Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3886 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2020-09-18 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi zrywanie połączenia średnio 1 na godzinę, w trakcie której i tak to połączenie nie ma stałej (gwarantowanej) prędkości tylko skacze z b.niskiej do jeszcze niższej to polecam serdecznie. Obsługa klienta zawsze mówi to samo, że rozwiążą problem po czym ten i tak powraca.
    Zaletybrak
    Wadycały Orange to wada przemysłu internetowego w tym kraju
  • ~Grazyna / 2020-09-17 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużałam umowę i podpisałam umowę.. Były jasno przedstawione moje oczekiwania, umowa zawierała to o co prosiłam i zostały zlikwidowane usługi których już nie potrzebowałam. Po krótkim czasie umowa została zmieniona bez informowania mnie o tym.. koszty abonamentu poszły w górę jeszcze raz tyle.. i pojawiły się jakieś opłaty za nieoddany modem o których wcześniej nie było mowy. Nie ma większej pomocy ze strony obsługi klienta bo każdy mówi coś innego i za każdym razem są generowane jakieś nowe koszty. Paranoja.. Spędziłam wieki próbujac to wyjaśniac. Strata czasu i pieniędzy.
  • ~Anna / 2020-09-17 06:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zgłaszania usterki internetu nic nie zostało naprawione 5 razy rachunek płacony cały czas ten sam za brak internetu złodziejstwo i oszustwo po przejściu do innego operatora nie chcą wydać numeru tel.
  • ~Rawazek / 2020-09-16 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć, słaby dużo pieniedzy biorą. Gdy dzwonię ze mam problemy z internetem to zawsze słyszę że nadajnik zepsuty. Nie polecam tej sieci 400kb/s pobierania najgorsza sieć jaka może być
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySłaby dostawcs internetu
  • ~onz29 / 2020-09-16 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorsza sieć jaką widziałem co miesiąc muszę dzwonić i wyjaśniać że żle naliczaną mi fakturę pragnę przestrzec każdego wszystkie sieci tylko nie ORANGE
    Zaletyżadnych
    Wadyzła instalacja internetu ,samemu trzeba wiercić dziury na kable ,co miesiąc coś doliczają do faktóry
  • ~Ida / 2020-09-15 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    zrobilam dzis eumowe. umowa orzyszla a haslo na sms juz nie... pisze do nich dzwonie a oni ze nie umieja mi pomuc. nie rozumiem tej sieci. umowe mozna przez neta podpisac a juz przez czat nie rozwiazesz. nie polecam. zlozylam rezygnacje bo amm do tego 14 dni i mam gleboko ta siec!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak dobrej obslugi, brak indywidualnego podejcia. korporacja ktora ma wszystkich gleboko bo jest niby numer 1
  • ~Rob / 2020-09-15 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak podpisujesz to wszystko obiecują A jak zgłaszasz problemy z zasięgiem to Ci do okna każą podchodzić paranoja .BUBEL
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Johnu / 2020-09-12 22:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Orange jest dla masochistów.Jak ktoś lubi ciągłe przerwy na necie i kiepską jakość połączeń to droga wolna.Co do routerów i dekoderów to większego syfu w życiu nie miałem. Dobranoc
    ZaletyBrak
    WadyOrange
  • ~Grzegorz56 / 2020-09-12 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończę umowę z tą firmą i nie chce mieć z nią nic do czynienia. Naciągane klienta na dziwne opłaty i nie uznają reklamacji. Kogo spotkam będę doradzał zawieranie umów z Orange. Nie pozdrawiam i żegnam ozieble.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady!
  • ~Wioletta / 2020-09-10 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć. Naliczanie dodatkowych opłat za pakiety, które są uruchamiane bez mojej zgody. Konsultanci, którzy nie potrafią pomoc. Wydzwanianie każdego dnia z ofertą mniej korzystnego abonamentu, wręcz nękanie. Ogolnie dramat. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i nieprofesjonalnie
  • ~Bozena / 2020-09-10 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ,ktora naciaga klientow na wyzsze rachunki.nie udziela niewygodnych wyjasnien zaslaniajac sie Roda bo tak jej wygodnie.Czekam kiedy skonczy mi sie umowa i zegnam bez bolu nie polecam.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~Pan/i / 2020-09-09 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!
