strona 142 z 200
- « poprzednia
- 1 ...
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- nastepna »
-
~jozef195805 / 2021-01-11 07:28
Qitam i przestrzegam wsystkich użytkowników tzn przyszłych dajcie sobie spokój z siecią orange najgorsza narynku a jeżeli chdzi o obsługę klienta totalna porażka wielokrotnie łączyłem się na chacie z osobą tam zatrudniną przedstawiaj ac asie jako Max jego wiedzaopiera się na podaniu strony intenetowej i numeru płatnej infolini 2 lata temu wsystkie formalnoścvi gdy w orange podejeżewam wystąpił nepotyzm na 100 procent ten Pan Max to jakiś budowlaniec wszystkie formalności załatwiałem z kompententną konsultantką na chacie a jeżeli chodzi o prędkość internetu to chyba furmanka jest szybsza -
-
~CYMBOŁ / 2021-01-10 22:38
WSZYSTKO SIE ZACINA W MORDE JEBA*E JA TO NAPRAWIE, COŚ ZROBIŁ Z TĄ MASZYNKĄ ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE -
~jotOrange / 2021-01-10 13:37
Jeżeli chcesz internet od orange a grasz w gry typu: Cs, Lol, to nie polecam!! nikt nie jest na platformie np. Youtube a dalej jest +100 pingu ZaletyBrakWadyWysoki ping w grach -
~Maria / 2021-01-09 12:13
Podpisana umowa na usługi LOVE w połowie listopada do dzisiaj nie zrealizowana. Nie zliczona liczba wykonanych telefonów nikt nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi. Technik przychodzi podłączyć urządzenia do światłowodu, ale nie ze sobą urządzeń - totalna kpina i kompletny brak profesjonalizmu oraz szacunku dla klienta. Wizyty przekładane, a realizacji nadal brak.
Samozwańcza najlepsza sieć w Polsce, której zdecydowanie daleko do najlepszej. Nikomu nie polecam usług z tej sieci.ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Szymon / 2021-01-08 21:53
Kończy mi się umowa przez co orange przesyłają szybszy internet co powoduje że router nie wytrzymuje i wyłączą się. Dzwoniłem do nich,ale ewidentnie coś sprawia że używanie móźgu jest za trudne i dalej występuje ten problem. Super zachęta do przedłużenia umowy. ZaletyBrakWadySprzedąż usuułgi intenetu -
~NiezadowolonyKlient / 2021-01-06 13:22
Najgorszy internet mobilny, zacina się i przerywa Zaletybrak -
~1 / 2021-01-06 12:35
Internet bardzo wolny cały czas się zacina albo w ogóle nie ma -
~Legi / 2021-01-06 12:13
Ludzie!!!! Uciekajcie od nich, traktuja klienta jak smieci, tylko coraz drozsi ZaletyZero -
-
~Andrzej / 2021-01-05 21:18
Moim skromnym zdaniem bardzo dobra oferta. Internet śmiga że aż miło. ZaletyNiezawodność.WadyDrogo!!! W ciągu ostatnich 10-u miesięcy wzrost ceny usługi 100%. Szukam jakiejś innej (tańszej) sieci, ale czy znajdę? -
~Niewiemcowpisac / 2021-01-05 18:42
Największe gowno jakie istnieje. Nic nie działa jak trzeba, po zgłoszeniu awarii nikt się do mnie nie raczył odezwać przez 2 tyg. Ludzie na infolinii są bardzo niemili -
~Adix / 2021-01-05 00:21
Nie polecam, nic nie idzie normalnie pograć.Pokazuje wszystkie kreski a tak naprawdę nie ma internetu. ZaletyBrakWadyBardzo bardzo słaby internet nic nie da się zrobić -
~Dariusz / 2021-01-04 22:44
Byłem w salonie Orange Polska S.A Poznań ul Bukowska 156 w celu rozwiązania umowy na telefon stacjonarny .Umowa zawarta 15 lat temu.Telefon od dłuższego czasu nie używany Działałem z upoważnienia mojej chorej mamy która cierpi na przewlekłe choroby i z wiadomych przyczyn nie chciałem jej fatygować osobiście zwłaszcza w czasach pandemii.Niestety pani z obsługi odpowiedziała mi że na podstawie upoważnienia nie mogę rozwiązać umowy,bo nie przyjmują takich upoważnień ,ponieważ podpis może być podrobiony.Na pytanie Czy pani sugeruje że podrobiłem podpis matki otrzymałem odpowiedź mylącą że ona tego nie wie .Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem jednak go nie było.Ciśnienie mi wzrosło , mimo to że jestem osobą spokojną i trudno wyprowadzić mnie z równowagi.Po dość burzliwej rozmowie otrzymałem na piśmie tego upoważnienia notatkę " Na podstawie upoważnienia nie przyjmuje wypowiedzenia "Pieczątka i parafka .Pani nie chciała się przedstawić sprytnie zasłaniając swoją tabliczkę z imieniem .Mimo że miała na piśmie moje i mojej mamy pełne dane z imieniem i nazwiskiem .Powiedzcie czy to jest normalne ? Przed załatwieniem spraw googlowałem "wypowiedzenie umowy przez osobę upoważnioną " i wyskoczyło na stronie Orange cyt" Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji. Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona. Nie wymagamy upoważnienia notarialnego "Dodam tylko że upoważnienie było napisane prawidłowo dotyczyło właśnie konkretnie rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych pod nr tel itd z pełnymi danymi pesel nr dowodu.Jak to mówią zło dobrem zwyciężaj zabrałem dokument, odwróciłem się i wyszedłem .Teraz muszę fatygować chora matkę do załatwienia tej sprawy . WadyFatalna obsługa Stacjonarna.Kompletny brak profesjonalizmu . -
~Maroko / 2021-01-04 20:09
Cóż....
