Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3925 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2021-04-02 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć mój ping na speedtescie wynosi 10 a w grach mam po 300. W domu mam 3 routery Router ASUS RT-AC65P (router z wyższej pułki). Komputer również bardzo dobry. Internet radiowy. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWysoki Ping
    małe pobieranie
    pracownik przyjeżdża i nic nie pomaga
    wiele więcej nie chce wymieniać bo za dużo tego
  • ~Harida5a / 2021-04-01 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    mama udala sie do salonu, ponieważ chciała prosić konsultanta o pomoc w wymianie karty SIM ze starego aparatu do NOWEGO; wyszła z umową na nowy abonament!, nawet nie była tego świadoma; konsultant powiedział że MUSI PODPISAC DOKUMENT BEZ TEGO JEJ NIE MOZE POMÓC...- ORAGNE JESTEŚCIE ZŁODZIEJAMI... MAM NADZIEJE ZE PRZEZ TĘ ZACHŁANNOŚĆ ZBANKRUTUJECIE
  • ~ddddddyyyyyyy / 2021-03-31 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet stacjonarny to największy shit. Szczególnie te które musza być połączone z telefonem. Przecież to jest parodia. Na ułamek sekundy telefon stacjonarny ma jakaś zawieche i internet tez przestaje działać i wywala z serwera podczas gier online. Parodi w sumie to mało powiedziane.
    ZaletyŻadnych
    Wadyjw
  • ~Fox / 2021-03-30 22:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalny syf ciągle mi resetuje ruter a jakość połączenia to jakiś żart
    Zaletyładny wygląd rutera
    Wadyco z tego ze ładnie wygląda jak są w nim części z olx i złomu
  • ~Bartłomień / 2021-03-30 22:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet wywala co 3 minuty na 5 minut. Reset routera nic nie zmienia. Za co ja płacę...
    ZaletyPełno ich ale jakoby żadnej nie było
    WadyJakość połączenia, częste przerwy w dostawie internetu
  • ~Tadeusz / 2021-03-30 20:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Po zamówieniu usługi Orange Love zostałem potraktowany nieuczciwie.
    ZaletyBardzo dobry zasięg sygnału.
    WadyPo zamówieniu usługi trudny kontakt.
  • ~użytkownik orange / 2021-03-29 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Za co ja wam płace ? internet sobie skacze jak chce nad niczym nie nadąża i oczywiście byle jaki wiaterek lub deszcz i cyk 0.02mbps strona ładowała mi sie 15min porażka....
    Zaletynie ma żadnych
    Wadyjest ich tyle że mógłbym pisać referat
  • ~adam1372 / 2021-03-28 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tej sieci gdyż obiecywali że będzie najszybszy internet w okolicy a tak nie jest gdyż pierwsze 2 miesiące było stabilne i po 2 miesiącach wygląda tak że tylko 1,45mb/s a ping to sięga czasem do 3000 tysięcy. Jak najbardziej nie polecam strona mi 10 min wczytywała.
    Zaletynie posiada.
    Wadymożna wymieniać bez końca.
  • ~Tom / 2021-03-28 08:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Masz numer w Orange i płacisz jak dzwonisz na pomoc czy infolinie - porażka
  • ~Nie polecam orange / 2021-03-28 01:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego gów*a. Internet ciągle sie wyłącza i włącza, bardzo częste skoki pingu w grach np 2000 oraz gdy jedna osoba włączy filmik na yt to odrazu jest 200pingu nie polecam tego ścieku
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Klient Orange / 2021-03-27 04:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Problem z zaniżoną prędkością internetu został naprawiony przy pomocy konsultanta , oraz technika z Orange, w trybie zdalnym. Po krótce opiszę w jaki sposób i jak udało się przywrócić zgodnie z zawartą umową prędkość Internetu do 10mb/s, oraz jak wyglądał i przebiegał kontakt i zgłoszenie problemu .
