Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3996 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~warmianin / 2021-02-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tygodni internet jest bardzo słaby, przez większość dnia jest w okolicach 1000 pingu nie da się nic zrobić. W tygodniu dzwoniłem do nich 5 razy, zmieniali porty, ip nic nie dało. Powiedzieli mi że jest przeciążenie, (2 tygodnie) ani ja ani oni nie mogą nic zrobić, trzeba czekać. Na następny dzień powiedzieli że przyślą technika, napisali sms'a że wszystko jest naprawione, a nie było.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWolny internet
    Słaba pomoc techniczna
  • ~SkateOrDie / 2021-02-17 00:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Płace za internet całodobowy a dostaje tylko od 8 do 22. Internet strasznie powolny. Nie polecam najgorszy wybór ze wszystkich możlowych.
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Gmina Biesiekierz / 2021-02-17 00:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Super ekipa na drugiej zmianie kumaci goście. Wiedza o wszystkim. Każdy wie u kogo co załatwić. Wszystko profesjonalnie.
    ZaletySzybko, miało , przyjemnie
    WadyBez wad . Zeroo
  • ~Ed / 2021-02-16 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra coraz gorzej konsultanci większość o słabej wiedzy podczas czatu odsyłają jeden do drugiego i w końcu się rozłanczają proponowane usługi nie są takie jakie były podczas rozmowy i nie ma winnego A kontakt z konsultantem z którym się rozmawiało nie ma takiej możliwości tylko jeden z drugim pisze przekazałem informację i na tym się kończy POPROSTU LEKCEWAŻENIE KLIJENTA CAŁKOWITE Nie Polecam.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klijenta
  • ~Eva / 2021-02-15 20:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Tylko nie orangge.pl
    Moja teściowa 85 lat została bez telefonu. Nie ma żadnej możliwości złożenia reklamacji. Telefonicznie 4 razy bez efektu. Mieli zreperować do 48 godzin, nic, następnie do 24 godzin, nic. Mailowo nie można, bo pewnie ludzie za bardzo narzekali i adres mailowy został zlikwidowany. Dla teściowej, która mieszka sama, telefon jest konieczny. Niestety dla orange jest to obojętne. Firma , która boi sie kontaktu z klientami nie jest uczciwa.
    Ludzie wszystko jest lepsze niż Orange.pl
    ZaletyŻadne
    Wadynie interesuje ich zadowolenie klienta
  • ~jdhajaj / 2021-02-15 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam beznadziejny internet nie do użytku...
    Zaletynie ma zalet.
    Wadyjest bardzo wolny
  • ~Bodziothai / 2021-02-14 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra. Kompletne dno wieczny problem z dekoderem i zerowa pomoc przez infolinie. Zatrudnił bym tam średnio rozwinięte szympansy mogły by wnieść dużo świeżości i może one miały by chociaż minimalną wiedzę...
    Nigdy więcej
  • ~ziom / 2021-02-14 18:44
    Ocena: 3.33 / 5
    zasięg komórkowy, internet i wszystkie usługi nie działają
  • ~jarosław / 2021-02-14 09:29
    Ocena: 3.00 / 5
    technicy średnio z problemem nie umią sabie poradzić stale serwania łącza zła jakość usług w rejopnie tuchowa małopolskie
    Zaletyróżna oferta
    Wadynie stabilność łącza
    drogo
    dużo awari
    złabo wyszkoleni technicy
    stale powtarzające się te same awarie
  • ~Patrycja / 2021-02-13 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dzwoniąc na infolinię zlecili mi podłączenie światłowodu w sobotę miał przyjść technik podłączyć nikt się nie pojawił po połączeniu z konsultantem okazało się że nie było żadnego zlecenia że w mojej okolicy nie podłączył mi światłowodu bo nie ma miejsca dopiero jak ktoś zrezygnuje cały dzień stracony koszmar!!!!!!!!co za oszusty dane podane umowa ustna a tu takie kłamstwo
    WadyKoszmar
  • ~Xd / 2021-02-13 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Chciałam przenieść nr z T-Mobile na abonament do Orange na kartę.Poszłam do salonu w Łodzi przy ul. Grabieniec 23 i poprosiłam o przedstawienie oferty.
