Mogę się podpisać pod wszystkimi negatywnymi opiniami poniżej. Od tygodnia czekam na naprawę Internetu stacjonarnego. Stale, jak nie problem z dostępem, to niska prędkość. Częste zanikanie sieci i zauważyłem pewien fenomen, jak nie zgłosisz, to po godzinie, lub kilku pojawia się znowu, jak zgłosisz, to masz automatycznie kilka dni z głowy z dostępem. Zgłaszam małą prędkość i podaję, jaka jest u mnie, pani mówi, że u niej taka sama wychodzi i proponuję przysłanie do mnie monterów, gdy zapytałem o cel ich wizyty u mnie skoro tak wolno wychodzi z centrali, mówi że takie są procedury.Przy podobnych zgłoszeniach kilka lat temu robiono reset w centrali i po kilku minutach było już ok. Tak się ostatnio procedury "poprawiły". Obecnie od tygodnia czekam na naprawę (brak internetu), która miała być zrealizowana najpierw w ciągu 24, później 48 godzin, a teraz to już nawet nie wiadomo kiedy.
Czas chyba zakończyć ten toksyczny związek, zwłaszcza że konkurencji nie brakuje.
Zaletybrak
Wadysame
~Nadinez / 2021-07-02 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Dałabym najchętniej zero !!!
Kompletna żenada...
Reklamacje ciągnące się miesiącami , konsultanci się rozłączają , na jednej rozmowie się nie zakańcza, musisz dzwonić co kilka dni z jedną sprawa !
NIE POLECAM !!!!!!!
ZaletyŻadnej !!!!!
WadyTragedia ! Cała ta sieć to wada
~Joanna / 2021-07-02 13:10
Ocena: 1.33 / 5
jeden wielki bubel na klientach. Jeszcze nikt nigdy nie slyszal ,żeby osoba , która ma abonament zaplacila tyle na co się zgodzila , zawsze sa jakies dodatkowe koszty nie wiadomo skąd.
A jak czlowiek , chce sie dowiedziec ,zapytać i jeszcze potwierdzenie ma bo w koncu nagrywane są rozmowy to nagle ich nie ma o doczekanie się na weryfikację trwa i trwa.
Jestem klintem , ktory nie pozwala sobie na takie traktiwanie i zycze każdemu ,aby sobie nie pozwalal i rezygnowal z ich uslug , może to ich nauczy. oczywiście nie omieszkam informowac każdego kogo znam o traktowaniu klientów . Bo jak chcesz kupic iphona + abonamenty to wtedy kazdy mily , zadowolonoy " proszę Pani to " " proszę Pani tamto " a pzoniej zero odzewu.
Zrecygnowalam z internetu to moj abonament wzrosl o ta kwote o ktora powinien zostac pomniejszony . wiec zamiast 70 zl mniej to placę 70 zl więcej . Przypadek >?
Zaletybrak
Wadybrak odzewu
niejasne wyliczenia
nagle zmiany uslug abonamentowych
samoistne wlaczajace sie uslugi
~Tomek / 2021-07-02 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Firma, która stacza się coraz niżej. Jeśli się da omijać szerokim łukiem usługi od Orange.
Próba przeniesienia usługi na inny adres mimo że wcześniej tam te usługi były odrzucona i w zamian próba wciśnięcia mobilnych na kolejne 2 lata (oczywiście nie powiedzą, że to nowa umowa tylko liczą ze się nie zorientujesz) zamiast zmiana aneksem. Żeby rozwiązać umowę trzeba by płacić złodziejom więcej niż abonament do końca.
Kompletny bałagan, trzeba cały czas pilnować czy czegoś nowego Ci nie włącza za co będziesz płacić, a jak już włącza to reklamacje nic nie dadzą, żeby nawet parę zł ukradzione zwrócili to trzeba by do sądu iść.
Na szczęśnie alternatywni usługodawcy zaczynają zwiększać zasięgi i mona się już od tego molochu uwolnić.
ZaletyZasięgi-narazie dla niektórych jedyna opcja
WadyObsługa klienta
Jakość usług
Serwis
Czas realizaxji
Biurokracja
Złodziejskie zapisy umów
Wyłudzanie opłat za niechciane usługi
~Szymon / 2021-07-02 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. To co oni wyprawiają to jakieś nieporozumienie. Od kilkunastu lat posiadam ich usługi (internet, tel. stacjonarny, telewizja) tylko dlatego że mieszkam na wsi i nie mam zbyt dużego wyboru dostawców. Na szczęście sporo ostatnio się zmieniło i za niecały rok będę mógł się od nich uwolnić. Abonament z roku na rok coraz droższy(względem ostatniej umowy o 10zl, teraz place 120zl) tak się traktuje stałego klienta. Niezapowiedziane przerwy w dostawie usług. Na serwisanta czeka się tygodniami(przypominam że wina awarii leży po ich stronie). W styczniu 2021r miałem taką sytuację, że była przebudowa Lini w mojej miejscowości i nawet nie raczyli o tym poinformować. Byłem bez dostępu do usług ponad miesiąc czasu za który oczywiście musiałem zapłacić. Po wszystkim żadnego przepraszam, żadnej rekompensaty. Co ciekawe z prędkości przed naprawa 10mb/s zrobiło się około 4 maksymalnie. Na infolini zostałem poinformowany ze przecież wszystko jest zgodnie z umową bo jest napisane DO 10mb/s. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak poszanowania stałego klienta
Brak dostępu do serwisanta
Marna prędkość internetu
Wysokie opłaty
~kate / 2021-07-01 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Od lat 90 xx wieku mamy telefon domowy stacjonarny w firmie telekomunikacja Orange. Dotychczas byliśmy zadowoleni ze świadczonych przez nich usług. Jednak przez błąd jednego z pracowników musimy zapłacić większy rachunek. Nie dostarczono jednego egzemplarza umowy- abonament 39,99 i mamy rachunek większy o 20 zł. Choć prawie nie dzwonimy. Mówili, że mogą wprowadzić korekte po podpisaniu umowy, ale okazuje się to niemożliwe...Dzwoniłam kilka razy w tej sprawie. Będę kłócić z moimi rodzicami o ten rachunek i chcę za to podziękować firmie Orange. Jest mi bardzo "miło" z tego powodu. Gdyby ktoś chciał rozpocząć współprace z ta firmą to niech się zastanowi!!!
Zaletykiedyś szanowali klienta
Wadymasz u nich jedną usługe nic dla nich nie znaczysz
~Piotr / 2021-06-30 13:44
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam.
Nowi klienci są lepiej traktowani niż Ci z długim stażem. Po 15 latach (abonament blisko 100zl) gdy powiedziałem ,że ich propozycje nie spełniają moich oczekiwań, Pan w salonie zapytał mnie : czy jeśli wypowiadam im umowę to czy chce zostawić sobie numer na kartę. Tak działają osoby odpowiedzialne za utrzymania klienta......
Wielkie rozczarowanie po 15 latach współpracy.
Nigdy więcej
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta na słabym poziomie. Żeby rozmawiać z konsultantem musisz odbębnić z 20 minut wybierania tematu rozmowy ,oczekiwania, podawania kodów, numeru buta swojej pierwszej dziewczyny, i wyników totolotka z 13 mają 2004 roku.
Słaba oferta
Wysokie koszta
~Rafał i Gabriel / 2021-06-30 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Sieć tzw oszust. Konsultanci nie kompetentni każdy mówi co innego. Próbowali mnie okrasc ale po reklamacji wszystko się wyjaśniło, ale do błędu ich zamotanego konsultanta z salonu się nie przyznają. I jeszcze p załatwionej pozytywnie reklamacji dostałem SMS że oczekują za załatwienie reklamacji ocenę 5 hehe Mam jeszcze rok umowy i kończę z tą siecią nigdy więcej. A to mój 1 raz he z ta siecią. Pierwszy i ostatni. A te ich niby Prezenty co tygodniowe w aplikacji hehe śmiechu warte. Prezent za który trzeba po miesiącu czy dwóch płacić. Sieć porach.uwazajcie na nich.
ZaletyBrak. Dla mnie ta sieć nieistnieje.
WadyWszystko z konsultantami na początku.
~basia / 2021-06-29 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Od sześciu dni toczę nierówną walkę z Orange o naprawę DSL. Mają 24 godziny na usunięcie awari, a więc te 24 godziny już się baaardzo wyczerpały. Dwa razy dziennie rozmawiam i błagam konsultantów o pomoc - BEZ EFEKTU. Spychają sprawę na "partnera technicznego ".
Umowę mam z Orange a nie z partnerem technicznym.
Informacje konsultantów są niespójne - mijają się z prawdą i każdy na ten sam temat mówi co innego.
Jestem przerażona niejakością usług.
STANOWCZO ODRADZAM TĘ SIEĆ !!!
ZaletyBRAK !!!
Wadyobsługa klienta i wszystko inne !!!!
~SimonsikPL / 2021-06-29 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba sieć rozumiem że czasami mogą być problemy ALE TO JUŻ JEST PRZESADA jak gram w gry online np Minecraft Bed Wars to nikogo nie moge bić wszystkich nie widze strzeliłem w kolege fire ballem bo myślałem ze to przeciwnik ale nie nie wczytuje sie nic jak dla mnie orange to nie internet tylko gówno jednym słowem
ZaletyZalety tego że oni zarabiają hajs a my tracimy
WadyWszystko to jedna wielka wada
~łowca / 2021-06-27 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Potraktowali mnie jak śmiecia po 15 latach terminowego opłacania abonamentu. Wyłączyli internet jeszcze przed końcem umowy kiedy tam zadzwoniłem powiedzieli że bardzo im przykro ale nie mogę nic zrobić. odesłałem sprzęt a teraz nałożyli karę 300zł za nie odesłanie sprzętu. Tak oszukują ludzi. odradzam wszystkim.
Dodam jeszcze że proponują internet szybszy niż pozwalają na to warunki techniczne. kiedy o tym powiedziałem "no tak niestety tu maksymalna predkość wynosi 10 mb/s. A od 6 lat płaciłem za 20 mb.
Oszuści omijać z daleka
~Andzia / 2021-06-26 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej internetu od Orange. Kończę umowe i przechodzę gdziekolwiek indziej. Mają wiecznie problemy jak to nie zaksięgują kwoty wpłaconej i poznien wyskakuje ze nie jest zaplacone chociaz jest. Drugim razem na umowie dali zly nr konta po czym wplacalam na podany nr i przyszlo mi ze 2 rachunki mam nieoplacone. Gdy pojechalam do Orange to oczywiście ojej to ich wina bo podali zly nr konta. Okazalo się pozniej ze mam nawet nadplate... Bez komentarza to pozostawię. Jednak najlepsze jest to ze przez jakis czas nie wysylali w ogole rachunków na maila, potem znowu upomnienia. Powiedzieli ze nie maja mojego maila chociaz byl podawany. Banda krętaczy i tyle...
ZaletyNie mam zadnych doslownie zero
WadyCiężki kontakt, blokowanie internetu choc to oni popełniają bledy. Jednym słowem tragedia. Nigdy więcej
~Ryszard / 2021-06-26 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma nastawiona wyłącznie na łowienie klientów. I w tym są dobrzy. Telefony działają (nawet sami oddzwaniają) i są niepłatne. Jednak, gdy już złapią klienta, to zainteresowanie firmy ogranicza się do skrupulatnego przypominania o płatnościach. Telefony kontaktowe albo nie działają wcale, albo czas oczekiwania jest kilkunastominutowy i oczywiście płatny (i to słono), albo można sobie pogadać z durną tzw. sztuczną inteligencją - Maxem. Żenada. Ten sam styl działania przyjmuje coraz więcej firm (np. WizzAir) nastawionych wyłącznie a "dojenie klienta" z pominięciem archaicznej rzetelności kupieckiej - a wszystko w systemie korporacyjnym.
Konkretnie: Przez kilka dni Internet działał z prędkością wielokrotnie mniejszą od reklamowanej w umowie (Download - 0.4Mb/s, Upload - 5.5Mb/s, PING=88 ms). Gdy wreszcie uzyskałem połączenie (po 1,5 godzinnych próbach) oczywiście płatne (za jedyne 22 zł), to tzw. konsultant zaproponował mi kupno światłowodu.
ZaletyBrak. Naprawdę zastanawiałem się długo, żeby coś znaleźć. Nie znajduję. Nawet strona internetowa do ... niczego.
~MiroEs / 2021-06-26 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci to banda oszustów i manipulantów. Omijajcie szerokim łukiem Orange.
ZaletyJakie zalety, szanujmy się. Podejście do klienta to gorzej niż skandal.
WadyNiekompetencja konsultantów i drogo za nędzne usługi.
~Jarek / 2021-06-25 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tych oszustów!! Uważajcie jakie dostajecie sms z orange, są tak sformułowane że co nie napiszesz i tak dodatkowa usługa zostanie włączona i naliczana. 6 mies temu złożyłem reklamacje do dzisiaj nie została rozspatrzona, widocznie brak czasu dla klienta.
ZaletyNie ma
WadyOszukiwanie klijentów
~Waldi / 2021-06-25 20:50
Ocena: 2.00 / 5
Jest jak wszą na zdrowym organizmie, zasięg jest do bani!!!! Do puki nie położyli światłowodu było ok. A teraz patatajnia!!!!! Internet w telefonie nie działa!!!!! A propozycja abonamentu to żywy kosmos!!!!! Czas na zmiany! Innego operatora!!!!
ZaletyBrak
WadyCo tylko możliwe.
~Rafał / 2021-06-25 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie bierzcie internetu z Orange totalny chłam i dziadostwo
ZaletyNie ma zalet
WadyWolny internet co za tym idzie bardzo duży ping w grach, nie polecam
~janusz / 2021-06-25 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Orange typowy oszust.Miałem abonament,umowa się skończyła i uzgodniliśmy ze numer zostaje na kartę a oni całkowicie go wyłączyli.Sczyt chamstwa
~Robert / 2021-06-24 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Chyba tną koszty i likwidują anteny, coraz gorszy zasięg.
Już nawet na strychu nie łąpie zasięgu.
Kilka lat temu było bardzo dobrze, a teraz musiałem dokupić drugąkartę SIM w innej firmie (Plus)
~Ada / 2021-06-23 19:10
Ocena: 2.00 / 5
Kategorycznie nie polecam firmy Orange.
W grudniu 2020r nie z naszej winy zostało zerwane łącze internetowe bezpośrednio z naszym domem. Na samo podłączenie czekaliśmy 2 tygodnie. Dokładnie w wigilie przyjechało 3 panów którzy podłączyli kabel, który przez kilka ładnych lat wisiał na słupie, do skrzynki przed domem, ot i pojechali. Od grudnia do dziś (23.06.2021) walczymy z Orange o to by kabel albo został poprawnie podłączony albo wkopany! Jakoś obsługi w Orange wyglada tak, ze dzwoniąc z pytaniem co z tym zrobią ciagle słyszę ze „zgłosili sprawę” dzwoniąc za kilka dni słyszę ze maja odnotowane ze ktoś u nas był i sprawę rozwiązał - nie pojawił się nikt. Takie sytuacje miały miejsce już 3 razy!!! Zgłaszając pogorszenie jakości internetu, miał przyjechać pan sprawdzić co się dzieje, pan się nie pojawił, zadzwonił twierdząc ze u niego jest wszystko dobrze, może przyjechać ale będę za to płacić!! Absurd! NIE POLECAM