    W pierwszej kolejnosci należy wygooglować numer kontaktowy do Orange. Na wstępie mamy możliwość porozmawiać ze sztuczną inteligencją , która poprosi nas o wybranie ,ub podanie powodu w jakim dzwonimy. Po czasie rozmowa zostanie przekierowania na osobę fizyczną - konsultant , który pomoże nam w ustaleniu, oraz rozwiązaniu problemu . W moim przypadku problemem była zaniżoną prędkość Internetu do 10 mb/s O połowę. Przy testach prędkości Speed test Orange oscylowalo maksymalnie do 5mb. Po wyjaśnieniu, oraz opisie bieżącej sytuacji . konsultant zwrócił uwagę na słowo ,,Do" 10 mb/s co miało utrzymać mnie w przekonaniu , ze wszystko się zgadza i jest w jak najlepszym porządku. W tym momencie warto zachować spokój i być cierpliwym . Następnie Konsultant sprawdzi nasze obecne połączenie i dodatkowo uzupełni nam informacje odnośnie użytkowanie przez nas linii - w moim przypadku( jest to usterka linii telefonicznej , która wymaga przyjazdu techników w miejsce mojego zamieszkania w celu dokonania analizy i ewentualnej naprawy . Następnie zostaniemy powiadomieni, że maksimum prędkości rzeczywistej przy użyciu linii telefonicznej wynosi maksymalnie do 6 mb/s . Linia telefoniczną może okazać się przyczyną wolnego połączenia. ( zachowujemy spokój. Kolejną informacją od konsultanta jest odległość mojego miejsca zamieszkania od centrali Orange , która również może wskazywać na zaniżoną połączenie . Całą rozmowa odbywa się w sposób nie naganný, osoba kontaktowa próbuje rozwiazac moj problem wskazujac wyżej wymienione powody. Na samym początku zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywane. W między czasie sprawdzono do kiedy zawartą jest umowa i podano możliwe opcje, warunki przedłużenia jej. Zaproponowano możliwość podłączenia swiatłowodem , zwazając na udzuelonś informacje odnośnie maksymalnej prędkości zytkoeania , oraz przesyłu po kablu telefonicznym ,która według Orange wynosi 6mb/s , z zawartą umową do 10 mb/s. Poproszono o numer tel na który przyszedł sms odnośnie pomocy technicznej która miała by być wykonana w przeciągu 36 h . Poinformowano że usługa jest bezpłatna. Następnie powrót do kolejnej oferty sprzedażowej i możliwości przedłużenia umowy Internetu z szybkością do 20mb/s poprzez linię telefoniczną . W tym momencie spokojnie warto wspomnieć , że według konsultanta rędkość więcej niż 6mb/s to maksimum przesyłu. W odpowiedzi otrzymałem cytuję,,SPOKOJNIE PODKRĘCIMY PRĘDKOSC ) z racji późnej godziny wieczornej ma tymzakonczylusmy rozmowę. Następnego dnia przed poludniemzadzwonil technik i poinformował, że linia została naprawione, poproszono o sprawdzenie prędkości. Wszystko się zgadzało , rzeczywiste prędkość wynosiła 9.80 mb/s wykonane poprzez Speed test Orange . Razem z technikiem przez telefon próbowaliśmy ustalić przyczynę usterki , bez skutku , reasumując problem anizonej prędkości został rozwiązany zdalnie poprzez zgłoszenie i opis sytuacji.