    Sprzedawca stwierdził, iż nie jest mi w stanie pomóc, ponieważ nie można przenieść nr od innego operatora jeśli jest na abonament.
    Zaproponował, abym przyszła jak zmienię u obecnego operatora abonament na kartę, wówczas on będzie mógł przenieść ten nr do sieci Orange na kartę.
    Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ pół roku temu przenosiłam nr mojego syna z jednej sieci do drugiej, z abonamentu na kary i nie było problemu.
    Postanowiła iść do salonu Orange przy ul Pojezierskiej, niestety tam również, sprzedawca powiedział że nie może przenieść nr na abonament na kartę, z T-Mobile do Orange.
    Niestety znów nic nie udało mi się załatwić.
    Kompletny brak profesjonalizmu, sprzedawcy mało kontaktowi , niesympatyczni, niedoinformowani.
    A swoją sprawę załatwiłam przez internet, i jakoś się udało i można było.....
  • ~Mariusz P / 2021-02-13 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten internet służy do dupy za darmo bym go nie wziął wy złodzieje mam 400 pingu w grach w podskokach do 1k w poniedziałek zmieniam internet nie pozdrawiam
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko sie ścina
    Duży ping
    Niski przesyłka internetu
  • ~zdegutowany / 2021-02-13 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć jest po prostu nienormalna - za niedoładowanie konta (mam na kartę) dostaję 4 smsy o doładowaniu - dwa od Orange, dwa od 131. Po doładowaniu dostaję sześć smsów z podziękowaniem za doładowanie. Zarówno 3 dni jak i 7 dni przed końcem okresu doładowania dostaję spam smsów przypominających o doładowaniu.
    Niech wszscy omijają szerokim łukiem, Play, Plus i Nju są tysiąc razy lepsze.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Oskar / 2021-02-12 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet jaki tylko człowiek może sobie kupić, pograć w grę online? Zapomnij ping 300 czasami 60, obejrzeć cokolwiek na kilku urządzeniach, od razu laguje, te uczucie kiedy Internet w telefonie jest szybszy od Internetu, największy syf jaki tylko można sobie zamówić naprawdę, nie wierzcie w bajki o super szybkim swiatlowodzie, to nie istnieje, łącze jest strasznie niestabilna
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Rozczarowany brakiem profesjonalizmu i / 2021-02-12 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem !!!!! Oszukują wciskają usługi z których potem nie można korzystać bo warunki techniczne nie pozwalają. Jak będziecie musieli przenieść usługę na nowy adres to 2 miesiące nic nie będzie działać. Zbankrutujecie szybciej niż Was obsłużą !!! A i płacić trzeba a jak się nie podoba to musicie zapłacić im karę umowną kilka tysięcy wtedy chętnie od razu przeniosą Wam usługi do innego operatora. Byłem klientem 20 lat i przez ostatnie 5 ciagle usterki neostrady światłowodu tygodniami non stop przerwy po kilka godzin, a telefon stacjonarny to żart proponują rozwiązania radiowe tylko cisza w słuchawce i jedyna propozycja to zgłoszenie do działu technicznego a dział techniczny to kompletnie inny podmiot i Orange nie ma na nich żadnego wpływu zatem można miesiącami czekać. Salon przy Placu L. w Szczecinie to oszuści aby sprzedać usługę staną na głowie, a potem martw się sam. Coś ci nie działa to może dokup jeszcze z 5 usług to szybciej ci podłączą i naprawią inne. Płać i płacz, szkoda tylko tych starszych ludzi, emerytów których naciągają ile wlezie. A odpowiedzialności żadnej, nikt tam za nic nie odpowiada za nic. Reklamacja ? Żart, składaj i tak nic nie uzyskasz ani pomocy ani skutecznego działania przez wiele miesięcy, jedyne podać do Sądu pozostaje a płacić i tak trzeba, po 5 latach dostaną kilka milionów kary, ale miliony ludzi kolejnych ponaciągają. Przestrzegam uciekajcie i nie dajcie się oszukiwać Najgorszy Operator w tym kraju !!!!!!! Zrywam z nimi wszystkie umowy, wszystkie po kolei i będę wszystkich przestrzegać !!!!!
