strona 122 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »
-
~Tonidziala / 2021-05-23 09:27
Bardzo dziękuję, przez weekend bez internetu i tv, pomoc techniczna ...czas oczekiwania 48 godzin ..dni roboczych..... Call- center żonie na komórkę 20gb...i bez słowa przepraszam.(tego naprawdę starczy na całą rodziną przez weekend?).20gb? taka mała firma? Proszę państwa... co miesiąc za usługi 80zl. Naprawdę nie macie pracowników technicznych... ? Proszę Państwa.... I nic z tym nie zrobisz.... Umowa podpisana... Proszę Państwo...na okres przez 2 lata. Dziękuję cię Boże,, zostało z tej umowy 6mies... I dziękuję Bardzo Orange... -
-
~franek / 2021-05-22 17:43
Rozumiem że są ogólnie słabą firmą ale ja kurde na lekcjach nie mogę być!!!! ZaletyNie maWadyWszystko -
~JEBAĆORANGE / 2021-05-22 13:23
NAJWIEKSZE GOWNO JAKIE KIEDYKOLWIEK ISTNNIAŁO, 2021 rok, w każdy dzień działa jak w w latach 90-tych, to nie internet to totalna porażka -
~5985 / 2021-05-21 15:40
Reklamacja
Dnia 05.05.2021r. oczekiwanie na telefon od konsultanta Orange, który nie oddzwonił.
Dnia 11.05.2021r. samodzielny kontakt z biurem obsługi klienta, gdzie Pani Monika P. zapomniała o wprowadzeniu zlecenia. Otrzymałem numer telefonu: 503-500-303, pod którym miała być umówiona nowa data montażu światłowodu.
Dnia 17.05.2021r. ponowne wykonanie telefonu do biura obsługi klienta Orange.
Dnia 18.05.2021r. otrzymanie telefonu od Pani Moniki, która przepraszała za niewprowadzenie zlecenia. Montaż został umówiony na 21.05.2021r. w godzinach między 11, a 14.
Dnia 21.05.2021r. kontakt z biurem obsługi klienta po godzinie 14, gdzie okazało się, że zlecenie nie zostało zgłoszone.
-
~Romelu / 2021-05-20 20:47
Prawda taka, że ludzie sami nie rozumieją co się do nich mówi, słyszą tylko, że dostaną telefon i tylko to jest ważne a potem dziwne że trzeba płacić. Zresztą wystarczy wejść na dowolny portal z opiniami o operatorze. Wszędzie jęki i stękania - "Ja jestem już tyle lat a dalej tak drogo,", jak wam się nie podoba to wrócić do wysyłania listów i czytania książek, wszystko drożeje, takie czasy. Zaletysporo technologiiWadynierzadko klient idiota :) -
~nabity w butelkę przez orange / 2021-05-20 11:24
obiecywali na 100% internet,59,99 zł,dołożyli rozmowy bez limitu 20 zł. i telefon za 25 zł/miesięcznie na 2 lata
to wszystko miało kosztować 105 zł. na miesiąc,
przyjechał ,,monter,, z rękami w kieszeniach i myślami z soboty i powiedział że on tego nie będzie robił, internet odpadł nie z mojej winy choć był dla mnie najważniejszy czyli -59,99 zł, reszta powinna kosztować 45 zł. ale nie w orange bo teraz mam płacić 65 zł za telefon, oszustwo to mało powiedziane.ZaletyżadnychWadymnóstwo uważajcie na obiecanki, -
~Paweł Janad / 2021-05-20 02:08
interent z telefonu dziala lepiej niz wasz internet stacjonarny nie poelcam. Zaletynie maWadyWszystko co sie da -
~Daniel / 2021-05-19 23:28
Nie polecam nikomu. Zasięg tragiczny i bardzo słaby sygnał. Od tygodnia nie mam internetu i prawdopodobnie go nie naprawią pomimo, że gdy dzwonię, mówią, że powinien zostać dziś zrobiony. Robią sobie żarty z klienta. Po tej sytuacji zrywam z nimi umowę i mam nadzieję, że ta "firma" będzie teraz szła w dół z każdym dniem. -
-
~Alicja / 2021-05-19 12:17
Umowa podpisana na 2 lata. Brak zasięgu w domu. Słaby sygnał internetu. Tv przerywa. Zgłoszenia do działu technicznego... Odpowiedź... Nie zapewniamy jakości usług. Usługi są mobilne. Jakość zależy od wielu czynników (zasięg w danej miejscowości). Brak możliwości rozwiązania problemu. Mecz się kliencie do końca umowy ????
Nie polecam!
-
~Justyna / 2021-05-18 18:11
Aplikacja nie działa poprawnie, dodzwonić się do konsultanta to kwestia 30min oczekiwania przy „relaksującej” muzyczne. Sztuczna inteligencja „max” denerwuje mnie bardziej niż ludzie stojący na całej szerokości schodów ruchomych ZaletyNie widzę -
~Cuber / 2021-05-18 13:19
Co to jest!? Miało niby być 77 mb/s a jest max 29..... Nie można nawet zrezygnować ,bo już Ci kary dają. A i zwykły pakiet mobilny jest lepszy nie tego. Nie polecam. ZaletyŻe wogule jest Internet.....WadyCała reszta. -
~Anonim / 2021-05-18 12:58
odcinają internet bez powodu. a potem oczywiście wina klienta. dziękuję bardzo ZaletyżadneWadywszystko -
~hulio69 / 2021-05-18 10:34
Mieli mi złożyć internet na świat) o wodzie, jak był handlowiec wszystko cacy, pytanie moje zasadnicze, czy podłączenia robia w soboty, tak oczywiście monujabw soboty. Zisizlismubsieb, od tej pory problem wielki, bo jednak w soboty niec cha zrobić, no monnter nie pracuje w soboty, do tego narizciaj sami terminy nieralnedla ludiz pracujacych. Bezczelność i zwykla nieuczciwość! WadyNieuxCiowsc, kłamliwe informacje, tylko do uokik ich! -
~zmęczony / 2021-05-17 22:44
Internet z orange to czysta porażka, jawne robienie ludzi w ch*ja. Ping nawet do 1500 ! to jest chore ! 10 km od 350 tysięcznego miasta. za 60 zł lte. NIOKOMU NIE POLECAM. Skontakotwać się z nimi też nie idzie. Wszędzie ta sztuczna inteligencja. ZaletybrakWadyWszystko -
~emerytka / 2021-05-17 14:12
Ja -emerytka musiałam sama wpaść na to,żeby zmienić protokołipv6 na ipv4 /bo stronki nie wchodziły/. Mój nowy router trzeba było samemu skonfigurować,bo na INFOLINII pan inżynier OLAŁ SPRAWĘ!!!! Kogo oni tam zatrudniają????Wstyd,żebym ja stara baba musiała się męczyć jakąś konfiguracją-to powinno być PLUG &PLAY!!!! ZaletyżadnychWadyinżynierowie do wymiany! Panienki w salonach też,zatrudnić fachowców! -
~Wokończony korzystaniem z orange / 2021-05-17 08:55
Najgorsza sieć w jakiej miałem numer. Po latach kupiłem starter ale tylko dlatego, że miał ładny numer i to był wielki błąd. Nękanie kilkoma smsami dziennie: że pakiet się kończy, że maleje ilość danych, że promocja promocji itp itd. Wykańczanie klienta wiec zdecydowałem się przenieść numer do Virgin. Miało to trwać tydzień ale trwa ponad 2, orange gra na czas i utrudnia tę procedurę bo byc może jeszcze się rozmyślę. Nie rozmyślę się i nigdy już nie przekonam się do tej sieci, która ma nieuczciwe praktyki. ODRADZAM, lepiej korzystać chociażby z Play, Virgin, tam nie ma takich stresów. ZaletyBRAKWadySAME -
-
~: ) / 2021-05-16 19:18
gowno gowno gowno
gownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownogownoZaletynie ma -
~: ) / 2021-05-16 19:15
gowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gownogowno gowno ZaletygownoWadygowno -
~Dawid / 2021-05-16 13:12
Super, że od piątku od godziny 22ej, światłowód nie działa i analizujecie to ponad 24h :), ale na weekend jako rekompensatę daliście śmieszne 20gb internetu ? Wystarczyło to na jeden wieczór. Mam zapłacony za nielimitowany internet to na czas awarii w telefonie powinniście też dać nielimitowany internet :), GB się skończyły i teraz mam dopłacać do tego że wy nie potraficie tego naprawić? Niecały rok z Orange, a druga już awaria trwająca więcej niż jeden dzień. Trzeba się jedynie modlić do końca umowy jak widać :) ZaletyBrakWadyWszystko -
~Niezadowolony / 2021-05-15 23:09
Chcesz mieć mnóstwo niechcianych telefonów?
Kup starter Orange. No cóż sieć widocznie handluje danymi klientów.
Dno i metr mułu. A byliście kiedyś topką.ZaletyBrak
strona 122 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »