strona 137 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~1 / 2021-01-06 12:35
Internet bardzo wolny cały czas się zacina albo w ogóle nie ma -
-
~Legi / 2021-01-06 12:13
Ludzie!!!! Uciekajcie od nich, traktuja klienta jak smieci, tylko coraz drozsi ZaletyZero -
~Andrzej / 2021-01-05 21:18
Moim skromnym zdaniem bardzo dobra oferta. Internet śmiga że aż miło. ZaletyNiezawodność.WadyDrogo!!! W ciągu ostatnich 10-u miesięcy wzrost ceny usługi 100%. Szukam jakiejś innej (tańszej) sieci, ale czy znajdę? -
~Niewiemcowpisac / 2021-01-05 18:42
Największe gowno jakie istnieje. Nic nie działa jak trzeba, po zgłoszeniu awarii nikt się do mnie nie raczył odezwać przez 2 tyg. Ludzie na infolinii są bardzo niemili -
~Adix / 2021-01-05 00:21
Nie polecam, nic nie idzie normalnie pograć.Pokazuje wszystkie kreski a tak naprawdę nie ma internetu. ZaletyBrakWadyBardzo bardzo słaby internet nic nie da się zrobić -
~Dariusz / 2021-01-04 22:44
Byłem w salonie Orange Polska S.A Poznań ul Bukowska 156 w celu rozwiązania umowy na telefon stacjonarny .Umowa zawarta 15 lat temu.Telefon od dłuższego czasu nie używany Działałem z upoważnienia mojej chorej mamy która cierpi na przewlekłe choroby i z wiadomych przyczyn nie chciałem jej fatygować osobiście zwłaszcza w czasach pandemii.Niestety pani z obsługi odpowiedziała mi że na podstawie upoważnienia nie mogę rozwiązać umowy,bo nie przyjmują takich upoważnień ,ponieważ podpis może być podrobiony.Na pytanie Czy pani sugeruje że podrobiłem podpis matki otrzymałem odpowiedź mylącą że ona tego nie wie .Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem jednak go nie było.Ciśnienie mi wzrosło , mimo to że jestem osobą spokojną i trudno wyprowadzić mnie z równowagi.Po dość burzliwej rozmowie otrzymałem na piśmie tego upoważnienia notatkę " Na podstawie upoważnienia nie przyjmuje wypowiedzenia "Pieczątka i parafka .Pani nie chciała się przedstawić sprytnie zasłaniając swoją tabliczkę z imieniem .Mimo że miała na piśmie moje i mojej mamy pełne dane z imieniem i nazwiskiem .Powiedzcie czy to jest normalne ? Przed załatwieniem spraw googlowałem "wypowiedzenie umowy przez osobę upoważnioną " i wyskoczyło na stronie Orange cyt" Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie okresu wypowiedzenia, który trwa jeden pełny okres rozliczeniowy, liczony od daty wpłynięcia rezygnacji. Rezygnację z usług może złożyć tylko właściciel usługi lub osoba pisemnie przez niego upoważniona. Nie wymagamy upoważnienia notarialnego "Dodam tylko że upoważnienie było napisane prawidłowo dotyczyło właśnie konkretnie rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych pod nr tel itd z pełnymi danymi pesel nr dowodu.Jak to mówią zło dobrem zwyciężaj zabrałem dokument, odwróciłem się i wyszedłem .Teraz muszę fatygować chora matkę do załatwienia tej sprawy . WadyFatalna obsługa Stacjonarna.Kompletny brak profesjonalizmu . -
~Maroko / 2021-01-04 20:09
Cóż....
