Najgorsza sieć mój ping na speedtescie wynosi 10 a w grach mam po 300. W domu mam 3 routery Router ASUS RT-AC65P (router z wyższej pułki). Komputer również bardzo dobry. Internet radiowy. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWysoki Ping
małe pobieranie
pracownik przyjeżdża i nic nie pomaga
wiele więcej nie chce wymieniać bo za dużo tego
~Harida5a / 2021-04-01 18:46
Ocena: 1.00 / 5
mama udala sie do salonu, ponieważ chciała prosić konsultanta o pomoc w wymianie karty SIM ze starego aparatu do NOWEGO; wyszła z umową na nowy abonament!, nawet nie była tego świadoma; konsultant powiedział że MUSI PODPISAC DOKUMENT BEZ TEGO JEJ NIE MOZE POMÓC...- ORAGNE JESTEŚCIE ZŁODZIEJAMI... MAM NADZIEJE ZE PRZEZ TĘ ZACHŁANNOŚĆ ZBANKRUTUJECIE
~ddddddyyyyyyy / 2021-03-31 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny to największy shit. Szczególnie te które musza być połączone z telefonem. Przecież to jest parodia. Na ułamek sekundy telefon stacjonarny ma jakaś zawieche i internet tez przestaje działać i wywala z serwera podczas gier online. Parodi w sumie to mało powiedziane.
ZaletyŻadnych
Wadyjw
~Fox / 2021-03-30 22:40
Ocena: 2.67 / 5
Totalny syf ciągle mi resetuje ruter a jakość połączenia to jakiś żart
Zaletyładny wygląd rutera
Wadyco z tego ze ładnie wygląda jak są w nim części z olx i złomu
~Bartłomień / 2021-03-30 22:38
Ocena: 3.00 / 5
Internet wywala co 3 minuty na 5 minut. Reset routera nic nie zmienia. Za co ja płacę...
ZaletyPełno ich ale jakoby żadnej nie było
WadyJakość połączenia, częste przerwy w dostawie internetu
~Tadeusz / 2021-03-30 20:57
Ocena: 3.67 / 5
Po zamówieniu usługi Orange Love zostałem potraktowany nieuczciwie.
ZaletyBardzo dobry zasięg sygnału.
WadyPo zamówieniu usługi trudny kontakt.
~użytkownik orange / 2021-03-29 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Za co ja wam płace ? internet sobie skacze jak chce nad niczym nie nadąża i oczywiście byle jaki wiaterek lub deszcz i cyk 0.02mbps strona ładowała mi sie 15min porażka....
Zaletynie ma żadnych
Wadyjest ich tyle że mógłbym pisać referat
~adam1372 / 2021-03-28 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam tej sieci gdyż obiecywali że będzie najszybszy internet w okolicy a tak nie jest gdyż pierwsze 2 miesiące było stabilne i po 2 miesiącach wygląda tak że tylko 1,45mb/s a ping to sięga czasem do 3000 tysięcy. Jak najbardziej nie polecam strona mi 10 min wczytywała.
Zaletynie posiada.
Wadymożna wymieniać bez końca.
~Tom / 2021-03-28 08:32
Ocena: 2.33 / 5
Masz numer w Orange i płacisz jak dzwonisz na pomoc czy infolinie - porażka
~Nie polecam orange / 2021-03-28 01:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego gów*a. Internet ciągle sie wyłącza i włącza, bardzo częste skoki pingu w grach np 2000 oraz gdy jedna osoba włączy filmik na yt to odrazu jest 200pingu nie polecam tego ścieku
ZaletyBrak
WadyDużo
~Klient Orange / 2021-03-27 04:57
Ocena: 5.00 / 5
Problem z zaniżoną prędkością internetu został naprawiony przy pomocy konsultanta , oraz technika z Orange, w trybie zdalnym. Po krótce opiszę w jaki sposób i jak udało się przywrócić zgodnie z zawartą umową prędkość Internetu do 10mb/s, oraz jak wyglądał i przebiegał kontakt i zgłoszenie problemu .
