NAJGORSZA Z MOZLIWYCH OBSLUGA KLIENTA. A W ZASADZIE BRAK OBSLUGI. jacys niedouczeni i nierozumni{mam zapisy konversacji} piszacy bo nawet rozmawiac nie potrafia "konsultanci", brzmi dumnie a rzeczywistosc bardzo kiepska, tutaj nalezy uzyc bardzo powszechnych slow okreslajacy tych ludzio-robotow ale regulamin nie pozwala, domyslcie sie co o nich mysle, 4 godziny pisania aby doszli do wniosku ze oni nie wiedza dlaczego to nie dziala(internet mobilny) dopiero 6sty pisacz cos zrobil i zaczelo ledwo dzialac ale juz nie potrafil powiedziec co bylo zle i szybko sie rozlaczyl, nastepny poprawil ale to kolejne 2 godziny pisania, chyba z zemsty ze upomnialem sie o internet mobily to dla zabawy zablokowali mi telefon domowy i dzisiaj powtorka z rozrywki, tylko 3 godziny, poszedlem do punktu orange w auchan poczesna i jak chcialem zlozyc skarge to przemyslaw(powiedzial ze nazwiska nie poda ale imienia moge uzywac) ze musze wszystko opisac i podpisac, jak tu teraz przepisac na kartke 9 godzin pisania a oni maja to w systemie ale nie, tak bedzie trudniej zlozyc skarge to moze jej nie zloze, takie cwaniaki,
NIE POLECAM, MONOPOLISCI I WYZYSKIWACZE, NACIAGACZE, ZaletyBRAK
WadyWYSOKIE OPLATY ZA BARDZO NISKIEJ JAKOSCI USLUGI, BRAK PRAWIDLOWEJ OBSLUGI KLIENTA , NIEROZUMNI "KONSULTANCI" BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA, NAET PISAC SZYBKO NIE UMIEJA,