WadyOkłamują klientów.
strona 141 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »
-
~Driu / 2020-12-12 18:51
W ostatnim czasie przedłużałem umowę z Orange z konsultantem, który sam zadzwonił i na siłę namawiał, bo ma super ofertę. Umowę, która przyszła kurierem niestety podpisałem, myśląc, że jest wszystko w porządku, a Orange w stosunku do długoletniego klienta ma dobrą wolę. Po pierwszej fakturze za pełny okres rozliczeniowy, na fakturze było o 10 złoty więcej, niż ustalałem. Machnąłem na to ręką, myśląc sobie, że nie płacę więcej niż płaciłem za faktury przed umową. W następnym miesiącu dorzucili mi jeszcze 10 zł za utrzymanie łącza, o czym nie byłem informowany... Złożyłem reklamację. Pani, która rozstrzygała reklamację, stwierdziła na podstawie stenogramów, że jest tak jak być powinno, oczywiście na korzyść Orange. Wycieli ze stenogramów te zwroty, które im pasowały, pomijając kontekst ustaleń, pomiędzy mną, a konsultantem. Moja wina, że nie przeczytałem dokładnie umowy, ale wiadomo, że kurier czeka, więc nie ma na to czasu. W efekcie płacę 20 zł więcej niż ustalałem z konsultantem. Nauczka na przyszłość. Jest to moja ostatnia umowa z Orange. Nie polecam tej sieci. -
-
~lolek / 2020-12-12 11:54
Najgorszy dostawca internetu w Polsce.
Nie polecam nikomu.
Pracownicy sami nie wiedzą co robić w swojej pracy, każdy mówi co innego.
Odradzam stanowczo! -
~W.L. / 2020-12-10 17:45
Mieszkam we Wroclawiu, na Oporowie. Internet mam od 1998 r., ciagle na kablu telefonicznym. Od 2017 r. korzystam z zawrotnej predkosci 80 Mb i podstawowego pakietu Orange Love. Poniewaz slup, stojacy na chodniku, jest maksymalnie porosniety dzika winorosla, ktora wedruje juz po kablu w strone fasady mojego budynku, trzykrotnie w ciagu dwoch lat, zwracalam sie do Orange z prosba o uprzatniecie pnacych chwastow ( do pism zalaczalam zdjecia slupa-drzewa).
Bez rezultatu, a wrecz oswiadczono mi telefonicznie, ze nie lezy to w gestii Orange, a Gminy...
Zielsko „wchlonelo” wiekowa skrzynke techniczna i mocniejszy wiatr powoduje awarie. W pazdzierniku przerwa w dostawie internetu trwala ponad tydzien. Technik naniosl uwage, ze „infrastruktura jest niedostepna”(= zarosniete).
Kolejny silniejszy wiatr z 4/5 grudnia spowodowal kolejna awarie. Zglosilam problem, napisalam kolejne pismo i do dzisiaj ( czwartek,10.) nic nie zrobiono, poza telefonem z Orange, informujacym, ze proponuja mi zmniejszenie tej zawrotnej predkosci ( ktorej w praktyce i tak jest polowa) albo ...rozwiazanie umowy. W taki to sposob Orange traktuje swojego wieloletniego abonenta.
Licze, ze opinie przeczyta osoba decyzyjna i cos pozytywnego wreszcie sie wydarzy. Nie chcialabym zostac bez internetu na swieta. Chodzi o ul. Kadlubka, nie ma swiatlowodu. -
~orangefucker / 2020-12-10 13:13
nic do cholery nie dziala w csie 100000 pingu blagam nie bierzcie tego internetu nie da sie ani filmu obejrzec ani nic a placisz miliardy nie polecam najgorsze gowno na swiecie nie ma nic gorszego niz orange sam bym zrobil internet i lepiej by dzialal gdy do nich dzwonie caly czas mowia ze to moja widac a golym okiem widac ze to ich Zaletynie ma zaletWadycaly internet jest wada -
~Mirosław / 2020-12-10 10:13
Ostrzegam przed tą firmą . Umowa nie jest zgodna z ustaleniami , wszystko trzeba reklamować i wykłócać się poprzez płatny BOK, a konsultanci jedyne co potrafią to "proszę czekać cierpliwie . Daty odpowiedzi na reklamacje i zgłoszenia zmieniają tak jak im wygodnie , jak próbujesz się dowiedzieć coś więcej to jedyna odpowiedz "proszę czekać". Zaletynie maWadyzbyt wiele aby opisywać -
~Firma SK / 2020-12-09 11:28
Brak możliwości kontaktu tel i mailowego , rozmowa z kretyńskim automatem, dno WadyBrak możliwości kontaktu -
~Roman / 2020-12-08 17:44
Nowa apk MÓJ ORANGE to jakaś kpina.