W pierwszej kolejnosci należy wygooglować numer kontaktowy do Orange. Na wstępie mamy możliwość porozmawiać ze sztuczną inteligencją , która poprosi nas o wybranie ,ub podanie powodu w jakim dzwonimy. Po czasie rozmowa zostanie przekierowania na osobę fizyczną - konsultant , który pomoże nam w ustaleniu, oraz rozwiązaniu problemu . W moim przypadku problemem była zaniżoną prędkość Internetu do 10 mb/s O połowę. Przy testach prędkości Speed test Orange oscylowalo maksymalnie do 5mb. Po wyjaśnieniu, oraz opisie bieżącej sytuacji . konsultant zwrócił uwagę na słowo ,,Do" 10 mb/s co miało utrzymać mnie w przekonaniu , ze wszystko się zgadza i jest w jak najlepszym porządku. W tym momencie warto zachować spokój i być cierpliwym . Następnie Konsultant sprawdzi nasze obecne połączenie i dodatkowo uzupełni nam informacje odnośnie użytkowanie przez nas linii - w moim przypadku( jest to usterka linii telefonicznej , która wymaga przyjazdu techników w miejsce mojego zamieszkania w celu dokonania analizy i ewentualnej naprawy . Następnie zostaniemy powiadomieni, że maksimum prędkości rzeczywistej przy użyciu linii telefonicznej wynosi maksymalnie do 6 mb/s . Linia telefoniczną może okazać się przyczyną wolnego połączenia. ( zachowujemy spokój. Kolejną informacją od konsultanta jest odległość mojego miejsca zamieszkania od centrali Orange , która również może wskazywać na zaniżoną połączenie . Całą rozmowa odbywa się w sposób nie naganný, osoba kontaktowa próbuje rozwiazac moj problem wskazujac wyżej wymienione powody. Na samym początku zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywane. W między czasie sprawdzono do kiedy zawartą jest umowa i podano możliwe opcje, warunki przedłużenia jej. Zaproponowano możliwość podłączenia swiatłowodem , zwazając na udzuelonś informacje odnośnie maksymalnej prędkości zytkoeania , oraz przesyłu po kablu telefonicznym ,która według Orange wynosi 6mb/s , z zawartą umową do 10 mb/s. Poproszono o numer tel na który przyszedł sms odnośnie pomocy technicznej która miała by być wykonana w przeciągu 36 h . Poinformowano że usługa jest bezpłatna. Następnie powrót do kolejnej oferty sprzedażowej i możliwości przedłużenia umowy Internetu z szybkością do 20mb/s poprzez linię telefoniczną . W tym momencie spokojnie warto wspomnieć , że według konsultanta rędkość więcej niż 6mb/s to maksimum przesyłu. W odpowiedzi otrzymałem cytuję,,SPOKOJNIE PODKRĘCIMY PRĘDKOSC ) z racji późnej godziny wieczornej ma tymzakonczylusmy rozmowę. Następnego dnia przed poludniemzadzwonil technik i poinformował, że linia została naprawione, poproszono o sprawdzenie prędkości. Wszystko się zgadzało , rzeczywiste prędkość wynosiła 9.80 mb/s wykonane poprzez Speed test Orange . Razem z technikiem przez telefon próbowaliśmy ustalić przyczynę usterki , bez skutku , reasumując problem anizonej prędkości został rozwiązany zdalnie poprzez zgłoszenie i opis sytuacji.
~Onaon / 2021-03-26 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Oszusty i złodzieje. Przez parę lat płaciliśmy za Internet mobilny o którym nie mieliśmy pojęcia. Przy podpisywaniu umowy na Internet dopięli nam DWA dodatkowe mobilne. Czy to jest normalne? Na stronie w panelu klienta nie ma wyszczególnienia za co się płaci i za ile, ile ma się tych ich Internetów tak samo na FV. Dowiedzieliśmy się o nich przypadkiem, ale nie wszystko na raz. Najpierw o jednym (+40 zł do rachunku), którego nie używaliśmy bo nie mieliśmy o nim pojęcia a nawet żadnej karty, potem przy rezygnacji umowy o drugim i tak samo, żadnej karty.do niego. Nie polecam.
