zdrowia,nerwów(jest na tabletkach).
    Jedynie kto tam zasługuje na dobrą a nawet bardzo dobra opinię jest Pani Anna Marszalik jedyna kobieta która się nami zajęła, wysłuchała i pomogła.Kobieta o dobrym sercu i widać że jest tam by naprawdę pomoc. Dziekuje
    ZaletyJedyna zaleta to dobra pracownica Anna Marszalik
    WadyBrak slow
  • ~Robson / 2020-11-14 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    podła firma, która wykorzystuje klientów. obsługa klientów beznadziejna, a ta tzw. "sztuczna inteligencja" to porażka, nie można się porozumieć i często przerywa połączenie (w ten sposób Orange generuje sobie zyski, bo opłata za nr *100 jest doliczana do abonamentu. no i trzeba kilku połączeń bo większość konsultantów jest niekompetentna). czekam na koniec umowy i wypisuje się z tej złodziejskiej firmy.
  • ~DjW / 2020-11-14 13:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem można by rzec starym klientem (tpsa, IDEA) jak widzę z roku na rok jakość usług się obniża. natomiast obecnie firma przechodzi samą siebie, tzn., mam abonament LOVE STANDART z kwotą 99.98 brutto po wszelkich zniżkach/zwyżkach, natomiast od listopada okazało się ż abonament wzrósł do 200 pln a ponadto jakimś cudem w dniu rozliczenia mimo, iż z niczego jeszcze nie było korzystane kwota ponad abonament wynosi w pierwszym dniu już 5,69. Aby złożyć reklamację to trzeba skorzystać z infolinii WYSOKO PŁATNEJ, obecna polityka firmy jest taka,
    że adresu e-mail firma obecnie nie posiada,
    wolą aby ludzie albo się tłoczyli przed punktami obsługi klienta (gdzie obiektywnie mówiąc osoby wyłażą ze skóry aby klient wyszedł zadowolony) albo dodatkowo dopłacali jak chcą coś zgłosić,
    o sztucznej "NIEINTELIGENCJI MAX" na czacie nie wspomnę!.
    Tak wygląda sytuacja osoby mającej kilka telefonów komórkowych, i stacjonarnych wraz z Internetem, będąca klientem od przeszło 20 lat.
    Zalety swoje stacje bts, nie zacina się łączność jak np. w ply,
    cena niektórych ofert
    Wadygeneralnie obsługa klienta przez telefon - ciężko się dodzwonić,
    złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej,
    Swiatłowody poza dużymi aglomeracjami wydzierżawiają firmą takim jak fiberlink o czym dowiedziałem się niedawno (tragedia)
  • ~Robert / 2020-11-13 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstrzymali sprzedaż na prawde dobrych aparatow takich jak huawei p30 pro aby wypchac z magazynow reklamowki. Porażka.
  • ~Wkurzona klientka / 2020-11-13 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat z mężem mamy abonament w Orange. Podczas podpisywania ostatniej umowy, którą mamy do końca 2021 roku, zawarto w umowie ROAMING w UE za darmo. Mieszkamy z mężem półtora roku za granicą , w Czechach i zawsze było wszystko okej odnośnie ROAMINGU, nie płaciło się za niego nic. Aż tu nagle na swój numer dostałam jakiś dziwny SMS , o jakimś płatnym ROAMINGU. Okazało się , że bez wiedzy męża Orange włączyło na jeden z trzech numerów jakąś usługę , za którą pobierane zostały opłaty. Nie zostaliśmy o tym ani poinformowani ani nic. Rozmawiając z obsługą klienta, wmawiano nam różne głupstwa, Pani z którą rozmawialiśmy kazała nam przeczytać umowę. To przeczytaliśmy i w umowie czarno na białym pisze , że ROAMING mamy za darmo wszystko w abonamencie jest. Po prostu oszustwo !!!! Nie polecam Orange. Moi rodzice również byli w Orange i też im jakieś usługi włączali bez ich wiedzy. Jakieś dodatkowe opłaty mieli, o których nie mieli pojęcia i dowiadywali się z faktur.....
