Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3996 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tata / 2021-01-23 14:53
    Ocena: 2.33 / 5
    po jaką cholerę orange ma aplikację mój orange jak tam ciągle trwają prace techniczne
    Zaletypotrzebna
    Wadynie działa
  • ~Rejczel / 2021-01-21 22:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałabym podzielić się opinia na temat współpracy z firmą Orange. Jesteśmy ich klientem w zakresie usług telefonii stacjonarnej od kilku lat, odkąd TP została przejęta przez Orange. Dotychczasowa współpraca układała się względnie dobrze, bez większych zastrzeżeń, faktem jest natomiast że przez ten dość długi czas nie było powodów do bezpośredniej interakcji.
    21 grudnia 2020 udaliśmy się do salonu w pobliskim mieście powiatowym celem:
    1) renegocjacji umowy telefonicznej oraz
    2) rozszerzenia zakresu współpracy o usługi internetowe.
    Z różnych powodów zależało nam aby przed świętami Bożego Narodzenia ten temat sfinalizować. Pani Małgorzata poinformowała nas, że te 2 usługi to 2 osobne umowy i 2 osobne zlecenia w systemie Orange. O ile zamiana telefonii stacjonarnej na korzystniejszy abonament przebiegła szybko i sprawnie, o tyle z Internetem zaczęły się „schody”. W salonie były 3 podejścia do tego tematu, tzn 3x byliśmy w salonie tego dnia aby sfinalizować temat i ostatecznie okazało się, że z uwagi na 2 rozbieżne okresy rozliczeniowe nie da się sfinalizować zlecenia z Internetem.
    Jednak mimo wszystko zdecydowaliśmy się walczyć i jeszcze tego samego dnia po powrocie do domu, zadzwoniliśmy na infolinie na której Pani „X” poinformowała nas ze rozbieżny okres rozliczeniowy nie jest żadnym problemem i wprowadziła zlecenie do systemu oraz umówiła wizytę technika w dniu 23 grudnia. Dodam ze technik miał przywieźć ze sobą umowę i zamontować Internet.
    Po tym, jak w wyznaczonym przedziale czasu 23 grudnia technik nie zjawił się (mimo że dotarły smsy o tym ze wyruszył już w drogę) zadzwoniliśmy na infolinię. Od Pani Ewy dowiedzieliśmy się, że nasze zlecenie było po raz kolejny błędnie wprowadzone, gdyż wynikało z niego, że umowa miała zostać dostarczona przez kuriera, a osobno technik miał dokonać instalacji. Dodam, że wielokrotnie powtarzaliśmy, że zależy nam na czasie stad technik miał mieć ze sobą umowę i jednocześnie dokonać instalacji. Z pozytywów: tego dnia udało nam się porozmawiać z kierownikiem Panem Krzysztofem W., z którym w wyniku negocjacji doszliśmy do porozumienia i został ustalony kolejny termin wizyty technika 28 grudnia (mimo naszych wstępnych założeń aby to sfinalizować przed świętami).
    28 grudnia nastąpił progres: technik Pan „Y” w końcu dotarł do nas i nawet miał ze sobą umowę, tyle że po raz kolejny okazało się, że zlecenie było błędnie wprowadzone w systemie z racji tego ze Internet powinien być dodatkową usługą do telefonii stacjonarnej, a nie jako osobna linia. Technik (firma zewnętrzna, podwykonawca Orange) obiecał, że przekaże sprawę do Orange i będą się z nami kontaktować.
    Po kilku dniach 31 grudnia, w związku z brakiem odzewu ze strony Orange zdecydowaliśmy się po raz kolejny zadzwonić na infolinie. Tym razem Pan Kamil M. po obejrzeniu naszej „historii” w systemie obiecał, że się sprawa zajmie, będzie ją monitorował i odezwie się do nas. Niestety skończyło się na dobrych chęciach i krótkiej pamięci.
    13 stycznia kolejna rozmowa telefoniczna z infolinią Orange z Panią „Z”. i kolejne mgliste wyjaśnienia, z których niewiele wynikało. Pan Kamil M. był poza zasięgiem. Pan Krzysztof W. również.
