Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3956 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2021-09-19 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatnie dni wywala z discorda, nie da się oglądać filmów nawet w 360p, 300 pingu grach.
    ZaletyBrak
    WadyOrange
  • ~Radek / 2021-09-18 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś rano Orange omyłkowo wyłączył mój numer telefonu. Pani konsultant przyznała że owszem to ich wina (tzn. oczywiście nie pracownika , bo to bład systemu), ale jedyną opcją jest zgłoszenie reklamacji i czekanie na jej rozpatrzenie. Tylko że proces reklamacji może trwać do 7 dni , zaś kontaktu z działem reklamacji nie ma.
    Sytuacja więc wygląda tak iż Ja jestem bez telefonu, jedyne co mogę zrobić to przebierać nóżkami i liczyć na to że dział reklamacji rozpatrzy sprawę szybciej niż później.
    Orange to niestety wysoce nieprofesjonalna firma, której usług nie polecam.
    WadyMoloch w których problem który powinien być rozwiązany w 5 minut może czekać wiele dni/tygodni/miesięcy
  • ~Anna / 2021-09-17 19:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekałam na umówioną wcześniej wizytę technika,niestety nikt do mnie nie dotarł, okazało się że zgłoszenie zostało anulowane bez konsultacji ze mną!
    WadyBrak internetu.
  • ~Marysia / 2021-09-17 16:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu ! Tylko nerwy i stres w ramach usługi.
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie klientów w błąd to raz . Opłata za połączenie z konsultantem mając abonament w Orange ! Chcąc coś ustalić podwaja się miesięczna FV to dwa .
  • ~Orange / 2021-09-17 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta fatalna, a oferta jeszcze gorszą.
  • ~Ewka / 2021-09-16 14:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Telefon stacjonarny nie dział ponad 2 miesiace a oni nic z tym nie robiom tylko kasujom kasę za nic skandal
  • ~mapod / 2021-09-16 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed wykupowaniem tak zwanych usług dodatkowych polegających na ubezpieczeniu telefonu. W przypadku zdarzenia pomoc jest iluzoryczna. Telefon wypadł mi z ręki i uległ uszkodzeniu wyświetlacz, szkło hartowane na ekranie i obudowa. Firma Digital Care działająca na rzecz Orange stwierdziła, że wyświetlacz nie jest uszkodzony ale należy go wymienić, uszkodzenie obudowy jest kosmetyczne a pęknięte i uszkodzone szkła hartowane sam sobie nakleiłem.
    Autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę i diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli:
    1.Wyświetlacz
    2.Robocinza
    3.Logistyka
    4.Ekspertyza
    Kwota dopłaty wynosi 944,22 zł.
    Oczywiście stanowisko firmy Digital Care oprotestowałem, rzecznik tejże firmy tylko powtarza absurdalne stwierdzenia tak zwanych ekspertów.
    Zgłosiłem również skargę w Orange, na razie bezskutecznie.
    Cóż, oferuje się ubezpieczenia, zapewnia się, że w przypadku zdarzenia nie będzie żadnych problemów, a następnie życie weryfikuje tak świetnie marketingowo sprzedaną usługę.
  • ~Chi / 2021-09-15 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie pozdrawiam. Zakładając wszystkim dookoła światłowody mama zapytała uprzejmie Pana ile to by kosztowało. Powiedział, że 100zl i że odezwie się za miesiąc czysie decyduje czy nie, żeby się zastanowiła. Po ponad miesiącu dziwni jakiś pan i mówi że będą zakładać. Mama informuje, że miała dać odpowiedź i za taką cenę podziękuje na co pan oburzony zaczął na mamę krzyczeć i na koniec rzucił słuchawką. Pięknie traktujecie klientów, dodatkowo szykujemy skargę na okropnie słaby internet, GPS świruje, zasięg jest słaby od dobrych kilku miesięcy, gdy zaczęto zakładać dookoła światłowody (nikt się za ten czas nie wybudował, bo nie ma gdzie) za co ja płacę miesięczny abonament?
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa klienta, jakość internetu
  • ~Anna / 2021-09-15 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet światłowodowy oraz telewizję. Niby się da, niby na piątek (4 dni czekania). Najpierw mnie przerzucili z czasem o 5 dodatkowych dni, żebym później usłyszała, że światłowodu nie ma i nie będzie (300MB), a na kablach jest 10-20 MB.

    Szarpanie się z działami, ciągle słyszę że nic nie mogą, albo że się nie da ale przy zamawianiu usługi się da, jest, nawet jutro.