    Pod koniec czerwca, złożyłem wniosek o przeniesienie internetu na inne miejsce zamieszkania z czym nie było żadnego problemu (dostałem informacje, że czas oczekiwania trwa do 21 dni roboczych). 3 sierpnia wybrałem się do salonu Orange gdzie dowiedziałem się ze wniosek został odrzucony( brak jakiejkolwiek informacji wcześniej) powodu odrzucenia tez nie poznałem. Wiec złożyłem kolejny wniosek (jak okazało się w głównej siedzibie Orange, że to pierwszy wniosek bo wcześniejszy wgl nie został złożony!). 29 sierpnia złożyłem reklamacje i już 30 sierpnia dzwonili z informacja, że monterzy przyjdą 3 września między godziną17-20. I co ? Nikogo nie było! Do tej pory próbuje się z kimś skontaktować ale nikt nic nie wie! Jedyne co mogą powiedzieć to to że trzeba czekać jeszcze do miesiąca.To już jest kpina na prawdę... Brak szacunku do klienta. Za internet który od 3 miesięcy jest nie używany i tak trzeba płacić.
    ZaletyBrak
    Wady•obsługa klienta
    •brak jakichkolwiek informacji

  • ~Daria / 2020-09-09 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś 2 miesiące temu chciałam włączyć pakiet internetowy za 7 zł, przyszedł SMS że pakiet jest już włączony po czym patrzę a internetu jak nie było tak nie ma (oczywiście moich 7 zł na koncie też już nie było) dzisiaj znowu zrobiło to samo!! Oszuści!! Nie polecam nikomu tej sieci!
  • ~Cezary / 2020-09-09 01:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange.pl był spoko,ale
    Brak roamingu.Niby siec jestz ale z Polski nikt sie do mnie nie moze dodzwonic.Mam roaming aktywowany przed wyjazdem za granice. Działał kilka dni!porażka. Poza tym smsy systemowe dostaje o około póľnocy lub wcześnie rano o około 05.00 rano!!!!
    Po prostu porazka. A obsluga jlienta nie dziala o pöłnocy lub musze płaćic kosmiczne kwoty za minute połączenia i to z automatem!!!! Po 10 minutach czyli 20 PLN wyrzuca połączenie!!!!
    Czas na zmiene operatora!!!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko!!! Brak roamingu i smay o pòľnocy lub o 05.00 rano
  • ~JO / 2020-09-08 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przynajmniej raz dziennie wywala internet. Nie wiem co pisać bo ten internet nie ma żadnych zalet
    Zaletyżądne
    WadyWszystkie które są
  • ~RtT / 2020-09-08 17:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia. W jednym z największych Centrów Handlowych „Sadyba Best...” spędziłem dzisiaj pół godziny w kolejce (nieco po godz. 13.00) a potem jeszcze półtorej godziny podczas załatwiania formalności z zamówieniem pakietu TV + internet (światłowód 1GB) + tel. kom. (Karta + aparat) + tel. stacjonarny (przeniesienie numeru). W sumie firma mogła zarobić od klienta 3500,- pln. Po upływie 2h ostatecznie dowiedziałem się że jest internet 10 mega! I nic więcej nie mogą. Mega nieporozumienie. Kto mi zwróci 2h, nie mówiąc o opłacie za płatne parkowanie? Chyba nie polecam....
  • ~Natalia / 2020-09-08 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan w obsłudze klienta. Za każdym razem dzwonił do mnie ktoś inny i za każdym razem musiałam powtarzać, że nie jestem numerem decyzyjnym, za każdym razem też podawałam kto jest numerem decyzyjnym.