    19 stycznia nasza kolejna (z naszego założenia ostatnia) rozmowa z Orange w tej sprawie z Panem Grzegorzem T. Ustaliliśmy termin wizyty technika na 21 stycznia tj dziś w godz 10-12. Jednocześnie zastrzegliśmy ze tj nasze ostatnie podejście do tego tematu i oczekujemy kontaktu ze strony Pana Krzysztofem W., z którym chcemy porozmawiać o rekompensacie za wyjątkowo niefortunna ścieżkę do „okna na świat” przed wyznaczonym terminem wizyty technika.
    Czas mijał, oczekiwanego odzewu ze strony Orange zabrakło. Natomiast w godzinach, w których miał zjawić się technik (mimo że dotarły smsy o tym ze wyruszył już w drogę) zadzwoniła Pani z działu reklamacji z informacją że nasze zlecenie zostało anulowane i zapytaniem na kiedy możemy się umówić na montaż Internetu. Nie pozostało nam nic innego jak potraktować to jako kpina. Na tym zakończyliśmy nasza walkę, gdyż nie ma sensu walczyć z wiatrakami.
    Zgodnie z zasada Pareta 20% klientów przynosi 80% zysków firmy. Dla Orange, lokalnego monopolisty, jesteśmy „tylko” klientem indywidualnym z małej miejscowości, na dodatek z Polski „B”. Strategicznie nie należy nam poświęcać zbyt wiele energii, czasu, uwagi i zaangażowania. Liczy się zysk, nie człowiek.
    Warto również podkreślić, że kontakt telefoniczny/mailowy z Orange do najłatwiejszych nie należy. W pierwszej wersji musimy „przebrnąć” przez rozmowę z Maxem (sztuczna inteligencja Orange) a jak wiemy rozmowa z robotem owocna nie jest. W przypadku kontaktu mailowego dostaliśmy maila z adresu „noreply…” na który nie można odpowiedzieć, gdyż to automatyczny email i zwrotów nie przyjmują.
    Krążą różne opinie na temat firmy Orange jako dostawcy Internetu, większość negatywnych. Zdaje sobie jednak sprawę ze jak jest wszystko ok., to po prostu się to traktuje jako normę, a jak coś jest nie tak to trzeba to utrwalić na piśmie. Nie dane nam było ocenić osobiście jak działa Internet Orange, gdyż prawidłowe wprowadzenie zlecenia do systemu i związane z tym logistyka przekraczała możliwości pracowników tejże firmy. Wykazaliśmy się dużą dozą cierpliwości, gdyż dziś mija dokładnie miesiąc od pierwszej wizyty w salonie. W tym czasie zrobiliśmy 8 podejść do tematu, mając kontakt z 9 pracownikami (wliczając podwykonawców) tej firmy i finalnie nie mamy Internetu. To, co mogę ocenić to obsługa klienta: brak wiedzy, kompetencji, myślenia i zaangażowania. Nierzetelność. Brak dobrej woli do rozwiązania problemu wykreowanego przez pracowników w efekcie domina. Można by długo jeszcze wymieniać…
  • ~Tomasz / 2021-01-19 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    posiadamy internet oraz telewizję od Orange. O ile telewizja działa okej, tak internet to TOTALNE NIEPOROZUMNIENIE. Internet działa tak jakby chciał, ale nie mógł. Wiele razy go rozłącza, jak jest to działa tak wolno, że jedna strona internetowa ładuje się przez całą wieczność. Najgorzej, że mój syn ma lekcje online i notorycznie jest jakiś problem. Wiele razy dzwoniliśmy na infolinię, ale żeby przebić się przez jak zwykle niezawodną sztuczną inteligencję - Maxa, trzeba mieć stalowe nerwy. Nawet jak piszę tą opinię to co chwilę wyskakuje komunikat: Check your connection. Omijajcie Orange szerokim łukiem!
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
  • ~Damian / 2021-01-19 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Faktury przychodzą coraz wyższe nawet mimo rezygnacji z telewizji. Naciągają i oszukują klientów. Jakość internetu również niska. Po zakończeniu obecnej umowy, już napewno nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadyOgrom wad.
  • ~Anonim / 2021-01-18 08:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet nie nadaje sie do niczego, często się zawiesza a czasami przez kilka dni nie działa bez powodu
  • ~Joanna / 2021-01-17 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna, niekompetenta obsługa klienta, ktora nie wie o czym mówi. Zostalam oszukana 2x. Próbuje przenieść numer do innej sieci, ale to tez ich przeroslo. Uciekajcie!
