Jestem można by rzec starym klientem (tpsa, IDEA) jak widzę z roku na rok jakość usług się obniża. natomiast obecnie firma przechodzi samą siebie, tzn., mam abonament LOVE STANDART z kwotą 99.98 brutto po wszelkich zniżkach/zwyżkach, natomiast od listopada okazało się ż abonament wzrósł do 200 pln a ponadto jakimś cudem w dniu rozliczenia mimo, iż z niczego jeszcze nie było korzystane kwota ponad abonament wynosi w pierwszym dniu już 5,69. Aby złożyć reklamację to trzeba skorzystać z infolinii WYSOKO PŁATNEJ, obecna polityka firmy jest taka,
że adresu e-mail firma obecnie nie posiada,
wolą aby ludzie albo się tłoczyli przed punktami obsługi klienta (gdzie obiektywnie mówiąc osoby wyłażą ze skóry aby klient wyszedł zadowolony) albo dodatkowo dopłacali jak chcą coś zgłosić,
o sztucznej "NIEINTELIGENCJI MAX" na czacie nie wspomnę!.
Tak wygląda sytuacja osoby mającej kilka telefonów komórkowych, i stacjonarnych wraz z Internetem, będąca klientem od przeszło 20 lat.
Zalety swoje stacje bts, nie zacina się łączność jak np. w ply,
cena niektórych ofert
Wadygeneralnie obsługa klienta przez telefon - ciężko się dodzwonić,
złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej,
Swiatłowody poza dużymi aglomeracjami wydzierżawiają firmą takim jak fiberlink o czym dowiedziałem się niedawno (tragedia)