Czy wszystko co dobre ,musicie spieprzyć?Kiedyś miałem dostęp do wszystkiego,teraz jest problem sprawdzić faktury. -
~tdx / 2020-12-08 13:56
dno po prostu zero kontaktu ,kontakt tylko z automatem ZaletybrakWadytylko wady -
-
~Ela / 2020-12-08 09:09
witam wczoraj zlozylam zamowienie na internet +TV wcisenli mi tel stacjonarny ale mowie spoko niech bedzie jak to jest jedyny minus. pani z chat pomogla sprawdziala poprawnosc zlecenia wszystko pieknie. godzine czekalam na mial potwierdzajacy zlecenie ale to jeszcze nic. dzis rano dostalam smstakiej tresci: niestety nie mozemy zrealizowac zamowienia dziekujemy.
ani me ani be ani pocaluj si ePani w dupe. na tym samym chat teraz Pani nie wie i nie moze mi powiedziec jaki jest powod zmiany decyzjki., oczywiscie przy skladnaiu zamowienia upewnialam sie zodtaraczaja usluge na podnay adres. mam dzownic na infolinie gdzie spotkałam sie z bottem ktory nie rozumie polecenia zapytanie o usuluge i chce numer uslugi, ktorej przeciez koniec koncow nie mam, bo mam tlyko numer zamowienia. maja oddzwonic ale minelo juz ponad godzina i nic... slabo to wyglada niestety a juz myslalam ze znalazlam operatora -
~Diana / 2020-12-07 22:24
Kompletna beznadzieja radze każdemu trzymać się z daleka od nich. Potrafią wydzwaniac co kilka dni i oferować fantastyczne pakiety po czym wszystko okazuje się jedna wielka sciema.
Internet to porażka nie można nawet obejrzeć filmu bo cały czas się zacina.
Była przedluzana umowa i doliczyli sobie 46zl za to że był włączony wcześniej pakiet -jakim cudem nie wiem. Szkoda ze nie odliczają sobie jak wyłączają wcześniej pakiety za które było zapłaconeZaletyBrakWadyWszystko -
~Janusz / 2020-12-07 15:00
Zamówiłem internet do 80 GB, otrzymałem funbox2 i testuje go już drugi tydzień. Jakość Wi-Fi bardzo słaba, za ścianą 5 m od funboxa spada szybkość o 80 procent. Co chwila zrywa połączenie z internetem na kilkanaście sekund. Kontakt z pomocą techniczną zerowy. Infolinia zleca diagnostykę łączą i twierdzi że ok. Od dziesięciu lat natomiast prowadzą pracę na położeniem światłowodu. Żenada to słabo powiedziane. ZaletyBrakWadyCałość. -
~Zbigniew / 2020-12-07 14:39
Dwa razy umawiałem się na telefon z konsultantemi, żeby zmienić pakiet tv. Nie oddzwonili. Gdy okazalo się, że złącze usb w dekoderze jest uszkodzone konsultant wystawł zlecenie, na które do 5 dni miałem udać się do dowolnego salonu i od ręki wymienić dekoder. Dwa razy potwierdził, że nie trzeba wcześnuej rezerwować sprzętu. W salonie inny konsultant powiedział, że nie mają takieho dekodera i nie wiadomo kiedy będą mieli. Zaproponował mi, żebym podzwonił i pojeździł po innych salonach to może coś znajdę. W czasie pandemii !!!!! i oczywiśnie w ciąhu pięviu dni. Nspusałem skargę i dostałem odpowiedż, że firma bardzo ceni sobie moją opinię. I nic więvej ... ani słowa o wymianie sprzętu. Czyli może cenią sobie opinię ale na pewno nie klienta. ZaletyBrskWadyObsługa to dramat. Sprzęt często się psuje i zacina -
~Franek / 2020-12-07 12:28
Totalne zero, co chwilę wyrzuca go całkowicie, a co parę minut są zakłócenia, totalne dziadostwo. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kris / 2020-12-06 21:57
