Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3956 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie polecam orange / 2021-03-28 01:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego gów*a. Internet ciągle sie wyłącza i włącza, bardzo częste skoki pingu w grach np 2000 oraz gdy jedna osoba włączy filmik na yt to odrazu jest 200pingu nie polecam tego ścieku
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Klient Orange / 2021-03-27 04:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Problem z zaniżoną prędkością internetu został naprawiony przy pomocy konsultanta , oraz technika z Orange, w trybie zdalnym. Po krótce opiszę w jaki sposób i jak udało się przywrócić zgodnie z zawartą umową prędkość Internetu do 10mb/s, oraz jak wyglądał i przebiegał kontakt i zgłoszenie problemu .
    W pierwszej kolejnosci należy wygooglować numer kontaktowy do Orange. Na wstępie mamy możliwość porozmawiać ze sztuczną inteligencją , która poprosi nas o wybranie ,ub podanie powodu w jakim dzwonimy. Po czasie rozmowa zostanie przekierowania na osobę fizyczną - konsultant , który pomoże nam w ustaleniu, oraz rozwiązaniu problemu . W moim przypadku problemem była zaniżoną prędkość Internetu do 10 mb/s O połowę. Przy testach prędkości Speed test Orange oscylowalo maksymalnie do 5mb. Po wyjaśnieniu, oraz opisie bieżącej sytuacji . konsultant zwrócił uwagę na słowo ,,Do" 10 mb/s co miało utrzymać mnie w przekonaniu , ze wszystko się zgadza i jest w jak najlepszym porządku. W tym momencie warto zachować spokój i być cierpliwym . Następnie Konsultant sprawdzi nasze obecne połączenie i dodatkowo uzupełni nam informacje odnośnie użytkowanie przez nas linii - w moim przypadku( jest to usterka linii telefonicznej , która wymaga przyjazdu techników w miejsce mojego zamieszkania w celu dokonania analizy i ewentualnej naprawy . Następnie zostaniemy powiadomieni, że maksimum prędkości rzeczywistej przy użyciu linii telefonicznej wynosi maksymalnie do 6 mb/s . Linia telefoniczną może okazać się przyczyną wolnego połączenia. ( zachowujemy spokój. Kolejną informacją od konsultanta jest odległość mojego miejsca zamieszkania od centrali Orange , która również może wskazywać na zaniżoną połączenie . Całą rozmowa odbywa się w sposób nie naganný, osoba kontaktowa próbuje rozwiazac moj problem wskazujac wyżej wymienione powody. Na samym początku zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywane. W między czasie sprawdzono do kiedy zawartą jest umowa i podano możliwe opcje, warunki przedłużenia jej. Zaproponowano możliwość podłączenia swiatłowodem , zwazając na udzuelonś informacje odnośnie maksymalnej prędkości zytkoeania , oraz przesyłu po kablu telefonicznym ,która według Orange wynosi 6mb/s , z zawartą umową do 10 mb/s. Poproszono o numer tel na który przyszedł sms odnośnie pomocy technicznej która miała by być wykonana w przeciągu 36 h . Poinformowano że usługa jest bezpłatna. Następnie powrót do kolejnej oferty sprzedażowej i możliwości przedłużenia umowy Internetu z szybkością do 20mb/s poprzez linię telefoniczną . W tym momencie spokojnie warto wspomnieć , że według konsultanta rędkość więcej niż 6mb/s to maksimum przesyłu. W odpowiedzi otrzymałem cytuję,,SPOKOJNIE PODKRĘCIMY PRĘDKOSC ) z racji późnej godziny wieczornej ma tymzakonczylusmy rozmowę. Następnego dnia przed poludniemzadzwonil technik i poinformował, że linia została naprawione, poproszono o sprawdzenie prędkości. Wszystko się zgadzało , rzeczywiste prędkość wynosiła 9.80 mb/s wykonane poprzez Speed test Orange . Razem z technikiem przez telefon próbowaliśmy ustalić przyczynę usterki , bez skutku , reasumując problem anizonej prędkości został rozwiązany zdalnie poprzez zgłoszenie i opis sytuacji.