Mogę się podpisać pod waszymi opiniami dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo stałych klientów mają w du...e wciskają kit żeby tylko przedłużyć umowę
Czekam niecierpliwie aż skończy mi się umowaZaletyNie maWadyWszystko -
~Nickowy / 2021-01-02 18:08
Fatalny internet zwalnia przy losowym zużyciu danych, na infolinii nie potrafią wyjaśnić co jest tylko wmawiają głupoty :) ZaletyBrakWadyza dużo żeby pisac -
-
~Ariel / 2020-12-31 22:42
Tylko czekam do końca umowy. Liczę dni. Obsługa tragedia, jakoś telewizji jeszcze gorsza. Usługi stacjonarne w Orange leżą i kwiczą. ZaletyBrakWadyWszystko... -
~Szczecin Wyzwolenia / 2020-12-31 18:38
Serdecznie nie polecam - położony światłowód został rzucony bez zabezpieczenia, nowa karta nie dostała uprawnień do kanałów, żadnych kanałów, chcieliśmy wymienić dekoder sami - syn to zrobił, przedstawiciele lokalni (Szczecin Wyzwolenia, konkretnie Pani, a później Pan odbierał jej telefon) powiedzieli, że uprawnienia są nadane, po czym gdy usłyszał, że wymieniony dekoder z kartą nie działają - mówią w prost, że błąd praw karty w systemie, zamiast wysłać technika stwierdził, że to wina syna, bo coś źle zrobił, i kazali nam dzwonić na infolinię. Syn zrobił więcej niż potrzeba, próbował resetować i router i dekoder, zresetował dekoder wielokrotnie do ustawień fabrycznych żeby pobrał aktualizacje, i również wchodził na kanał 998 czekać i zrobić testy. Zadzwoniliśmy na infolinię, Automat naliczał stawkę, i przetrzymał nas pół godziny, jedyny plus to że w końcu Pani odebrała, i okazało się, że nie nadali uprawnień odpowiedniej karcie, i teraz muszą przełożyć uprawnienia. Całość miała trwać 24 godziny, od zgłoszenia mija 26 godzin, a od zgłoszenia do lokalnego salonu już 3-4 dni bez telewizji. Żenada. W okresie świąt nowego roku, to jest żenujące. ZaletyAbsolutny brakWadyWszystko -
~Michal / 2020-12-30 16:26
Próba zakupu telefonu na firmę została zablokowana przez dział weryfikujący wnioski ręcznie! Szkoda tylko, że ten dział nie weryfikuje danych firmy z wpisem z CEIGD a z danymi wyciągniętymi z ich archaicznych systemów i potem zaczyna się cyrk. Przełączanie między konsultantami, każdy mówi coś innego... Może lepiej, że nie kupiłem u nich telefonu bo kto wie z jakimi nowymi problemami trzeba by się borykać kiedy byłbym już klientem tej pożal się budda sieci. Nigdy więcej i będę odradzał każdemu. Zaletybrak zalet -
~Hsjsj / 2020-12-29 20:46
Dno sięga dna kto ma wie o czym pisze...
Internet porażka, dodzwonić się do obsługi niemożliwe na dodatek płatne do własnej sieci a niby wszystko człowiek ma darmowe haha oby ta firma upadła.ZaletyŻadnychWadyMnóstwo... -
~lina.owska / 2020-12-29 18:53
Ocena dotyczy pracowników salonów Orange w Międzyrzeczu i Gorzowie Wlkp.
Pracownicy z brakami w wiedzy, leniwi, najlepiej odesłać klienta do innego salonu. Nie przyjmują sprzętu przywiezionego do reklamacji i odsyłają do producenta a sprzęt zakupiony był w sklepie Orange.ZaletyBrakWadyWymienione w opinii -
~Marcin / 2020-12-29 17:05
najgorszy syf jaki może tylko istnieć a mam nadzieję ,ze nie bedzie istniał długo.
dziecko nie moze brać udziału w zdalnym nauczaniu gdyż z powodu jakości dostawy internetu nie mażna się zalogować na timsa.co za badziew i muszęZaletybrak jakichkolwiek zalet. duże rachunki brak internetu. radjówka którą miałem działała znacznie lepiejWadyprzerwy w dostawie internetu. na stronie speed test wynik 0,00 kb download upload 0,17kb a mamy 21 wiek
Na początku umowy było super ale po 3 miesiącach zrobiło się karygodnie. nie polecam usług owego operatora Orange -
~Kolega kolegi / 2020-12-28 22:33
Firma Orange to najgorsza firma jaka może być mam abonament na 2 lata i płacę 270 zł co miesiąc lecz po upływie 7 msc rata miesięczna zaczęła wzrastać nawet do 400 zł msc i nie wykupywałem żadnych pakietów nie przekraczałem abonamentu. Po zaległej racie za którą zablokowali mi połączenia sms i ograniczyli mi internet gdy otrzymali wpłatę co potwierdzili sms nie odblokowali nic KOMPLETNE DNO JEDYNIE WZIELI KASE LECZ BLOKAD NIE ZDJELI. OMIJAĆ SZEROKIMI KROKAMI TĄ FIRMĘ. Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia Pozdrawiam. ZaletyNie maWadyCena prędkość internet -
~LenonPL / 2020-12-28 20:06
Moja opinia na temat ORANGE.
