Nigdy więcej internetu z orange. Wieczorem nie można nic obejrzeć, pobrać, zagrać. Prędkość prawie 0 + ogromne opóźnienie.
Zaletybrak
WadyWszystko oprócz obsługi
~Pyzalcio / 2020-10-22 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa słaba, portal fatalny, prędkość łącza zaniżona, rabaty same znikają. Nie polecam. Uciekać jak najszybciej, Jeden wielki dramat. Do tego doliczają za każdym razem za wszystko co się nie zgłosi dodatkowe opłaty, za to, że łaskawie muszą coś zrobić z faktem, że są łamane przez nich warunki umowy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Arkadiusz / 2020-10-20 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Miałem tel na kartę w orange na koncie zaoszczędzone 300 zł ,spózniłem się z doładowaniem dwa dni i kasa bezpowrotnie przepadła ,tak mi powiedziała pani w grójeckim salonie i nie ma szans na ich odzyskanie .Taka to firma numer jeden w Polsce ale do rabowania swoich klientów. Rozbój w biały dzień i to w majestacie prawa .
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Karolina / 2020-10-16 21:57
Ocena: 4.33 / 5
Wszystko spoko ale już drugi raz została u mnie włączona jakaś niepotrzebna usługa, za którą muszę płacić. Nie wiem jakim prawem orange automatycznie włącza mi jakieś beznadziejne usługi.
~Mera / 2020-10-16 18:00
Ocena: 3.00 / 5
Mieszkam w dość dużym mieście i ciągle mam problem z zasięgiem. W szczególności internet często się zawiesza. Teraz jeszcze zmienili stronę od płatności przez internet, co podobno nie miało wpłynąć na moje użytkowanie.
WadySłaby zasięg
Brak przekierowania przy próbie doładowania konta przez aplikację mobilną.
~Dzolero92 / 2020-10-15 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Co wieczór to samo 0,1 kB/s porażka to jest kpina. Tv 55 cali pół roku temu kupiony w Orange spalona pamięć NAND nie uznali gwarancji rozszerzonej z powodu takiego iż ja sam rozwaliłem śrubokrętem taką informację dostałem na piśmie gdzie tv pierwszy raz był otwarty w serwisie Orange i kwota naprawy 1470 zł sama pamięć kosztuje ok 100 zł. A za tv płaciłem 1800 zł
ZaletyNigdy nie było i nie będzie
WadyDługo by opowiadać
~Marek / 2020-10-13 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przedłużaliśmy umowę, przedłużyli umowę nam oraz na drugim numerze u syna bez jego zgody. Wysłali sprzęt który trzeba było wysłać za własne pieniądz.2 konsultantów ogarniało sprawę i nie potrafili tego zrobić aby było dobrze. Śmiech na sali. W rezultacie miało być ok. A wyszło jeszcze tak że anulowali umowę drugiemu z synów. Czy tam u nich pracuje ktoś odpowiedzialny,? Jakiś ogarnięty konsultant.?? Rezygnujemy z ich usług za miesiąc się kończy umowa. Złodziejstwo jak dla mnie,naciąganie ludzi wstyd i chamstwo.
~Marta / 2020-10-13 11:21
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam oferty dla firm ze względu na problemy z rozliczaniem. Błędnie naliczane koszty, nie uwzględniane zniżki, odsetki kilkakrotnie za tą samą fakturę (często z różną datą wpływu należności). Wszystkie reklamacje zostają uznane na bieżąco aczkolwiek w Orange nikt nie kontroluje tego chaosu. Nie ma miesiąca bez reklamacji, ilość dokumentów jest podwojona przez to. I tak od ponad dwóch lat...
Wadybłędnie rozliczane dokumenty
źle naliczane stawki (zawsze na ich korzyść)
~Beata / 2020-10-10 11:11
Ocena: 1.67 / 5
Przykro mi to przyznać, ale orange bardzo obniżył poziom obsługi klienta.
Jestem ich klientem od kilkunastu lat i w zeszłym roku postanowiłam przenieść wszystko do orange - łącznie TV i zaczęły się problemy ... co weekend TV nie działa , nie ma się do kogo dodzwonić ani jak zgłosić , bo całą sobotę nie ma możliwości się dodzwonić a w niedziel nie ma do kogo!
mam 4 dekodery i żaden nie działa ...
Pomoc techniczna każe mi samemu sobie demontować sprzęt zawieść do serwisu i sameu setapowac system .... .
Dramat! postanowiłam wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym !!!
Nie polecam Orange nikomu - drogo, byle jak i jeszcze nie ma do kogo zadzwonić żeby zgłosić problem ... i nie wierzcie w te wszystkie systemy automatyczne bo sa tak setupowane , żebyście utknęli w przełączeniach a nie zgłosi reklamację lub niedziałający sprzęt.