  • ~Onaon / 2021-03-26 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty i złodzieje. Przez parę lat płaciliśmy za Internet mobilny o którym nie mieliśmy pojęcia. Przy podpisywaniu umowy na Internet dopięli nam DWA dodatkowe mobilne. Czy to jest normalne? Na stronie w panelu klienta nie ma wyszczególnienia za co się płaci i za ile, ile ma się tych ich Internetów tak samo na FV. Dowiedzieliśmy się o nich przypadkiem, ale nie wszystko na raz. Najpierw o jednym (+40 zł do rachunku), którego nie używaliśmy bo nie mieliśmy o nim pojęcia a nawet żadnej karty, potem przy rezygnacji umowy o drugim i tak samo, żadnej karty.do niego. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych nie widze
    WadyOszukują, podpinają Internet mobilny be wiedzy klienta
  • ~Tomciuu / 2021-03-25 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień w dzień lagi... Nie da się obejrzeć nawet filmu żadnego, ten internet to jeden wielki syf nikomu nie polecam i nigdy ponownie
    ZaletyŻadne
    WadyCała ta sieć jest jedną wielką wadą
  • ~mateusz / 2021-03-25 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest do dupu dzwonię na infolinie z problemem bo internet nie chodzi a na infolini nie potrafią powiedzieć co to uploud i dawnload osoby pracujący nie mają poujęcia o niczym bardzo nie polecam internetu z orange .
    Zaletynie posiada
    Wadysłaba obsłuba brak wiedzy słaby internet nie polecam
  • ~trejeek / 2021-03-25 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    to niezle 30 minut czekac na typa ktory odbierze, mowie mu prosto o co chodzi to ten ze mam restartowac router za kazdym razem kiedy internet wywali, gosciu jak to czytasz wez nie wiem barana w sciane
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Wojtis / 2021-03-25 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange, internet raczkuje w 2021 roku... Wystawiają faktury niezgodne z umową.
  • ~FOrange / 2021-03-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiedziałem ze mozna byc tak ch... beznadziejnym we wszystkim, nie ma zadnej zalety. Nawet z człowiekiem sie porozmawiać nie da bo wymyślili robota co z Toba gada. Oczywiscie gdy nie ma internetu oni nie wiedzia dlaczego i powinieneś „zresetować router”. Jesli myslisz czy wybrac Orange czy inna sieć, to sie nie zastanawiaj. Najgorszy syf.
    ZaletyNie ma zadnych, absolutnie zadnych
    WadyOszukane pakiety, na umowie 300/100, w rzeczywistości 100/20, nie działa internet co najmniej raz w tygodniu, beznadziejna obsługa klienta itd itd
  • ~Piotr / 2021-03-24 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange wysłał mi wadliwy sprzęt i zostawia cały problem klientowi. Kłopot jest z odesłaniem, wpierw kilkanaście telefonów, potem wizyta w salonie stacjonarnym, telefony do kuriera i znowu nainfolinię Orange. Wysyłanie formularzy i finalnie zostaję z nie sprawnym sprzętem, który mam spakować sam, dodam tylko że to telewizor 65 cali i odesłać na własny koszt i czekać na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta i zostawienie go z problemem, ponieważ Pani z infolini niczemu winna.!!!
  • ~womo / 2021-03-24 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta wcale nie jest lepsza od konkurencji.
    Obsługa klienta to jakaś mistyfikacja - niby sprawna technicznie, ale nic z tego nie wynika.
    Cena - duzo poniżej przeciętnej.
    ZaletyMoże zasięg, wynikający ze spadku po starej sieci TP
    WadyTzw. rozliczenie pokazało, że internet poprzez router mobilny wykazał zużycie jednego dnia 60 GB! Choć nikogo w tym dniu nie było w domu i router nie pracował!!! Interwencja nic nie dała - odpowiedź ze strony Orange: takie bylo zużycie i już. Prośba o dostarczenie logów nie spotkała się z żadną oodpowiedzią.
    Stabilność sieci przy usłudze światłowodu 300 MB / s = okropna. Zrywanie połączenia i brak dostępu do internetu - kilka razy dziennie.
  • ~klient / 2021-03-24 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią wystawiać faktury z zawyżoną kwotą,mimo że się podpisało z nimi umowę na zupełnie inną kwotę.KAŻDORAZOWO pobierają kwotę za połączenie się z ich "konsultantami".W pkt sprzedaży pracują ludzie niekompetentni,bez kultury osobistej oraz profesjonalizmu.Szczególnie nie polecam pkt sprzedaży w Gliwicach w CH Arena - to jakieś horrendum!
