Nie polecam orange zmieniło się na grupę przestępczą orange polska. Okradaja klientów i nie pozwalają na przenosiny się do konkurencji
ZaletyBrak
WadyOkradanie klientow
~BAKO / 2024-02-01 16:36
Ocena: 1.67 / 5
Dokupiłam drugi telewizor do sypialni i zamówiłam MULTIROOM. Dostarczono przez kuriera dekoder z archiwum t.j.: na kartę , bez WI-FI i trzeba kabel Ethernetu ciągnąć przez wszystkie pomieszczenia do sypialni. Dekoder nie dał si uruchomić nawet przez kabel. Kilkakrotny kontakt Biurem Obsługi i próba uruchomienia nie odniosła skutku. Próby wymiany na dekoder z Wifi i zwrot pobranego dekodera w slotach Orange okazał się niemożliwy, mimo iż umowa o Multiroom była zawarta przez internet i nie minął określony prawem czas zwrotu. i anulowania umowy. To jest granda i lekceważenie klientów.
Zaletybrak
WadyLekceważenie klienta i poniżająca obsługa.
~Anna / 2024-01-30 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa klienta.. Nie potrafią pomóc z konfiguracja sprzętu.
WadyBeznadziejny support
Szykuje się rozwiązanie umowy
~Tymek / 2024-01-30 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Musiałem się przesiąść na innego dostawcę usług.. sprzedają usługi, których nie mogą zapewnić klientowi!
ZaletyPrzynajmniej wiem żeby nigdy nie korzystać z ich ofert.. nigdy więcej
WadyBeznadziejny internet, telefon nie działa, ale fakturki już wystawiają na czas xD
~Piotrek / 2024-01-30 19:53
Ocena: 1.00 / 5
jak nie mam internetu parenaście godzin to już chyba odpowiedni moment na wystawienie opinii, ale widzę że nie jestem sam! :D ŻENADA!
Wady- płace za coś czego nie dostaję
~Seweryn / 2024-01-30 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień bez internetu za który płacę.. czas zmienić dostawce usług.. nie polecam!
Zaletyżartujecie sobie?
Wady- brak usługi
- lagi
- router miga na czerwono cały dzień
~danieq / 2024-01-30 19:00
Ocena: 2.33 / 5
Jestem za granicą w islandii, nie polecam tej sieci jeżeli chcelibyscie wyjechać na krótszy okres czasu. płace za abonament 80zł mam niby 15gb internetu i wcale nie działą, kontaktowałem się z biurem obsługi i zresetowali karte i dalej takie same problemy. odradzam orange.
Zaletyżadne
Wadyinternet za granicą to porażka
~Blers / 2024-01-30 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem osobą która gra w gry jestem także w usługach Orange gdzie internet jest bardzo niski i w grze osiąga 11000 ms jestem bardzo zawiedziony tym faktem że nie można pograć sobie w nic zawodowo
~Stanisław / 2024-01-30 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym nie używać "Agresywnego" języka, ale z tą firmą inaczej się po prostu nie da.. Ich usługi to jedna wielka kpina.. nic nie działa, nikt nie jest w stanie naprawić problemu.. nie polecam!
Zaletynic i to dosłownie nic
Wadybrak usługi
~s0nar / 2024-01-30 15:52
Ocena: 1.33 / 5
Brak linii telefonicznej, brak internetu, obsługa klienta to jakiś żart.. Nie polecam obsługi klienta. Zrobi wszystko, abyście mieli pod górkę, jeśli chodzi o próbę zgłoszenia awarii, rejestracji konta.. Kasiuniu.. jak masz problem, aby pomóc ludziom to zmień pracę.. :)
ZaletyDarmowe ruchanie na siano
WadyCała firma to żart.. ;)
~Flaze / 2024-01-30 13:26
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet w Polsce internet jest bardzo wolny niecałe 5 mb/s nie da się nic pobierać nikomu nie polecam
Zaletybrak
Wadycała ta firma
~Jebać Orange / 2024-01-29 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaką miałem iinternet co chwilę rozłącza i się resetuje z dupy nie da się pograć bo co 5 min rozłącza nie polecam
~Kasia / 2024-01-29 15:36
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, internet praktycznie nie działa, nic nie chce się załadować. Gdy dzwoni się do nich mówią,że nie ma nadajnika i może do sierpnia 2024 będzie normalnie działał porażka.
