Omijajcie szerokim łukiem !!!!! Oszukują wciskają usługi z których potem nie można korzystać bo warunki techniczne nie pozwalają. Jak będziecie musieli przenieść usługę na nowy adres to 2 miesiące nic nie będzie działać. Zbankrutujecie szybciej niż Was obsłużą !!! A i płacić trzeba a jak się nie podoba to musicie zapłacić im karę umowną kilka tysięcy wtedy chętnie od razu przeniosą Wam usługi do innego operatora. Byłem klientem 20 lat i przez ostatnie 5 ciagle usterki neostrady światłowodu tygodniami non stop przerwy po kilka godzin, a telefon stacjonarny to żart proponują rozwiązania radiowe tylko cisza w słuchawce i jedyna propozycja to zgłoszenie do działu technicznego a dział techniczny to kompletnie inny podmiot i Orange nie ma na nich żadnego wpływu zatem można miesiącami czekać. Salon przy Placu L. w Szczecinie to oszuści aby sprzedać usługę staną na głowie, a potem martw się sam. Coś ci nie działa to może dokup jeszcze z 5 usług to szybciej ci podłączą i naprawią inne. Płać i płacz, szkoda tylko tych starszych ludzi, emerytów których naciągają ile wlezie. A odpowiedzialności żadnej, nikt tam za nic nie odpowiada za nic. Reklamacja ? Żart, składaj i tak nic nie uzyskasz ani pomocy ani skutecznego działania przez wiele miesięcy, jedyne podać do Sądu pozostaje a płacić i tak trzeba, po 5 latach dostaną kilka milionów kary, ale miliony ludzi kolejnych ponaciągają. Przestrzegam uciekajcie i nie dajcie się oszukiwać Najgorszy Operator w tym kraju !!!!!!! Zrywam z nimi wszystkie umowy, wszystkie po kolei i będę wszystkich przestrzegać !!!!! ZaletyNie ma żadnej zalety nic nie działa wszystko im się psuje, stare łączenia kablowe i nowe. W mobilnych usługach zero zasięgu jak epoka kamienia łupanego. Nie dbają o klienta w żadnej kwestii i najgorsze nawet się nie starają.
Wady2 miesiące kompletnie nieczynny numer firmowy !!!!! Po podłączeniu jakość połączenia taka że nic nie słychać, mijają kolejne miesiące trzeba płacić a nic nie działa ale oni mają to w nosie i proponują zakup dodatkowych usług. w ciągu 42 dni -26 reklamacji, 118 zgłoszeń na infolinię, 18 wizyt w salonie.... i nic nie działa ktoś oddzwoni mówi że zajmie się sprawą i na tym koniec. Odpowiedź, że oni w sumie nic nie muszą... umowa podpisana i to jest wszystko co ich interesuje bo od wartości umowy dostają prowizję a reszta to tylko prowizorka. Szkoleni tylko do wyłudzeń i oszustw.