    Absolutnie nie wywiązują się z warunków umowy w mniejszych miejscowościach. Studiuję w Warszawie, moi rodzice mieszkają na wsi, od kilku miesięcy nie mam możliwości porozmawiania z nimi w normalny sposób. Brak zasięgu, totalna frustracja, dochodzi do sytuacji, w której moja mama lub tata musi wychodzić na dwór, żebym mogła usłyszeć co próbują mi powiedzieć. W ostatnim czasie nawet to nie działa. Nie polecam Orange.
  • ~Palolg / 2020-09-08 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam światłowód z Orange, przy instalacji Pan bez zgody przeciął kabel od domofonu mówiąc że jest on od telefonu a telefonu przecież nie używamy. Nie wiem po co i na co ale zostałam z niedziałającym domofonem i mimo zgłoszeń technicy dalej nie dzwonią w celu naprawienia usterki. Tragedia. Nie polecam.
  • ~Monia / 2020-09-07 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jakieś nieporozumienie,pomimo regularnie płaconych rachunków w/g faktur przysyłanych przez Orange zostały mi zablokowane usługi połączeń oraz internetu na telefobie????Od 03.09.2020 dzwoniłam 3 razy na infolinię z pytaniem co się dzieje dostawałam odpowiedz że z rachunkami jest wszystko w porządku musi to być jakiś błąd systemu i za godzinę,dwie powinnam mieć usługi odblokowane jest 07.09 a telefon dalej nie działa.Dzisiaj byłam w salonie w Gdyni i usłyszałam to samo że przez jakiś błąd w systemie zablokowali mi usługi za które ja płacę regularnie co miesiąc,ani pani obsługująca mnie ani kierowniczka salonu nic nie mogą z tym zrobić bo nie mają nawet telefonu do działu reklamacji ani innej osoby która mogłaby coś w szybkim tępie zaradzić na ich błąd systemowy(swoją drogą nie wiem po co ta kierowniczka tam jest skoro nic nie może)Z tytułu tego że to ich błąd zażądałam jakiejś karty zastępczej oczywiście jej też nie otrzymałam.I tak płacąc reguralnie rachunki zostałam odcięta od świata do 30 dni,ponieważ tyle trwa rozpatrywanie reklamacji w Orange.Nie polecam a wręcz odradzam
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2020-09-07 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i to pod każdym względem. Wzięłam usługę Orange Love za 99 zł, po miesiącu kiedy przyszedł rachunek 130 zł okazało się że mam jakiś dodatkowy pakiet kanałów za 30 zł. których nie brałam i nie mam tego w umowie. Mimo zgłoszeń, nic z tym narazie nie mogę zrobić, telefonicznie powiedziano mi, że wygląda na to, że byłam ponownie w salonie Orange, tydzień po podpisaniu umowy, podpisać kolejną umowę na dodatkowe kanały, udałam się więc do salonu aby mi pokazano w takim razie umowę której nie podpisałam, ale umów w salonie nie ma i znajdują się w jakimś archiwum. Nadal czekam na rozwiązanie sprawy bo dla mnie to oszustwo, płacę za coś czego nie brałam i w żadnym wypadku nie podpisywałam kolejnych umów na jakiekolwiek dodatkowe kanały i nie mogę jej zobaczyć.
    A jeśli nie działa Tobie jakaś usługa to konsultant też nigdy w niczym nie pomoże, każdy tylko powtarza tą samą regułkę, że po ich stronie jest wszystko dobrze a wina leży po stronie urządzenia z którego korzystasz, coś tam niby robi i mówi aby na 30 min odłaczyć dekoder od zasilania, teraz nic takiego nie robię i zaczyna samo działać po jakimś czasie. TV nie działało mi ok 8 godz, konsultant powiedział że przyjął zgłoszenie, później się okazało że nie zostało przyjęte, a jeśli chce zgłosić niedziałającą usługę to musi NIE działać przynajmniej 36 godzin. Ale z ofertami to dzwonią jak nawiedzeni.
    ZaletyNie ma
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2546
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184