Okropny burdel w sklepie internetowym. Dnia 25.01.2024 kupiłam tablet na raty wraz ze słuchawkami, 28.01.2024 sprawdziłam status zamówienia i zobaczyłam masę dziwnych rzeczy,typu, że zamówienie niby zostało odebrane, a ja wcale go nie odbierałam. Dzwoniłam na infolinię (odebrał bardzo miły Pan konsultant, który pomógł rozwiązać mi problem) i okazało się, że są jakieś błędy w systemie, dlatego to zamówienie być może ni byłoby nigdy zrealizowane. Jeżeli coś zamawiacie przez Orange lub jakąkolwiek inną stronę,to pilnujcie swoich zamówień.
ZaletyFachowa i pomocna obsluga
~SpokoZiom / 2024-01-28 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Jeb ane go wno dla cw eli jeb ac was czar ne peda ły jahahdhakfjowkwpxnmqhdoxbslqhdkrboanwlwbxos jwosnroeowbaooxuenwoapnfuwnwpdofhmwpsndpwpxjzohxoaneufksnsjfh
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jebać was / 2024-01-25 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście pierdolonymi złodziejami i kłamcami dajecie internet który nie chce działać ciągle się rozłącza i zacina również internet w telefonach jest do dupy
~RC28 / 2024-01-25 15:30
Ocena: 4.00 / 5
Mi ogólnie internet zaczął działąć jak należy po naprawieniu anteny wifi w laptopie.Po prostu laptop swoje lata ma i z biegiem lat od zamykania i otwierania klapy matrycy uszkodziła się antena wifi.Po jej wymianie ew. podłączeniu do karty sieciowej białej anteny w gniazdo main internet działa stabilnie i szybko.
~Ruda / 2024-01-25 12:32
Ocena: 2.33 / 5
Przez długi czas myslałam, ze Orange jest najlepsze i faktycznie dopóki byłam bezproblemowym użytkownikiem to wszystko było ok, problemy zaczęły sie, gdy musiałam sie przeprowadzić. Wykonałam telefon na infolinie, a tam miła Pani poinformowała mnie, ze jasne pod nowym adresem planowany jest światłowód pod koniec roku, wiec nie powinno byc problemu. Ok, dzwonię do nich w grudniu i dowiaduje się, ze światłowodu jednak nie bedzie, ale poniewaz miał byc a nie ma, to w przypadku gdybym chciała z niego zrezygnowac nie będzie kary. Bardzo miło, szkoda ze nie zapaliła mi sie wtedy czerwona lampka. Po kolejnym telefonie w styczniu inny konsultant informuje mnie, ze to przeciez oczywiste ze to moja wina, ze nie moge zrobic cesji i w ogóle jedynie moge zapłacic wielką karę, ale mogę zrezygnowac w dowolnym momencie z ich usług. Ok. Przemyslałam to co usłyszałam i dwa dni póxniej dzwonie na tę sama infolinię i dowiaduję sie, że nie nie moge zrezygnowac w dowolnym momencie. Niech bedzie, wybralismy date wyłączenia usługi, pan mnie poinformował, ze dostanę sms i maila, na którym musze cos tam zaakceptowac i bedzie załatwione. Mijają kolejne dwa dni, maila dalej nie dostałam, dzwonie na infolinie a kolejny konsultant mówi, ze jaki mail, ze żadnego maila nie bedzie, ze wszystko załatwione. Oby. Nigdy więcej Orange.
Drogie Orange, czy możecie proszę ogarnąć swoich konsultantów?! Przeszkolcie ich dobrze z procedur, bo wprowadzają chaos, a o was to tylko świadczy jak najgorzej.
~Barbara / 2024-01-24 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam Orange. Nie podpisujcie żadnych umów i nie wybierajcie żadnego z ich produktu. Kilka lat temu miałam problem żeby zrezygnować z abonamentu stacjonarnego i dopiero po kilku pismach do dyr.zwolniono mnie z opłat za rozmowy których nie było. Obecnie również moja mama ma problemy. W salonie w Łodzi na ul.Pojezierskiej obsługa jest fatalna, niekompetentna i niemiła. Pracownik ucieka przed klientem pomimo kilkakrotnej wcześniejszej obsługi (osoba 84 lat). Wszyscy pracownicy powinni ponieś konsekwencje takiego zachowania i braku kultury. W mojej pracy taka obsługa klienta jest nie do pomyślenia, wszyscy zostaliby zwolnieni czego życzę tym z w/w Salonu Obsługi.