Prędkość internetu zerowa, nie mówiąc już o wykorzystania pakietów, (ma byc 1Mb/s a jest 5Kb/s) prosze unikać tej firmy, jescze daja router z jakimis zabezpieczeniami które uniemożliwaja odpalenie gry, już nie mówiąc o czacie głosowym.WadyBardzo zła prędkość internetu, routery huawei z zabezpiecznieczeniami które trudno wyłączyć -
-
~NiezadowolonyKlient / 2020-12-28 17:54
Jest to najgorsza firma jakakolwiek powstała, uważam, że za założenie orange, twórca powinien zostać pozbawiony wszelkich praw w tym pięknym kraju jakim jest polska, a może nawet na całym świecie ZaletyBrakWadyCałą firma -
~Monika / 2020-12-26 23:02
Witam. Orange to pirazka. Pani wcisnela mi HUAWEYA Y5 pro, kolory nie ma aplikacji sklepu play ani google
. W związku z tym nie działa ING ani mój orange. Czujecie to państwo. Orange sprzedała mi telefon na którym ich aplikacja nie działa. O czym na pewno wiedziała pani z Wadowic, kiedy mi opchnela ten zlom. Mam ochotę rozwalić młotkiem ten telefon i zanieść go do salonu Orange, który jest w rynku w Wadowicach. Nie dajcie się nabrać tak jak ja. Poza tym abonament to pirazka. Miałam płacić 28 stycznia po czym wyskoczył mi komunikat że płatność jest 13 tego stycznia. Nie wspomnę o fakcie że zapłaciłam rachunek za grudzień i styczeń. Musiałam zapłacić do 28 grudnia zamiast 13 stycznia. Tak jak powinno być.Pani z salonu Orange powinna pójść na emeryturę skoro na zaniku pamięci. I nie wie jaki telefon wciska. Pizdrawiam
ZaletyBrakWadyDuzo -
~KebacOrange / 2020-12-26 18:21
gorszego internetu nie ma zafajdane orange speedtest 10-23ms w grze od 300-600ms stanowczo nie polecam ZaletybrakWadywszystko co mozliwe -
~Wicher / 2020-12-25 19:26
Abonament z tej firmy mam już od wielu lat, będąc dzieckiem wszystko wydawało mi się okej, telewizja spoko, na internecie oglądnąć bajke raz na miesiąc też, gdy dożyłem wieku nastoletniego, moja opinia odwróciła się o 180*. Lubię sobie popykać w przeróżne giereczki, jedną, w którą najczęściej gram jest CS:GO. Cieszę się, gdy jest tylko (AŻ) 80 pingu, wtedy jestem szczęśliwy, że mogę sobie normalnie pograć :). Przy 120 zaczynam się denerwować co raczej z netem od orange jest normą. Zazwyczaj jednak ping oscyluje w granicach 150-180 kiedy nie da się normalnie grać bo teleportuje się po całej mapie! Jednak to nie koniec problemu. Gdy tylko próbuję wysłać wiadomość w telefonie ping skacze do UWAGA, 1000MS co przy normalnym internecie nie powinno mieć miejsca, oczywiście kontaktowałem się z obsługą orange: Panie to problem routera wyślemy naszych "specjalistów" to się tym zajmą. Oczywiście router nic nie zmienił, więc powiedziano mi, że wina jest moja. Oczywiście, wina moja, lecz co się okazało, problem występuje u wszystkich w okolicy z abonamentem od orange :D. Nie inaczej jest z grami, Gta V pobiera mi się od 3 nocy i 3dni, gdzie u mojego kolegi z internetem od miejscowego dewelopera, instalacja trwa 4h :D. Oglądnać jakikolwiek film na Netflxie czy chociaż yt to jedynie 2 480p lub czekać 5min na załadownie się 10sekundowej scenki. Można by wymieniać dalej, ale napisze tylko, że od wigilii, internet zaczął jeszcze gorzej działać, NAWET NA DISCORDA NIE DA SIĘ WEJŚĆ A JAK JUŻ SIĘ UDA TO WYWALA PO 2MINUTACH. Mam nadzieję, że to chwilowy problem, i po świętach minie, jednak im wiecej czasu upływa tym bardziej odnoszę wrażenie, że orange ograniczył przesył internetu bo przecież "Wszyscy są razem, spotykają się" szczególnie w czasie kwarantanny :) Ręce mnie bolą, toteż kończę, Pozdrawiam użytkowników i odradzam brania pod uwagę tej firmy :) ZaletyŻadneWadyCena, jakość i obsługa klienta
strona 137 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »