Podpisałem nowa umowę i żałuję. Miałem mieć pierwsze dwa miesiące za darmo ale o dziwo w drugim miesiącu dostałem do zapłacenia kwotę niższą bo niższą ale zawsze. Gdyby nie to, że jest przeprowdzadzy światłowód Orange i nic innego nie mogę podłączyć dawno bym zrezygnował. A tak to się muszę z nimi męczyć
ZaletyBez komentarza
WadyWciskanie kitów przez przedstawiciela
~MICHAŁ / 2021-09-26 19:33
Ocena: 1.00 / 5
ROZMOWA ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJA TZ MAKSEM TO BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
WadyTZ MAX
~Miłosz / 2021-09-25 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam internetu od 3 dni, odkąd mam u nich internet od 7miesiecy to polowe tego czasu była walka z internetem, z obsługa Orange i oczywiście pomimo tego że kilka miesięcy nie mogłem korzystać z internetu to musiałem płacić 100% rachunków, żenada najgorsza sieć w Polsce
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
Obsługa techniczna
Wieczne problemy z internetem
~Mario / 2021-09-23 23:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia,
Straszny syf????
ZaletyZero zalet
WadySame wady
~TOMASZ / 2021-09-23 21:13
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa traktuje klientów indywidualnych jako wrogów nie informują nie wspominają podczas przenoszenia numerów telefonów
ZaletyOferty
WadyBrak kompetencji u pracowników
~Piottr / 2021-09-23 17:00
Ocena: 1.67 / 5
RODO???? Nie w ORANGE ! Mam nowy numer kilka dni , a już ORANGE zdążyło go udostępnić firmie windykacyjnej. Nie jest to przypadkiem wbrew prawu? Następną rozmowę chyba będę nagrywał i spróbuję z tego zrobić jakiś użytek
ZaletyMoże i nieźle chodzi ale.....
WadyHandel danymi klientów to już przegięcie
~x / 2021-09-22 09:09
Ocena: 1.00 / 5
Ta zalosna siec nie potrafi nawet zapewnic stabilnego internetu 10mb w miescie. "przepustowosc linii" latajaca od 0.5 do max 7mb a biora kase za 10, do tego predkosc wysylu zalosna po 0.1-0.3, internet co chwile rozlaczajacy a zgloszenie daje tydzien efektu po czym znowu wraca ten sam problem. Na infolinii mozna zalatwic tyle co sie zdazy powiedziec zanim sie rozlaczy olewajac klienta. Do tego w salonie fachowcy najwyzszej klasy wcisneli matce na sile karte sd w miejsce sim2 w telefonie i stwierdzili ze teraz jej nie braknie miejsca na karcie... DNO NIE OPERATOR dlatego wlasnie dolaczam do grona szczesliwcow zrywajacych po latach wszystkie umowy z nimi - tak zreszta jak wielu moich sasiadow, ktorzy ida za moim przykladem i juz z 10 domow bedzie zrywalo albo nie przedluzalo umowy z ta zlodziejska siecia wciskajaca kit ze sa nr1 w kraju... jesli pod wzgledem beznadziejnosci to sie zgodze.
Jestem bardzo zadowolona z oslugi komorkowej-z oferty w ktorej zaistnialam-obsluga w kasie Sosnowiec-bezczelna.Jesli
chodzi o Oferty Orang-superjestem bardzo zadowolona.Szkoda ze przedstawicieletej firmy skupili sie na kasie -nie na obsludze klienta.Kazde zle zachowanie wobec klienta powinno byc karane-Amoze szkolenie???????????//
Zaletypolaczenia,oferty--naprawde super-POLECAM-
WadyBRAK
~Baltazar / 2021-09-21 13:52
Ocena: 4.00 / 5
Sama usługa jak najbardziej na plus, jednak dzwoniący konsultanci są upierdliwi i nie rozumieją słowa " nie".
~Cz. Kabra / 2021-09-21 12:01
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z internetu, telewizji i komórki w Orange od kilku lat. W tym czasie zdarzyła się jedna krótkotrwała awaria internetu i to wszystko (na neo, bo od 3 lat ma światłowód i wszystko działa jak trzeba). Jestem bardzo zadowolony. Z obsługi klienta korzystam tylko w internecie, bo nie potrzebuje dzwonić ani pisać do nich.
Przy okazji - na forum nasz.orange.pl mają bardzo łatwy konkurs dzięki, któremu można za darmo wymienić Funboxa na 6:
https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/Konkurs-quot-Wymiana-na-Funbox-6-quot/td-p/283542
~Json / 2021-09-20 15:40
Ocena: 3.00 / 5
Internet jest koszmarny aby w 2021 roku PING w grze był 2k oraz aby gry pobierały się tydzień to przesada.
Zaletyżadne
WadyWSZYSTKO CO MOŻŁIWE
~Moniks / 2021-09-19 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki mam !!!! Przerywa. Internet z lat 90
ZaletyBrak
WadyDuuuzo
~Ja / 2021-09-19 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Przez ostatnie dni wywala z discorda, nie da się oglądać filmów nawet w 360p, 300 pingu grach.
ZaletyBrak
WadyOrange
~Radek / 2021-09-18 11:05
Ocena: 2.00 / 5
Dziś rano Orange omyłkowo wyłączył mój numer telefonu. Pani konsultant przyznała że owszem to ich wina (tzn. oczywiście nie pracownika , bo to bład systemu), ale jedyną opcją jest zgłoszenie reklamacji i czekanie na jej rozpatrzenie. Tylko że proces reklamacji może trwać do 7 dni , zaś kontaktu z działem reklamacji nie ma.
Sytuacja więc wygląda tak iż Ja jestem bez telefonu, jedyne co mogę zrobić to przebierać nóżkami i liczyć na to że dział reklamacji rozpatrzy sprawę szybciej niż później.
Orange to niestety wysoce nieprofesjonalna firma, której usług nie polecam.
WadyMoloch w których problem który powinien być rozwiązany w 5 minut może czekać wiele dni/tygodni/miesięcy
~Anna / 2021-09-17 19:59
Ocena: 3.00 / 5
Czekałam na umówioną wcześniej wizytę technika,niestety nikt do mnie nie dotarł, okazało się że zgłoszenie zostało anulowane bez konsultacji ze mną!
WadyBrak internetu.
~Marysia / 2021-09-17 16:16
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam nikomu ! Tylko nerwy i stres w ramach usługi.
ZaletyBrak
WadyWprowadzanie klientów w błąd to raz . Opłata za połączenie z konsultantem mając abonament w Orange ! Chcąc coś ustalić podwaja się miesięczna FV to dwa .
~Orange / 2021-09-17 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta fatalna, a oferta jeszcze gorszą.
~Ewka / 2021-09-16 14:32
Ocena: 1.33 / 5
Telefon stacjonarny nie dział ponad 2 miesiace a oni nic z tym nie robiom tylko kasujom kasę za nic skandal
~mapod / 2021-09-16 13:40
Ocena: 2.33 / 5
Przestrzegam przed wykupowaniem tak zwanych usług dodatkowych polegających na ubezpieczeniu telefonu. W przypadku zdarzenia pomoc jest iluzoryczna. Telefon wypadł mi z ręki i uległ uszkodzeniu wyświetlacz, szkło hartowane na ekranie i obudowa. Firma Digital Care działająca na rzecz Orange stwierdziła, że wyświetlacz nie jest uszkodzony ale należy go wymienić, uszkodzenie obudowy jest kosmetyczne a pęknięte i uszkodzone szkła hartowane sam sobie nakleiłem.
Autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę i diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli:
1.Wyświetlacz
2.Robocinza
3.Logistyka
4.Ekspertyza
Kwota dopłaty wynosi 944,22 zł.
Oczywiście stanowisko firmy Digital Care oprotestowałem, rzecznik tejże firmy tylko powtarza absurdalne stwierdzenia tak zwanych ekspertów.
Zgłosiłem również skargę w Orange, na razie bezskutecznie.
Cóż, oferuje się ubezpieczenia, zapewnia się, że w przypadku zdarzenia nie będzie żadnych problemów, a następnie życie weryfikuje tak świetnie marketingowo sprzedaną usługę.
~Chi / 2021-09-15 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie pozdrawiam. Zakładając wszystkim dookoła światłowody mama zapytała uprzejmie Pana ile to by kosztowało. Powiedział, że 100zl i że odezwie się za miesiąc czysie decyduje czy nie, żeby się zastanowiła. Po ponad miesiącu dziwni jakiś pan i mówi że będą zakładać. Mama informuje, że miała dać odpowiedź i za taką cenę podziękuje na co pan oburzony zaczął na mamę krzyczeć i na koniec rzucił słuchawką. Pięknie traktujecie klientów, dodatkowo szykujemy skargę na okropnie słaby internet, GPS świruje, zasięg jest słaby od dobrych kilku miesięcy, gdy zaczęto zakładać dookoła światłowody (nikt się za ten czas nie wybudował, bo nie ma gdzie) za co ja płacę miesięczny abonament?