  • ~Onaon / 2021-03-26 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty i złodzieje. Przez parę lat płaciliśmy za Internet mobilny o którym nie mieliśmy pojęcia. Przy podpisywaniu umowy na Internet dopięli nam DWA dodatkowe mobilne. Czy to jest normalne? Na stronie w panelu klienta nie ma wyszczególnienia za co się płaci i za ile, ile ma się tych ich Internetów tak samo na FV. Dowiedzieliśmy się o nich przypadkiem, ale nie wszystko na raz. Najpierw o jednym (+40 zł do rachunku), którego nie używaliśmy bo nie mieliśmy o nim pojęcia a nawet żadnej karty, potem przy rezygnacji umowy o drugim i tak samo, żadnej karty.do niego. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych nie widze
    WadyOszukują, podpinają Internet mobilny be wiedzy klienta
  • ~Tomciuu / 2021-03-25 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień w dzień lagi... Nie da się obejrzeć nawet filmu żadnego, ten internet to jeden wielki syf nikomu nie polecam i nigdy ponownie
    ZaletyŻadne
    WadyCała ta sieć jest jedną wielką wadą
  • ~mateusz / 2021-03-25 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest do dupu dzwonię na infolinie z problemem bo internet nie chodzi a na infolini nie potrafią powiedzieć co to uploud i dawnload osoby pracujący nie mają poujęcia o niczym bardzo nie polecam internetu z orange .
    Zaletynie posiada
    Wadysłaba obsłuba brak wiedzy słaby internet nie polecam
  • ~trejeek / 2021-03-25 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    to niezle 30 minut czekac na typa ktory odbierze, mowie mu prosto o co chodzi to ten ze mam restartowac router za kazdym razem kiedy internet wywali, gosciu jak to czytasz wez nie wiem barana w sciane
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Wojtis / 2021-03-25 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange, internet raczkuje w 2021 roku... Wystawiają faktury niezgodne z umową.
  • ~FOrange / 2021-03-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiedziałem ze mozna byc tak ch... beznadziejnym we wszystkim, nie ma zadnej zalety. Nawet z człowiekiem sie porozmawiać nie da bo wymyślili robota co z Toba gada. Oczywiscie gdy nie ma internetu oni nie wiedzia dlaczego i powinieneś „zresetować router”. Jesli myslisz czy wybrac Orange czy inna sieć, to sie nie zastanawiaj. Najgorszy syf.
    ZaletyNie ma zadnych, absolutnie zadnych
    WadyOszukane pakiety, na umowie 300/100, w rzeczywistości 100/20, nie działa internet co najmniej raz w tygodniu, beznadziejna obsługa klienta itd itd
  • ~Piotr / 2021-03-24 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange wysłał mi wadliwy sprzęt i zostawia cały problem klientowi. Kłopot jest z odesłaniem, wpierw kilkanaście telefonów, potem wizyta w salonie stacjonarnym, telefony do kuriera i znowu nainfolinię Orange. Wysyłanie formularzy i finalnie zostaję z nie sprawnym sprzętem, który mam spakować sam, dodam tylko że to telewizor 65 cali i odesłać na własny koszt i czekać na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta i zostawienie go z problemem, ponieważ Pani z infolini niczemu winna.!!!
  • ~womo / 2021-03-24 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta wcale nie jest lepsza od konkurencji.
    Obsługa klienta to jakaś mistyfikacja - niby sprawna technicznie, ale nic z tego nie wynika.
    Cena - duzo poniżej przeciętnej.
    ZaletyMoże zasięg, wynikający ze spadku po starej sieci TP
    WadyTzw. rozliczenie pokazało, że internet poprzez router mobilny wykazał zużycie jednego dnia 60 GB! Choć nikogo w tym dniu nie było w domu i router nie pracował!!! Interwencja nic nie dała - odpowiedź ze strony Orange: takie bylo zużycie i już. Prośba o dostarczenie logów nie spotkała się z żadną oodpowiedzią.
    Stabilność sieci przy usłudze światłowodu 300 MB / s = okropna. Zrywanie połączenia i brak dostępu do internetu - kilka razy dziennie.
  • ~klient / 2021-03-24 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią wystawiać faktury z zawyżoną kwotą,mimo że się podpisało z nimi umowę na zupełnie inną kwotę.KAŻDORAZOWO pobierają kwotę za połączenie się z ich "konsultantami".W pkt sprzedaży pracują ludzie niekompetentni,bez kultury osobistej oraz profesjonalizmu.Szczególnie nie polecam pkt sprzedaży w Gliwicach w CH Arena - to jakieś horrendum!
    ZaletyBRAK
    WadyJEST ICH WIELE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1038
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186