Wadybałagan i jeszcze raz bałagan
strona 132 z 200
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Adam / 2021-04-05 11:26
Stopień idiotyzmu w obsłudze tej firmie osiąga poziomy niedostępne innym firmom. Wypowiedziałem usługę z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a Orange odłączył ją następnego dnia. Po tygodniu i tak wystawili z nią rachunek. Napisałem reklamację, a oni ją uznali, wystawili fakturę korygującą na zero złotych. Po miesiącu jednak chcą windykować tę pierwszą, twierdząc że zalegam z płatnością. W tej firmie każdy dział działa niezależnie od siebie, sobie zaprzeczając i bez jakiejkolwiek komunikacji między sobą. Nigdy nie korzystajcie z niby usługi Orange Love, bo to koszmar przy załatwieniu czegokolwiek w tej bałaganiarskiej firmie. Poza tym o absurdach jakie są w Orange to jeszcze wiele historii mógłbym napisać. -
-
~Angelika / 2021-04-04 13:31
Nie polecam internetu od Orange. Dramat! Płaci się za jakość słabą, na infolinii próbują wmówić, że to wina sprzętu, telefonu (telefon posiada 6gb ram!) W innych sieciach zdecydowanie lepsza jakość połączenia sieciowego. Z całego serca odradzam! Mieszkam w dużym mieście, więc za tłumaczenia konsultantów odnośnie słabego połączenia - dziękuję! -
~... / 2021-04-03 22:17
Miał być internet 300mb/s a nawet 1mb/s nie wyciąga ZaletyBrakWadyWolny internet -
~??? / 2021-04-03 16:59
Obsługa jest do kitu tak jak internet zresztą płaci się takie duże rachunki za Internet który w ogóle nie działa nie polecam tej firmy lepszy jest już plus . ZaletyNie ma żadnych zaletWadyObsługa do dupy za przeproszeniem ... -
~Patryk / 2021-04-03 13:07
Pierwszy raz i ostatni, byle do końca umowy. Na jeden BTS mają tysiące klientów, gdzie przepustowość jest 500 połączeń, oni obciążają po 5 tysięcy na bts i nikomu nie chodzi. Dla nich to norma trzepać kasę nie inwestować w infrastrukturę. Można zapomnieć o komfortowym użytkowaniu, a przez większość czasu w ogóle nie działa. Szkoda, że żyjemy w papierowym kraju bo w Niemczech ta firma by się nie wypłaciła na odszkodowania, ale cóż to tylko Polska, kraj imitujący Państwo. ZaletybrakWadyzrywa notorycznie połączenie, brak zasięgu mimo iż zgodnie z mapą jestem w zasięgu. Na infolinii nie widzą problemu, na LTE zrywa na 3 G nie chodzi. Pani się upiera że chodzi. Weekendy i święta można zapomnieć o korzystaniu jakimkolwiek. Powinny wypisać ten syf z CEDIG -
~T / 2021-04-03 12:34
Jeśli masz swoją firmę to zapomnij o parkietach osobom prywatnym. Regularne pensje na prywatne konto to za mało żebyś był/była wypłacalny/wypłacalna. Większej herezji to dawno nie słyszałem. Oczywiście nie sprzedano mi pakietu za 80 zł/miesiąc i odmówiono mi płatności za 24 miesiące z góry... ZaletyBrakWadySensowna argumentacja o wypłacalności klienta rozbija się o mur "nieposiadania takiego przycisku". -
~lukasz / 2021-04-03 09:45
najgorsza siec zaplacilem 2500 euro za darmo przez okres 5 lat. ZaletyzeroWadybardzo wiele -
~Mateusz / 2021-04-02 20:34
