Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3885 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jdhajaj / 2021-02-15 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam beznadziejny internet nie do użytku...
    Zaletynie ma zalet.
    Wadyjest bardzo wolny
  • ~Bodziothai / 2021-02-14 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra. Kompletne dno wieczny problem z dekoderem i zerowa pomoc przez infolinie. Zatrudnił bym tam średnio rozwinięte szympansy mogły by wnieść dużo świeżości i może one miały by chociaż minimalną wiedzę...
    Nigdy więcej
  • ~ziom / 2021-02-14 18:44
    Ocena: 3.33 / 5
    zasięg komórkowy, internet i wszystkie usługi nie działają
  • ~jarosław / 2021-02-14 09:29
    Ocena: 3.00 / 5
    technicy średnio z problemem nie umią sabie poradzić stale serwania łącza zła jakość usług w rejopnie tuchowa małopolskie
    Zaletyróżna oferta
    Wadynie stabilność łącza
    drogo
    dużo awari
    złabo wyszkoleni technicy
    stale powtarzające się te same awarie
  • ~Patrycja / 2021-02-13 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dzwoniąc na infolinię zlecili mi podłączenie światłowodu w sobotę miał przyjść technik podłączyć nikt się nie pojawił po połączeniu z konsultantem okazało się że nie było żadnego zlecenia że w mojej okolicy nie podłączył mi światłowodu bo nie ma miejsca dopiero jak ktoś zrezygnuje cały dzień stracony koszmar!!!!!!!!co za oszusty dane podane umowa ustna a tu takie kłamstwo
    WadyKoszmar
  • ~Xd / 2021-02-13 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Chciałam przenieść nr z T-Mobile na abonament do Orange na kartę.Poszłam do salonu w Łodzi przy ul. Grabieniec 23 i poprosiłam o przedstawienie oferty.
    Sprzedawca stwierdził, iż nie jest mi w stanie pomóc, ponieważ nie można przenieść nr od innego operatora jeśli jest na abonament.
    Zaproponował, abym przyszła jak zmienię u obecnego operatora abonament na kartę, wówczas on będzie mógł przenieść ten nr do sieci Orange na kartę.
    Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ pół roku temu przenosiłam nr mojego syna z jednej sieci do drugiej, z abonamentu na kary i nie było problemu.
    Postanowiła iść do salonu Orange przy ul Pojezierskiej, niestety tam również, sprzedawca powiedział że nie może przenieść nr na abonament na kartę, z T-Mobile do Orange.
    Niestety znów nic nie udało mi się załatwić.
    Kompletny brak profesjonalizmu, sprzedawcy mało kontaktowi , niesympatyczni, niedoinformowani.
    A swoją sprawę załatwiłam przez internet, i jakoś się udało i można było.....
  • ~Mariusz P / 2021-02-13 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten internet służy do dupy za darmo bym go nie wziął wy złodzieje mam 400 pingu w grach w podskokach do 1k w poniedziałek zmieniam internet nie pozdrawiam
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko sie ścina
    Duży ping
    Niski przesyłka internetu
  • ~zdegutowany / 2021-02-13 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć jest po prostu nienormalna - za niedoładowanie konta (mam na kartę) dostaję 4 smsy o doładowaniu - dwa od Orange, dwa od 131. Po doładowaniu dostaję sześć smsów z podziękowaniem za doładowanie. Zarówno 3 dni jak i 7 dni przed końcem okresu doładowania dostaję spam smsów przypominających o doładowaniu.