Jedyne gdzie mozna sie dodzwonic to do działu sprzedaży ... DRAMAT !!!!!
Zaletydział sprzedaży - wciśnie wszystko i obieca jeszcze więcej
Wadyobsługa klienta - po prostu jej brak!
~ambroży / 2020-10-09 13:12
Ocena: 1.67 / 5
oferta do 300Mb/s dla klienta z ulicy 59.98 a mi za przedłużenie umowy zaproponowano do 80Mb/s gdzie osiągam około 30MB/s za 59.99 śmiech na sali mniejsza prędkość i jeszcze o GROSZ drożej :)
Zaletyraczej brak zalet
Wadycena nie adekwatna do prędkości i stażu klienta
~dd / 2020-10-08 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem ni zadowolony z Internetu, słaby światłowód; duże kary, nie mili w obsłudze, podnoszą człowiekowi ciśnienie, słaba infolina, stare kable, duże kary gorsze od mandatu policyjnego. Potrafią wykończyć człowieka i zniszczyć nie moralną postawą. Ocenę jaką wystawiam tej firmie to: nieklasyfikowany bez odwołania.
Zaletybb
Wadybb
~Piotrek / 2020-10-06 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja - zerwałem umowę (zapłaciłem karę za zerwanie), zapłaciłem za wszystkie raty za sprzęt (w salonie i na infolinii potwierdzili że nie jestem nic winien)po czym dostaje maila że jestem im winny ponad 200zl, później ok 130zl, następnie 99 i 33zl. Za każdym razem mówią co innego w salonie co innego na infolinii... Nie potrafią na moje żądanie wysłać nagranych rozmów z infolinią, nie potrafią wysłać na maila harmonogramu spłat rat.... dramat nigdy więcej
WadyBrak kompetentnych pracowników, każdy mówi co innego i wymyślą inną kwotę, nie potrafią wysłać na maila na moje żądanie rozmów z infolinią oraz harmonogramu spłat rat za sprzęt
~Elo320 / 2020-10-06 13:49
Ocena: 1.67 / 5
Ten internet jest do bani zaledwie 200kb/s a w pakecie jest 10mb/s xdd.
WadyNiska prędkość internetu zaledwie 200 kb/s
~Robert / 2020-10-05 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Na kilkoro konsultantek(ów) tylko debilny bot zachowuje kulturę, nie podnosi głosu ani nie sugeruje ci amnezji. Po reklamacji zmienią ci termin na odległy a monter ucieknie z braku wiedzy o przebiegu kabli jak i ich samych. Po trzecim terminie nieodpowiadającego na telefony i robiącego fuchy na sąsiedniej ulicy montera, anuluję zamówienie i przechodzę do konkurencyjnej Inei. Cena ta sama, personel milszy a internet trzykrotnie szybszy na tym samym światłowodzie. Chyba opatrzność w postaci nieróbstwa i niekompetencji Orange uratowała mnie od nerwicy i zawyżonych wydatków.
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetencja, strukturalny mobbing, bezkarność i nieróbstwo monterów, kłamstwa i niedotrzymywanie terminów.
~Monika / 2020-10-05 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci banda złodziei najpierw sprzedali mi zegarek a teraz doliczają abonament, czekam na koniec umowy j przenoszę się do innej sieci . Nikt mnie przez zakupem o tym nie poinformował .
ZaletyNie ma
WadySame
~adolf / 2020-10-05 12:46
Ocena: 1.33 / 5
Korzystam z usługi Orange Love, poniekąd jestem zmuszony bo są w moim rejonie monopolistą światłowodowym.