Mogę się podpisać pod waszymi opiniami dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo stałych klientów mają w du...e wciskają kit żeby tylko przedłużyć umowę
Czekam niecierpliwie aż skończy mi się umowaZaletyNie maWadyWszystko -
~Nickowy / 2021-01-02 18:08
Fatalny internet zwalnia przy losowym zużyciu danych, na infolinii nie potrafią wyjaśnić co jest tylko wmawiają głupoty :) ZaletyBrakWadyza dużo żeby pisac -
~Ariel / 2020-12-31 22:42
Tylko czekam do końca umowy. Liczę dni. Obsługa tragedia, jakoś telewizji jeszcze gorsza. Usługi stacjonarne w Orange leżą i kwiczą. ZaletyBrakWadyWszystko... -
~Szczecin Wyzwolenia / 2020-12-31 18:38
Serdecznie nie polecam - położony światłowód został rzucony bez zabezpieczenia, nowa karta nie dostała uprawnień do kanałów, żadnych kanałów, chcieliśmy wymienić dekoder sami - syn to zrobił, przedstawiciele lokalni (Szczecin Wyzwolenia, konkretnie Pani, a później Pan odbierał jej telefon) powiedzieli, że uprawnienia są nadane, po czym gdy usłyszał, że wymieniony dekoder z kartą nie działają - mówią w prost, że błąd praw karty w systemie, zamiast wysłać technika stwierdził, że to wina syna, bo coś źle zrobił, i kazali nam dzwonić na infolinię. Syn zrobił więcej niż potrzeba, próbował resetować i router i dekoder, zresetował dekoder wielokrotnie do ustawień fabrycznych żeby pobrał aktualizacje, i również wchodził na kanał 998 czekać i zrobić testy. Zadzwoniliśmy na infolinię, Automat naliczał stawkę, i przetrzymał nas pół godziny, jedyny plus to że w końcu Pani odebrała, i okazało się, że nie nadali uprawnień odpowiedniej karcie, i teraz muszą przełożyć uprawnienia. Całość miała trwać 24 godziny, od zgłoszenia mija 26 godzin, a od zgłoszenia do lokalnego salonu już 3-4 dni bez telewizji. Żenada. W okresie świąt nowego roku, to jest żenujące. ZaletyAbsolutny brakWadyWszystko -
-
~Michal / 2020-12-30 16:26
Próba zakupu telefonu na firmę została zablokowana przez dział weryfikujący wnioski ręcznie! Szkoda tylko, że ten dział nie weryfikuje danych firmy z wpisem z CEIGD a z danymi wyciągniętymi z ich archaicznych systemów i potem zaczyna się cyrk. Przełączanie między konsultantami, każdy mówi coś innego... Może lepiej, że nie kupiłem u nich telefonu bo kto wie z jakimi nowymi problemami trzeba by się borykać kiedy byłbym już klientem tej pożal się budda sieci. Nigdy więcej i będę odradzał każdemu. Zaletybrak zalet -
~Hsjsj / 2020-12-29 20:46
Dno sięga dna kto ma wie o czym pisze...
Internet porażka, dodzwonić się do obsługi niemożliwe na dodatek płatne do własnej sieci a niby wszystko człowiek ma darmowe haha oby ta firma upadła.ZaletyŻadnychWadyMnóstwo... -
~lina.owska / 2020-12-29 18:53
Ocena dotyczy pracowników salonów Orange w Międzyrzeczu i Gorzowie Wlkp.
Pracownicy z brakami w wiedzy, leniwi, najlepiej odesłać klienta do innego salonu. Nie przyjmują sprzętu przywiezionego do reklamacji i odsyłają do producenta a sprzęt zakupiony był w sklepie Orange.ZaletyBrakWadyWymienione w opinii -
~Marcin / 2020-12-29 17:05
najgorszy syf jaki może tylko istnieć a mam nadzieję ,ze nie bedzie istniał długo.
dziecko nie moze brać udziału w zdalnym nauczaniu gdyż z powodu jakości dostawy internetu nie mażna się zalogować na timsa.co za badziew i muszęZaletybrak jakichkolwiek zalet. duże rachunki brak internetu. radjówka którą miałem działała znacznie lepiejWadyprzerwy w dostawie internetu. na stronie speed test wynik 0,00 kb download upload 0,17kb a mamy 21 wiek
Na początku umowy było super ale po 3 miesiącach zrobiło się karygodnie. nie polecam usług owego operatora Orange
strona 142 z 200
- « poprzednia
- 1 ...
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- nastepna »