    ZaletyNie ma żadnej zalety nic nie działa wszystko im się psuje, stare łączenia kablowe i nowe. W mobilnych usługach zero zasięgu jak epoka kamienia łupanego. Nie dbają o klienta w żadnej kwestii i najgorsze nawet się nie starają.
    Wady2 miesiące kompletnie nieczynny numer firmowy !!!!! Po podłączeniu jakość połączenia taka że nic nie słychać, mijają kolejne miesiące trzeba płacić a nic nie działa ale oni mają to w nosie i proponują zakup dodatkowych usług. w ciągu 42 dni -26 reklamacji, 118 zgłoszeń na infolinię, 18 wizyt w salonie.... i nic nie działa ktoś oddzwoni mówi że zajmie się sprawą i na tym koniec. Odpowiedź, że oni w sumie nic nie muszą... umowa podpisana i to jest wszystko co ich interesuje bo od wartości umowy dostają prowizję a reszta to tylko prowizorka. Szkoleni tylko do wyłudzeń i oszustw.
  • ~Piotr / 2021-02-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zlodzieje wyludzacze oszuści. Na poczatku wszystko dobrze a po trzech miesiącach zaczyna się naliczanie dodatkowych opłat blokowanie usług i szantaż. Uciekam do innego operatora sieci.
  • ~krucyfix / 2021-02-11 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny internet, od dwóch miesięcy naprawiają i nie mogą coś naprawić. Internet albo znika albo nie chodzi wcale od właśnie wyżej wymienionych dwóch miesięcy.
    Zaletybrak zalet
    Wadywolny internet
    tępa obsługa
  • ~Użytkownik / 2021-02-11 03:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, nie polecam. Wieczne problemy z urządzeniem. Zrywający się internet.
    ZaletyBrak
    WadyCena, urządzenia, bok, stabilność internetu
  • ~Al / 2021-02-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakontraktowany przesył 300 Mb/s, jest niecałe 90, nie ma dokąd złożyć reklamacji: portal nie działa, odsyłają do reklamacji przez czat, a tam durny robot, który i tak nie udziela żadnych odpowiedzi, tylko przedłuża czas, DORADCA (jak juz wreszcie do kogoś dotrzesz) WYŁACZA SIĘ Z CZATU BEZ ZAKOŃCZENIA ROZMOWY!
  • ~Agata / 2021-02-10 08:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferowana oferta pakietu usług ok, ale gorzej z jej działaniem. Korzystam ze światłowodu w mieście więc dostęp do internetu powinien być nieprzerwany. Tydzień temu zamontowano u mnie tv i internet i po wielu zgłoszeniach, że internet przycina w końcu chcieli wysłać serwisanta, za którego dodatkowo miałam zapłacić 130zl... Nie zgodziłam się na to i jedynym wyjściem była samodzielna wymiana rutera WiFi w salonie. Szok, zamontować komuś coś wadliwego i jeszcze oczekiwać, że samo się naprawi i jeszcze dodatkowe opłaty za naprawę oraz rozmowy, w których każdy mówił coś innego i nic nie wnosiły. Infolinia informowała że serwis jest bezpłatny, a serwisant, który dzwonił przed wizytą powiedział, że i tak mi naliczy opłatę... Po wymianie rutera internet działa ok, a slyszalam również na infolinii, że może mam za słaby sprzęt... Ręce opadają bo gdy przenosisz się do orange pasuje jeszcze odwiedzić sklep i wymienić caly sprzęt, choć wcześniej z innej firmy działało wszystko bez zarzutu. Mam jeszcze ewentualny tydzień na rezygnację i sama nie wiem co zrobić bo przenieśliśmy z mężem również obie komórki... Aż strach pomyśleć jak został rozwiązany powrót do starej sieci...
    ZaletyDobre pakiety
    WadyBrak pomocy, klient pozostawiony sam sobie pomimo miłych rozmów z konsultantami...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2646
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4552
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187