    ZaletyBRAK
    WadyJEST ICH WIELE
  • ~Ksygzywygzyg / 2021-03-24 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczny internet. Co chwile router sie wyłącza, internet przestaje współpracować z urządzeniami. Wielki wielki dramat nie warty swojej ceny
    ZaletyZero
    WadySłaby router, jakość nie równa cenie, zerwania sieci często
  • ~Nachylo / 2021-03-23 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to najgorszy dostawca internetu. Już lepiej kupować internet na wiadra.
    ZaletyPobiłem rekord Guinnesa w największym pingu świata. Wczoraj w trakcie gry miałem 296 100 ms.
    WadyWszystko
  • ~Mruczysław / 2021-03-22 21:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Orange Polska prowadzi interesy Orange Polska prowadzi swoje interesy w sposób karygodny! Przebywam od pewnego czasu za granica i zorientowałem się własne, ze numer mojego telefonu komórkowego nie działa. Kiedy zadzwoniłem do biura obsługi klienta, dowiedziałem się, ze mój numer…już nie istnieje! Zrobiono to bez zadanego uprzedzenia czy choćby jednej próby kontaktu. W ten sposób firma praktycznie zablokowała mi konto bankowe, ponieważ wszystkie SMS-y banku idą na numer który mi odebrano.
    Oczywiście, nie jestem jedynym. Orange Polska ma takie zasady gry! To całkowity brak zainteresowania klientem i zwyczajne chamstwo!
    Przestałem być klientem Orange Polska nie z własnej woli, i z własnej woli już się NIGDY nim nie zostanę.
    Wadykompletne lekceważenie dobra klienta
  • ~2137 / 2021-03-22 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomimo tego, że internet jest stabilny, to obsługa klienta i oferta to jest dramat. Sąsiadom dookoła mojego domu podłączyli światłowód, a ja dalej muszę się męczyć z neostradą 80mbps, która więcej niż 30mbps nie wyciąga.
    Zalety-Internet jest stabilny, nigdy go nie wywaliło
    Wady-Oszukują
  • ~. / 2021-03-22 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Orange to najgorszy internet jaki kiedykolwiek używałem w swoim życiu. Zapewniali, że po wymianie routera na nowszą generacje (oczywiście musiałem za to zapłacić) będę miał szybszy internet (przedtem w najlepszym wypadku na serwerach w Szczecinie wartość pobierania wynosiła 3 mb/s i 40 ping), a teraz po wymianie ping w Szczecinie wynosi 1000 a pobieranie 300kb/s. Odradzam wszystkim ich usługi :)
    ZaletyNie ma.
    WadyJest ich zbyt dużo, żeby tu je wymieniać
  • ~Czarownica / 2021-03-22 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia na dzień to coraz gorzej czas zrezygnować z sieci nr 1
  • ~An / 2021-03-22 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z jakości internetu oraz poziomu obsługi klienta
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, słaby zasięg
  • ~Stała klientka / 2021-03-21 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO . Jak coś łaskawie naprawiają nie da się zrobić niczego smsy nie dochodzą dzwonić się nie da internety nie działają. Końce spłacać u was abonament i zmieniam sieć .
    ZaletyBrak
    WadySame usterki .
  • ~m / 2021-03-18 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Dlaczego mam ujętą kwotę za połączenie w dniu 13.01 . br za nr 510 100 100 czy to nie numer Orange ,za który liczy sobie opłatę nawet jeżeli składana jest reklamacja

    Kwota faktury jaką płacę jest i tak bardzo wysoka - płacę w terminie a połączenia z Orange SA dla mnie powinny być bezpłatne.

    Od 2 lat mój adres jest zły pomimo dwukrotnej wizyty w salonie na Bernardyńskiej Wrocław - właśnie został zlikwidowany - dwukrotne połączenie telefoniczne również nic nie dało dalej istnieje nieaktualny adres i dlatego mam płacić za połączenie z Orange ???

    Czat z Max istna kpina - i stracony czas

    Pozdrawiam
    Wadybrak możliwości pisemnych reklamacji ani na stronie Orange - brak emaila
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186