ZaletyŻadnych nie widze
WadyOszukują, podpinają Internet mobilny be wiedzy klienta
~Tomciuu / 2021-03-25 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Dzień w dzień lagi... Nie da się obejrzeć nawet filmu żadnego, ten internet to jeden wielki syf nikomu nie polecam i nigdy ponownie
ZaletyŻadne
WadyCała ta sieć jest jedną wielką wadą
~mateusz / 2021-03-25 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest do dupu dzwonię na infolinie z problemem bo internet nie chodzi a na infolini nie potrafią powiedzieć co to uploud i dawnload osoby pracujący nie mają poujęcia o niczym bardzo nie polecam internetu z orange .
Zaletynie posiada
Wadysłaba obsłuba brak wiedzy słaby internet nie polecam
~trejeek / 2021-03-25 12:47
Ocena: 1.00 / 5
to niezle 30 minut czekac na typa ktory odbierze, mowie mu prosto o co chodzi to ten ze mam restartowac router za kazdym razem kiedy internet wywali, gosciu jak to czytasz wez nie wiem barana w sciane
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~Wojtis / 2021-03-25 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Orange, internet raczkuje w 2021 roku... Wystawiają faktury niezgodne z umową.
~FOrange / 2021-03-25 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiedziałem ze mozna byc tak ch... beznadziejnym we wszystkim, nie ma zadnej zalety. Nawet z człowiekiem sie porozmawiać nie da bo wymyślili robota co z Toba gada. Oczywiscie gdy nie ma internetu oni nie wiedzia dlaczego i powinieneś „zresetować router”. Jesli myslisz czy wybrac Orange czy inna sieć, to sie nie zastanawiaj. Najgorszy syf.
ZaletyNie ma zadnych, absolutnie zadnych
WadyOszukane pakiety, na umowie 300/100, w rzeczywistości 100/20, nie działa internet co najmniej raz w tygodniu, beznadziejna obsługa klienta itd itd
~Piotr / 2021-03-24 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Orange wysłał mi wadliwy sprzęt i zostawia cały problem klientowi. Kłopot jest z odesłaniem, wpierw kilkanaście telefonów, potem wizyta w salonie stacjonarnym, telefony do kuriera i znowu nainfolinię Orange. Wysyłanie formularzy i finalnie zostaję z nie sprawnym sprzętem, który mam spakować sam, dodam tylko że to telewizor 65 cali i odesłać na własny koszt i czekać na rozpatrzenie reklamacji.
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta i zostawienie go z problemem, ponieważ Pani z infolini niczemu winna.!!!
~womo / 2021-03-24 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Oferta wcale nie jest lepsza od konkurencji.
Obsługa klienta to jakaś mistyfikacja - niby sprawna technicznie, ale nic z tego nie wynika.
Cena - duzo poniżej przeciętnej.
ZaletyMoże zasięg, wynikający ze spadku po starej sieci TP
WadyTzw. rozliczenie pokazało, że internet poprzez router mobilny wykazał zużycie jednego dnia 60 GB! Choć nikogo w tym dniu nie było w domu i router nie pracował!!! Interwencja nic nie dała - odpowiedź ze strony Orange: takie bylo zużycie i już. Prośba o dostarczenie logów nie spotkała się z żadną oodpowiedzią.
Stabilność sieci przy usłudze światłowodu 300 MB / s = okropna. Zrywanie połączenia i brak dostępu do internetu - kilka razy dziennie.
~klient / 2021-03-24 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Potrafią wystawiać faktury z zawyżoną kwotą,mimo że się podpisało z nimi umowę na zupełnie inną kwotę.KAŻDORAZOWO pobierają kwotę za połączenie się z ich "konsultantami".W pkt sprzedaży pracują ludzie niekompetentni,bez kultury osobistej oraz profesjonalizmu.Szczególnie nie polecam pkt sprzedaży w Gliwicach w CH Arena - to jakieś horrendum!