    ZaletyBRAK
    WadyWłączanie usług bez wiedzy klienta
    Niedostosowywanie się do umowy
    Kontakt z Obsługą klienta płatny, i to nie małe pieniądze
  • ~wściekła / 2020-11-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiąc zostawialiśmy w tej firmie grube tysiące zł.
    Dziś czara goryczy się przelała.
    Nie możemy w chwili obecnej wypowiedzieć umowy gdyż wiązałoby się to z zapłatą kary umownej ale to ostatni rok w którym jesteśmy z Orange.
    Róbcie tak dalej a padniecie szybciej niż byście tego chcieli.
    WadyMax - porażka
    Próby połączenia z obsługą dla firm - porażka
    Rozmowy z konsultantami - nie ma takiej możliwości!
  • ~aga / 2020-11-12 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 3 mieięcy staram sie o korekte faktury. Każdy konsultant jest bardzo miły i zapenia, że korekta została wprowadzona, po czym w kolejnym miesiącu kwota abonamentu nie zostaje pomniejszona a nawet jest zwiększona samowłaczającymi sie usługami!!!!!!!!!!!!!
    powiedziałam dość
    nie mozna byc miłym dla tych gowniarzy na sluchawkach. niekompetntne gnoje. skarga w uokiku na uslugi i oszustwa oaz w najblizszym czasie rezygnacja z orange.
    razem ze mna zabiera sie 7 osob ktore znam w ciagu najblizszych 3 miesiecy.
    !!!!
    Zaletybrak
    Wadykoszty
    obsługa
  • ~Andrzej / 2020-11-11 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Orange to totalna PORAŻKA, DNO!!!
    Nie można nic załatwić. KTO TYLKO MOŻE NIECH UCIEKA OD TEJ FIRMY JAK NAJDALEJ!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyBrak kompetentnych pracowników, nie można niczego załatwić ani wyjaśnić
  • ~A, / 2020-11-10 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można doprosić się faktury przez mail. Zamiast faktury przychodzą wezwania do zapłaty, a na prośby o przysłanie faktury nikt nie odpowiada.
    Obsługa zerowa. Umowę wypowiem
    Zaletynie widzę
    WadyCałkowite lekceważenie klienta
  • ~edo50 / 2020-11-05 19:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna WIELKA porażka!Próba zalogowania -błąd,brak strony.Jedyny "operator" który daje rozmowy w pakiecie za darmo,a dzwoniąc do niego PŁACISZ!No i oczywiście MAX prędzej z moim psem się dogadam,a przynajmniej darmo!
    ZaletyBrak
    WadyOBSŁUGA a RACZEJ JEJ BRAK
  • ~Artur / 2020-11-05 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie przed chwilą wypowiedziałem umowę, bo przelała się już u mnie czara goryczy. Awarie internetu były ostatnio coraz częstsze i to w kluczowych momentach (człowiek pracuje z domu i jest na ważnym callu, dziecko na lekcji zdalnej, a tu nagle bum i przez pół godziny człowiek jest odcięty). Przeżyłbym to gdyby chociaż była jakaś sensowna obsługa klienta szybko usuwająca awarie. Kiedyś (na początku działania usługi) tak było - zawsze mogłem zadzwonić do wsparcia technicznego i widać było że działają i coś robią aby mi pomóć. Od jakiegoś czasu firma Orange odwróciła się dupą do klienta odcinając go od jakiegokolwiek wsparcia. Po zadzwonieniu na infolinię można jedynie porozmawiać ze sztuczną inteligencją ... która nota bene jest dość mało inteligentna i czasem trzeba przez pół godziny próbować aby Max w końcu zaskoczył o co chodzi. Awarię niby można zgłosić, ale dostaje się tylko komunikat, że się skontaktują w przeciągu pare dni ... po czym nikt się nie kontaktuje i pełna olewka klienta. Mam dość bycia traktowanym w ten sposób!
    Zaletynie widzę obecnie
    Wadyciągłe awarie usługi, brak obsługi klienta, olewanie zgłoszeń o awarii. Płącimy za usługę która nie działa zgodnie ze specyfikacją!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3997
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2647
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187