Najgorsza sieć mój ping na speedtescie wynosi 10 a w grach mam po 300. W domu mam 3 routery Router ASUS RT-AC65P (router z wyższej pułki). Komputer również bardzo dobry. Internet radiowy. Nie polecam ZaletyBrakWadyWysoki Ping
małe pobieranie
pracownik przyjeżdża i nic nie pomaga
wiele więcej nie chce wymieniać bo za dużo tego -
-
~Harida5a / 2021-04-01 18:46
mama udala sie do salonu, ponieważ chciała prosić konsultanta o pomoc w wymianie karty SIM ze starego aparatu do NOWEGO; wyszła z umową na nowy abonament!, nawet nie była tego świadoma; konsultant powiedział że MUSI PODPISAC DOKUMENT BEZ TEGO JEJ NIE MOZE POMÓC...- ORAGNE JESTEŚCIE ZŁODZIEJAMI... MAM NADZIEJE ZE PRZEZ TĘ ZACHŁANNOŚĆ ZBANKRUTUJECIE -
~ddddddyyyyyyy / 2021-03-31 14:34
Internet stacjonarny to największy shit. Szczególnie te które musza być połączone z telefonem. Przecież to jest parodia. Na ułamek sekundy telefon stacjonarny ma jakaś zawieche i internet tez przestaje działać i wywala z serwera podczas gier online. Parodi w sumie to mało powiedziane. ZaletyŻadnychWadyjw -
~Fox / 2021-03-30 22:40
Totalny syf ciągle mi resetuje ruter a jakość połączenia to jakiś żart Zaletyładny wygląd ruteraWadyco z tego ze ładnie wygląda jak są w nim części z olx i złomu -
~Bartłomień / 2021-03-30 22:38
Internet wywala co 3 minuty na 5 minut. Reset routera nic nie zmienia. Za co ja płacę... ZaletyPełno ich ale jakoby żadnej nie byłoWadyJakość połączenia, częste przerwy w dostawie internetu -
~Tadeusz / 2021-03-30 20:57
Po zamówieniu usługi Orange Love zostałem potraktowany nieuczciwie. ZaletyBardzo dobry zasięg sygnału.WadyPo zamówieniu usługi trudny kontakt. -
~użytkownik orange / 2021-03-29 21:41
Za co ja wam płace ? internet sobie skacze jak chce nad niczym nie nadąża i oczywiście byle jaki wiaterek lub deszcz i cyk 0.02mbps strona ładowała mi sie 15min porażka.... Zaletynie ma żadnychWadyjest ich tyle że mógłbym pisać referat -
~adam1372 / 2021-03-28 16:52
Serdecznie nie polecam tej sieci gdyż obiecywali że będzie najszybszy internet w okolicy a tak nie jest gdyż pierwsze 2 miesiące było stabilne i po 2 miesiącach wygląda tak że tylko 1,45mb/s a ping to sięga czasem do 3000 tysięcy. Jak najbardziej nie polecam strona mi 10 min wczytywała. Zaletynie posiada.Wadymożna wymieniać bez końca. -
~Tom / 2021-03-28 08:32
Masz numer w Orange i płacisz jak dzwonisz na pomoc czy infolinie - porażka -
-
~Nie polecam orange / 2021-03-28 01:43
Nie polecam tego gów*a. Internet ciągle sie wyłącza i włącza, bardzo częste skoki pingu w grach np 2000 oraz gdy jedna osoba włączy filmik na yt to odrazu jest 200pingu nie polecam tego ścieku ZaletyBrakWadyDużo -
~Klient Orange / 2021-03-27 04:57
Problem z zaniżoną prędkością internetu został naprawiony przy pomocy konsultanta , oraz technika z Orange, w trybie zdalnym. Po krótce opiszę w jaki sposób i jak udało się przywrócić zgodnie z zawartą umową prędkość Internetu do 10mb/s, oraz jak wyglądał i przebiegał kontakt i zgłoszenie problemu .