    Niech wszscy omijają szerokim łukiem, Play, Plus i Nju są tysiąc razy lepsze.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Oskar / 2021-02-12 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet jaki tylko człowiek może sobie kupić, pograć w grę online? Zapomnij ping 300 czasami 60, obejrzeć cokolwiek na kilku urządzeniach, od razu laguje, te uczucie kiedy Internet w telefonie jest szybszy od Internetu, największy syf jaki tylko można sobie zamówić naprawdę, nie wierzcie w bajki o super szybkim swiatlowodzie, to nie istnieje, łącze jest strasznie niestabilna
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Rozczarowany brakiem profesjonalizmu i / 2021-02-12 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem !!!!! Oszukują wciskają usługi z których potem nie można korzystać bo warunki techniczne nie pozwalają. Jak będziecie musieli przenieść usługę na nowy adres to 2 miesiące nic nie będzie działać. Zbankrutujecie szybciej niż Was obsłużą !!! A i płacić trzeba a jak się nie podoba to musicie zapłacić im karę umowną kilka tysięcy wtedy chętnie od razu przeniosą Wam usługi do innego operatora. Byłem klientem 20 lat i przez ostatnie 5 ciagle usterki neostrady światłowodu tygodniami non stop przerwy po kilka godzin, a telefon stacjonarny to żart proponują rozwiązania radiowe tylko cisza w słuchawce i jedyna propozycja to zgłoszenie do działu technicznego a dział techniczny to kompletnie inny podmiot i Orange nie ma na nich żadnego wpływu zatem można miesiącami czekać. Salon przy Placu L. w Szczecinie to oszuści aby sprzedać usługę staną na głowie, a potem martw się sam. Coś ci nie działa to może dokup jeszcze z 5 usług to szybciej ci podłączą i naprawią inne. Płać i płacz, szkoda tylko tych starszych ludzi, emerytów których naciągają ile wlezie. A odpowiedzialności żadnej, nikt tam za nic nie odpowiada za nic. Reklamacja ? Żart, składaj i tak nic nie uzyskasz ani pomocy ani skutecznego działania przez wiele miesięcy, jedyne podać do Sądu pozostaje a płacić i tak trzeba, po 5 latach dostaną kilka milionów kary, ale miliony ludzi kolejnych ponaciągają. Przestrzegam uciekajcie i nie dajcie się oszukiwać Najgorszy Operator w tym kraju !!!!!!! Zrywam z nimi wszystkie umowy, wszystkie po kolei i będę wszystkich przestrzegać !!!!!
    ZaletyNie ma żadnej zalety nic nie działa wszystko im się psuje, stare łączenia kablowe i nowe. W mobilnych usługach zero zasięgu jak epoka kamienia łupanego. Nie dbają o klienta w żadnej kwestii i najgorsze nawet się nie starają.
    Wady2 miesiące kompletnie nieczynny numer firmowy !!!!! Po podłączeniu jakość połączenia taka że nic nie słychać, mijają kolejne miesiące trzeba płacić a nic nie działa ale oni mają to w nosie i proponują zakup dodatkowych usług. w ciągu 42 dni -26 reklamacji, 118 zgłoszeń na infolinię, 18 wizyt w salonie.... i nic nie działa ktoś oddzwoni mówi że zajmie się sprawą i na tym koniec. Odpowiedź, że oni w sumie nic nie muszą... umowa podpisana i to jest wszystko co ich interesuje bo od wartości umowy dostają prowizję a reszta to tylko prowizorka. Szkoleni tylko do wyłudzeń i oszustw.
  • ~Piotr / 2021-02-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zlodzieje wyludzacze oszuści. Na poczatku wszystko dobrze a po trzech miesiącach zaczyna się naliczanie dodatkowych opłat blokowanie usług i szantaż. Uciekam do innego operatora sieci.
  • ~krucyfix / 2021-02-11 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny internet, od dwóch miesięcy naprawiają i nie mogą coś naprawić. Internet albo znika albo nie chodzi wcale od właśnie wyżej wymienionych dwóch miesięcy.
    Zaletybrak zalet
    Wadywolny internet
    tępa obsługa
  • ~Użytkownik / 2021-02-11 03:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, nie polecam. Wieczne problemy z urządzeniem. Zrywający się internet.
    ZaletyBrak
    WadyCena, urządzenia, bok, stabilność internetu
  • ~Al / 2021-02-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakontraktowany przesył 300 Mb/s, jest niecałe 90, nie ma dokąd złożyć reklamacji: portal nie działa, odsyłają do reklamacji przez czat, a tam durny robot, który i tak nie udziela żadnych odpowiedzi, tylko przedłuża czas, DORADCA (jak juz wreszcie do kogoś dotrzesz) WYŁACZA SIĘ Z CZATU BEZ ZAKOŃCZENIA ROZMOWY!