    ZaletyZero
    WadyBrak kompetencji pracownikow, ossukiwaniw klientów, kazdy konsultant mowi co innego, brak przeszkolenia pracownikow
  • ~Orange Polska to dno / 2021-01-17 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Orange wykradają pliki z komputerów ,moje pliki nigdzie nie udostępniane nagle pojawiły się na internecie . Do tego internet ciągle zrywa lub jest wyłączany. Nie polecam no chyba że ktoś też chcę żeby jego pliki wędrowały po internecie.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny internet i pracownicy którzy mogą robić co chcą z naszą prywatnością
  • ~Pawel / 2021-01-15 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Samo podpisanie umowy graniczy z cudem, pracownicy firmy nie potrafią dobrze i bez błędów wypełnić umowy. Obiecywano sprawne działanie, od roku zgłaszam reklamacje i nikt się nie pojawił aby cokolwiek naprawić.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Od roku nie potrafią naprawić usługi.
  • ~Franek / 2021-01-15 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne gowno i sciek, co chwile go wyrzuca, a zacina go caly czas.
    ZaletyNie ma zadnych zalet tego scieku
    WadyWyrzuca co chwile, zacina caly czas, dziala jakby nie wiedzial jak.....
  • ~Bozena / 2021-01-15 15:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzien dobry
    Napprawde nie wiem jak z wami rozmawiac. Trzeci miesiac czekam na gadzet z firmy. Cale tydzien mowiono ze wyslany i mam czekac w domu. Dzisiaj mam informacje ze bedzie moze wyslany 10.01
    Jestem mega zawiedziona firma i nikomu nie zycze, spolpracy z wami. Nie jest to tylko jedyna negatywna sytuacja, ale tamte reklamację już załatwione więc daruje opis
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
  • ~Damian / 2021-01-14 15:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Ceny właściwie takie same jak wszędzie, namoast poziom obsługi jest tragiczny. Zamówiłem iphone11 128gb z etui, możliwość odbioru w salonie. Nstpęnego dnia dostałem smsa o dobiorze produktu. Codziennie przychodziły mi powiadomienia o odbiorze. Gdy pojechałem do salonu, odbiór był nie możliwy, gdyż sklep nie miał etui ka stanie. Odebranie zamówienia bez etiu było nie możliwe. Pan z obsługi, kazał poczekać kilka dni, po czym złożyć zamówienie raz jeszcze. Internetowa obsługa z czatu, która nadaje się tylko do oferowania internetu światłowodowego, nic nie mogła zrobić. Nikt nie potrafi edytować zamówienia, kazano mi się skontaktowaćtelefonicznie pod numerem, który odbiera żalosny robot i nic nie rozumie. Kpina z klienta i żalosna obsługa. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
    WadyTragiczny poziom obsługi w salonie, online i telefonicznie.
  • ~Marzena / 2021-01-13 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    17.12.20 złożone zamówienie w skl. Int. Na smartwatch. Wpłacono kwotę 1100 zl. Do dziś ani towaru sni zwrotu pieniędzy. Na infolinii nikt nic nie wie. Odsyłają z biura obsługi do sklepu internetowego.. podali dzis adres do złożenia reklamacji.. bok.dla.firm@orange.pl który- nie istnieje...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~mmmmmmmm / 2021-01-13 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie rozumiem dlaczego kładli światłowód parę lat temu skoro dalej nie można go podłączyć i używać. Przez co najmniej połowę czasu internetu nie ma wcale. Pobieranie 2mbps, przesyłanie 0,00mbps (czyli wcale nie działa), ping zawsze +100. Otworzenie strony internetowej zajmuje nie mniej jak 2 minuty. O wejściu na lekcję online nie ma mowy, prędzej lekcja zdąży minąć niż się załądować.