    Kłamcy straszni, każdy konsultant mówi co innego.
    Marnowanie czasu i pieniędzy ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Dosłownie wszystko!
  • ~Dorota / 2021-09-13 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny balagan, firma nikompetentna, klamiaca i nieszanujaca klijentow.
    ZaletyZadnych zalet
    WadyTylko wady
  • ~PIES / 2021-09-13 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    tylko zjeb umi robic takie rzeczy i na dodatek jak gram to ciagle mnie zacina i huj to jest do bana najgorszy internet na świecie
    Zaletyto gowno
    Wadyto gowno
  • ~ja nie jestem / 2021-09-13 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    internet to jakiś żart, cały czas jest jakaś awaria internet-u, nawet kiedy działa to tak słabo że nie idzie nic zrobić
    Zaletynic
    WadyCały czas awarie internet-u.
    bardzo słaba jakość internet-u.

  • ~Wera / 2021-09-13 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Orange to porażka. Od miesięcy jest bardzo wolny i dodatkowo co chwile przerywa Po 7 telefonach na infolinie i prośbach o przysłanie monterów do domu nadal nikogo nie przysłali. Jedyne co słyszę to ,że u nich się wyświetla, że wszystko jest ok... Porażka. Podczas zdalnej pracy internet rozłącza się średnio 3-5 razy w ciągu godziny. próba wysłania pliku 60Mb i informacja, że potrwa to około 45minut. w skrócie, w Orange internet na miarę średniowiecza.
  • ~Agata / 2021-09-11 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie chula jak należy caĺy czas sie odłańcza prawie w ogóle można tak powiedzieć , że niedziała a płaci się duże rachunki za nic beznadziejna firma ,nie polecam.
  • ~Xan / 2021-09-11 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że nie można dać 0
    Jak można codziennie przez tydzień umawiać się z technikiem i on nie przyjeżdża, byłby już tu 5 razy
  • ~Tomek / 2021-09-11 13:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń, Internet chodzinjak należy, zasięg jest jeszcze nigdy go nie straciłem, ale czarę goryczy przelewa infolinia przedluzalem ostatnio umowę i co się okazało pańi bez informowania mnie podniosła kwotę abonamentu o 15 zł zorientowałem się przy fakturze gdy sprytnie upłynęło 14 dni od daty doręczenia umowy, miało być na tych samych zasadach A jest 15 zeta więcej. Obsługa dno , reszta ok
    ZaletyZasięg, ceny
    WadyObsluga
  • ~Efek / 2021-09-10 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkanaście lat korzystałam z UPC i myślałam że brak internetu raz na miesiąc to drama - do czasu kiedy nie wybrałam Orange - to jest największy badziewcz jakimkolwiek przyszło mi się spotkać - WiFi które nie działa nawet 30 cm od modemu, multiroom który działa jedynie miedzi 13-14, to jest jeden wielki żart - żartuję przepraszam - to jest najbardziej gówniany dostawca internetu i telewizji w kraju - żałuję każdego dnia że podpisałam z nimi umowę i odliczam dni do jej końca
    ZaletyNie ma żadnych, jakichkolwiek
    WadyWszystko co jest związane z tą firmą
  • ~Andrzej / 2021-09-10 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Losowe problemy z internetem plus okropna jakość internetu. Myślałem, że technicy odpowiedzialni za naprawy zatrudniani w tej firmie są głupi i niekompetentni ale osoby zatrudniane w obsłudze klienta potrafią na siłę odstąpić od umowy pomimo chęci jej przedłużenia bo „coś im się pomyliło” sugeruje unikać tego syfu jak ognia.
  • ~Ania / 2021-09-09 18:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Orange to jakaś katastrofa. Wieczne awarie trwające po kilka dni. Nic nie działa, ani internet, ani telefon. W lipcu kilkudniowa awaria, dziś kolejna, która ,,może potrwa do jutra do 9”. Ciekawe co ma zrobić ktoś, kogo praca wymaga w 100% dostępu do internetu? NIE POLECAM.
  • ~Czesio / 2021-09-09 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia lepiej nie korzystać z infolinii Orange połączyłem się czekałem raz i czekałem prawie dwadzieścia minut później ponownie czekałem pół godziny i rozłączyło mnie a kasę straciłem prawie 10 złotych nie uzyskując jakiejkolwiek informacji myślę że to tylko naciąganie ludzi na kasę
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186