  • ~Agata / 2021-02-10 08:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferowana oferta pakietu usług ok, ale gorzej z jej działaniem. Korzystam ze światłowodu w mieście więc dostęp do internetu powinien być nieprzerwany. Tydzień temu zamontowano u mnie tv i internet i po wielu zgłoszeniach, że internet przycina w końcu chcieli wysłać serwisanta, za którego dodatkowo miałam zapłacić 130zl... Nie zgodziłam się na to i jedynym wyjściem była samodzielna wymiana rutera WiFi w salonie. Szok, zamontować komuś coś wadliwego i jeszcze oczekiwać, że samo się naprawi i jeszcze dodatkowe opłaty za naprawę oraz rozmowy, w których każdy mówił coś innego i nic nie wnosiły. Infolinia informowała że serwis jest bezpłatny, a serwisant, który dzwonił przed wizytą powiedział, że i tak mi naliczy opłatę... Po wymianie rutera internet działa ok, a slyszalam również na infolinii, że może mam za słaby sprzęt... Ręce opadają bo gdy przenosisz się do orange pasuje jeszcze odwiedzić sklep i wymienić caly sprzęt, choć wcześniej z innej firmy działało wszystko bez zarzutu. Mam jeszcze ewentualny tydzień na rezygnację i sama nie wiem co zrobić bo przenieśliśmy z mężem również obie komórki... Aż strach pomyśleć jak został rozwiązany powrót do starej sieci...
    ZaletyDobre pakiety
    WadyBrak pomocy, klient pozostawiony sam sobie pomimo miłych rozmów z konsultantami...
  • ~Jan L / 2021-02-09 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na naciagaczy z Orange. Nie przedluzylem z nimi umowy. Umowa wazna jest do kwietnia a Ci naliczaja trzykrotna wartosc obowiazujacej umowy. Banda oszustow
    ZaletyBrak
    WadySlabe polaczenie
  • ~Kadm / 2021-02-09 15:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Firma ostatnio ignoruje to, o co klient się do niej zwraca. Zgłosiłem reklamację dotyczącą czasowego braku zasięgu, przez to niemożnością pracy przez kilkanaście godzin roboczych i utratą części wynagrodzenia. Firma kompletnie zignorowała merytoryczną część reklamacji. Nawet nie poproszono o przedstawienie dowodów czy dokumentów. Wydano decyzję odmowną. Wczoraj znów zadzwonili do mnie z ofertą której nie mogę przyjąć, mimo, że wielokrotnie informowałem i wyjaśniałem podwody konsultantom, ale firma też to kompletnie ignoruje. Jeszcze jedna taka sytuacja i kończę z nimi współpracę.
    ZaletyKonkurencyjne ceny usług
    WadyIgnorancja słów klienta
  • ~syber / 2021-02-09 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy w zyciu nie korzystalem z gorszych uslug. nic dodac nic ujac
  • ~Gerge / 2021-02-09 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Nie udostępniają maila. Nie ma gdzie zgłosić reklamacji. Zaprzestali doręczania faktur, ale za to intensywnie przesyłają wezwania do zapłaty niedoręczonych faktur. To kompletne lekceważenie klienta. Z takiego dostawcy zrezygnujemy. To francuska firma, a niestety we Francji totalnie lekceważy się klientów , wszędzie , w hotelach, bankach etc. Taka kultura prowadzenia biznesu.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
  • ~Baśka / 2021-02-09 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam potencjalnych klientów Orange by nie podpisywali umowy z tak nierzetelnym operatorem. Jestem nową klientką, przez 17 dni walczyłam o naprawienie przesyłu usług. W tej sprawie dzwoniłam na Biuro Obsługi Klienta, za co naliczono mi dodatkową opłatę. Nikt z doradców mnie o tym nie poinformował, że tylko czat z nimi jest bezpłatny. Jestem tak rozżalona, że chętnie oddałabym sprawę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Naprawienie z ich strony nieprawidłowo działającej usługi to druga kwestia wołające o pomstę do nieba, 17 dni walki i za to dodatkowa opłata.
    J.R.

    Zaletyżadne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2545
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184