Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 4123 opinii

1.41 / 5

  • Oferta
    1.51
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.32
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henio / 2021-03-03 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Orange na kartę od roku jestem bardzo zadowolony. Net z usługą za 29 zł mam sumowalny na rok. Net na poziomie 40-60 Mbit. Mieszkam na wsi. 20x szybciej jak w u zielonych. Dzień bez limitu 1 zł. Czego więcej oczekiwać. Czytam wieczne narzekanie na sieć. Miałem chyba tylko 2 awarie zasięgu w ciągu roku konsultant załatwił sprawę z nadajnikiem. Zasilam jak chce od 5 zł i jest bardzo super. Filmy na YouTube oglądam na 1080p bez przycinki. Strony chodzą jak burza. Może to kwesja telefonu mam że średniej półki cenowej. Często są promocje na darmowe paczki neta.
    ZaletyNa kartę , nie odczuwam różnicy że to karta. Bardzo dobry net. Fajna apka do zarządzania. Korzystam jak chce i place ile chce. Duplikat można samemu wymienić przez starter, w dowolnym momencie można zmienić numer za 3 zł. 90% spraw załatwiam przez apke.
    WadyPunkty nie chcą przenosić na kartę tylko kurier. W małych miastach nie ma salonów.
  • ~J / 2021-03-03 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej opini Orange to fatalny operator. Jedyne co przemawia za wyborem Orange to bardzo duży wybór sprzętu. Widocznie wszyscy w Orange to specjaliści ds. Zakupów , bo cała reszta leży. Przyjmują zgłoszenia po czym w magiczny sposób te zgłoszenia znikają. Na startowej fakturze opłaty z kosmosu. Dodzwonić się do Orange graniczy z cudem, gdyż na przeszkodzie stoi bariera praktycznie nie do przeskoczenia Max, głos sztucznej inteligencji. Nawet jeśli już się dodzwonimy to po chwili zostajemy przekierowani do Maxa by dokończyć zgłoszenie, przejść weryfikację lub co kolwiek. Od Maxa wracamy do doradcy gdyż Max nie rozumie, doradca coś wklepie i wracamy do Maxa, tak w kólko, co chwila karuzela rusza od nowa. Nawet najcierpliwsi z niej wysiądą.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~miki / 2021-03-03 15:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie jestem w stanie ocenić samej usługi bo do montażu nigdy nie doszło. Zamówiłem montaż z miesięcznym wyprzedzeniem. Monter zadzwonił do mnie 1 godz przed umówionym terminem z informacja ze jednak nie przyjedzie bo nie ma kluczy do skrzynek telekomunikacyjnych w bloku. Orange miał na to miesiąc czasu wiec dali ciała na całej linii. Postarałem się i umówiłem się z administracja budynku ze otworzą skrzynki specjalnie dla nich mimo braku umowy z orange o dostępie do infrastruktury budynku, jednak przez brak możliwości kontaktu z monterem (oni dzwonią z infolinii) do wizyty nigdy nie doszło. Skontaktowałem się wiec z przedstawicielem handlowym (Panem Dariuszem Kuczyńskim) który zapewnił mnie iż do montażu dojdzie jeszcze tego samego dnia i monterzy już do mnie dzwonią. Oczywiście nikt do mnie nie zadzwonił a Pan Dariusz przestał odbierać moje telefony. Jestem zniesmaczony całą sytuacją gdyż internet jest mi potrzebny do codziennej pracy. NETIA załatwiła sprawę w ciągu 2 dni (umowa + montaż) + 10 zł taniej.
    Wady- brak kontaktu z przedstawicielem
    - duże opóźnienia w montażu
  • ~Makler / 2021-03-03 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawde większego syfu niż orange nikt nie jest w stanie zapewnić, UPC, Vectra, Fnet jest miliard % wydajniejszy niż to gówno co jest w stanie zaoferować orange.
    ZaletyPrzez 4 lata nie widzę ani 1 zalety
    Wady-REKLAMOWANIE ŚWIATŁOWODU, BRAK MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA
    -DO GIEREK NIE NADAJE SIĘ, 999-LTE DZIAŁA W 10%
    -RESETOWANIE INTERNETU O KONKRETNEJ GODZINIE
    -CZĘSTE DZWONIENIE DO OPERATORA W SPRAWIE AWARII
    I moge wymienić 9 stron A4 tych błędów, naprawdę, życzę żeby firmie Orange przytrafiło się najgorsze co może być, za oszukiwanie konsumenta.
  • ~Anna / 2021-03-03 04:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zszokowana. W styczniu przedłużyłam umowę o kolejne 24-ce. W lutym dostałam fakturę na kwotę 356 pln, z której wynika, że za aktywację mam zapłacić dodatkowo ,199 pln. Panienka w salonie ani jednym słowem o tym nie wspomniała, tylko była bardzo aktywna, żeby mi wcisnąć nowy telefon. Nie kupiłam nowego telefonu. Zainteresuję moim przypadkiem Federację Konsumentów. Dla mnie jest to jawne oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak uczciwości wobec stałego klieta
  • ~Łysy / 2021-03-01 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest niestabilny i bardzo słaby .Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaby internet
  • ~kuba / 2021-03-01 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet ciągle się zacina i jest niestabilny, a do tego w mojej okolicy mogą mi zaoferować do 20 Mb/s a w praktyce ledwo przekracza 1,5 Mb/s pomijając że internet to od czasu do czasu się wyłącza serdecznie nie polecam
    Zaletynie ma
    WadyNiestabilny, połączenie się urywa kilka razy dziennie, za drogi jak na taki internet
  • ~Pawlos / 2021-03-01 19:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Super system wystawił fakturę 3 razy większą niż normalnie. Od konsultanta dowiedziałem się, że jest to wina systemu. Sprawa jest znana w Orangu. Nie potrafią wystawić faktury korygującej.
  • ~O / 2021-03-01 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od 8 do 15 jest tak słaby że lepszy mam już w telefonie.Osoba która zaoferowała mi oferte mówiła że internet jest bardzo dobry a w praktyce sam youtube mi się ładuje 18 sek.
    WadySłaba jakość
  • ~Jakub / 2021-02-28 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj w ciągu 30 minut internet wyłączał mi się 5 razy, serdecznie nie polecam
  • ~Ewe / 2021-02-27 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak macie zdrowe nerwy podpiszcie umowę z Orange dno po 15 dniach umowy nic nie działa przez 5 dni a opłaty biorą zachęcają kuszą a potem mają cie w glebokiim poważaniu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~KolegaPoFachu123 / 2021-02-26 23:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet sie wiesza, bądź prawie go nie ma. Internet jest do bani. Nie polecam
    ZaletyAbonamenty
    WadyInternet
  • ~bogdan / 2021-02-26 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Mój komentarz dotyczy awarii telefonu stacjonarnego{głuchy telefon}.Zgłoszenie zajęło mi nie więcej niż 3 minuty.Zaraz po tym otrzymałem potwierdzenie SMS-em.Następnego dnia do południa usterka została usunięta.Cały czas monter utrzymywał ze mną kontakt,informując o postępie pracy.Sprawę zakończył SMS informujący o zamknięciu zgłoszenia.Z innych usług Orange nie korzystam więc nie mogę się wypowiadać.W tym wąskim zakresie swoją współpracę z firmą oceniam bardzo pozytywnie.
  • ~Marek / 2021-02-26 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    dno
    chcialem zalozyc konto na moj orange i sie nie da bo mam za duzo nr ..
    mam 4 na karte