Praktycznie nie pamiętam miesiąca bym nie reklamował wysokości faktury. A to doliczone usługi, których nie miałem, a to opłata "za domki" o której konsultant nie wspomniał w rozmowie - co miesiąc coś nowego. Jeżeli ktoś nie weryfikuje kwot na fakturze, regularnie im oddaje "haracz". Męczące jest to strasznie ale nie popuszczę im - gdy ja spóźnię z płatnością 1 dzień to od razu zabierają rabat za "e'fakturę i doliczają odsetki, gdy oni mi doliczą cos czego nie powinienem płacić, to nawet faktury bieżącej nie skorygują tylko składaj reklamację i może Ci obniżymy kolejną fakturę (może - bo raz zwrot nadpłaty przesunęli o dwa miesiące). I wtedy nic nie mówią o procentach za przetrzymanie moich środków! Moralność "Kalego". Jeżeli płatności przypadają Ci przed przysłowiową wypłatą i masz regularny problem z dokonaniem płatności w terminie, to nie ma mowy o jakimś aneksowaniu terminu na stałe - nie da się i tyle - nawet jakbym chciał pokryć koszt aneksu. Mogę nadpłacić na poczet kolejnej płatności ale w związku z tym ze część kosztów jest zmienna, nadpłata może nie pokryć całości kolejnej faktury -braknie 2 pln to i tak zabiorą rabat. Zero elastyczności - "ty jesteś durny klient to płac a nie wymagaj". Obsługa telefoniczna - dramat, SI tzw. Max tylko rozdrażnia a nie pomaga. Konsultanci chyba z łapanki - każdy mówi coś innego. Nauczyłem się już dwa razy potwierdzać wszelkie umowy bo zawsze jest różnica w tym co powiedział telefonicznie a tym co zapisał w umowie
Dekoder jak przychodzi to często niedziałający (może po kimś ze zwrotu?) i trzeba jeździć do punktu by wymienić
Ogólnie -gdym miał alternatywę to bym zrezygnował 4 lata temu. Niestety jej nie mam, nad czym ubolewam - jak macie wybór to omijajcie szerokim łukiem
Zaletytylko stabilność i szybkość łącza
WadyPraktycznie każdy aspekt usługi poza wymienionym w Zaletach
~KB / 2020-10-04 12:48
Ocena: 1.00 / 5
D R A M A T !
nie dziala strona caly dzien do poniedzialku, jest niedziela wiec NIC nie mozna zalatwic !!! NIE MA OBSLUGI KLIENTA W NIEDZIELE !!!KB
ZaletyZ E R O
Wadynie dziala strona caly dzien do poniedzialku, jest niedziela wiec NIC nie mozna zalatwic !!! NIE MA OBSLUGI KLIENTA W NIEDZIELE !!!KB
~Literat dyżurny logiki / 2020-10-04 10:56
Ocena: 2.00 / 5
Już od dawna korci mnie aby jako jeden z najstarszych klientów ,wygarnąć ,co myślę o obecnym kształcie firmy, która się zgłasza ,jako prawdopodobnie najlepszy operator w kraju. Są rozwojowi to prawda ,ale w ściemnianiu. Firma zafundowała sobie sztuczną inteligencję ,aby w przyszłości zaoszczędzić na etatach ,natomiast ten sztuczny inteligent jest totalnym debilem ,wypytuje o wszystko i tak w końcu się gubi łącząc z żywą biologiczna inteligencją ,o podobnym niskim ilorazie jak " szalony max ",konsultant rzadko słucha ze zrozumieniem i stara się wciskać kity z katalogu dostępnych na szkoleniach zanim został/ła zatrudniony. Biuro numerów ,to już totalna ściema na 10 połączeń 8 jest nieskutecznych ,bo nie maja zgłoszenia ,ale 1,50 zł kasują za nieudzieloną informację ,ostatnio miałem mile zaskoczenie ,po kilku telefonach dopiero pan z ukraińskim akcentem prawidłowo załatwił moją sprawę ,nie wstyd Wam ?
Na tym zakończę ,bo można by napisać książkę o moich walkach z Orange i próbach robienia ze mnie głupka przez politykę firmy " prawdopodobnie najlepszego operatora " wystawiającego sobie samemu laurki. / Literat dyżurny logiki.
~anka / 2020-09-29 15:08
Ocena: 1.33 / 5
Koszmar siec koszmar pomoc
Naciągane na pieniądze.
Coraz to bezdenniejsze oferty
ZaletyBrak
WadyCała sieć oragne
~obiektywny / 2020-09-27 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy. Chciałem przedłużyć umowę, a w zasadzie przedłużyłem ( na infolinii) Konsultant kazał mi jechać do salonu po odbiór telefonu i na podpisanie umowy. Podał mi dokładny adres salonu, godziny jego otwarcia.Pojechałem, a tam nic nie wiedzą. Złożyłem reklamację. Oddzwonili, ale okazało się, że dziwnym trafem rozmowa się nie nagrała. Ja mam w telefonie smsy od konsultanta z potwierdzeniem zawarcia umowy, a oni twierdzą, że takiej rozmowy nie było i reklamacja jest bezzasadna. W związku z tym pisze skargę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów i UOKiK-u. Paranoja.Poza tym pomylili coś z moimi jakimiś kartotekami ( nie wiem o co chodzi) i dlatego mam problemy z przedłużeniem umowy. Starałem się wyjaśnić i dopiero dziewiąta konsultantka zdiagnozowała mój problem. Ręce opadają. Na koniec taki kwiatuszek. Rano dzwoni paniusia, oferuje przedłużenie umowy, "cuda wianki" Wieczorem oddzwaniam i dowiaduję się, że nie mogą mi przedłużyć tej umowy przez wspomniane wyżej kartoteki. Jak najdalej od nich.
Zaletybrak
WadyNie ma tyle papieru na świecie, żeby wszystkie spisać