W pierwszej kolejnosci należy wygooglować numer kontaktowy do Orange. Na wstępie mamy możliwość porozmawiać ze sztuczną inteligencją , która poprosi nas o wybranie ,ub podanie powodu w jakim dzwonimy. Po czasie rozmowa zostanie przekierowania na osobę fizyczną - konsultant , który pomoże nam w ustaleniu, oraz rozwiązaniu problemu . W moim przypadku problemem była zaniżoną prędkość Internetu do 10 mb/s O połowę. Przy testach prędkości Speed test Orange oscylowalo maksymalnie do 5mb. Po wyjaśnieniu, oraz opisie bieżącej sytuacji . konsultant zwrócił uwagę na słowo ,,Do" 10 mb/s co miało utrzymać mnie w przekonaniu , ze wszystko się zgadza i jest w jak najlepszym porządku. W tym momencie warto zachować spokój i być cierpliwym . Następnie Konsultant sprawdzi nasze obecne połączenie i dodatkowo uzupełni nam informacje odnośnie użytkowanie przez nas linii - w moim przypadku( jest to usterka linii telefonicznej , która wymaga przyjazdu techników w miejsce mojego zamieszkania w celu dokonania analizy i ewentualnej naprawy . Następnie zostaniemy powiadomieni, że maksimum prędkości rzeczywistej przy użyciu linii telefonicznej wynosi maksymalnie do 6 mb/s . Linia telefoniczną może okazać się przyczyną wolnego połączenia. ( zachowujemy spokój. Kolejną informacją od konsultanta jest odległość mojego miejsca zamieszkania od centrali Orange , która również może wskazywać na zaniżoną połączenie . Całą rozmowa odbywa się w sposób nie naganný, osoba kontaktowa próbuje rozwiazac moj problem wskazujac wyżej wymienione powody. Na samym początku zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywane. W między czasie sprawdzono do kiedy zawartą jest umowa i podano możliwe opcje, warunki przedłużenia jej. Zaproponowano możliwość podłączenia swiatłowodem , zwazając na udzuelonś informacje odnośnie maksymalnej prędkości zytkoeania , oraz przesyłu po kablu telefonicznym ,która według Orange wynosi 6mb/s , z zawartą umową do 10 mb/s. Poproszono o numer tel na który przyszedł sms odnośnie pomocy technicznej która miała by być wykonana w przeciągu 36 h . Poinformowano że usługa jest bezpłatna. Następnie powrót do kolejnej oferty sprzedażowej i możliwości przedłużenia umowy Internetu z szybkością do 20mb/s poprzez linię telefoniczną . W tym momencie spokojnie warto wspomnieć , że według konsultanta rędkość więcej niż 6mb/s to maksimum przesyłu. W odpowiedzi otrzymałem cytuję,,SPOKOJNIE PODKRĘCIMY PRĘDKOSC ) z racji późnej godziny wieczornej ma tymzakonczylusmy rozmowę. Następnego dnia przed poludniemzadzwonil technik i poinformował, że linia została naprawione, poproszono o sprawdzenie prędkości. Wszystko się zgadzało , rzeczywiste prędkość wynosiła 9.80 mb/s wykonane poprzez Speed test Orange . Razem z technikiem przez telefon próbowaliśmy ustalić przyczynę usterki , bez skutku , reasumując problem anizonej prędkości został rozwiązany zdalnie poprzez zgłoszenie i opis sytuacji. -
~Onaon / 2021-03-26 17:40
Oszusty i złodzieje. Przez parę lat płaciliśmy za Internet mobilny o którym nie mieliśmy pojęcia. Przy podpisywaniu umowy na Internet dopięli nam DWA dodatkowe mobilne. Czy to jest normalne? Na stronie w panelu klienta nie ma wyszczególnienia za co się płaci i za ile, ile ma się tych ich Internetów tak samo na FV. Dowiedzieliśmy się o nich przypadkiem, ale nie wszystko na raz. Najpierw o jednym (+40 zł do rachunku), którego nie używaliśmy bo nie mieliśmy o nim pojęcia a nawet żadnej karty, potem przy rezygnacji umowy o drugim i tak samo, żadnej karty.do niego. Nie polecam. ZaletyŻadnych nie widzeWadyOszukują, podpinają Internet mobilny be wiedzy klienta -
~Tomciuu / 2021-03-25 22:35
Dzień w dzień lagi... Nie da się obejrzeć nawet filmu żadnego, ten internet to jeden wielki syf nikomu nie polecam i nigdy ponownie ZaletyŻadneWadyCała ta sieć jest jedną wielką wadą
strona 132 z 200
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »