telewizja + internet gorzej niż zle telewizja zacina na okrągło czy jest pogoda czy nie internet wyłącza się na okrągło było zgłaszane do działu technicznego technicy niby byli bo nikt ich nie widział skrzynka jest na zewnątrz budynku nawet nie sprawdzili czy jest jakaś poprawa jest dalej tak jak było idę już nie wiem który raz zgłosić dalej awarię i będę rezygnował nie polecam nikomu tej sieci
Zaletybrak
Wadyprędkość internetu do bani
~Adam / 2021-08-05 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Interweniowałem w sprawie uszkodzonej linii telefonicznej osoby chorej i ponad 80 letniej od ponad miesiąca usterka nie jest usunięta mimo wielokrotnych zgłoszeń Orange ma to „”w tyle „ wyznacza kolejne terminy Błyskawicznie Orange załatwia tylko nowe umowy abonenckie Potem możesz sobie rozmawiać z automatem lub osobami niekompetentnymi które nic nie mogą !!!!! A spróbujcie uzyskać nr tel do dyrekcji Orange - życzę sukcesu !!!!!
ZaletyBrak
WadyInterwencje bezskuteczne - osoba chora ponad 80 letnia
~Jan Szafran / 2021-08-05 10:10
Ocena: 2.00 / 5
Od22 dni nie mam internetu Neostrada telefonu stacjonarnego oraz dostepu3 do łącza. Już dzwoniłem w tej sprawie i niemam zadnego odzewu
Podobną sytuacja była w maju
~Anonimus / 2021-08-05 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi. Mi ukradli 4gb Internetu. I oszukują na pieniądze.
Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyKradną pieniędze I internet
~Anonimus / 2021-08-05 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi. Mi ukradli 4gb Internetu. I oszukują na pieniądze.
Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyKradną pieniędze I internet
~jebacorange / 2021-08-04 21:55
Ocena: 1.00 / 5
kruwy jeabne dostajace 100zl miesiecznei za internet ni daja rady go dostarczyc nawet w najmniejszym stopniu
Zaletybrak
Wadybrak dostawy intenetu
~Gosia / 2021-08-04 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Jakośc obsługi klienta tragiczna. Ludzie na infolinii zachowują nagannie - obrażają, nie udzielają żadnej informacji
~J. / 2021-08-04 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, jako sprzedaż produktu, jakość telefonu polecanego przez sprzedawcę, i oczywiście oferta i ogólne podejście do klienta, żeby go zyskać mało co nie wejdą nie powiem gdzie, ale gdy chcesz załatwić jakąkolwiek sprawę totalne olewanie, mało tego, po zgłoszeniu nieuczciwego, niekompetentnego pracownika salonu, nie tylko przez jedna osobę, ta osoba pracuje dalej i omamia klientów, nigdy więcej, czekam aż się skończy umowa i zapominam o tej sieci, brzydzę się kłamstwem i nieprofesjonalizmem z ich strony
~Magdalena / 2021-08-04 16:00
Ocena: 2.00 / 5
Jakośc obsługi klienta, gorzej niż zła. Pomijając boota Maksa ludzie też się zachowują jak automoaty, co sie na niczym nie znają, obrażając przy tym inteligencję klienta.
Właśnie zadzwonił do mnie konsultant i mnie obrażał, robiąc ze mnie nieudacznika, wmawiając mi , iż inni nie mają problebów tylko ja mam. Tę frazę powatarzał kilka razy jak automat.
Ponadto usiłował mi wmówić, iż dekoder który się ciagle u mnie psuje to wina natężenia które się zmienia z 220 v na 240 v. Ten Pan nawet nie miał pojęcia, że w Voltach wyraża się napięcie.
Jestem humanistką ale takie podstawy to chyba w podstawówce uczą.
Ja w ub, roku wymieniałam instalację elektryczną na kl. schodowej adminstacja również, i mamy stabilizator napięcia.