Mam mobilny internet od dwóch tygodni. Niestety na firmę. Bardzo zwalnia lub nie ma w ogóle. Za kazdym razem keidy dzwonię na inforlinie to dowiaduje się, że jest inna przyczyna. Dzisiaj nawet dowiedziałem sie, że w okolicy ( Gorzów Wlkp.) jest nielegalny nadajnik i zakłóca sygnał. Uwaga! Od czerwca. Ale do końca roku się z tym uporają. Podsumowując. Jedna wielka porażka. Nie kupujcie! ZaletybrakWadyzwalnianie prędkosci, brak interenetu, na inforlini każdy podaje inna przyczynę -
~grasik / 2020-12-06 19:10
Sorry. Czytam te opinie i żenada jak Polacy lubią narzekać i hejtować. Skrótowo. Tam gdzie mieszkam najpierw byłem w ERA, ale została kupiona przez T-mobile a ci przykręcili prąd na antenie i u nich wszystko ok. Znamy to? Przeszedłem do orange i .... mieszkam w takim miejscu że żadna sieć nie do końca daje radę. Orange - mam Motorole i zasięg tak sobie ale idzie z tym żyć, żona ma Samsunga A40 i właściwie bez zasięgu. Ale tu jest trudny zasięg. Natomiast organizacyjnie przez 10 lat (5 numerów) jest ok. Faktycznie sztuczna inteligencja w biurze obsługi jest denerwująca ale do przejścia. Natomiast obsługa w biurze obsługi ( telefonicznym) jak najbardziej skuteczni i fachowi. Dziwię się tym wszystkim uwagom o braku zasięgu ( przed umową trzeba sprawdzić, bo może kto inny) Co do samej sieci nie mam uwag. W Gdańsku zasięg i internet hula aż miło. Poza miastem już słabiej, co nie znaczy źle.
Zaletystabilność sieci, ew niewielkie wahania zasięgu w konkretnym dzień do dnia miejscu. Ceny abonamentów ok, reklamacje faktycznie rozpatrywane, obsługa bardziej niż zadawalająca, mój opiekun biznes zawsze pomocny, jest okWadynie mogę sobie przypomnieć, ale pewnie coś się znajdzie - ideał ? ktoś zrobił jakiś ideał? -
~Robert / 2020-12-06 08:56
Po dziesięciu latach współpracy z siecią Orange zostałem oszukany i zmuszony do zapłacenia kwoty 1040 zł.za 340 mmsów wysłanych w ciągu 5 minut niby z mojego telefonu do różnych dziwnych krajów W obecnej chwili szukam uczciwego operatora i myślę o przejściu do innego operatora -
-
~Sand / 2020-12-05 11:48
Złodzieje!Jestem załamana. Nie chce miec z nimi nic wspolnego. Intrnet mobilny. Nie uzywam a co miesiac patrzac na zuzycie widze ze zeszlo ok 10gb???? ZaletyNie maWadyInternet sam sie zuzywa pomimo ze go nie uzywam. -
~Krzysztof / 2020-12-04 22:33
Brak zasięgu, brak internetu, miało być pięknie a jest horror! Tragedia! Może w mieście tak ale klientów z mniejszych miejscowości mają w d..... . Dwie firmy i żadnych rabatów a świadczona usługa sięga dna...... A ruter wymienią Ci tylko jak się spali... Wymiana na lepszy model rzebym nie narzekał nie wchodzi w grę.. Po prostu średniowiecze..... ZaletyTotalny brak...WadyWszystko na nie! -
~Obama / 2020-12-04 16:59
Kupa
Wysadzili mi dom
No i spalili go
Nie polecamZaletyKupaWadyBrak -
~Damian / 2020-12-04 14:17
MAsakra internet albo działa wolno albo nie działa ... Zasięg również masakra .... ZaletyBRAK !!!!!WadyZASIĘG I INTERNET!
strona 141 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »