Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3885 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Naprawcie to plz / 2020-11-16 13:07
    Ocena: 5.00 / 5
    ping skacze od 60 do nawet kilku tysięcy ms, wezcie to wyjebcie czy cos bo ten internet to ziemniak.
    Zalety- Brak internetu
    - Dzieciaki nie siedzą przed kompem
    Wady- całkowity brak wad, jestem bardzo zadowolony z usługi
  • ~Pekin / 2020-11-16 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,dziadostwo brak zasięgu przy granicach państwa i tłumaczenie że tam nie mogą mieć odbiorników bo granica A z pleya antena stoi 100m od granicy
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko ch.jowe począwszy od internetu
  • ~Ola / 2020-11-16 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów poprostu dno ! A Maksa nie będę nawet komentowac... Zapłaciłam rachunek w terminie (ostatni dzień) mimo to po 3 dniach od zapłaty zablokowali mi konto a dodzwonić się nie da bo Max nie połączy z konsultantem !! To jak ja mam wyjaśnić tą sprawę !!!???
    ZaletyZero
    WadySzkoda wymieniać bo są same wady ! Od instalacji (która trwa i trwa a monter przyjeżdża bez sprzętu a doświadczenie ma takie jak pierwszy lepszy gość zgarnięty z przystanku) przez użytkowanie (wiecznie trzeba resetować dekoder bo problem z połączeniem nawet po wymianie dekodera) po rachunki które nawet jak się zapłaci w terminie to itak zablokują i nie dają możliwości wyjaśnić sprawy bo jest jeb***niety MAX !!! Który jest kolejną porażka tej pożal się Boże firmy
  • ~Ewelona / 2020-11-15 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważam że sztuczna inteligencja Maxx to porażka nie idzie się dodzwonić i porozmawiać z normalnym człowiekiem. Pracownicy są nie mili,nie można uzyskać od nich pomocy ,zbywaja.Moja mama ma sprawę w Sądzie z Orange która trwa już 2 lata a przez to wszystko jak pracownicy potraktowali moją mamę ona straciła bardzo dużo zdrowia,nerwów(jest na tabletkach).
    Jedynie kto tam zasługuje na dobrą a nawet bardzo dobra opinię jest Pani Anna Marszalik jedyna kobieta która się nami zajęła, wysłuchała i pomogła.Kobieta o dobrym sercu i widać że jest tam by naprawdę pomoc. Dziekuje
    ZaletyJedyna zaleta to dobra pracownica Anna Marszalik
    WadyBrak slow
  • ~Robson / 2020-11-14 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    podła firma, która wykorzystuje klientów. obsługa klientów beznadziejna, a ta tzw. "sztuczna inteligencja" to porażka, nie można się porozumieć i często przerywa połączenie (w ten sposób Orange generuje sobie zyski, bo opłata za nr *100 jest doliczana do abonamentu. no i trzeba kilku połączeń bo większość konsultantów jest niekompetentna). czekam na koniec umowy i wypisuje się z tej złodziejskiej firmy.
  • ~DjW / 2020-11-14 13:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem można by rzec starym klientem (tpsa, IDEA) jak widzę z roku na rok jakość usług się obniża. natomiast obecnie firma przechodzi samą siebie, tzn., mam abonament LOVE STANDART z kwotą 99.98 brutto po wszelkich zniżkach/zwyżkach, natomiast od listopada okazało się ż abonament wzrósł do 200 pln a ponadto jakimś cudem w dniu rozliczenia mimo, iż z niczego jeszcze nie było korzystane kwota ponad abonament wynosi w pierwszym dniu już 5,69. Aby złożyć reklamację to trzeba skorzystać z infolinii WYSOKO PŁATNEJ, obecna polityka firmy jest taka,
    że adresu e-mail firma obecnie nie posiada,
    wolą aby ludzie albo się tłoczyli przed punktami obsługi klienta (gdzie obiektywnie mówiąc osoby wyłażą ze skóry aby klient wyszedł zadowolony) albo dodatkowo dopłacali jak chcą coś zgłosić,
    o sztucznej "NIEINTELIGENCJI MAX" na czacie nie wspomnę!.
    Tak wygląda sytuacja osoby mającej kilka telefonów komórkowych, i stacjonarnych wraz z Internetem, będąca klientem od przeszło 20 lat.
    Zalety swoje stacje bts, nie zacina się łączność jak np. w ply,
    cena niektórych ofert
    Wadygeneralnie obsługa klienta przez telefon - ciężko się dodzwonić,
    złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej,
    Swiatłowody poza dużymi aglomeracjami wydzierżawiają firmą takim jak fiberlink o czym dowiedziałem się niedawno (tragedia)
  • ~Robert / 2020-11-13 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstrzymali sprzedaż na prawde dobrych aparatow takich jak huawei p30 pro aby wypchac z magazynow reklamowki. Porażka.
  • ~Wkurzona klientka / 2020-11-13 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat z mężem mamy abonament w Orange. Podczas podpisywania ostatniej umowy, którą mamy do końca 2021 roku, zawarto w umowie ROAMING w UE za darmo. Mieszkamy z mężem półtora roku za granicą , w Czechach i zawsze było wszystko okej odnośnie ROAMINGU, nie płaciło się za niego nic. Aż tu nagle na swój numer dostałam jakiś dziwny SMS , o jakimś płatnym ROAMINGU. Okazało się , że bez wiedzy męża Orange włączyło na jeden z trzech numerów jakąś usługę , za którą pobierane zostały opłaty. Nie zostaliśmy o tym ani poinformowani ani nic. Rozmawiając z obsługą klienta, wmawiano nam różne głupstwa, Pani z którą rozmawialiśmy kazała nam przeczytać umowę. To przeczytaliśmy i w umowie czarno na białym pisze , że ROAMING mamy za darmo wszystko w abonamencie jest. Po prostu oszustwo !!!! Nie polecam Orange. Moi rodzice również byli w Orange i też im jakieś usługi włączali bez ich wiedzy. Jakieś dodatkowe opłaty mieli, o których nie mieli pojęcia i dowiadywali się z faktur.....
    ZaletyBRAK
    WadyWłączanie usług bez wiedzy klienta
    Niedostosowywanie się do umowy
    Kontakt z Obsługą klienta płatny, i to nie małe pieniądze
  • ~wściekła / 2020-11-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiąc zostawialiśmy w tej firmie grube tysiące zł.
    Dziś czara goryczy się przelała.
    Nie możemy w chwili obecnej wypowiedzieć umowy gdyż wiązałoby się to z zapłatą kary umownej ale to ostatni rok w którym jesteśmy z Orange.
    Róbcie tak dalej a padniecie szybciej niż byście tego chcieli.
    WadyMax - porażka
    Próby połączenia z obsługą dla firm - porażka
    Rozmowy z konsultantami - nie ma takiej możliwości!
  • ~aga / 2020-11-12 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 3 mieięcy staram sie o korekte faktury. Każdy konsultant jest bardzo miły i zapenia, że korekta została wprowadzona, po czym w kolejnym miesiącu kwota abonamentu nie zostaje pomniejszona a nawet jest zwiększona samowłaczającymi sie usługami!!!!!!!!!!!!!
    powiedziałam dość
    nie mozna byc miłym dla tych gowniarzy na sluchawkach. niekompetntne gnoje. skarga w uokiku na uslugi i oszustwa oaz w najblizszym czasie rezygnacja z orange.
    razem ze mna zabiera sie 7 osob ktore znam w ciagu najblizszych 3 miesiecy.
    !!!!
    Zaletybrak
    Wadykoszty
    obsługa
  • ~Andrzej / 2020-11-11 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Orange to totalna PORAŻKA, DNO!!!
    Nie można nic załatwić. KTO TYLKO MOŻE NIECH UCIEKA OD TEJ FIRMY JAK NAJDALEJ!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyBrak kompetentnych pracowników, nie można niczego załatwić ani wyjaśnić
  • ~A, / 2020-11-10 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można doprosić się faktury przez mail. Zamiast faktury przychodzą wezwania do zapłaty, a na prośby o przysłanie faktury nikt nie odpowiada.
    Obsługa zerowa. Umowę wypowiem
    Zaletynie widzę
    WadyCałkowite lekceważenie klienta
  • ~edo50 / 2020-11-05 19:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna WIELKA porażka!Próba zalogowania -błąd,brak strony.Jedyny "operator" który daje rozmowy w pakiecie za darmo,a dzwoniąc do niego PŁACISZ!No i oczywiście MAX prędzej z moim psem się dogadam,a przynajmniej darmo!