Tak, NAPIĘcia Panie konsultancie, nie natężenia.
Zalety***********************
WadyObsługa klienta fatalna, sprzęt złej jakości.
~mariush / 2021-08-04 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca trwa podłączanie telefonu stacjonarnego, nie wiadomo z kim rozmawiac , każdy na infolinii mówi co innego, do tego rozmowa z komputerem a każda minuta na infolinii to pare złotych.. Już mi nabiło ponad 100zł a żadnego codzinnie obiecywanego technika nie widac.Chamstwo, zero kontaktu
Wadychamstwo na infolinii , płatna bardzo droga infolinia
~jebacorange / 2021-08-04 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny jest tragiczny, co chwile rozłącza, jest baaaardzo wolny. Filmy dzialaja w max 720 o 1080 nie wspominajac.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Patrycja / 2021-08-04 13:07
Ocena: 1.67 / 5
Krzeszowice. Najgorszy zasięg ever. Masakra jestem nie zadowolona.
~Artur / 2021-08-03 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Z daleka od tego czegoś!!! Zamawiałem neta 2 razy-za pierwszym gość przedstawiający się jako instalator, 15min.przed wyznaczoną wizytą dzwoni i odwołuje bo cośtam. Nie dogadujemy się co do drugiej wizyty i kontakt się urywa. Dzwonię do Pani(Agnieszka)z obsługi klienta i umawiamy razem wizytę w innym terminie. Efekt- siedziałem i czekałem, po rozmowie z konsultantem wychodzi na jaw, że nikt o niczym nic nie wie! Zero profesjonalizmu, totalne olanie KLIENTA.Z DALEKA OD ORANGE!!!
Zalety????
WadyWszystko inne
~Lebida@@@ / 2021-08-03 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny internet a obsługa szczerze jeszcze gorsza!!!
~Que / 2021-08-03 12:15
Ocena: 2.00 / 5
Internet stacjonarny u tego operatora to syf, rozłączyło mi nawet w trakcie pisania tej opinii (:
Zaletyczasami działa
Wadywszystko co możesz sobie wymyślić
~Nick / 2021-08-03 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam przenosić prądu do Orange. Po przedłużeniu umowy rachunku są znacznie wyższe.
~Mac / 2021-08-02 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Marność obsługi klienta. Automat niedopracowany. Nie ma konsultanta. Marność. Nie można załatwić żadnej rzeczy bo jakiś goguś sobie zoptymalizował zatrudnienie na infolinii.
ZaletyMarnosc
WadyObsluga
~Adam / 2021-08-02 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Chodzi o drugie łącze neostrady w domu. Umówiony technik nie przyjeżdża, bo nie. Przekłada wizytę 10 dni później, bo tak. Nie ma możliwości skontaktować się z monterami. Na obsłudze klienta wielokrotne przekazywanie telefonu osobom miłym, które chcą pomóc, ale nic zrobić nie mogą. NIE POLECAM!
~Valeriy / 2021-07-31 08:25
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem telefon komórkowy mam też w orange telewizje i internet .Telefon spłaciłem jednorazowo 28 czerwca 2021 roku taki mają tam bałagan że dostaję po kilka upomnień za brak wpłaty za sprzęt.To jakies oszustwo mam wszystkie potwierdzenia że spłaciłem telefon a oni mnie gnębią upomnieniami .Do tego obsługa w salonie w Sochaczewie bardzo niemiła.
Zaletydla mnie brak już jakichkolwiek zalet w tej firmie choć wczwsniej było ok
Wadyobsługa fatalna
~Patrycja / 2021-07-30 13:00
Ocena: 1.00 / 5
3 tygodnie bez internetu, problem został zgłoszony od razu ale termin naprawy ciągle był przesuwany. Gdy w końcu została podana konkretna data naprawy, technik nie przyjechał. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zmiana operatora.