    a jak mialem u nich abonament i 7 nr to do kazdego sie dalo

    dla mnie syf
  • ~prezes / 2021-02-25 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    siec Orange to zlodzieje.mialem na koncie skarbonka przeszlo 200zl I dzis sie zorientowalem ze niema tam juz zlotowki.usluga wylaczona bez zadnego powiadomienia sms. oni tylko umia 100 sms wysylac zeby naciagnac na jakies bzdurne uslugi ale o tym ze cos przepadnie to cicho sza.po co informowac jak mozna okrasc Klienta po cichu.ŁACHMYTY I ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZŁODZIEJSTWO
  • ~Mona / 2021-02-24 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odliczam dni żeby tylko rozstać się z tą siecią,mam cztery abonamenty,neta i tv.Rachunki mam na 900zł no ale Orange ma w d.pie klientów.Więc jak macie tak dbacie.
    ZaletyBrak
    WadyDoby by nie starczyło żeby wypisać
  • ~... / 2021-02-24 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i jeszcze raz DNO żeby mieć stabilne 60 pingu w jakiejkolwiek grze czy czymkolwiek innym trzeba by było wszystkich z domu wyrzucić i odpiąć ich od internetu bo jak tylko ktoś włączy wifi to nie da się nic, internet lubi sie wywalać tak co 5 min, o oglądaniu czegokolwiek w fullhd o stream możesz zapomnieć jak włączasz youtube to trzeba odczekać z 5-10 min aż filmik 15 minutowy się załaduje żeby go oglądać w 1080p
    ZaletyNie ma
    WadyJest ich zbyt wiele żeby wszystkie wymienić
  • ~Kici33 / 2021-02-24 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem telefon od orange na abonament, i pierwszego miesiąca przez ich dni rozliczeniowe zostały naliczone mi 2 rachunki, kiedy posiadałem telefon kilka dni, potem przez kilka miesięcy wszystko było w porządku, aż nie wprowadzili tego "Maxa" (AI). Po tym obsługa klienta w sprawie płatności bądź czegokolwiek stała się niemożliwa na skutek tego Maxa.

    Szczerze nie polecam sieci Orange nikomu, kto chce cokolwiek od nich kupić, pomocy nie ma oraz nie można się dogadać. Naliczanie dwóch rachunków w ciągu miesiąca jest dla nich "normalne", ponieważ tak to u nich działa.

    ZaletyBrak
    Wady- Dni rozliczeniowe skonstruowane w taki sposób, że klient jest wstanie dostać 2 rachunki w ciągu jednego miesiąca.
    - Brak pomocy
    - Sztuczna Inteligencja Orange nie pomaga.
    - W przypadku zablokowania połączeń brak możliwości kontaktu z Orange
  • ~Dorota / 2021-02-24 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry,

    O orange słyszałam od znajomych wiele negatywnych opinii - firma PRLowska, stara komunikacja polska, monopolista, konsultanci służą jedynie podpisaniem nowej umowy a każdy inny temat to spychologia... - nie wierzyłam i postanowiłam przenieść numer na kartę aby się przekonać o jakości usług i obsługi. W planach mam/miałam zakup światłowodu i łącznie 4 numerów na abonament. W efekcie wniosek został złożony 19.02 z przeniesieniem na 20.02 - numer się nie przeniósł (miałam złożony wniosek o którym zapomniałam to LajtMobile z przeniesieniem na 22.02), więc 22.02 zgodnie z planem numer przeniósł się do LajtMobile. Od 20.02 próbowałam ustalić status przeniesienia numeru dzwoniąc na infolinię. Dziś mamy 24.02, jestem po rozmowach z kilkoma konsultantami, kilku próbach połączenia się z konsultantem na czacie (bot nie chce połączyć bo nie mam konta w orange - jeszcze...) i po rozmowie w salonie, w którym 23.02 został ponaglony wniosek z aktualizacją operatora. Dziś jest 24.02 nadal nie mam przeniesionego numeru, a dzięki obsłudze PRLowskiej i procesom spychologii niczym Sokrates "wiem, że nic nie wiem". I może dobrze, że wyszło jak wyszło, przynajmniej nie jestem związana 2-letnimi umowami z orange... 
    Do brzegu. Dobrze wiedzieć, że przeniesienie numeru do orange to nie łatwa sprawa. 
    ZaletyIstnieje coś takiego jak promocja lokalna - w wybranych lokalizacjach można kupić usługę 10zł taniej.
    WadyOBSŁUGA PRLowska, spychologia, brak chęci pomocy (tylko sprzedaż się liczy).
  • ~Użytkownik inter orange / 2021-02-22 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to prawdziwa porażka wiecznie się zacina, wystarczy że ktoś włączy internet na telefonie to na komp nie da się nic zrobić, 5 min ładują się strony, miałem raz prośbę do obsługi żeby coś zrobiła z internetem bo dramatycznie chodzi jedyne co mi kazali zrobić to wyłączyć i włączyć internetinternet. Jeszcze cos wspominała o wysłaniu ekipy ale po 2 tyg oczekiwania to chyba nie przyjadą
    ZaletyJeszcze nie znalezione
    WadyBrakuje miejsca aby je wszystkie wypisać
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5021
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2731
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1212
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1204