    ZaletyBrak
    WadyOBSŁUGA a RACZEJ JEJ BRAK
  • ~Artur / 2020-11-05 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie przed chwilą wypowiedziałem umowę, bo przelała się już u mnie czara goryczy. Awarie internetu były ostatnio coraz częstsze i to w kluczowych momentach (człowiek pracuje z domu i jest na ważnym callu, dziecko na lekcji zdalnej, a tu nagle bum i przez pół godziny człowiek jest odcięty). Przeżyłbym to gdyby chociaż była jakaś sensowna obsługa klienta szybko usuwająca awarie. Kiedyś (na początku działania usługi) tak było - zawsze mogłem zadzwonić do wsparcia technicznego i widać było że działają i coś robią aby mi pomóć. Od jakiegoś czasu firma Orange odwróciła się dupą do klienta odcinając go od jakiegokolwiek wsparcia. Po zadzwonieniu na infolinię można jedynie porozmawiać ze sztuczną inteligencją ... która nota bene jest dość mało inteligentna i czasem trzeba przez pół godziny próbować aby Max w końcu zaskoczył o co chodzi. Awarię niby można zgłosić, ale dostaje się tylko komunikat, że się skontaktują w przeciągu pare dni ... po czym nikt się nie kontaktuje i pełna olewka klienta. Mam dość bycia traktowanym w ten sposób!
    Zaletynie widzę obecnie
    Wadyciągłe awarie usługi, brak obsługi klienta, olewanie zgłoszeń o awarii. Płącimy za usługę która nie działa zgodnie ze specyfikacją!
  • ~Antek / 2020-11-05 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle, co chwile ping z 70 skacze do 1000, i nic z tym się nie da zrobić, Nie Polecam, Najgorsze co jest
    Zaletynie ma
    Wadynie do zliczenia
  • ~JD / 2020-11-04 23:54
    Ocena: 1.67 / 5
    internet zacina się, wywala, laguje nie polecam. Czasami jak rozmawiasz z kimś lub oglądasz coś nagle nic nie słyszysz to już wiesz że internet znowu nie działa (30 raz w miesiącu). Jeśli chcesz targać sobie nerwy to polecam.
    Zaletynie ma
    Wadynie do zliczenia
  • ~Patryk / 2020-11-04 20:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Transmisje muszę oglądać w jakości 160p ponieważ na innych cały czas się tnie
  • ~Bogumiła / 2020-10-28 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamowienie139884889 dziękuję szok super nsprawa szybko sprawnie i co ważne W stałym kontakcie o przebiegu realizacji zlecenia będę polecala za super podejście do problemu
  • ~Igor_NET / 2020-10-28 07:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta sic jest bardzo słaba nic mi nie działa co 10 min mi się rozłącza a trzeba płacić aktualnie mam 20 megabit i dochodzi do 10 teraz będą Zakładali 80 i będzie dochodziło do 30 ale ściema . Teraz są e lekcje i nie jestem w stanie pracować na nich bo rozłącza mi net co 5 min
    ZaletyNiema
    WadyJest z 10000000
  • ~Agata / 2020-10-27 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuje, że dałam się naciągnąć na przedłużenie umowy. Niestety nie miałam nawet czasu na spokojne zastanowienie się z powodu ciągłych wręcz nękających telefonów i wiadomość od konsultantów. Kwota abonamentu jest dwukrotnie większa niż ta z podpisanej umowy mimo to każdy konsultant mówi co innego, inaczej tłumaczy rosnące koszta próbując na sile wmówić, że wszystko jest w porządku. Została mi włączona dodatkowa płatna usługa, o której nie było nawet słowa. Po tym jak się zorientowałam pani konsultantka obiecała, że zostanie wyłączona. Niestety nie dodała, że dopiero od kolejnego miesiąca i mimo, że nie korzystałam z niej ani razu i nie mam takiego zamiaru to i tak muszę za to zapłacić. Z zasięgiem pojawiają się coraz większe problemy, i nie mówię tutaj o jakiś odległych miejscach tylko odległościach w promieniu 20/30km od Krakowa.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2545
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184