Praktycznie nie pamiętam miesiąca bym nie reklamował wysokości faktury. A to doliczone usługi, których nie miałem, a to opłata "za domki" o której konsultant nie wspomniał w rozmowie - co miesiąc coś nowego. Jeżeli ktoś nie weryfikuje kwot na fakturze, regularnie im oddaje "haracz". Męczące jest to strasznie ale nie popuszczę im - gdy ja spóźnię z płatnością 1 dzień to od razu zabierają rabat za "e'fakturę i doliczają odsetki, gdy oni mi doliczą cos czego nie powinienem płacić, to nawet faktury bieżącej nie skorygują tylko składaj reklamację i może Ci obniżymy kolejną fakturę (może - bo raz zwrot nadpłaty przesunęli o dwa miesiące). I wtedy nic nie mówią o procentach za przetrzymanie moich środków! Moralność "Kalego". Jeżeli płatności przypadają Ci przed przysłowiową wypłatą i masz regularny problem z dokonaniem płatności w terminie, to nie ma mowy o jakimś aneksowaniu terminu na stałe - nie da się i tyle - nawet jakbym chciał pokryć koszt aneksu. Mogę nadpłacić na poczet kolejnej płatności ale w związku z tym ze część kosztów jest zmienna, nadpłata może nie pokryć całości kolejnej faktury -braknie 2 pln to i tak zabiorą rabat. Zero elastyczności - "ty jesteś durny klient to płac a nie wymagaj". Obsługa telefoniczna - dramat, SI tzw. Max tylko rozdrażnia a nie pomaga. Konsultanci chyba z łapanki - każdy mówi coś innego. Nauczyłem się już dwa razy potwierdzać wszelkie umowy bo zawsze jest różnica w tym co powiedział telefonicznie a tym co zapisał w umowie
Dekoder jak przychodzi to często niedziałający (może po kimś ze zwrotu?) i trzeba jeździć do punktu by wymienić
Ogólnie -gdym miał alternatywę to bym zrezygnował 4 lata temu. Niestety jej nie mam, nad czym ubolewam - jak macie wybór to omijajcie szerokim łukiem
Zaletytylko stabilność i szybkość łącza
WadyPraktycznie każdy aspekt usługi poza wymienionym w Zaletach