    Zaletytylko 1 wada
    Wadybrak internetu
  • ~Kaszkiet / 2021-01-13 15:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak internetu 6 dni w tygodniu(jest postęp) jest bardzo źle
    ZaletyDziała 1 dzień w tygodniu
    Wady6 dni w tygodniu nie działa
  • ~Mirosław / 2021-01-13 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze .Dla wszystkich chcących podpisać umowę z Orange ODRADZAM . To oszuści przed podpisaniem umowy motyle po 4 metry i same plusy , Po podpisaniu same problemy i kopanie się z konsultantami BOK . od ponad miesiaca przenoszą mi numer stacjonarny i końca nie widać . Nie potrafią poprawnie skonfigurować usług na koncie klienta , naliczają w cały świt opłaty ,a po reklamacjach dopiero następują korekty . Dziadostwo w każdym względzie. Kolejny kwiatek od tych Złodziei i oszustów z Orange , w ofercie telefonu stacjonarnego wszystkie połączenia bez limitu w kraju i UE i USA i Kanada ,a w rzeczywistości cennik mówi co innego darmowe tylko na stacjonarne komórki płatne (oprócz USA i Kanady ). Przy podpisywaniu umowy mówione było wszystkie połączenia z telefonu stacjonarnego za darmo .
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo
  • ~Martinni / 2021-01-12 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opcja z możliwych nikomu nie polecam wchodzić w układy z nimi telefon ciężko dostać bez abonamentu bo zdzieraja pieniądze na abonamencie już nigdy w życiu nie skorzystam oni tylko ładnie przedstawiają a później po wszystkim zaczynają się poważne problemy czy to z internetem czy dzwonieniem brak zasięgu ładuje w mojej s10 strony jak w najstarszym Sony erixon porażka karta w sklepie za 30 zł na miesiąc bez limitu internet rozmowy SMS i jeszcze śmiało zostanie naddatku
    ZaletyŻadnych
    WadyZa dużo wymieniać
  • ~Agata / 2021-01-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to jakaś masakra. Nie informują klienta o dodatkowych rzeczach związanych z abonamentem i żałuję że przedłużylam umowę. Same problemy. A pomoc konsultantów graniczy z cudem.
  • ~eryk / 2021-01-12 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy internet jaki widzialem sam się wyłoncza gdy nie trzeba i jest za wolne ,jednym słowem do dupy
    Zaletyniema
    Wadydużo na 1 rece nie zlicze
  • ~SyLVia / 2021-01-11 11:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałam przenieść numer i przejść na abonament do Orange. Wniosek o przeniesienie numeru i podpisaniem umowy na 24 mce wraz z wzięciem telefonu został mi już dwukrotnie odrzucony. Dostałam informacje zwrotna ze mogę wziaść sam abonament ale bez telefonu, gdzie zależy mi na tym aby była to oferta z telefonem. Po odrzuceniu zamówienia kontaktowałam się z infolinia w celu uzyskania informacji co jest powodem, otrzymałam informacje ze to system weryfikuje czy ktoś ma zdolność na podpisanie umowy czy nie i żebym sobie najwyżej sprawdziła w BIKu bo tam mam pewnie coś nie tak choć pewna byłam ze jest wszystko w porządku. Założyłam konto w BIKu, zapłaciłam oczywiście za wygenerowanie raportu bo taka usługa jest płatna - tylko po to żeby dowiedzieć się to co wiedziałam wcześniej ze wszystko jest ok i nie powinno być żadnego problemu z podpisaniem takiej umowy.
    Po tej całej sytuacji odechciało mi się współpracy z Orange pomimo chęci zmiany sieci. W poprzedniej z której chciałam zrezygnować byłam przez ostatnie conajmniej 6 czy 7 lat i chyba nadal tak pozostanie bo tam nigdy nie miałam żadnych problemów...
    Gratuluje Orange systemów z których korzystają - jeśli tak weryfikuje każdy wniosek jak mój to na pewno będą zyskiwać nowych klientów.
    ZaletyBrak
  • ~jozef195805 / 2021-01-11 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Qitam i przestrzegam wsystkich użytkowników tzn przyszłych dajcie sobie spokój z siecią orange najgorsza narynku a jeżeli chdzi o obsługę klienta totalna porażka wielokrotnie łączyłem się na chacie z osobą tam zatrudniną przedstawiaj ac asie jako Max jego wiedzaopiera się na podaniu strony intenetowej i numeru płatnej infolini 2 lata temu wsystkie formalnoścvi gdy w orange podejeżewam wystąpił nepotyzm na 100 procent ten Pan Max to jakiś budowlaniec wszystkie formalności załatwiałem z kompententną konsultantką na chacie a jeżeli chodzi o prędkość internetu to chyba furmanka jest szybsza
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2646
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4552
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187